Mikä toimii parhaiten

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olisitte tälläisista ilmoituksista

Olen erittäin ruma lyhyt ja tanakka mies , sosiaalisesti sulkeutunut, työtön, köyhä mies, ei harrastuksia, ei ystäviä ja vailla minkäänlaisia taitoja missään mielessä, olen myös impotentti. Etsin tosin rakkautta isolla R :llä.
Koska vastausten määrä tulee olemaan tolkuttoman suuri pyydän kärsivällisyyttä vastaan kun ehdin tai jos ehdin tai muistan tai jos minusta tuntuu siltä ja jso ei tunnu niin muistan vastaukset kuitenkin ehkä. Kuva on tietenkin pakollinen koska itselläni ei sitä olet mutta yllätyshän korvaa sen aivan varmasti. Itse en pidä yllätyksistä siksi kuva vaatimus. Olethan hyväpalkkainen ja hyvä runkoinen ja omaat paljon taitoja rakastat seksiä ja olet muutenkin loistava persoonallisuus jota kaikki ystävät ja tutun tutut ylistävät sinussa. Kymmenelle ensimmäisellä tarjoan mahdollisuuden tarjota minulle lounas, no päivällinen on myös ok. Toivon harkittuja ja elämänmyönteisiä vastauksia lisättynä ripauksella intohimoista vaikutelmaa.

Olen Erittäin komea mies atleettinen vartalo, hyvin sosiaalinen hyvässä työssä, rikas, paljon harrastuksia ystäviä 149 osaan kaiken mitä mieleen tulee. Olen myös hyvin seksuaalisesti virittynyt ja pystyn hoitamaan useita naisia samanaikaisesti silti itse väsymättä.
Koska vastauksia tulee äärettömän paljon en tietenkään pysty valikoimaan heistä kuin muutamia, siis ainoastaan vain parhaista parhaimmat tulevat nauttimaan minun läsnäolosta. Minulle kuva ei merkitse mitään, mutta video on ehdoton vaatimus. Itse en tarvitse kuvaa, minut kuitenkin tuntee jo muutenkin ilman sitä.
Ei ole väliä oletko itse rikas, etusijalla on minua köyhemmät. Tuskin ulkonäölläsi on merkitystä vaan sinun täytyy olla huonompi minua.
Tarjoan kymmenelle ensimmäiselle naiselle lounaan michelin ravintolassa jos he nuolevat kenkäni puhtaaksi kurasta ravintolan aulassa ja harrastavat seksiä ravintolan vessassa.
Tyytyväisyystakuu tietenkin on ja se reklamaatiotapauksessa myönnän tietenkin eron ja lasku tulee postissa joten muistathan vastauksiin sisällyttää yhteystiedot näiden ikävien mutta mahdollisten tapausten varalle.
Niin tietenkin positiivinen suhtautuminen minuun on tietenkin must.

Moi lähetä kuva tsau

Huhuuu ?

Kummasta sä tykkäät enemmän edestä vai takaa?

Kumpi sä oot hetero vai sitten se toinen vai onko niitä jotain muitakin?

Ook sä se ?

"Huohoh huohoh"

Olipa tylsää

todella

2

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En jaksanut lukea, mutta ei sillä profiilitekstillä tai ammatilla ole enää juuri mitään merkitystä sovelluksissa ja naiset katsovat naamaa ehkä sekunnin ja tekevät päätöksen.

• Anonyymi

Miehet toimivat noin. Tutkimusten mukaa tekstillä ON naisten kohdalla merkitystä. Eiköhän se mene niin että nainen vilkaisee ensin kuvaa ja jos se ei miellytä, heivaa vasemmalle. Jos kuva miellyttää, nainen ei heti pyyhi oikealle vaan lukee profiilitekstin. Jos sekin miellyttää, oikealle. Ellei miellytä, vasemmalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      181
      1094
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe