Tutkijan mukaan naiset viihtyvät paremmin sinkkuna, koska kaipaavat miehiä vähemmän seksiä.
Heti meni pieleen.
Naiset haluavat seksiä yhtä paljon kuin miehetkin. Jokaisen halut ovat tietenkin omalla tasollaan. Seksi tosin pitää olla hyvää, eikä mitään ”tulin nyt käymään, annatko?” Miehen pitää osata myös lähestyä. Kysymällä, pannaanko, jää seksit saamatta.
Omasta puolestani suurin syy olla mieluummin yksin kuin parisuhteessa on se, että mies on todella usein rasite. Tuo lisää taakkaa elämään, kun sensijaan se kokonaistaakka pitäisi jakaa.
Siksi olenkin miettinyt, tuoko mies elämääni jotain positiivista, sellaista extraa, että elämäni ei muutu huonommaksi: esim. joutuisin pyykkäämään ja siivoamaan miehen jälkiä, katselemaan kännäävää örveltäjää. Jos tupakoi, niin ei tarvitse edes miettiä enempää, en ole kiinnostunut.
En myöskaan halua miestä, joka viihtyy jatkuvasti mieskaveriporukoissaan enemmän kuin minun kanssani ja tulee käymään vain kun niiltä tapaamisilta malttaa. Täysin turha suhde tuollainen.
Kyllä naiset haluavat parisuhteen, kun on tarjolla mies, joka hoitaa parisuhteessa arkiasioita yhtä paljon kuin nainenkin.
Olipas turha tutkimus sinkkuna viihtymisestä
75
579
Vastaukset
- Anonyymi
Totta turiset. Parisuhteeseen tarvitaan samantapainen taajuus kumppanusten välille, muuten ei tule mitään.
- Sheena- Anonyymi
Laitan jutun linkin tähän, koska joku alemmissa kommenteissa sitä kyseli.
https://yle.fi/a/74-20136515
- Anonyymi
"Omasta puolestani suurin syy olla mieluummin yksin kuin parisuhteessa on se, että mies on todella usein rasite. Tuo lisää taakkaa elämään, kun sensijaan se kokonaistaakka pitäisi jakaa."
😄... Asia on juurikin noin.
Kannattaa pitää oma asuntonsa ihan pelkästään omana asuntoaan. Kumppani saa asua omassaan. Voi toimia paremmin.
Oli muitakin hyviä huomioita. Kysymykseen "rakastellaanko illalla" mulla on hyvä vastaus: ei. Justiinsa loppui kaikki halut.
xLiner- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Olet luultavasti ilman kunnollista miestä ja ihan syystä. Tuollainen muija saa kenkää aika nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet luultavasti ilman kunnollista miestä ja ihan syystä. Tuollainen muija saa kenkää aika nopeasti.
Se olisikin iloinen perhetapahtuma. Vaan ei, työläys jatkuu suhteen lopettamisessakin.
xLiner
- Anonyymi
"Ainut tapa välttyä rasitteilta on kellua yksinään tyhjiötankissa"
-Lao Tse Lukka-- Anonyymi
Tyhjiössä ihminen räjähtää.
Kannattaa valita mieluummin aistideprivaatiotankki, ellei tuo räjähtäminen ollutkin tavoitteena.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Tyhjiössä ihminen räjähtää.
Kannattaa valita mieluummin aistideprivaatiotankki, ellei tuo räjähtäminen ollutkin tavoitteena.
-keinovaginamies-sitä tarkoitinkin mutta eihän tommoista nimeä ulkomuistista saa esiin ja aihe ei taas kiinnosta niin paljon että viitsisin nähdä vaivaa nimen esiiinkatselussa, kiitoksia
- Anonyymi
Kysyt miehet tuo sinulle positiivista eli vaihtuvat asiakkaat eli vaihtuvat miehet tuo sinulle rahaa tinderi on kiva paikka ja suhteessa joutuisit luopumaan asiakkaista joita vuosi hankittu eli tinderi on sinun juttusi
- Anonyymi
Ai sinulla asiakkaita siellä. Kiva sinulle. Opettelehan vielä suomenkieli.
- Anonyymi
Hyvin pitkälle se on juuri noin. Itse ajattelen periaatteessa, että parisuhde olisi kiva ja kyllä miehen kanssa. Sitten tuleekin se mutta, kun se parisuhteen (eli siis käytännössä sen miehen) pitäisi tosiaan tuoda posiitiivisia puolia muassaan, arjen kokonaistaakan pitää keventyä, ei kasvaa. Eli mies ei tosiaan saa tupda muassaan enempää siivoamista tai ruoanlaittoa tai pyykkäämistä tai kauppareissuja. Enkä todellakaan katsele kännistä, enkä humalaista elämässä. Ei nyt absolutisti tarvitse olla, mutta käytön hyvin vähäistä. Seksi on ehdottomasti yksi parisuhteen positiivisista puolista, mutta sen tosiaan pitää olla hyvää seksiä. Jos saan yhtä hyvää tai parempaa oman käteni kanssa, niin turha vaiva pyydellä. Tuota yhtä aiempaa ketjua mukaillakseni, mä kaipaan myös sitä läheisyyttä ja niitä halauksia ja jos niitä ei tipu, niin antaa olla koko parisuhteen sitten.
Jos noin yksinkertaistaen, niin ilojen pitää kasvaa (ei tarvii ihan tuplaantua) ja surujen vähentyä (ei tarvii ihan puolittua) ja silloin parisuhde on sinkkuutta parempi vaihtoehto.- Anonyymi
Tuli jo selväksi ettei sinusta ole vaimoksi emännäksi tai äidiksi olet vain korkeastikoulutettu ja tinderityttö no se on sinun elämääsi eli älä mieti parisuhteita tai omasta miehestä avioliitosta perheestä vaan mieti miten saa lisää tinderimiehiä käymään luonasi esim alentamalla hintoja tai jokin uusi sessio juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli jo selväksi ettei sinusta ole vaimoksi emännäksi tai äidiksi olet vain korkeastikoulutettu ja tinderityttö no se on sinun elämääsi eli älä mieti parisuhteita tai omasta miehestä avioliitosta perheestä vaan mieti miten saa lisää tinderimiehiä käymään luonasi esim alentamalla hintoja tai jokin uusi sessio juttu
Nsimisiin en tosiaan mene, emäntä on tittelinä ihan perseestä. Äitinä olen erinomainen. Sä sen sijaan Välishahmo olet miehenä niin heikkoa ö-luokkaa, että sulla ei ole mitään aihetta valittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis toki mä ymmärrän, että sua vituttaa. Mihinkään muuhun et pystyisi, kuin myymään itseäsi, mutta sekään kauppa ei käy. Alkaahan se kai pakosta ärsyttää, kun joillain muilla kauppa käy ja kaikki loput meistä saavat ihan oikeaa palkkaa, ihan oikeista töistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nsimisiin en tosiaan mene, emäntä on tittelinä ihan perseestä. Äitinä olen erinomainen. Sä sen sijaan Välishahmo olet miehenä niin heikkoa ö-luokkaa, että sulla ei ole mitään aihetta valittaa.
Eli tiedät ettei kukaan mies huoli sinua omakseen eli kukaan mies ei tee sinusta vaimoa aviovaimoa eikä emäntää mut tinderimiehille kelpaat hetken seura ja kyläpaikka jonne pääsee kylään hetkeksi niin miksi mietit suhde asioita mieti mitä tarjoot kyläilijöille esim keität kahvia tai jos sekään ei huvita niin ostat termoskahvinkeittimen tai termospullon ja aina on koko päivän sumppii tarjolla ehkä siihen vielä jokin konvehti karamelli ja luonasi pääsee session jälkeen peseytymään niin tarjoot saippuat niin tulevat toistekkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tiedät ettei kukaan mies huoli sinua omakseen eli kukaan mies ei tee sinusta vaimoa aviovaimoa eikä emäntää mut tinderimiehille kelpaat hetken seura ja kyläpaikka jonne pääsee kylään hetkeksi niin miksi mietit suhde asioita mieti mitä tarjoot kyläilijöille esim keität kahvia tai jos sekään ei huvita niin ostat termoskahvinkeittimen tai termospullon ja aina on koko päivän sumppii tarjolla ehkä siihen vielä jokin konvehti karamelli ja luonasi pääsee session jälkeen peseytymään niin tarjoot saippuat niin tulevat toistekkin
Tiedän, että huolijoita riittäisi ja nimeomaan parisuhteeseen. Älä sinä siitä huolta kanna tai vaihtoehtoisesti herättele toiveitasi. Sinä et mulle kelpaisi, sanotaan se nyt ihan suoraan, niin ei jää epäselväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tinderin on edelleen sun juttusi. Sähän siitä kaiken tiedä ja mä taas en ole koskaan edes nähnyt sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis toki mä ymmärrän, että sua vituttaa. Mihinkään muuhun et pystyisi, kuin myymään itseäsi, mutta sekään kauppa ei käy. Alkaahan se kai pakosta ärsyttää, kun joillain muilla kauppa käy ja kaikki loput meistä saavat ihan oikeaa palkkaa, ihan oikeista töistä.
Kotityöt ei kiinnosta sinua et edes mikro ateriaa laita mikroon mut session päätteeksi kyllä miesten kikkelit peset puhtaaksi ja biletät mutta uutta wc paperirullaa et vaihda sitä varten on pidee tai mainoslehtiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aviovaimoksikin ikävä kyllä yrittävät. Vaikka olen heti alkuun tehnyt selväksi, että naimisiin en mene, niin silti on useampi kokenut tarvetta kosia. Eihän siitä enää sitten mitään tule, kun joutuu kieltäytymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotityöt ei kiinnosta sinua et edes mikro ateriaa laita mikroon mut session päätteeksi kyllä miesten kikkelit peset puhtaaksi ja biletät mutta uutta wc paperirullaa et vaihda sitä varten on pidee tai mainoslehtiset
Mö teen kotitöitä joka päivä, enkä syö ikinä mikroaterioita. Mä en syö edes niitä sun jatkuvasti mainostamiasi eineksiä ja puolijalosteita, vaan laitan ruoan alusta saakka itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä saat ihan itse l.tkutella niiden tindertreffies hepit puhtaiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aviovaimoksikin ikävä kyllä yrittävät. Vaikka olen heti alkuun tehnyt selväksi, että naimisiin en mene, niin silti on useampi kokenut tarvetta kosia. Eihän siitä enää sitten mitään tule, kun joutuu kieltäytymään.
Tämä vielä sit on mentävä tupakil mutta ei kaikkea kannata uskoo mitä tinderimiehet sanoo ne osaa kehuu ja sanoo esim kun laittaa yöpöydälle satasen kaksi et sust sais joku hyvän tamman tai naisen eli kauniita sanoja ja tinderimiehet lähtee oman naisensa luo tai toisen tinderinaisen luo eli kuka heistä omakseen ottais tinderityttöö ei kukaan mut kyläs käy kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vielä sit on mentävä tupakil mutta ei kaikkea kannata uskoo mitä tinderimiehet sanoo ne osaa kehuu ja sanoo esim kun laittaa yöpöydälle satasen kaksi et sust sais joku hyvän tamman tai naisen eli kauniita sanoja ja tinderimiehet lähtee oman naisensa luo tai toisen tinderinaisen luo eli kuka heistä omakseen ottais tinderityttöö ei kukaan mut kyläs käy kyllä
Sanoja jotka ei tarkoita mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se nyt mun ongelmani ole mitä sinä niiden tinder ukkojesi kanssa teet? Ajattelitko tuon olevan hyväkin keino mainostaa palveluitasi? Turhaan sä mulle itseäsi ja palveluitasi mainostat, sillä a) olen nainen ja b) mikään sun tarjoamasi ei kiinnosta minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoja jotka ei tarkoita mitään
Toisinaan on pakko pistää myös sanoilla painoarvoa, kun avomies päättää kosia oikein sormuksen kera ja haluaa alkaa valita hääpäivää. Sinä voi vielä saada sen pallon jalkaansa, jos ei ole varovainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mö teen kotitöitä joka päivä, enkä syö ikinä mikroaterioita. Mä en syö edes niitä sun jatkuvasti mainostamiasi eineksiä ja puolijalosteita, vaan laitan ruoan alusta saakka itse.
Mutta miksi tekisitkään kun tinderimiehet vie sinut ruokaloihin heseen tai mäkkiin ravintolaan syömään tai kaupast ostaa jotakin syömistä esim kylmiltään syötte pirkka lihapiirakat sä et mitään lämmittele ne o muut naiset jotka lämmittää sinä vain lemmit ja aineita käytät jotka saa biletyttään jotka tinderimiehet maksaa tai antaa ehkä se vähennetään yöpöytä rahasta tai sil saa lisä palveluksii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi tekisitkään kun tinderimiehet vie sinut ruokaloihin heseen tai mäkkiin ravintolaan syömään tai kaupast ostaa jotakin syömistä esim kylmiltään syötte pirkka lihapiirakat sä et mitään lämmittele ne o muut naiset jotka lämmittää sinä vain lemmit ja aineita käytät jotka saa biletyttään jotka tinderimiehet maksaa tai antaa ehkä se vähennetään yöpöytä rahasta tai sil saa lisä palveluksii
Jo on elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä mitä sinä teet, kun kerta niin kovasti haluat kertoa. Sullahan noista vaikuttaa kokemusta olevan, tai ainakin haaveita ja aivan hirvittävä tarve kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tulen aina tekemään itse. Ravintolat ei ole mun juttu ja tykkään tietää tarkalleen mitä syön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo on elämä
Mä olen samaa mieltä, että sun elämäsi on todella outoa. Mutta jos sä siitä kerta tykkäät, niin anna mennä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vinkiksi välis ... mä en enää jaksa vaivautua lukemaan noita sun tinderfantasioitas. Ne toistaa niin hiton pahasti itseään, että riittää kun lukee pari eka sanaa. Miten hitossa sä edes voit olla noin kuuppajumissa siinä tinderissäsi? Kokeile joskus tehdä elämässäs jotain muutakin kuin tuijottaa sitä tinderiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vinkiksi välis ... mä en enää jaksa vaivautua lukemaan noita sun tinderfantasioitas. Ne toistaa niin hiton pahasti itseään, että riittää kun lukee pari eka sanaa. Miten hitossa sä edes voit olla noin kuuppajumissa siinä tinderissäsi? Kokeile joskus tehdä elämässäs jotain muutakin kuin tuijottaa sitä tinderiä.
Totta yksi sana tinderityttö tai korkeastikoulutettu se kertoo kaiken tai lause korkeastikoulutettu tinderityttö se kertoo kaiken ja jonka jokainen ihminen tietää mistä tytöstä se kertoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin sinua kunnon naiseksi mut ei niin ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta yksi sana tinderityttö tai korkeastikoulutettu se kertoo kaiken tai lause korkeastikoulutettu tinderityttö se kertoo kaiken ja jonka jokainen ihminen tietää mistä tytöstä se kertoo
Juu, kyllä mä uskon, että ne on sun omaelämänkertaasi. Kuten jo todettu, niin sulla on hyvin outo elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin sinua kunnon naiseksi mut ei niin ei
Minusta sitä ei tarvitse luulla, koska minä olen. Ja sä toki saat elää miten haluat. En mä sua tuomitse. Jos tuollainen tindertouhu kerta on susta ihanaa, niin elät sitten noin. Sun elämäshäs se on.
- Anonyymi
Samoilla linjoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaa näköjään kovastikin, kun olet aloituksessa kuvattu ei-toivottu rasite. Yritä muuttua, niin ehkä sinullekin joku löytyy. Ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa itse vaihtaa edes wc-paperirullaa? 😂
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaa… nyt selvisi. Silleö ”tamma”-mies juttelee. Hevosmiehii…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa itse vaihtaa edes wc-paperirullaa? 😂
Sivusta.No väliksellä nyt on vähän ongelmia ymmärtää suomea. Huomaahan sen, kun sanotaan ettei saa saa tuoda muassaan enempää siivoamista tai ruoanlaittoa tai pyykkäämistä tai kauppareissuja, niin hän ei tajua tuon lauseen jo kertovan, että ko. tekee noita kaikkia. Mitään asiaa ei voi tulla enempää/lisää jollei sitä ole jo ennestäänkin.
- Anonyymi
Ei naiset halua palvelijoiksi töitten jälkeen
- Anonyymi
Juuri niin. Rentoutuminen töiden jälkeen on ykkösasia. Ei kenenkään palvelijana oleminen.
- Anonyymi
Jos kerran haluat yhtä paljon, niin miksi sitten et itse lähesty? Miehelle muuten voit ihan hyvin sanoa, pannaanko.
- Anonyymi
Ei kaikille miehille voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikille miehille voi.
Tarkoitin oikeita miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikille oikeillekaan miehille voi.
- Anonyymi
Seksiä haluaa kyllä, muttei huonoa seksiä. Eikö tuo jo tullut aloituksesta selväksi?
xLiner - Anonyymi
Onneksi on myös aivot omaavia miehiä. Sorry, et kuulu siihen joukkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perämiehiä. Ymmärrän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perämiehiä. Ymmärrän.
Siis nimenomaan en heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis nimenomaan en heitä.
Eikös ne juuri ole olleet Helsingissäkin ravintoloiden häiriönä miesten vessoissa, kun voi vaan suoraan kysyä, että p***aanko? Sitten ovat jatkaneet vessaan. Semmosia ne miehet on, joille riittää yksi sana. 😂
Puoliso ihmetteli tutkimusta eikä edes halunnut harkita sinkkuutta.
Ymmällä olen minäkin. Mikä tekee miehestä niin rasittavan?En osaa kommentoida tutkimusta kun en löytänyt siihen linkkiä.
Omalta kohdaltani en osaa ajatella mahdollista kumppania mitenkään kuormituksen kautta. Riippumatta siitä olenko yksin tai parisuhteessa niin pesisin lattiat, imuroisin, pyykkäisin jne kuten ennenkin. Se että käykö pyykkikone hiukan useammin tai laitanko yhden tai kaksi lautasta tiskikoneeseen on minulle ihan toisarvoinen asia siihen verrattuna että hän istuisi aamukahville vastapäätä ja sanoisi -huomenta rakas.
Siinä olisi jo kovasti enemmän elämän iloa kuin nykyisin lukiessa paikallislehden kuolinilmoituksia.- Anonyymi
Eli aloittaja haluaa hiirimäisen miehen jonka voi laittaa tossun alle
- Anonyymi
Ei mies ole tossun alla, kun hän tekee oman osuutensa suhteessa, eikä odota toisen siivoavan hänen jälkiään. Äidiltään voi odottaa, jos äiti vielä miehen ollessa täysikäinen jaksaa näin toimia.
Jos sinä odotat toisen tekevän sinulle kaiken valmiiksi, niin et ole kasvanut aikuiseksi.
Tapasin sinkkuystävääni hetki sitten ja keskustelimme juuri tästä aiheesta. Kumpikaan meistä ei halua lähteä parisuhteeseen, jos se tarkoittaa sitä, että joutuu alistumaan, passaamaan, sietämään huonoa kohtelua.. Koskaan ei ole niin huono olla yksin, että olisi syytä lähteä suhteeseen, jossa ei tule kohdelluksi tasavertaisena kumppanina.
Parhaimmillaanhan kumppani keventää elämää ja arkea. Yhdessä on helpompaa luovia arjen haasteiden keskellä toinen toisiaan tukien ja auttaen, mutta se vaatii sitä, että molemmat ovat valmiita panostaamaan yhteisen hyvän eteen. Oikeastaan se tarkoittaa sitä, että molemmille toisen hyvä olo on niin tärkeää, että on valmis tekemään asioita varmistaakseen sen, että kumppanilla on hyvä olla mitä ikinä se tarkoittaakaan. Jos kumppanilla on esim. ollut raskas päivä, voi toisen oloa keventää vaikkapa tekemällä iltapalan toiselle ja hoitamalla tiskit niin, ettei toisen tarvitse. Tai jos molemmat ovat ihan loppu, voi tiskit jättää huomiseen (ei, maailma ei kaadu siihen jos koti ei ole 7/24/365 tiptop) ja käpertyä toistensa kainaloon sohvalle. Asiat tärkeysjärjestykseen..- Anonyymi
Puit ajatukseni täydellisesti sanoiksi.
Ap. - Anonyymi
Just näin. Tuossa ne hyvän parisuhteen eväät.😊
- Anonyymi
Eli kun nainen voi kytkeä seksin päälle ja pois päältä, kun taas miehellä se on enempivähempi nonstop-moodissa, niin tuosta moodista pitäisi haukata osuus arjen jakamiseen. Taitaa lähteä kotikasvatuksesta, että ymmärtää aikuisena siivota jälkensä, imuroida lattia, viedä roskat ja opetella pyykkikoneen käyttö. - cu-
- Anonyymi
Niin naisissa kuin miehissäkin on niitä jotka eivät siivoa jälkiään ja elävät siivottomasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin naisissa kuin miehissäkin on niitä jotka eivät siivoa jälkiään ja elävät siivottomasti
Tämäkin on totta. Osa heistä tuleekin juuri siksi hyvin toimeen toisen sottapytyn kanssa. Loput ei halua sottapyttyä.
- Anonyymi
Onko sulla linkki tuohon tutkimukseen? Ei ole tullut vastaan vielä missään.
xLiner- Anonyymi
Siitä tuli uutisissa 20.1.
Ei ole linkkiä.
- Anonyymi
kohta lukwee jo saksalaisrenkin autroissa; Made in China meesuissa ja Auswisasa.
- Anonyymi
ja naisissa lukee made in onlyfans and instagram
- Anonyymi
Kuinkahan paljon noita 0-tutkimuksia teetätetään. Miesten tilaama?
Ja tällaisesta maksetaankin.
Vilma - Anonyymi
kokeile mennä nukkumaan jqa aitte3n nouswr oikwin nomwaasri ylös joku gvra vitaarion voima jo hyaju voi lähgteä jos yli yhdeksän g.
- Anonyymi
hapwnpuutr3 iswkw3e häcvitrtäjälwnräjiin wli koulurusw luwmuqa aswiis cqalinrqw huonoaq ehkä.
muyyaq niin gravitaarion voimar kun joa itswkin hweäär jq oikw3in nopwasti nouset pystyyn.. .kuin avaruusareakwrtti niin päässä coi huimarqa. - Anonyymi
Kuule kultaseni, tää sun kirjoitus tuo mulle mieleen vanhan ajan totuuden: "Jos et tuo mitään pöytään, et myöskään jää istumaan." Naisilla täällä, kuten missä tahansa, on täysi oikeus odottaa miehiltä enemmän kuin pelkkää saapumista ovesta sisään ja läsnäolon leikkimistä.
Tässä kaupungissa, jossa jazz soi ja elämä maistuu cajun-mausteilta, me naiset tiedetään, mitä halutaan. Ei riitä, että mies vaan "on olemassa" – sen pitää olla mukana elämässä. Pitää jakaa huolet, naurut ja tiskivuorot, ymmärrätkö? Täällä et pärjää, jos luulet, että suhde on pelkkää laiskan jazzin kuuntelua ja toisen varassa lepäämistä.
Jos mies haluaa pitää naisen, sen pitää osata tanssia tämän kanssa samaa tahtia – ei jäädä jälkeen eikä vetää omaa sooloa joka kerta. Ja jos se ei pysty siihen, no, silloin nainen jää mieluummin sinkuksi ja tanssii omaa tanssiaan. Ei siinä mitään väärää ole.
Ja kuule, seksiä? Täällä New Orleansissa me tiedetään, että se on elämän mauste – mutta sen pitää olla aitoa, nautinnollista ja tasapuolista. Ei mitään "tulin hakemaan mun osuuteni" -meininkiä. Meille rakkaus ja suhde on kuin hyvä gumbo: mausteinen, monipuolinen ja jotain, minkä pariin haluat palata yhä uudelleen.
Muista tää, kultaseni: nainen ei kaipaa ketään, joka lisää taakkaa elämään. Hän kaipaa jonkun, joka osaa keventää sitä ja tekee jokaisesta päivästä vähän kauniimman. Sitä varten se oikea mies on olemassa. 💜 - Anonyymi
jos on oikein jännittäbvä unikin niin sellaisen cwaralle siis jos pyörii sängyssä niin cara parjaw ciwewssä mihin coi ripahraaa..
- Anonyymi
sukkwsa iertosi nukkuesdsw jawlasrwsni ohoh... kammottqaxa aqsia peiton alle piiloutunjut villswsdukksnen.
- Anonyymi
Oliko siinä että naiset kaipaavat miehiä vähemmän seksiä?? Eivät varmaan mutta ongelma onkin se, etteivät miehet tiedä miten nainen tyydytetään!! Eli eihän se pelkkä reikään tökkiminen naiselle tuota mitään orkkuja vaan pitää olla muutakin mistä ne orkut saa youknow. Kun miehet ainoastaan niitä pornovideoita kattelee niin pysyvät täysinä tampioina naisen tyydyttämisasiassa.
Eli siis nainen joutuu hoitelemaan ihan itse sen jutun kun miehet ei vielä 2020 luvulla tiedä miten se pitää tehdä.
Eli tuohon ei miestä tarvii jos nainen hoitaa sen itse paremmin. Toiseksi miehet ajattelee vain itseään joten nainen on kodinhoitaja ja lastenhoitaja ja mies itse vapaa-ajallaan pörrää ties missä kun nainen kotona tekee kaiken. Tuon kaiken lisäksi mies voi olla väkivaltainen, sairaalloisen mustasukkainen mutta itse se jatkuvasti vieraissa kävijä.
Joten MIKSI nainen haluaisi miehen kun luet nuo kaikki ja MIETIT millaista se elämä on naisen kannalta. Sinkkuus siis voittaa tuon elämän moninkertaisesti. Ei ihme että naiset haluaa elää sinkkuna. - Anonyymi
uroyt' ,emm' milli,aam kps ,oeöess' kptraom rurräk' rao aöoemoem ''mo'--- ,roypm söör
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672475Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842152Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.472083Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1211973Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331825Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1901534Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2161452Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261255Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171171En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91022