Eron pohdintaa

Anonyymi-ap

Hei!

Olen ollut 2,5 vuotta suhteessa poikaystäväni (28v) kanssa. Eilen kuitenkin päätin suhteen, koska en saanut tarvitsemaani vastakaikua ja se vaivasi kokoajan ja teki mielen haikeaksi. Toki nyt pohdin että teinkö väärän päätöksen?

Tilanne on siis se, että mä rakastin häntä todella ja luulin että hän on mulle oikea, mutta poikaystävä ei tiennyt/kokenut samoin. Hänelle riittää se, että hänen tyttöystävä on kaunis ja laiha jolloin hänelle on se ja sama kuka vieressä on jolloin ei koe syvempoä tunteita mua kohtaan. Ei jotenkaan tunnu hyvälle että toinen on mun kanssa vaan noin pinnallisesta syystä. 

Toki hän tykkää/rakastaa muttei osaa tai pysty enempään.  

Mä koen jo nykyään, että ansaitsen enemmän, eli kumppanin joka kokee samoin mua kohtaan takaisin eli että toisestakin tuntuisi että nyt on löytynyt jotai erityistä.

Teinkö hätäisen päätöksen kun erosin 2,5 vuoden odottelun jälkeen vai olisiko mun kannattanut vielä odotella muutama vuosi lisää, jos hän olisi ehkä sitten tiennyt?

6

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odotit jo enemmän kuin tarpeeksi. Älä tuhlaa elämääsi odottamalla ihmistä joka ei halua sinua.

• Anonyymi

Kyllä tuo ihan oikealta päätökseltä kuulostaa. Ei se rakkaus siitä odottelemalla yhtäkkiä ilmesty. 2,5 vuotta, niin tuossa on jo se rakastumisen huuma ohitettu, jos sellainen on ollut ja mikäli rakkautta ei vielä ole, niin ei se ole sieltä tullakseenkaan. Eksäsi ei ehkä kykene tuntemaan tuollaisia tunteita tai ehkä hän ei ole vielä riittävän kypsä tuntemaan niitä. Ei omaa elämää kannata tuhlata enempää siihen odotteluun.

• Anonyymi

Puhukaa ja haastakaa toista, ennen kuin teette päätelmiä, eroaminen jostain itsekkäästä syystä, josta ei ole ollut edes puhetta tuntuu hölmöltä minusta? Voi kaduttaa jälkeenpäin?

Mitä jos olisit ensin pitänyt juttutuokiota yllä, jossa kerrot hänelle, mitkä asiat koet itsellesi tärkeäksi ja merkitykselliseksi ja jos sen jälkeen ei anna niille arvoa, tuntuisi eroaminenkin helpommalta, eikä tarvitsisi epäröidä oliko teko hyvä vai huono juttu?

• Anonyymi

Näin oon tehnyt monta kertaa, ja hän aina vaan sanoo ettei ajattele samalla tavalla kun mä että tää suhde ois oikea ja hänen maailmassaan kaikki on hänelle samaa, eli hänelle riittää jos on laiha ja kaunis niin on erityinen hänelle.
        Toki ymmärrän, ettei ole vaan yhtä oikeaa, mutta haluaisin että mun kumppanilla olisi se tunne että tää suhde on se oikea tähän mennessä, vaikkei tulevasta voi tietää koskaan.

AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin oon tehnyt monta kertaa, ja hän aina vaan sanoo ettei ajattele samalla tavalla kun mä että tää suhde ois oikea ja hänen maailmassaan kaikki on hänelle samaa, eli hänelle riittää jos on laiha ja kaunis niin on erityinen hänelle.
        Toki ymmärrän, ettei ole vaan yhtä oikeaa, mutta haluaisin että mun kumppanilla olisi se tunne että tää suhde on se oikea tähän mennessä, vaikkei tulevasta voi tietää koskaan.

AP

Miksi edes kyselet päätoksesi valintaa?!
        Teit aivan oikein halutessasi vierellesi kumppanin joka kykenee tuntemaan muutakin kuin kuin typerää pinnallisuutta.
        Tuo mies voi aivan yhtä hyvin leikata lehdestä valokuvamallin ja pitää sitä mukanaan. Se riittää hänelle ja onkin oikea ratkaisu.

Saat huomata että on olemassa poikia, miehiä jotka kaipaavat hellyyttä, kauneutta samalla tavoin kuin sinä.
        Jatka etsinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP

Ajattelet hyvällä tavalla, ehkä tälle miehellesi pitää tulla näitä takaiskuja ensin, että ymmärtää arvostaa enemmän olemassa olevaa? Valitettavaa on aina sinun roolisi olla se, jota toinen ei osannut arvostaa oikealla tavalla?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      44
      2369
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      266
      2260
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      115
      1604
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1320
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1267
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1157
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      141
      1150
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1039
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1007
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      970
    Aihe