Vaativat todisteita Jumalasta, vaikka tietävät, että niitä ei voida antaa, koska Jumala piilottelee ja vaatii uskoa hänen olemassaoloonsa. Uskoa ei tarvittaisi, jos Jumala voitaisiin todistaa todelliseksi.
Epäreilua ateisteilta!
Ateistien halpa temppu
21
175
Vastaukset
Käärmeöljykauppias:”Tulee niitä, jotka sanovat minun valehtelevan. Se on todiste siitä, että puhun totta. Jos käärmeöljyni ei vaatisi uskoa, se olisi kaikkien saatavilla olevaa tavallista öljyä ettekä te olisi silloin etuoikeutetussa asemassa kuten nyt kun tarjoan juuri teille tätä minun käärmeöljyäni.”
- Anonyymi
Ateisti on itse todistus Jumalasta ja Jumalan luomistyöstä. Hän ei osaa selittää itseään mutta haluaisi tietää vielä vaikeampia asioita? Ateisti on pelkkä wokettaja hölmöläinen.
- Anonyymi
Siis Raamattuun uskova epäuskova joka ei usko esim. Väinämöiseen, lisään edelliseeni!
- Anonyymi
Lisään edellsieeni:
- Teistit sotivat ja toiset istuvat hikeeään (PH,) Palli Hiki
nuuskien päivät pitkät netissä!
Nykyuskova, ei ole n itse todistus Jumalasta ja atk-istujana ei täytä tätä määrettä! - Anonyymi
Ja mitä tekemistä jollakin wokella on ateismin kanssa? Selitä!
- Anonyymi
Ja miten ateisti muka todistaa Jumalasta? Ateistihan juuri ei usko, että jumalia edes olisi olemassa.
Mistään luomistyöstäkään ei ole mitään todisteita. Miksi uskovaiset uskovat kaikkia höpöjuttuja? Onko uskovaiset herkkäuskoisia hölmöjä?
- Anonyymi
"Uskoa ei tarvittaisi, jos Jumala voitaisiin todistaa todelliseksi."
Tämä on ollut yksi hämmentävistä argumenteista joita olen kuullut kristityiltä. En tiedä ovatko he yrittäneet kopioida islamin vastaavan, joka ei vain toimi kristinuskossa.
Islamin mukaan tuo Allahin näkömättömyys on tarkoituksella tehty testi uskon vahvuudesta, josta saa lopulta palkinnon. Kristinuskossa ei ole tälläistä oppia.
Päin vastoin, kristyttejen Jumala haluaa tulla nähdyksi.- Anonyymi
Paavali sanoo ettei Jumalaa voida nähdä 1Tim 6:13-16
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä!
Roomalaiskirje:
1:17 Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta".
1:18 Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
1:19 sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
1:20 Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
1:21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
Raamatun mukaan Jumala ei kätkeydy vaan on ilmoittanut itsensä maailmalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitihän Paavalin jokin takaportti keksiä, kun Jumalasta ei ole mitään havaintoja eikä mitään havaintoja "hänen" ns. teoistaankaan...
Aivopierujaan ateistipalstalle lähettäessään saa hihhulitrolli päivittäisen annoksen marttyyriuttaan.
Tuollaiselle riemuidiootille taivaspaikka onkin jo Raamatunkin mukaan valmiiksi varattuna! 🤣- Anonyymi
Se on ihmisen keksimä puolustelu, että koska jumalia yms. entiteettejä ei voi havaita, kyseessä on uskon koettelu. Miten jumalat yms. tuli ihmisen tietoisuuteen jos sellaisia ei voi havaita? Eikö niin, että silloin kauan sitten kaikki sadat tuhannet jumalat näyttäytyi ihmisille? Miksi ei sitten enää?
- Anonyymi
uskoon ? et itsekkään usko noihin !!! vai lainaatko minulle miljoonan , jonka maksan jeesukselle kuoltuani korkoineen takaisin ?
- Anonyymi
Onko joku teologi keksinyt selityksen sille, miksi kristinuskon mukaan on
(1) tärkeä uskoa että Jumala on olemassa, mutta samalla
(2) Jumala tekee kaikkensa että hänen olemassaolostaan ei ole yhtään kiistatonta todistetta?
Loogisesti päätellen, että jos olisi olemassa hyvä Jumala joka tahtoisi minulle hyvää, ja toisaalta jos minulle olisi hyväksi uskoa Jumalaan, niin tietenkin kaikkitietävä ja kaikkivoipa Jumala osaisi osoittaa minulle että on olemassa ilman, että minun täytyisi jonkun sekopää saarnaajan ohjeiden mukaan tulkita Raamatun rivien välejä tms.
Kun näin ei ole tapahtunut, niin voimme päätellä, että ei ole olemassa hyvää Jumalaa tai sitten Jumalalle on se ja sama uskooko ihmiset Jumalan olevan olemassa tai ei.
Tai sitten logiikka on Saatanan keksintöä ja ihmisellä on aivot vain sitä varten, että varoo käyttämästä niitä liikaa?- Anonyymi
Jumalan valtakunta on sisäisesti meissä. Kun etsit Jumalaa, niin löydät Jumalan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan valtakunta on sisäisesti meissä. Kun etsit Jumalaa, niin löydät Jumalan.
Jos se ei ollutkaan lapamato siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se ei ollutkaan lapamato siis
Missään muussa eläinlajissa kuin ihmisessä ei esiinny niin montaa sisäloislajia.
Pitääkö Jumalakin lisätä noiden sisäloisten listalle?
- Anonyymi
Miksi se sun jumalas piilottelee? Mitä se pelkää?
- Anonyymi
Jumalan valtakunta on sisäisesti meissä. Kun etsit sitä homoseksin armon kautta , niin löydät Jumalan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan valtakunta on sisäisesti meissä. Kun etsit sitä homoseksin armon kautta , niin löydät Jumalan.
Näin juuri. Koska "Jumalan valtakunta" on mielikuvitusta, niin se on tietenkin meidän sisällämme eikä missään meidän ulkopuolella olevassa todellisuudessa. Jokainen voi keksiä oman "Jumalan valtakuntansa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri. Koska "Jumalan valtakunta" on mielikuvitusta, niin se on tietenkin meidän sisällämme eikä missään meidän ulkopuolella olevassa todellisuudessa. Jokainen voi keksiä oman "Jumalan valtakuntansa".
Jumalan valtakunta on rauha, rakkaus ja selkeä mieli.
Uskonnot kuvaa tuota tilaa eri tavoin. Siellä esiintyy myös niitä vastakkaisia voimia.
Mutta mitäpä ateisti asiasta ymmärtää kun ei ole löytänyt tuota valtakuntaa itsestään. Se ei löydy varsinkaan ateistipalstan hajottavista paholaisenergioista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666071- 1325415
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513322Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091707Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311127
- 671061
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46946Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110912Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879