Miten vaikuttaa jos alkoholin vaikutuksen alaisena ottaa muutaman tenoxin ja diapamin?
Entä jos lääkkeitä ottaa enemmän?
Minkälaisia yhteisvaikutuksia?
Tenox ja alkoholi
11
4438
Vastaukset
- kivaaaa
"Miten vaikuttaa jos alkoholin vaikutuksen alaisena ottaa muutaman tenoxin ja diapamin?"
Menee pönttö sekasin ja mahdollinen yrjöämis-, tukehtumis-, kuolemanvaara!!
"Entä jos lääkkeitä ottaa enemmän?"
Nirri pois!!
"Minkälaisia yhteisvaikutuksia?"
Jos kohtuudessa pidät niin ok. Sixpack bissee ja yks 20mg Tenox on ok, mutta älä rupee ahnehtimaan. Toleranssi kyllä kasvaa. Et huomaakaan jo kun vedät korin kaljaa ja telaketjullisen Tennareita.
Älä kuitenkaan edes kokeile näitä paskoja. Itse suosittelen kannabista mikäli etsit pään paineiden alentamista. - Sivusta nähnyt
Ei mitää tollasia lääkkeitä alkoholin kanssa!
Kaveri veti 2 Tenoxia ja joi viinaa päälle.
Meni sekaisin ja ajoi autolla puuhun!
Onneks ei pahempaa sattunu, kortti vaan lähti.
Toinen samanlainen tapaus, ex-ukkoni veti niitä purkillisen ja laittoi kämpän uuteen uskoon, riehui puukon kanssa pihalla yms.
Sekoita pääsi vaan kaljan tai viinan avulla mut älä hyvä ihminen liitä mukaan lääkkeitä!!!! - hakkaa päätänsä
puoli tuntia seinään? Järkeä saa käyttää(jos on) eikä kannata sekoittaa päätänsä moisilla, varsinkin kun sivuvaikutukset voivat (ihan oikeesti hei) olla hengenvaarallisia. Ja minkä h...tin takia pään pitäisi olla sekaisin? Eikö ole vastenmielistä, kun ei ole minkäänlaista kontrollia tekemisiinsä?
- vaikka
alibia. Niin alat tietämään miten ne vaikuttaa.
Vaikka joidenkin pitää se oppi saada kantapään
kautta.
Minkälaisia yhteisvaikutuksia??????
Toivottavasti tämä oli provo. - anza-vaan
Tuli vähän kaksipiippuinen kysymys. Vaatisi vähän täsmennystä, mitä tarkoitat. Meinaatko, että rupeat ryyppäämään tabujen kanssa, vai sitä, että ryyppäämisen jälkeen, kun promilleja vähän löytyy, otat tabuja vasta sitten ?
Myös pitäisi tietää, onko pitkäaikainenkin kokemus noista kolmesta aineesta ?
Jos olet aloittelija (käyttänyt bentsoja alle 10vuotta), voi sekakäyttö saada sut kyllä aivan sekaisin ja muisti menee, joten et siis tiedä, mitä kauheaa olet tehnyt! Mutta jos olet jo vanha tekijä, 15-20vuotta tabuja lähes tauotta n. 30mg/päivä ja viinakin on tuttua, ni ei tollanen puolikas kossu ynnä 100mg tabuja hirveitä tee. Tosin naisihmiset normaalisti kestävät miehiä vähemmän!
Itse olen jo konkarina joskus tullut ottaneeksi ehkä tuplaten, ainakin viinaa ja muisti on mennyt. En kyllä ole mitään kauheuksia tehnyt, kuulemma!
Jos taas aiot käyttä tabuja "korjaussarjana", niin niistä voi olla jopa apua!
Mutta en tosiaan tiedä motiivejasi moisiin kysymyksiin, mutta sen voin sanoa varmasti, että tolla menolla tuhoat ainakin muistisi ja masennus (oletan, että jostain sellaisesta on kysymys) pahenee!!
Taisi joku aiemmin sanoa, että henki lähtee. No ei sentään. Mutta toivottavasti sulla on selvempiä kavereita mukana, että voivat toimittaa sut saiskiin "putsattavaks" ! - sekoaa täysin
Saattaa joutua tilaan, jossa tekee täysin järjettömiä asioita. Vankilat on täynnä tällaisia kokeilijoita ja sekakäyttäjiä.
Muuttaa persoonallisuuden täysin. Saatat tappaa parhaan kaverisi. - mä vaan
ota puolikan tennari ennen ku rupeet ryyppää, niin
bisse maistuu törkeen hyvälle. - haluat eroon
ongelmistasi, alkoholi ei ole hyväksi muutenkaan, saati sitten sekaisin lääkkeiden kanssa. Kukaan ei voi sanoa miten just sulle käy, yksilöllistä. Joka tapauksessa alkoholi vahvistaa hyvin suurella todennäköisyydellä lääkkeen sivuvaikutuksia ja heikentää vastaavasti sen tehoa.
- isokulli124
tellu kaljaa ja muutama tennari niin pönttö on mukavasti pöhönä..
- jooseppi666
olen 10 vuotta toiminut yrittäjä ja nyt verottaja iski mut maahaan lopuööisesti ja valtio noilla säädöksillään .... voin sanoo et kannabis lääke kaikkeen alkakaa kaikki työttömiksi ehkä joku herää joskus itse aloitan ainakin työttömyys urani nyt !
- Anonyymi
Rupesin pitkän juomattomuuden jälkeen taas kokeilemaan Tenoxia ja olutta!
Minulla on pitkä historia bentsojen ja kaljan yhteiskaytösta ja on toiminut aina ihan hyvin, mutta sain haimatulehduksen muutama vuosi sitten, joten on tullut taukoa koko hommasta. Nyt kuitenkin päätin kokeilla uudestaan ja aloin miettiin, mitä voi tapahtua Tenox/alko yhdistelmällä?
Tällä hetkellä fiilikset vielä ihan hyvät, mutta toivottavasti ei nyt henki lähde kuitenkaan.
Onko kellään mitään kokemusta asiasta????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60846
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688