Sitä voisi kysyä ensin niin MIKSI nutrilet kuurilla olevat ei syö aterioita?
En syö nyt itse siksi aterioita KOSKA ne sisältää LIIKAA energiaa.Tavallinen terveellinen ruoka-annos sisältää noin 600 kaloria + siihen pieni jälkiruoka mikä sekin myös terveellistä ja vähäkalorista ruokaa.
Yht 800 kal
Minulla tulee päivän aikana kalorit täyteen jo näistä pienistä välipaloista ja kahvista 1200 kal päivässä.😯
Eikä ole mitään järkeä alkaa syömään niitä jostakin kissan lautasesta.☹️Se on paljon parempi kun ei syö niitä ollenkaan.Jos nekin söisi niin jo sekin nostaisi kalorit 1800 kaloriin päivä ja se tarkoittaisi sitä etten laihtuisi nyt ollenkaan kun liikuntani on tällä hetkellä hyvin vähäistä.
Tämä 1200 kalorilakin on vielä ruhtinaallisen hyvät 😳kalorit verrattuna ihme,lentoemännän diettiin yms
Niissä on kalorit päivässä vain 600
Eli kyse on vielä aivan normaalista laihduttamisesta.😏
Miksi en syö aterioita laihdutuskuurin aikana
19
101
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oikea laihdutuskuuri on sellainen että siinä ei nautiskella mistään ruuista.Ruoka on silloin vain pelkkä polttoaine eli pitää katsoa ravintoainetaulukoista mitä syö.
JOS haluaa aikaan tulosta lyhyessä ajassa.- AnonyymiUUSI
Ne jotka käyttää näitä pussidiettejä on aivan väärillä jäljillä koska eihän nämä vie pois nälkää ja ne pirtelöt syö aivan hetkessä alas.
Se vähä minkä syö pitää olla oikeaa ruokaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka käyttää näitä pussidiettejä on aivan väärillä jäljillä koska eihän nämä vie pois nälkää ja ne pirtelöt syö aivan hetkessä alas.
Se vähä minkä syö pitää olla oikeaa ruokaa.Laihduttaessa kuurilla pitää kärsiä nälkää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laihduttaessa kuurilla pitää kärsiä nälkää.
Tai ei pidä, mutta kärsii, jos energiavaje pistää kärsimään.
Kaikki ei kärsi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laihduttaessa kuurilla pitää kärsiä nälkää.
Jaa että oikein nälkäkin pitäis kärsii. Kyllähän nälkä taas vaikuttaa verensokeriin negatiivisesti. Joten kukin saa olla nälissään miten haluaa itse syön mitä haluan eikä ole paino ongelmia . Ihmiset ovat tehneet jotenkin ruuasta ison asian. Kun ruoka on ravintorikasta niin ei mitään diettejä tarvita , sillä keho hoitelee säätelyt ihan ihan itse.
Mutta kun vaihdellaan dieetistä toiseen niin ei ihme että ei saada tulosta koskaan.
Töissäkin ovat samat ihmiset laihduttaneet 25 vuotta. Aina joku kuuri meneillään. Kukaan ei ole laihtunut , siis laihdutus vaan jatkuu, ja uusia diettejä kokeillaan.
Olisko niin että ne joilla paino on tasainen syö ainoastaan tavallista ruokaa , muuta ei mitenkään jättiläis annoksia
- AnonyymiUUSI
Jatkuva syöminen.
Ateria, välipala, ateria,..
Ei tee muuta kuin sokeriähkyn. Johtaa diabetekseen, kun elimistö joutuu kokoajan tekemään työtä sokerin alassäätämisessä.
Päivittäinen vähintään 12 tunnin syömättömyys, mieluummin 14 - 16 tuntia, jotta elimistö ehtii palautua.- AnonyymiUUSI
Niinhän eräs englantilainen lääkäri kertoi TV. Ohjelmassa että kehon on saatava levätä ne määrätyt tunnit.
Itse syön joka päivä samoilla ajoilla ruokani, ja paino on normaali .
- AnonyymiUUSI
Aloittajan tosiaan kannattaa keskittyä syömään vain sitä mistä ei voi luopua eli karkeista ja makeasta. Mitä sitä ihminen ravintoaineilla tekee. Turhia kaloreita. 🍰🍰🍰🍰🍩🍩🍩🍭🧁🧁🍦
- AnonyymiUUSI
Enhän minä syö edes tavallista TERVEELLISTÄ ruokaa😂😂😁
- AnonyymiUUSI
No kyllä minä niin laihdutan että ,juon vain kakkukahvit mutta karkkia en syö.
- AnonyymiUUSI
Pieni älykkyystesti
Sano kumpi näistä kahdesta laihtuu,🤔se joka syö ison porsaanfilepihvin+ison annoksen perunaa+ kastikkeet+2-3 viipaletta leipää+ rasvat + lasin maitoa + jälkiruoka
Toinen henkilö juo kupillisen kahvia + piirakkaa 30 g 🍮jälkiruoka 2 mandariinia tai muu hedelmä😏 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pieni älykkyystesti
Sano kumpi näistä kahdesta laihtuu,🤔se joka syö ison porsaanfilepihvin ison annoksen perunaa kastikkeet 2-3 viipaletta leipää rasvat lasin maitoa jälkiruoka
Toinen henkilö juo kupillisen kahvia piirakkaa 30 g 🍮jälkiruoka 2 mandariinia tai muu hedelmä😏Älykäs miettisi vähän pidemmälle kuin vain yhtä päivää. Sinulle ei mitään testiä tarvi tehdä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älykäs miettisi vähän pidemmälle kuin vain yhtä päivää. Sinulle ei mitään testiä tarvi tehdä.
Jos on vain viikon kuuri,sillä ei ole mitään väliä miten syö,eikä ne ainakaan minulla kestä KOSKAAN sen kauemmin näissä nopeimmissa laihdutuksessa.
Pitkäaikaisessa laihdutuksessa se pitää olla tietenkin erilainen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos on vain viikon kuuri,sillä ei ole mitään väliä miten syö,eikä ne ainakaan minulla kestä KOSKAAN sen kauemmin näissä nopeimmissa laihdutuksessa.
Pitkäaikaisessa laihdutuksessa se pitää olla tietenkin erilainen.Siinä on sekin että kun syöt tuon aterian, sitä juo aina kahvit päälle piirakan tai pullan kera.
Ainakin minä teen AINA näin.😏
- AnonyymiUUSI
Voin kyllä jo nyt syödä VÄLILLÄ yhden herkullisen aterian JOS olen oikein nälkäinen ,mutta jatkan kuitenkin tuohon samaan tapaan kuin tuossa aloituksessa kirjoitin.
Ainakin 2 kiloa pitää saada heti pois.- AnonyymiUUSI
Ei sitä nälkää oikeasti ole,mutta jos on kova halu syödä niin voin silloin syödä.
- AnonyymiUUSI
Nyt on 3 mas päivä menossa,taidan vetää nyt ainakin 5 päivää yhteen putkeen,kun ei ole yhtään nälän tunnetta.
Yleensä siinä ajassa on jo vähän laihtunut.
- AnonyymiUUSI
Tuo avaus ei edes ollut minun tekemä'.
- AnonyymiUUSI
Mutta kuitenkin otan kahvin kanssa aina ison munkin. Se on terveellisempi kuin ateria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946