Mitä jauhelihaa yleensä ostat eli mitä ja minkä firman ja pieni perustelu esim vaikuttaako hinta maku ym
Jauheliha galuppi
19
190
Vastaukset
- Anonyymi
Syön todella harvoin jauhelihaa. Siis ehkä kerran pariin kuukauteen, jos sitäkään. Joku vähänrasvainen naudan paistijauheliha, jos jotain jauhelihaa ostan. Atriaa ja Snelmannia ne on lähinnä olleet mitä tulee ostettua.
- Anonyymi
Kissan lihaa!
- Anonyymi
Riippuu mitä ruokaa tekee. Naudan jauheliha on parasta, mutta köyhän on välillä tyydyttävä halvimpaan ja se on sitten rasvaista. Siitä ei saa oikein tehtyä mitään.
Lihapullat ja pihvit on hyvä tehdä vähärasvaisesta ilman mitään kananmunia tai korppujauhoja. Pelkkää vähärasvaista jauhelihaa ja sipulia.- Anonyymi
Miten ne pysyy koossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne pysyy koossa?
Mä laitoin tänään aiemmin suden aamunavaukseen tuon reseptin. Klo 17:53 on joku muu kuin minä. Tuo lihan rasvaprosentti on kyllä hyvä pointti. Itse olen pummi niin ostan sika-nautaa sen halvemman hinnan vuoksi. Sanoisin että jos lihassa on enemmän rasvaa niin siihen tarvitsee vähemmän vettä. Jos laittaa liikaa vettä niin se mössö ei pysy kasassa. Liiallisen veden vastapainoksi voi laittaa jauhoja, en muista onko se vehnäjauhoa vai mitä. Sopivalla annostuksella se tavara pysyy silti kasassa kun sen pistää uuniin. Silloin liha pysyy koossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne pysyy koossa?
Vähärasvainen jauheliha pysyy koossa. Sika-nauta ei pysy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähärasvainen jauheliha pysyy koossa. Sika-nauta ei pysy.
Sika nauta on maukkaampaa
- Anonyymi
Snellman kunnon naudan paistijauheliha 7%, 409 g. Muistaakseni tuo, rasvaprosentti kuitenkin sama ja kotimaista lihaa.
Hyvin harvoin ostan ja tuosta pakkauksesta teen ainakin 8 annosta. Jatkan jauhelihaa soijarouheella ja muilla ruokaan sopivilla kasvisproteiineilla.
Ei tule kalliiksi, vaikka kallimmasta päästä onkin. Sikaa en halua syödä, enkä rasvaisempaa lehmääkään.
xLiner- Anonyymi
Tarviiko edes korjata, sormen venytysvirhe...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko edes korjata, sormen venytysvirhe...
xLinerKorjata mitä 409 grammaako
Katson aina tarjoukset ensin. Jos jauhelihalle ei ole heti käyttöä, saatan ostaa pakastimeen. Kotimaisuus ratkaisee.
Paistijauheliha on parasta.- Anonyymi
Snellmanin sikanautaa. Kissoille kelpaa se ainoastaan, niin miksi me ihmiset tyytyisimme huonompaan.
- Anonyymi
Kissa tietää. Joskus kissatestattu kanan suikaleiden käyttökelpoisuutta. Jollei herkku kelpaa kisuille, ei syödä mekään enää. Täytyy olla tuoreempaa kuin viimeinen käyttöpäivä ☝️
xLiner - Anonyymi
Snellman taitaa olla jauhelihoista ainut, jota ei ole ensin pakastettu.
Vähärasvaista rotukarjan naudan jauhelihaa. Joskus ostanut suoraan tilalta.
- Anonyymi
Nautaa. Ehdottomasti nautaa. Harvoin sorrun jauhettuun sikaan.
Jokin filepötkylä tulee joskus ostettua.
Vilma - Anonyymi
En syö naudan jauhelihaa ollenkaan, syön jauhettua kanan lihaa!
- Anonyymi
Yleensä valitsen Snellmanin
- Anonyymi
Ei enää seteleissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894