Mikä toimii parhaiten

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olisitte tälläisista ilmoituksista

Olen erittäin ruma lyhyt ja tanakka mies , sosiaalisesti sulkeutunut, työtön, köyhä mies, ei harrastuksia, ei ystäviä ja vailla minkäänlaisia taitoja missään mielessä, olen myös impotentti. Etsin tosin rakkautta isolla R :llä.
Koska vastausten määrä tulee olemaan tolkuttoman suuri pyydän kärsivällisyyttä vastaan kun ehdin tai jos ehdin tai muistan tai jos minusta tuntuu siltä ja jso ei tunnu niin muistan vastaukset kuitenkin ehkä. Kuva on tietenkin pakollinen koska itselläni ei sitä olet mutta yllätyshän korvaa sen aivan varmasti. Itse en pidä yllätyksistä siksi kuva vaatimus. Olethan hyväpalkkainen ja hyvä runkoinen ja omaat paljon taitoja rakastat seksiä ja olet muutenkin loistava persoonallisuus jota kaikki ystävät ja tutun tutut ylistävät sinussa. Kymmenelle ensimmäisellä tarjoan mahdollisuuden tarjota minulle lounas, no päivällinen on myös ok. Toivon harkittuja ja elämänmyönteisiä vastauksia lisättynä ripauksella intohimoista vaikutelmaa.

Olen Erittäin komea mies atleettinen vartalo, hyvin sosiaalinen hyvässä työssä, rikas, paljon harrastuksia ystäviä 149 osaan kaiken mitä mieleen tulee. Olen myös hyvin seksuaalisesti virittynyt ja pystyn hoitamaan useita naisia samanaikaisesti silti itse väsymättä.
Koska vastauksia tulee äärettömän paljon en tietenkään pysty valikoimaan heistä kuin muutamia, siis ainoastaan vain parhaista parhaimmat tulevat nauttimaan minun läsnäolosta. Minulle kuva ei merkitse mitään, mutta video on ehdoton vaatimus. Itse en tarvitse kuvaa, minut kuitenkin tuntee jo muutenkin ilman sitä.
Ei ole väliä oletko itse rikas, etusijalla on minua köyhemmät. Tuskin ulkonäölläsi on merkitystä vaan sinun täytyy olla huonompi minua.
Tarjoan kymmenelle ensimmäiselle naiselle lounaan michelin ravintolassa jos he nuolevat kenkäni puhtaaksi kurasta ravintolan aulassa ja harrastavat seksiä ravintolan vessassa.
Tyytyväisyystakuu tietenkin on ja se reklamaatiotapauksessa myönnän tietenkin eron ja lasku tulee postissa joten muistathan vastauksiin sisällyttää yhteystiedot näiden ikävien mutta mahdollisten tapausten varalle.
Niin tietenkin positiivinen suhtautuminen minuun on tietenkin must.

Moi lähetä kuva tsau

Huhuuu ?

Kummasta sä tykkäät enemmän edestä vai takaa?

Kumpi sä oot hetero vai sitten se toinen vai onko niitä jotain muitakin?

Ook sä se ?

"Huohoh huohoh"

Olipa tylsää

todella

2

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En jaksanut lukea, mutta ei sillä profiilitekstillä tai ammatilla ole enää juuri mitään merkitystä sovelluksissa ja naiset katsovat naamaa ehkä sekunnin ja tekevät päätöksen.

• Anonyymi

Miehet toimivat noin. Tutkimusten mukaa tekstillä ON naisten kohdalla merkitystä. Eiköhän se mene niin että nainen vilkaisee ensin kuvaa ja jos se ei miellytä, heivaa vasemmalle. Jos kuva miellyttää, nainen ei heti pyyhi oikealle vaan lukee profiilitekstin. Jos sekin miellyttää, oikealle. Ellei miellytä, vasemmalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2447
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1333
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      939
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      828
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      20
      529
    Aihe