Sisareni omistaa ison talon rikkaan miehensä kanssa ja heillä on säästöjä ym. Mutta siskoni ei ikinä minulle köyhälle varmasti antaisi edes euroa. Enkä kyllä kysyisikään. Mutta hänessä näkee ,ettei raha tuo onnea. Hän valittaa turhanpäiväisistä ja on kyllästynyt aviomieheensä. Ja mitä minä sinkku teen samaan aikaan. Elän pienillä tuloilla suht tyytyväisenä. Ei tarvitse kiristellä hampaita miehen takia tai valittaa miehen kuorsaamisesta yms yms. Osaan ostaa halpaa ruokaa,en polta,en juo. Vaatteet sieltä mistä halvimmalla saa . .Ei mulla hätää. Vuokra asunto. Kumpi meistä siis onnellisempi?
Miksi igminen ei ole ikinä tyytyväinen
5
170
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi igminen - on yhtä kuin ihminen.
- Anonyymi
Eihän se raha onnelliseksi tee, mutta vailla taloushuolia elämä on auvoisampaa.
Tärkeintä ei ole rahan määrä vaan se, että pitää kulunsa tiukasti kurissa. - Anonyymi
Sinkkuna on hyvä olla, eikä tarvitse kuunnella puolison kuorsauksia eikä piereskelyjä. Rahaakin jää hyvin tiukalla taloudenpidolla. Säästäminen on helppoa, kun liikkuvia osia on niin vähän. Parisuhde takana, enkä milloinkaan saanut mitään säästöön, vaikka oli hyvät tulot. Nyt on jäänyt säästöönkin.
Mb_76- Anonyymi
Pitikö hänen aina saada kaikkea mikä on kivaa. " tuo on ihan pakko ostaa " tuntuu
jotenkin tutulta lauseelta. Vaikka joku on mukamas halpaa ei ole pakko ostaa.
Tilin jälkeen lennetään kuin pyryharakka kaikissa marketeissa ja sitten loppukuusta
ihmetellään et miks on niin vähän rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitikö hänen aina saada kaikkea mikä on kivaa. " tuo on ihan pakko ostaa " tuntuu
jotenkin tutulta lauseelta. Vaikka joku on mukamas halpaa ei ole pakko ostaa.
Tilin jälkeen lennetään kuin pyryharakka kaikissa marketeissa ja sitten loppukuusta
ihmetellään et miks on niin vähän rahaa.Me elettiin minun palkalla ja vaimoni opiskeli korkealle. Kuitenkin meillä oli esim kaksi autoa käytössä. Kaikki kuitenkin kääntyi parhain päin ja hän työllistyi hyvään työpaikkaan. Hän on pystynyt tukemaan lapsiamme hyvin rahallisesti. Itsekin tuin heitä joka kuukausi rahallisesti ja nyt kun he ovat jo vanhempia, niin tukeminen on keskittynyt synttäreihin ja jouluun.
Kaikkien etu on että exä pärjää hyvin, koko perhekunnan.
Mb_76
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833