Ja luulee nyt olevansa jumalaton tieteilijä. Kirjoittaisiko oikea tieteilijä 24/7 tällä palstalla?
Näki unta tieteestä
14
118
Vastaukset
- Anonyymi
En oikein ymmärrä, mitä höpiset...
Ei ateistin tarvitse olla tiedemies tai -nainen. Ilmeisesti puhut jostain ateistista. - Anonyymi
Minä näin unta että ateistit uskoo vain joulupukiin
- Anonyymi
ei tieteilijät usko jumalaan
- AnonyymiUUSI
Suurin osa tiedemiehistä on uskovaisia!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa tiedemiehistä on uskovaisia!
Oletko edes huomannut sitä, että suuri osa "tiedemiehistä" ei ole miehiä.
- AnonyymiUUSI
On todellakin vaara, että rationaalisesti ajattelevat ihmiset, jotka vierailevat säännöllisesti palstoilla, joille laitauskovaiset krijoittelevat, alkavat luulla itseään poikkeuksen sivistyneiksi ja älykkäiksi.
Heidän pitäisi kuitenkin muistaa, että vaikka heidän tietotasonsa ja kykynsä ajatella loogisesti voi vaikuttaa ylivertaiselta laitauskovaisiin verrattuna, niin eivät he väestötasolla eroa meksittävästi keskiverrosta.”…rationaalisesti ajattelevat ihmiset…eivät he väestötasolla eroa meksittävästi keskiverrosta.”
Taidat olla laitauskovainen ripulivajakki? Ketä ovat ne väestötasolla ylivertaisesti ajattelevat, jos ei rationaalisesti ajattelevat?- AnonyymiUUSI
Extremist_atheist kirjoitti:
”…rationaalisesti ajattelevat ihmiset…eivät he väestötasolla eroa meksittävästi keskiverrosta.”
Taidat olla laitauskovainen ripulivajakki? Ketä ovat ne väestötasolla ylivertaisesti ajattelevat, jos ei rationaalisesti ajattelevat?Taisit juuri osoittaa, että kommentoimasi viesti oli totta.
Lueppa se vielä kerran ihan rauhassa... Anonyymi kirjoitti:
Taisit juuri osoittaa, että kommentoimasi viesti oli totta.
Lueppa se vielä kerran ihan rauhassa...Eikö jokin osa väestöstä ole pakostakin keskiverron yläpuolella? Jos he eivät ole rationaalisesti ajattelevia eivätkä laitauskovaisia niin ketä he ovat?
- AnonyymiUUSI
Onko palstalla ketään joka olisi kirjoittanut väitöskirjan ?
- AnonyymiUUSI
Minä väitän että Jumala on olemassa.
Ei siinä tarvita mitään väittämisiä.
Siihen riittää maalaisjärki! - AnonyymiUUSI
Hessu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä väitän että Jumala on olemassa.
Siihen riittää maalaisjärki!Minä sanon, että kakka on housuissasi.
Siihen riittää maalaisjärki!
- AnonyymiUUSI
Jotkut käveleät unissaan, mutta uskovaisena pitää olla rehellinen, joten paljastan kirjoittavani unissani. En ensin uskonut tätä, mutta vaimoni oli ottanut videon, jossa selvästikin lähdin koneelleni keskellä yötä kirjoittelemaan ateismipalstalle hävyttömyyksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785