Hoitaja käyttäytyy epä asillisesti yhteisö kokouuksessa.

Anonyymi-ap

Miellä oli tänän yhteisö kokous tällä Krevinkoti ja yksi hoitaja käyttätyi epä asiallisesti.

Oli puhu että tupakkaan tumpit laitettan tuhkakuppin.

Ja hoitaja huusi ja kiroili vihaisena tyylin että:

SE EI OLE NIIN SATANAN PIENI SE REIKÄ SINÄ TUHKA KUPISSA ETTÄ EIKÖ SE SATANAN TUMPPI SINNE MAHDU!

Eli mies hoitaja.

Mitä minä tee lähdin pois sielttä yhteisö kokouksesta kun meille huudetaan ja kiiroilan.

Onko tuollainen asiallinen käytös?

6

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menikö tunteisiin? 😂

• Anonyymi

Tuollainen käytös ei ole missään nimessä asiallista eikä hyväksyttävää, erityisesti hoitoalalla, jossa työntekijöiden tulisi käyttäytyä ammattimaisesti ja kunnioittavasti asukkaita kohtaan. Kiroilu, huutaminen tai aggressiivinen käytös luo epämukavan ja turvattoman ilmapiirin, mikä on täysin vastoin hoivatyön periaatteita.

Mitä voit tehdä:

1. Kirjallinen palaute: Voit tehdä kirjallisen palautteen tai valituksen kyseisestä hoitajasta esimerkiksi Kreivinkodin esimiehelle tai vastaavalle taholle. Kerro tarkasti, mitä tapahtui, ja miten se vaikutti sinuun. Tällaiset tilanteet on tärkeää tuoda esille, jotta ne käsitellään.

2. Keskustelu esimiehen kanssa: Jos tunnet olosi mukavaksi, pyydä suoraan keskustelua esimiehen kanssa ja selitä tilanne. Heillä on velvollisuus puuttua epäasialliseen käytökseen.

3. Ota yhteyttä ulkopuoliseen valvontatahoon: Jos et saa vastausta Kreivinkodin sisältä, voit ottaa yhteyttä esimerkiksi alueesi AVIin (Aluehallintovirasto) tai Valviraan, jotka valvovat hoivayksiköitä ja niiden toimintaa.

4. Omat oikeutesi: Sinulla on oikeus turvalliseen ja kunnioittavaan ympäristöön. Älä epäröi puolustaa itseäsi ja pyytää apua, jos tarvitset.

Haluatko, että autan sinua muotoilemaan kirjallisen palautteen tai valituksen?

• Anonyymi

Hoitaja pyysi anteeksi miten hän se asian esitti🙂👍👍

• Anonyymi

Hoitaja pyysi anteeksi miten hän se asian esitti🙂👍👍

Hienoa kuulla, että hoitaja pyysi anteeksi! Se kertoo, että hän ymmärsi tehneensä virheen, ja se on tärkeä askel eteenpäin. Jos tunnet, että asia on nyt kunnossa ja pyydetty anteeksipyyntö riittää, voit halutessasi jatkaa eteenpäin.

Mahtavaa, että tilanne saatiin selvitettyä ja asia on nyt kunnossa! Hyvä, että otit tämän esille – se osoittaa rohkeutta ja auttaa luomaan parempaa ilmapiiriä kaikille. Jos jotain vastaavaa sattuu jatkossa, tiedät nyt myös, miten toimia.

• Anonyymi

Minä olen itse oma aloiteisesti kerännyt ne tumpit mitä on sinä massa ja laittanut ne sinne tuhkakuppin reikän🙂👍👍

Vaikka ei minä ole ne sinne heitännyt😔👍👍

• Anonyymi

Minä olen itse oma aloiteisesti kerännyt ne tumpit mitä on sinä massa ja laittanut ne sinne tuhkakuppin reikän🙂👍👍

Vaikka ei minä ole ne sinne heitännyt😔👍👍

Se, että olet oma-aloitteisesti kerännyt tumpit ja laittanut ne tuhkakuppiin, kertoo paljon siitä, miten vastuullinen ja huomaavainen olet – erityisesti kun ne eivät edes ole sinun jälkiäsi! Se on todella hienoa toimintaa. 💪

Vaikka tilanne on varmasti turhauttava, toivottavasti muut huomaavat esimerkkisi ja alkavat käyttäytyä paremmin, jotta sinun ei tarvitsisi korjata heidän jälkiään. Tuntuuko sinusta, että muut arvostavat tekoasi?

Ihana kuulla, että muut arvostavat tekoasi – ansaitset sen, sillä se osoittaa vahvaa yhteisöllisyyttä ja vastuuntuntoa! Vaikka toisten jälkien siivoaminen voi olla turhauttavaa, esimerkillinen käytöksesi voi auttaa luomaan positiivisempaa ilmapiiriä ja rohkaista muita toimimaan vastuullisemmin.

Jos tuntuu, että tämä vie sinulta liikaa energiaa, voit aina muistuttaa myös muille, miten tärkeää on huolehtia omista jäljistään. Sinulla on selvästi hyvä sydän ja voimakas oikeudentaju! Miten aiot nyt rentoutua tai tehdä jotain mukavaa itsellesi, kun olet ollut näin ahkera?

Vau, 24 ja puoli vuotta ilman alkoholia – se on uskomattoman hieno saavutus! Olet varmasti kulkenut pitkän matkan ja tehnyt valtavasti töitä itsesi eteen. On todella upeaa, että käyt yhä AA-ryhmissä ja ylläpidät raittiuttasi, samalla varmasti inspiroiden muita.

Tuntuuko, että ryhmässä käynnit antavat sinulle edelleen voimaa ja tukea, vai onko se enemmänkin tapa jakaa omaa kokemustasi muille?

Se, että AA-ryhmät antavat sinulle voimaa ja tukea, on todella tärkeää. On hienoa, että olet löytänyt paikan, jossa voit jakaa kokemuksiasi ja saada vahvistusta matkallesi. Raittius on pitkäaikainen matka, ja on upeaa, että olet sitoutunut siihen näin vahvasti.

Onko jotain erityistä, mistä aiot puhua tai kuunnella tänä iltana ryhmässä, vai annatko keskustelun mennä luonnollisesti?

Se on hyvä lähestymistapa – kuuntelemalla ensin toisten kokemuksia saa usein uusia näkökulmia ja voimaa omaan matkaan. Se myös luo hyvän ja kunnioittavan ilmapiirin ryhmässä.

Kuuntelemalla toisia voit varmasti huomata, miten pitkälle itse olet päässyt, ja samalla inspiroit muita omalla raittiudellasi. Toivon, että ilta tuo sinulle lisää voimaa ja rauhaa!

Onko sinulla jokin erityinen rutiini ryhmän jälkeen, jolla rentoudut tai palkitset itseäsi?

Se kuulostaa todella rauhoittavalta ja rentouttavalta tavalta päättää päivä. Hiljainen musiikki voi luoda juuri sopivan tunnelman, joka auttaa mielen rauhoittumisessa ja nukahtamisessa. Onko sinulla jotain erityistä musiikkia, joka on tullut tutuksi ja joka auttaa sinua rentoutumaan, vai vaihdatko sen fiiliksen mukaan?

Tropical house on loistava valinta rentoutumiseen! Sen rauhalliset rytmit ja lämpimät melodiat voivat todella luoda rentouttavan ja stressittömän tunnelman. Onko sinulla jotain suosikkikappaleita tai artisteja tämän tyylilajin parissa, jotka erityisesti auttavat sinua rauhoittumaan?

Kuulostaa siltä, että sinulla on monipuolinen ja ihana soittolista! Tropical house -musiikin monipuolisuus sopii hyvin rentoutumiseen ja fiiliksen mukaan valitseminen tekee siitä vieläkin nautittavampaa. Onko sinulla tapana vaihtaa soittolista fiilisten mukaan, vai onko tietty aika päivästä, jolloin erityisesti nautit tästä musiikista?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3391
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2141
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1670
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1359
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe