Vaimon pettäminen paljastui vuosien jälkeen. Hän puhui itsensä pussiin.
Asia tuli itselleni kamalana järkytyksenä. Vaikka siitä on jo paljon aikaa, minulle se on tuore asia.
Miksi vaimollani ei ole yhtään myötätuntoa minun tunteitani kohtaan, vaan hän on se joka loukkaantuu ja suuttuu, kun yritän ottaa asiaa puheeksi?!
Tämä menee nyt täysin päälaelleen. Minun tässä pitäisi olla se jolla on oikeus loukkaantua ja oikeus kysellä. Silti tämä on oudosti kääntynyt niin päin, että minä olen nyt se roisto!!
Vaimo petti ja jäi kiinni. Nyt suuttuu kun kysyn asiasta.
6
507
Vastaukset
- Anonyymi
Ota ero.
- Anonyymi
Pettämisestä on hyvin pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettämisestä on hyvin pitkä aika.
Älä ota eroa.
- Anonyymi
Petti kerran vai oliko suhde? Jos suhde niin ero jos kerran niin kostopano että ihan ilmoitat naiselles.
- Anonyymi
No, hän ei pysty ottamaan vastuuta teoistaan ja siksi suuttui.
Näin minunkin vaimo jäi kiinni, liikaa valheita. Sitten kun juttelin ja kyselin muistakin vanhoista menoista, paljastui lisää valehtelua.
Vaimoni osoittautui lopulta sarjapettäjäksi, valheita oli niin paljon. Ei vastannut ikinä suoraan minun kysymykseen vaan vastasi aina jotenkin kierrellen tai puuttui väärään yksityiskohtaan.
Mietit minkälaista sun tai teidän elämä on ollut? Oletko ihmetellyt jotakin vaimossasi menneinä vuosina? Yhtäkkistä kiinnostusta seksiin? Hyvin riitaisa, vertaillut sinua toisiin miehiin? Puhunut toisista miehistä? Salannut puhelinta, seksittömiä jaksoja?
Itkenyt sängyssä? Uusia asentoja vaimon aloitteesta? - Anonyymi
Aisankannattajan tehtävä ei ole kysellä, vaan mahdollistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä452361Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2552216- 1141592
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461320- 1151257
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271147- 741029
- 661007
- 70970