Painon pudottaminen on ollut työn alla jo vuosia, mutta nyt olen alkanut miettimään, että kannattaako enää edes pyrkiä niin sanottuun normaalipainoon. Laihtuessa alkaa kasvojen ja muun vartalon iho roikkumaan eikä ulkonäkö ainakaan sen puolesta parane. Mieluummin katson peilistä pirteää pullukkaa kuin rupsahtanutta laiheliinia.
Laihtuminen ja rumentuminen
Anonyymi-ap
13600
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
Vastaukset 13
Vanhimmat
No roikkukoon Ei kaim se kukaan koko alämänsä ole sileäposki. Itse ennemmin huolehdi että saisi vaan olla terve se kun ruma olen , kun on ikää tarpeeksi niin roikkumiset ovat pieni huoli
Mutta jotkut haluavat olla kiinteitä.
Kiinteitä kuin talipallot ^^
Olen ajatellut samaa. Ei kannata niin kauheasti laihduttaa, että posket pahasti rypistyy. Nuorella iho mukautuu, mutta näin vanhempana katson kyllä, että ulkonäkö ei pahasti kärsi.
No jaa.. Ehkä oletkin tottunut näkemään ne pyöreät kasvot? Miten ikä, minkä ikäinen olet? Minä olen aina ollut nälkäkurjen näköinen mutta pyöreänaamainen, ja 40-v. alkoi naama muuttumaan, suupielen juonteet alkoivat silloin näkyä,ja 45-v. aloin näyttämään narkomaanilta, kun poskien lommot tulivat näkymään vielä oikein toispuoleisesti. Paino oli silti koko ajan sama, edelleen +50v. on, mutta nyt on alkanut maha roikkumaan, vaikkei siellä ole koskaan ollutkaan massaa, mutta alaspäin kumartuessa entinen pyykkilauta roikkuu sekin. Näin se elämä menee, alaspäin...
Mutta onko tämä oikeaa rumuutta, no ei; rumuus tulee luonteen pinnallisuudesta ja ulkonäön pinnallisesta arvostuksesta, eli ulkonäön rumuuskin on siis aina vain noista johtuvaa, etenkin kun arvostellaan muita ja arvostetaan myös itseään sitä kautta. Pitää vain hyväksyä nämä normaalit ulkonäköön liittyvät muutokset ja ihmisten erilaisuus. Saa sitä käydä itseään täyttämässä tai kiristämässäkin, mutta sitten sitä vasta oudolta ja pinnalliselta näyttääkin.
Onpa hyvin kirjoitettu.
Ajattelin itse eilen ihan samaa.
Ei kannata.
Parempi olla kaunis ruumis, kun ryppyinen elävä.
Prioriteetit kohdalleen!
Voin kertoa että riittävä rasvan ja kollageenin, c-vitamiin nauttiminen on tähän avain. Sokeri vanhentaa ihon!
"Liiallinen sokerin kulutus heikentää ihon kollageenia ja elastiinia glykaatioksi kutsutun prosessin kautta, mikä johtaa ihon ennenaikaiseen vanhenemiseen, kimmoisuuden menetykseen, ryppyihin ja veltostumiseen. Sokeri voi myös lisätä aknea, epäpuhtauksia ja atopian oireita. Sokerin minimointi kirkastaa ihon usein nopeasti."
Ketogeenisen ruokavalion huomaa nuorentaneen kaikki jotka on sillä laihduttaneet. Iästä pois 20 vuotta silmänääräisesti. Minusta esim Satu S on nuoremman näköinen nyt yli 50 vee kuin oli nuorempana, kasvot muuttuneet parempaan. Nämä ketovalmentajat on itse parhaita esimerkkejä.
https://kutsuvapauteen.vaikuttajamedia.fi/
Kun on joku ozempic tai lihavuusleikkaus, ei ravinnon laatu välttämättä parane vaikka määrät vähenee.
Syödään samaa sokeria kuin ennenkin.
Itsekin olen ilmeisen nuoren näköinen kun nuoret miehet flirttailee, en kehtaa vastata flirttiin koska tiedän että he säikähtäisi mun ikää lähemmällä tuttavuudella. 😃 Iho varsinkin hehkuu ja on rypytön.
Kasvojakin voi "jumpata", kasvoissa on tosi monia pieniä lihaksia.
Onhan se naurettavan näköistä, kun naamaa vääntelee, mutta se kiinteyttää esim. poskia.
Eikä laihtuessa kasvot muutu mitenkään rumemmiksi, se voi näyttää siltä itse katsoessa, kun on tottunut näkemään vaikkapa posket pyöreänä.
Ja ikää kun tulee, niin usein alkaa "paikat roikkumaan", se on luonnollinen asia. Toki itsestä huolehtiminen voi jonkin verran hidastaa sitä luonnollista prosessia.
Miksi ei voisi ikääntyä niin sanotusti arvokkaasti, antaa sen näkyä.
Ei se iho ala kasvoissa roikkumaan ja vartalossa iho roikkuu jos sulla ei ole reilusti ylipainoa. Sinulla on siis useita kymmeniä liikakiloja jos sinulle jää lahtumisen jälkeen löysää nahkaa.Olet onnekas kun ei ole esim diabetesta ja korkea kolesteroli. Silloin tilanteesi hyvä.
Lihota itseäsi entissestään, niin iho on pinkeän kireää!
Mielummin kaunis ruumis kuin ruma, mutta elossa!
Jos on hyvä olla siinä painossa missä on, miksi pitäisi laihduttaa?
Itse harrastan liikuntaa niin paljo, että kilot ei pysy mukana 😂