Tietääkö joku HÄMEENLINNASSA tän nimistä tatuointi liikettä??? --> UNIQUE ART TATTOO
onko niillä kotisivuja?? jotain tietoo tars saada siitä..
-kiitti-
unique art tattoo
10
8220
Vastaukset
- Vincet
Tietääkseni ei ole kotisivuja. Unique Art Tattoolla on toimipiste kaupunkiuutisten toimiston ja poliisilaitoksen välissä/vieressä.
Parhaimman tiedon saat kun marssit kyseiseen liikkeeseen ja juttelet Säteen kanssa. Säde tekee ja suunnittelee uniikkitatuointeja joita ei tule olemaan kenelläkään muulla kuin tatuoinnin tilaajalla. Säde tekee myös tottakai halutuista kuvista tatuointejakin.
Itselläni on Säteen tekemä tatuointi ja olen erittäin tyytyväinen siihen.- minä vaan
Kiitos!!!!
- Moon
Ei sillä hinnalla nyt sinänsä oo periaatteessa väliä, jos jälki on kerran hyvää, mutta olis se kiva tietää, kun Hämeenlinnaan on turhan pitkä matka käydä vain pyörähtämässä.
Oliskohan sulla antaa kyseisen liikkeen yhteystietoja? e-mail: [email protected] - Vincet
Moon kirjoitti:
Ei sillä hinnalla nyt sinänsä oo periaatteessa väliä, jos jälki on kerran hyvää, mutta olis se kiva tietää, kun Hämeenlinnaan on turhan pitkä matka käydä vain pyörähtämässä.
Oliskohan sulla antaa kyseisen liikkeen yhteystietoja? e-mail: [email protected]Unique Art
Kasarmikatu 12, 13130 HML
040-5277822 - anita
Vincet kirjoitti:
Unique Art
Kasarmikatu 12, 13130 HML
040-5277822www.uniqueart.fi
sielta loytyy saden liike myos netissa!
- skin art
kannattaa pysyä kaukana siitä firmasta.en ole tavannut yhtään tyytyväistä asiakasta ja kuulemma joku ois saanut hepatiitin sieltä
- ô.Ô
itse otin sieltä tatuoinnin ja ihan hyvää jälkeä tuli eikä muutenkaan mitään moittimista
- Vincet
En tiedä mistä olet mielipiteesi perustanut...
Säde on saanut erittäin suuria kehuja monelta asiakkaaltaan ja tälläkin hetkelle asiakasjonot ovat kuukausien mittaisia.
Omat kokemukseni Säteen taidoista sekä hygieniasta tatuointien suhteen ovat kiitettäviä (kertakäyttöneulat jne.). Itselläni on kolme säteen tekemää kuvaa ja lisää on tulossa.
Terveisin
-Erittäin tyytyvä asiakas-
- Pink Cat
Mä tiedän paikan. Ja rakastuin siihen iäksi!! Satuin löytämään pytingin ihan sattumalta parisen vuotta sitten ja nyt oon sitte käyny kerran jos toisenki raaputtaan itteäni siellä. Tää neitokainen joka työtänsä tekee on aivan ihana!!! Ja mun mielestä helkkarin ammattitaitonenki vielä. Keväällä viimeks olin hämiksen suunnassa ja siellä se oli, omalla tutulla paikallaan. Suosittelen lämpimästi vierailua kyseiseen liikkeeseen!!!
- kukkuu
www.uniqueart.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517173Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424962HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002778- 1492085
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1331634Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki281601- 191600
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3991560mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111327Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E111323