Hallitus ilmoittaa

Anonyymi-ap

4 paikan pakkohakua ei poisteta. Tuonhan tietää kaikki viime marraskuulta.

Mikä oli ilmoituksen tarkoitus? Kiertää veistä haavassa. Ovat sitäpaitsi istuntotauolla, että pitäköön lärvinsä kiinni.

20

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sössö Satonen pitää polkea suohon säälimättä!

• Anonyymi

Ensin tervaa ja höyniä.

• Anonyymi

Aattelivat vaan muistuttaa sinua ja kaltaisiasi että minkäänlaiseen velttoiluun ei työllistymisasioissa ole varaa

• Anonyymi

Siis jos joku on velttoilua, niin työssä käynti. Se on velttoa aivojen käyttöä. Työn orjat eli tyhmät menettää elämänsä työlle. Paras elämä menee työssä . Työttömät kuntoilee ja nauttii elämästä. Käyttää järkeään. Työssä käyvillä ei ilmeisesti ole järkeä?

https://www.facebook.com/share/r/155YSE79aZ/?mibextid=wwXIfr

• Anonyymi

Satonen kalasteli aikoinaan tuolla lausunnolla työttömien äänet

• Anonyymi

Velttoilua hallituksen toimesta. Asia on monta kk. Vanha.

• Anonyymi

Keksitte ne paikat siihen. Näin autatte itseänne ja työnantajia. Ja säästätte veronmaksajien rahaa, koska byrokraatit ei pääse tekemää turhaa numeroa asiasta, jos sattuu yksi paikka puuttumaan.

T. Yrittäjä

• Anonyymi

Itse haluan aiheuttaa mahdollisimman paljon hallaa yrittäjille lähettämällä täysin turhia hakemuksia. Tämä luonnollisesti (kuten olemme jo huomanneet) johtaa siihen, että yrittäjillä ei ole yhtä kovaa hinkua ilmoittaa avoimia työpaikkoja työmarkkinatoriin. Tämän johdosta työkkärikään ei pysty enää tekemään työtarjouksia. Tämä luonnollisesti vähentää työllistymismahdollisuuksiani, joka on erittäin hyvä asia.

• Anonyymi

Ei muutakuin kaiki hakemman alimmaisen välivällyn kiristyksen valvojiksi.

• Anonyymi

Ei onnistu keksiminen. Jos epäilyksiä herää, haut tarkistetaan. Eniten minua suututtaa, kun en ehdi keskittyä niihin paikkoihin, joihin haluan, kun nämä pakkohaut pyörii koko ajan päällä. Ette usko miten paljon aikaa kuluu löpimiseen työnantajien kanssa ja pakkohaastatteluissa ravaamiseen. Viimeisen haastattelun jälkeen meinasin pyörtyä, kun jouduin feikkaamaan niin monta tuntia.

• Anonyymi

Minä en ole päässyt kertaakaan haastatteluun, vaan pakkohaku tuottaa aina saman tuloksen: valitettavasti... jne. Olen korkeasti koulutettu pitkäaikaistyötön ja vanhentunut vain tässä työttömyyden aikana, joka vuosi. Ikäsyrjintä on totta! Puolta nuoremmat menee huonommalla koulutuksella ohi. He pääsevät haastatteluihin.

Millä alalla olet, kun on noin paljon palkkatyömahdollisuuksia? Oletko minkä ikäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole päässyt kertaakaan haastatteluun, vaan pakkohaku tuottaa aina saman tuloksen: valitettavasti... jne. Olen korkeasti koulutettu pitkäaikaistyötön ja vanhentunut vain tässä työttömyyden aikana, joka vuosi. Ikäsyrjintä on totta! Puolta nuoremmat menee huonommalla koulutuksella ohi. He pääsevät haastatteluihin.

Millä alalla olet, kun on noin paljon palkkatyömahdollisuuksia? Oletko minkä ikäinen?

Lähihoitaja. Vanhustyössä paljon paikkoja, mutta en ole suuntautunut siihen. Haluaisin takaisin vanhalle alalle.

• Anonyymi

Milloin työttömät on alkaneet kuvittelemaan että, työttömän ei tarvitsekkaan hakea sitä työtä kun 1-4 hakuvaatimus poistuisi?

• Anonyymi

En ainakaan itse ole hakenut koskaan töitä itsenäisesti ennen kuin tämä kuukausittainen pakkohaku tuli voimaan. Toki sitä ennenkin saattoi tulla joskus harvoin joku työkkärin tekemä työtarjous johon oli sitten haettava. Eli ei sitä työnhakua tuon lisäksi ole hirveästi vaadittu. Siitä tämä kuvitelma.

• Anonyymi

Työtön hakee palkkatyötä heti kun itselle sopivaa on tarjolla.

Jo monta vuosikymmentä on menty sitä rataa, ettei palkkaa maksavia työpaikkoja ole. Ihmiset kuitenkin ovat todellisia ihmisiä. Heillä on todelliset tarpeet. Ainutkaan todellinen tarve ei liity jonkun poliitikon päähänpistojen seurailuun ja totteluun, eikä myöskään siihen, että pitäisi nuolla mammonan persettä saadakseen edes elää.

Koko systeemi on niin häpeällinen. Toivon sille ainoastaan pikaista loppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtön hakee palkkatyötä heti kun itselle sopivaa on tarjolla.

Jo monta vuosikymmentä on menty sitä rataa, ettei palkkaa maksavia työpaikkoja ole. Ihmiset kuitenkin ovat todellisia ihmisiä. Heillä on todelliset tarpeet. Ainutkaan todellinen tarve ei liity jonkun poliitikon päähänpistojen seurailuun ja totteluun, eikä myöskään siihen, että pitäisi nuolla mammonan persettä saadakseen edes elää.

Koko systeemi on niin häpeällinen. Toivon sille ainoastaan pikaista loppua.

Itsekin toivon, ja kovaa vauhtia se loppu tuleekin. Työttömyys vain jatkaa kasvamistaan, ja se on ainoastaan hyvä asia. Asioihin ei tule minkäänlaista muutosta jos kaikki jatkavat itsensä orjuuttamista. Myös kaikenlaiset tukien leikkaukset ynnä muut toimet ovat pelkästään hyvä merkki. Ne eivät ole muuta kuin tämän systeemin viimeisiä epätoivoisia hengenvetoja ja kuolonkorahduksia jolla se yrittää pitää itsensä hengissä pelon ja kurituksen voimin. Kuten arvata saattaa ne ovat täysin mitättömiä sätkimisiä suuremman muutoksen edessä. Olen mielissäni siitä, että saan olla näkemässä näitä hetkiä, vaikkakaan se ei kaikilta osin tulekaan olemaan helppoa tai mukavaa.

• Anonyymi

Kaikki pakottaminen on paha asia.

Paitsi tietysti pakottajan mielestä, tyrannin ja diktaattorin.

• Anonyymi

Vallankumous ja paska porvarihallitus ulos!

• Anonyymi

Kaikin mahdollisin keinoin tämä pitää toteuttaa ja hallitus on saatava konkreettisesti vastuuseen teoistaan

• Anonyymi

Ennen oli keppi ja porkkana 🥕. Nyt on vaan keppi ja keppi. Karenssilla uhkaillaan velvoitteensa tekeviä. Lusmuilijat ei saa mitään rangaistuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      99
      4214
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      147
      3662
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      88
      3435
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2829
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      126
      1697
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1546
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1201
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1184
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1140
    Aihe