Mitäs mieltä tästä? Kun Vaimolla on ...
1.Salainen työpaikan puhelin
2.Salainen oma puhelin
3.Salainen toinen oma puheli
4.Salainen työpaikan sähköposti
5.Salainen oma sähköposti
6.Salainen toinen oma sähköposti
7.Salainen Facebook
8.Salainen Instagram
9.Salaiset vaakalukema omasta painosta
10.Salaiset joululahja ostot
11.Salainen rahapussi
12.Salaiset kauppakuitit
13.Salaiset vanhemmat ja veli
14. Tuntuu että kaikki on salaista, näitä ois vaikka kuinka paljon.... Itsellä ei ole mitään salaista.
Kohta 3 lisätietoja: Tämä salainen (oma vanha edelleen käytössä oleva) lisäpuhelin paljastui karulla tavalla: Vaimo oli mennyt perheen yläkertaan tätä käyttämään, menin vahingossa paikalle, piilotti puhelimen heti peiton alle ja tietysti kiisti sen olemassa olon. Yritin nostaa peittoa, raivostui ja ei antanut nostaa peittoa. Myöhemmin tunnusti puhelimen, että oli ja oli kuulemman pelannut sillä peliä. Tästä parin päivän päästä tuli työmatka Tampereelle, oli siellä kolme päivää ja kaksi yötä.
Kun käyttää puhelinta, niin puhelimensuojakuoren läppä pitää olla aina pystyssä, niin ei meikäläinen näe, mitä tekee (istun aina hänen vasemmalla puolella niin sohvalla kuin autossakin).
Kohta 7 lisätietoja: Luonnollisesti Facebookissa on estänyt oman paikalla olotiedon, etten näe omasta facebookista milloin hän viimeksi on ollut paikalla. Käytännössä on siellä erittäin tiukkaan. Taitaa olla riippuvainen tästä, tunteja kuluu päivässä sosiaalisessa mediassa.
Kohta 13. En tiedä hänen perheestään niitä salaisimpia asioita mitään. He kaikki ovat eronneet, en tiedä miksi. En tiedä heidän esim. heidän sairauksista/lääkkeistä/lääkärikäynneistä, ne on salaisuus.
Huvittavinta tässä on että tapasimme netin treffipalstan kautta, hänellä oli siellä lause että: Toivon että miehellä ei olisi mitään salaisuuksia ja että asioista pystyisi puhumaan rehellisesti kasvokkain.
Vajaa 20 vuotta ollaan oltu yhdessä, 2 lasta.
Mitä pitäs tehdä?
Onko täällä muita, jolla on näin paljon salaisuuksia?
Salainen oma vaimo ja salaisuudet
4
132
Vastaukset
- Anonyymi
Olen alkuperäinen kirjoittaja ja lisään vielä:
Tuntuu siltä, että hän käyttäytyy kuin asuisi yksin tai olisi sinkki, silloinhan ei tarvitse mitään toiselle jakaa. - Anonyymi
Kohdat 1. Ja 2. voivat olla työnantajan vaatimus. Se on hieman outoa, jos tarvitsee 2 salaista omaa puhelinta, mutta siinä että on useampi sähköposti, ei ole mitään erikoista.
Kohta 13. Mitä hänen perheensä asiat sinulle oikeastaan kuuluvat? Jos he esimerkiksi eivät halua asioitaan leviteltävän ja puhuttavan, niin sitten niitö ei levitellä ja puhuta.- Anonyymi
Periaatteessa voisin hyvin ajatella noiden kaikkien olevan myös itselläni salaisia tai ainakin niin, että mitä hittoa niillä tiedoilla tekee. Mulla tosin ei ole kuin yksi oma puhelin. Sinällään puhelimeni tai 4 yksityistä sähköpostiani eivät ole salaisia, mutta ei toisella niihin mitään asiaa, eikä pääsyä ole. Jos niistä alkaisi vinkumaan, niin sitten niistä tulisi top secret, ihan vain periaatteesta. Facebook ja Insta, mä en käytä niitä, mutta tilit olen joskus aikanaan kyllä luonut. En katso niidenkään kuuluvan toiselle millään tasolla, enkä näe tarvetta jakaa niissä mitään parisuhteeseeni liittyvää, edes parisuhdestatusta. En katso myöskään vaakalukemankaan kuuluvan kenellekään. Joululahjaostot ovat jo lähtökohtaisesti salaisia. Tilipussinikaan ei minusta varsinaisesti ole muiden asia, kunhan maksan osuuteni. Kauppakuitit eivät periaatteessa ole salaisia, mutta pitäisin niiden kyttäämistä merkkinä jostain henkisen puolen ongelmista. Perheeni ja ystävieni asioista jaan tasan tai olen jakamatta tasan sen mikä on heidän mielestään ok.
Oikeastaan ainoa aidosti outona pitämäni asia on "Huvittavinta tässä on että tapasimme netin treffipalstan kautta, hänellä oli siellä lause että: Toivon että miehellä ei olisi mitään salaisuuksia ja että asioista pystyisi puhumaan rehellisesti kasvokkain." Tämä siinä tapuksessa, että nuo aiemmin listatut asiat kuuluvat tuon lausahduksen piiriin. Itseki toivon rehellisyyttä ja sitä että mitään (omasta mielestäni oleellisia) salaisuuksia ei ole. Minun kohdallani kuitenkaan mikään edellä listattu ei kuulu niihin mielestäni oleellisiin salaisuuksiin.
- Anonyymi
Miten olis kosto, teet samoin kuin vaimosi! Käy vieraissa ja laita omat asiasi salaisiksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892