Painon pudottaminen on ollut työn alla jo vuosia, mutta nyt olen alkanut miettimään, että kannattaako enää edes pyrkiä niin sanottuun normaalipainoon. Laihtuessa alkaa kasvojen ja muun vartalon iho roikkumaan eikä ulkonäkö ainakaan sen puolesta parane. Mieluummin katson peilistä pirteää pullukkaa kuin rupsahtanutta laiheliinia.
Laihtuminen ja rumentuminen
12
531
Vastaukset
- Anonyymi
No roikkukoon Ei kaim se kukaan koko alämänsä ole sileäposki. Itse ennemmin huolehdi että saisi vaan olla terve se kun ruma olen , kun on ikää tarpeeksi niin roikkumiset ovat pieni huoli
- Anonyymi
Mutta jotkut haluavat olla kiinteitä.
- Anonyymi
Kiinteitä kuin talipallot ^^
- Anonyymi
Olen ajatellut samaa. Ei kannata niin kauheasti laihduttaa, että posket pahasti rypistyy. Nuorella iho mukautuu, mutta näin vanhempana katson kyllä, että ulkonäkö ei pahasti kärsi.
- Anonyymi
No jaa.. Ehkä oletkin tottunut näkemään ne pyöreät kasvot? Miten ikä, minkä ikäinen olet? Minä olen aina ollut nälkäkurjen näköinen mutta pyöreänaamainen, ja 40-v. alkoi naama muuttumaan, suupielen juonteet alkoivat silloin näkyä,ja 45-v. aloin näyttämään narkomaanilta, kun poskien lommot tulivat näkymään vielä oikein toispuoleisesti. Paino oli silti koko ajan sama, edelleen +50v. on, mutta nyt on alkanut maha roikkumaan, vaikkei siellä ole koskaan ollutkaan massaa, mutta alaspäin kumartuessa entinen pyykkilauta roikkuu sekin. Näin se elämä menee, alaspäin...
Mutta onko tämä oikeaa rumuutta, no ei; rumuus tulee luonteen pinnallisuudesta ja ulkonäön pinnallisesta arvostuksesta, eli ulkonäön rumuuskin on siis aina vain noista johtuvaa, etenkin kun arvostellaan muita ja arvostetaan myös itseään sitä kautta. Pitää vain hyväksyä nämä normaalit ulkonäköön liittyvät muutokset ja ihmisten erilaisuus. Saa sitä käydä itseään täyttämässä tai kiristämässäkin, mutta sitten sitä vasta oudolta ja pinnalliselta näyttääkin.- Anonyymi
Onpa hyvin kirjoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hyvin kirjoitettu.
Ajattelin itse eilen ihan samaa.
- Anonyymi
Ei kannata.
Parempi olla kaunis ruumis, kun ryppyinen elävä.
Prioriteetit kohdalleen! - Anonyymi00010
Voin kertoa että riittävä rasvan ja kollageenin, c-vitamiin nauttiminen on tähän avain. Sokeri vanhentaa ihon!
"Liiallinen sokerin kulutus heikentää ihon kollageenia ja elastiinia glykaatioksi kutsutun prosessin kautta, mikä johtaa ihon ennenaikaiseen vanhenemiseen, kimmoisuuden menetykseen, ryppyihin ja veltostumiseen. Sokeri voi myös lisätä aknea, epäpuhtauksia ja atopian oireita. Sokerin minimointi kirkastaa ihon usein nopeasti."
Ketogeenisen ruokavalion huomaa nuorentaneen kaikki jotka on sillä laihduttaneet. Iästä pois 20 vuotta silmänääräisesti. Minusta esim Satu S on nuoremman näköinen nyt yli 50 vee kuin oli nuorempana, kasvot muuttuneet parempaan. Nämä ketovalmentajat on itse parhaita esimerkkejä.
https://kutsuvapauteen.vaikuttajamedia.fi/
Kun on joku ozempic tai lihavuusleikkaus, ei ravinnon laatu välttämättä parane vaikka määrät vähenee.
Syödään samaa sokeria kuin ennenkin.
Itsekin olen ilmeisen nuoren näköinen kun nuoret miehet flirttailee, en kehtaa vastata flirttiin koska tiedän että he säikähtäisi mun ikää lähemmällä tuttavuudella. 😃 Iho varsinkin hehkuu ja on rypytön. - Anonyymi00011
Kasvojakin voi "jumpata", kasvoissa on tosi monia pieniä lihaksia.
Onhan se naurettavan näköistä, kun naamaa vääntelee, mutta se kiinteyttää esim. poskia.
Eikä laihtuessa kasvot muutu mitenkään rumemmiksi, se voi näyttää siltä itse katsoessa, kun on tottunut näkemään vaikkapa posket pyöreänä.
Ja ikää kun tulee, niin usein alkaa "paikat roikkumaan", se on luonnollinen asia. Toki itsestä huolehtiminen voi jonkin verran hidastaa sitä luonnollista prosessia.
Miksi ei voisi ikääntyä niin sanotusti arvokkaasti, antaa sen näkyä. - Anonyymi00012
Ei se iho ala kasvoissa roikkumaan ja vartalossa iho roikkuu jos sulla ei ole reilusti ylipainoa. Sinulla on siis useita kymmeniä liikakiloja jos sinulle jää lahtumisen jälkeen löysää nahkaa.Olet onnekas kun ei ole esim diabetesta ja korkea kolesteroli. Silloin tilanteesi hyvä.
- Anonyymi00013
Lihota itseäsi entissestään, niin iho on pinkeän kireää!
Mielummin kaunis ruumis kuin ruma, mutta elossa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760