En ole mihinkään alkanut, mutta minulla on jostain syystä naistenmiehen maine. Eräästä sinkkunaisesta olisin kiinnostunut, mutta hänkin pitää minua pelimiehenä. Miten saisin maineeni puhdistettua?
Varatut naiset piirittää työpaikalla
8
892
Vastaukset
Nauti suosiosta. Kaikille ei ole sellaista olemassakaan.
- Anonyymi
Mistä syystä sulla on pelimiehen maine? Onko huhuissa perää? Vai oletko komea ja mukava ulospäinsuuntautunut mies? Sellaisia monesti pidetään pelimiehinä vaikka eivät olekaan.
- Anonyymi
Ilmeisesti olen sitten komea, kun naisilta huomiota tulee. Joskus kyllä miehiltäkin on tullut.
Ulospäinsuuntautunut en ole, vaikka työssä joutuukin ihmisten kanssa olemaan tekemisissä. Vapaa-ajalla pyrin minimoimaan ihmiskontaktit.
- Anonyymi
Onko aloittaja itse vapaa vai varattu? Luultavasti et ymmärrä sitä että "tahattomasti" flirttailet naisille töissä. Naisilla myös pahat pojat usein kiinnostaa.
- Anonyymi
Ai pahat pojat kiinnostaa...et taida tuntea naisia ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai pahat pojat kiinnostaa...et taida tuntea naisia ollenkaan
Kai minä naisena naiset tunnen
- Anonyymi
Taidat olla itse keksinyt tuon naistenmiehen maineen ja elät siinä uskossa että JES!
- Anonyymi
Kattelet varmaan itteäs peilistä hiuksias haroen että ou jee,olen komea!
PS.Itserakkaat komeat miehet paistaa jo kauas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33532350
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602556Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien742008- 2071777
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681678- 491481
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.961254- 1221068
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031021Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin31974