Maistuuko Runebergin torttu

Anonyymi-ap

Meikäläiselle kyllä maistuu, mutta kaupassa ovat niin kalliita tänäpäivänä, että vois leipoa itse, kun olen joskus leiponut ja paljon parempia on itse leivotut.
Kaupassa maksaa pari Ruunebergin torttua 4-6€ ja itse tekemällä saa taikina annoksesta tehtyä 10 Runeberin tortullista.
Tein runebergin tortun pyöreään uunivuokaan ja siitä sai leikkattua monta palaa.

25

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en välitä. Niissä maistuu voimakkaasti joku punssi, tai likööri. Se on häiritsevää. En tykkää.

• Anonyymi

Ei ole markettien ruunebergintortuissa punssia tai liköörejä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rommia niissäkin on kai ainakin joskus ollu

• Anonyymi kirjoitti:

Niissä on jotain manteliöljyä, tai karvasmantelia, tai jotain omituista. Joku aineosa niissä kuitenkin maistuu pahalle.

• Anonyymi

Ei oo mun herkkuja. Mut ehkä pitäis repäistä tänä vuonna ku mulla on selkeästi joku repäisyvaihde päällä ja pitää kokeilla uusia juttuja. Koska mikään ei muutu jos mikään ei muutu 😄 N32

• Anonyymi

Maistuu. Tosin hotkin ne nopeasti mutta kun tekemisen vaiva tuntuu ylipääsemättömältä jo ajatuksena, niin hotkin edelleen valmiit tuotokset. Kyllähän se hieman kirvelee kiskoa vitonen kerralla kurkusta alas mutta minkäs makealle ahne ja laiska sille jaksaa voida. - cu-

• Anonyymi

Maistuu hyvältä, vaikka sen maku on jotenkin erikoinen johtuen karvasmantelista.

Jos tykkää Ruunebergin tortuista, kannattaa kokeilla Hartridgesin root beer sarsaparila virvoitusjuomaa. Mielenkiintoinen vaihtoehto Fentimans inkiväärijuoman lisäksi, jossa on myös siankärsämöä.

• Anonyymi

Liidelista,sai 3,5 euroa paketti. Oli kyl hyvää.

• Anonyymi

Suattaapi olla, että leipasen niitä viikonloppuna. Leipase sinäkin.

• Anonyymi

Enpä ole koskaan runebergilaista torttua leipassut. Eikö siinä tarvita jokin erityinen formula, että tötterö pysyy pystyssä?
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole koskaan runebergilaista torttua leipassut. Eikö siinä tarvita jokin erityinen formula, että tötterö pysyy pystyssä?
        Vilma

Sen voi tehdä myös irtopohja kakkuvuokaan tai pyöreään kakkuvuokaan 20-24cm halkaisijaiseen.
        Tai muffinssivuokiin, ei tartte mitään tötterö vuokaa, kuten kaupan pitkulan mallisissa tortuissa.

• Anonyymi

Markettien 4-7€/2kpl tortun hinnalla saa jo leivonta tarpeet useammalle runebergin tortulle.
        Ihan järkyttävän hintaisia ovat kauppojen ja kahviloiden runebergin tortut.

• Ei oo mun suosikkeja. Kaupassa aika kalliita joo.

• Anonyymi

Niitäkin syödessä muistaakseni tarvii muistaa että saattaa vaikuttaa alkometriin puhallettaessa ja jos ajaa kolarin ni saattaa vakuutusyhtiö evätä jopa korvauksen kaskosta ja vastapuolelle korvatut korvaukset saattaa joutua maksamaan takaisin kattokaas nääs kun vakuutusyhtiöllä on käytössä nolla raja vaikka poliisilla ei kortin viemiseen olekkaan poliisi vie kortin viimeistään kun yli 05:n ouhallat alle sen ymmärtääkseni saavat viedä oman harkinnan mukaan ja tietääkseni minimi ajokielto on kolme viikkoa miksi tulisi kohdella poliisia asiallisesti poliisi kun voi kostaa helposti epäasiallisen kohtelun

• Anonyymi

Ei hääppöisiä mutta joka kerta kun ilmestyvät kauppaan, pitää yksi pari ostaa. Jokin pakkomielle kai.

• Anonyymi

Pahoja ovat.

• Anonyymi

Outoa ja kummallista jo myydään torttuja vaik päivä on vasta helmikuun 5 päivä

• Anonyymi

Mutta niinhän on laskiaispulliakin jo.
        Vilma

• Anonyymi

Sekin outoa jo kuukausi ennen tehdään ja järjetön hinta harva pystyy ostamaan eli suurin osa menee roskiin eli teko eli valmistus ei maksa mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin outoa jo kuukausi ennen tehdään ja järjetön hinta harva pystyy ostamaan eli suurin osa menee roskiin eli teko eli valmistus ei maksa mitään

Tuliskos hinnat alas kun kukaan ei ostais vaan sanoo ostaa jos hinta tippuu

• Kyllä maistuu, kaikenlaiset hyvännäköiset ja mehukkaat tortut.

• Anonyymi

Ostin eilen, oli tarjouksessa. Kaunis myyjäneito sai minut heltymään.

• Anonyymi

Yhden saan syötyä, jos joku tarjoaa. Muista sinäkin "ei makeaa mahan täydeltä", yksi riittää sinullekin.

• Mä jo lapsena ihmettelin niitä tötteröitä. Kauheen korkee ja sitten päällä se sokeroitu rengas ja vadelmahillo. Ja vaikka siinä taikinassa oli jotain alkoholia oli, niin kyllä me lapsetkin niitä syötiin. Ja oishan siinä itku tullu joe ei ois saatu. Mutta eipä noita vuosikymmeniin oo enää saanu.

• Maistuu mulle, kyllä tykkään Runebergin tortusta varsinkin kahvin kanssa. Vielä en ole ostanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5238
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3742
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1838
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1815
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe