Barcelonassa suurin osa takseista vieläkinToyotan eri hybridmalleja. Niillä ajelevat vauhdilla keskustan ja lentokentän väliä. Eivät olleet edellisestä käynnistä mitään viisastuneet.
Olipa taas paljon tyhmiä taksikuskeja
6
54
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Buenos☀️
- AnonyymiUUSI
Kadutkaan eivät muistuta suomalaista perunapeltoa, joten hiljaista ja tasaista menoa
- AnonyymiUUSI
Et ole siellä tainnut olla väsyneen Toyotan kyydissä, minä olen ja kokemukseni on kovin toisenlainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole siellä tainnut olla väsyneen Toyotan kyydissä, minä olen ja kokemukseni on kovin toisenlainen.
Olen ollut siellä aikoinaan väsyneiden Octavioiden ja Pösöjen kyydissä, en Priusten. Octavioissa oli öljy- ja vesikanisteri likaisessa takaluukussa yhdessä matkalaukkujen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Halpa kyyti ja halpa auto. Surkea kyyti, mutta siellä ei niin vaan autoa valita mikä tulee eteen.
- AnonyymiUUSI
Siellä sitä onkin valinnanvaraa, kun suurin osa keskustan henkilöautoista on takseja. Käsi vaan pystyyn ja kyytiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854758- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002004- 341845
- 461803
- 271782
- 571704
- 181621
- 191617