Mikä toimii parhaiten

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olisitte tälläisista ilmoituksista

Olen erittäin ruma lyhyt ja tanakka mies , sosiaalisesti sulkeutunut, työtön, köyhä mies, ei harrastuksia, ei ystäviä ja vailla minkäänlaisia taitoja missään mielessä, olen myös impotentti. Etsin tosin rakkautta isolla R :llä.
Koska vastausten määrä tulee olemaan tolkuttoman suuri pyydän kärsivällisyyttä vastaan kun ehdin tai jos ehdin tai muistan tai jos minusta tuntuu siltä ja jso ei tunnu niin muistan vastaukset kuitenkin ehkä. Kuva on tietenkin pakollinen koska itselläni ei sitä olet mutta yllätyshän korvaa sen aivan varmasti. Itse en pidä yllätyksistä siksi kuva vaatimus. Olethan hyväpalkkainen ja hyvä runkoinen ja omaat paljon taitoja rakastat seksiä ja olet muutenkin loistava persoonallisuus jota kaikki ystävät ja tutun tutut ylistävät sinussa. Kymmenelle ensimmäisellä tarjoan mahdollisuuden tarjota minulle lounas, no päivällinen on myös ok. Toivon harkittuja ja elämänmyönteisiä vastauksia lisättynä ripauksella intohimoista vaikutelmaa.

Olen Erittäin komea mies atleettinen vartalo, hyvin sosiaalinen hyvässä työssä, rikas, paljon harrastuksia ystäviä 149 osaan kaiken mitä mieleen tulee. Olen myös hyvin seksuaalisesti virittynyt ja pystyn hoitamaan useita naisia samanaikaisesti silti itse väsymättä.
Koska vastauksia tulee äärettömän paljon en tietenkään pysty valikoimaan heistä kuin muutamia, siis ainoastaan vain parhaista parhaimmat tulevat nauttimaan minun läsnäolosta. Minulle kuva ei merkitse mitään, mutta video on ehdoton vaatimus. Itse en tarvitse kuvaa, minut kuitenkin tuntee jo muutenkin ilman sitä.
Ei ole väliä oletko itse rikas, etusijalla on minua köyhemmät. Tuskin ulkonäölläsi on merkitystä vaan sinun täytyy olla huonompi minua.
Tarjoan kymmenelle ensimmäiselle naiselle lounaan michelin ravintolassa jos he nuolevat kenkäni puhtaaksi kurasta ravintolan aulassa ja harrastavat seksiä ravintolan vessassa.
Tyytyväisyystakuu tietenkin on ja se reklamaatiotapauksessa myönnän tietenkin eron ja lasku tulee postissa joten muistathan vastauksiin sisällyttää yhteystiedot näiden ikävien mutta mahdollisten tapausten varalle.
Niin tietenkin positiivinen suhtautuminen minuun on tietenkin must.

Moi lähetä kuva tsau

Huhuuu ?

Kummasta sä tykkäät enemmän edestä vai takaa?

Kumpi sä oot hetero vai sitten se toinen vai onko niitä jotain muitakin?

Ook sä se ?

"Huohoh huohoh"

Olipa tylsää

todella

2

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En jaksanut lukea, mutta ei sillä profiilitekstillä tai ammatilla ole enää juuri mitään merkitystä sovelluksissa ja naiset katsovat naamaa ehkä sekunnin ja tekevät päätöksen.

• Anonyymi

Miehet toimivat noin. Tutkimusten mukaa tekstillä ON naisten kohdalla merkitystä. Eiköhän se mene niin että nainen vilkaisee ensin kuvaa ja jos se ei miellytä, heivaa vasemmalle. Jos kuva miellyttää, nainen ei heti pyyhi oikealle vaan lukee profiilitekstin. Jos sekin miellyttää, oikealle. Ellei miellytä, vasemmalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8807
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3469
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2660
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2040
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1442
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1050
    Aihe