Valkoiset sukkahousut puhtaaksi miten?

Anonyymi-ap

Mitenhän saisi parhaiten valkoisten sukkahousujen teräosan puhtaaksi, siis mm. jalkapohjan osalta. Jotkut kengät värjää myös ylempää. Vähän materiaalista riippuen ei kunnolla tuu puhtaaksi edes valkaisuaineella. Eikä aina voi pesukoneen lämpimintä ohjelmaa käyttää (materiaalin vuoksi). Oliskohan tuohon mitään poppakonstia kenelläkään? Kun valkoisia sukkahousuja tulee aika paljon käytettyä eri materiaalisia ja paksuisia. Ei tosin ole niitä suosituimpia sukkahousuvärejä. Mutta itse käytän kuitenkin.

12

595

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koita olla vähemmän ketarat pystyssä, niin ne eihän ne näy.

• Anonyymi

Kloriitilla valkaiset !

• Anonyymi00004

Harrastatko balettia ? Oikeastaan millään niitä ei saa puhtaksi vaan kuuluu normaaliin kulumiseen. Sama pätee miesten balettisukkahousuihin

• Anonyymi00005

En harrasta balettia. Valkoisia sukkahousuja tulee kuitenkin käytettyä aika ajoin vaikkei olekaan kovin suosittu sukkahousuväri kuten aiemmin totesin. Alkoi vaan vähän kyllästyttämään ainaiset mustat sukkahousut ja tilalle keksin juuri valkoiset.

• Anonyymi00010

Ei ne valkoiset miesten balettisukkahousut likaannu kovin herkästi jos pitää balettitossuja . t Joona

• Anonyymi00006

Ihan sama ongelma on valkoisten urheilusukkien kanssa. Jos on päässyt värjäytymään, niin ei niitä saa puhtaan valkoisiksi millään.

• Anonyymi00007

Ei ainakaan 40-50 den valkoisiin auta etes tabortti , tai muut tahranpoisto aineet

• Anonyymi00008

Muuten olen sitä mieltä että valkoiset sukkahousut on turn-off.
      Samoin valkoinen kynsilakka.

• Anonyymi00009

Minusta taas valkoiset sukkikset ovat hienot. Niitä näkee nykyään vain liian harvoin

• Anonyymi00011

Valkoiset sukkikset on vaikeampi yhdistää muuhun vaatetukseen kuin vaikkapa mustat. Joskus näkyy ihan kivoja kokonaisuuksia, joskus ei. Itselläni ei ole hetkeen ollut yhtään valkoisia sukkiksia.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Valkoiset sukkikset on vaikeampi yhdistää muuhun vaatetukseen kuin vaikkapa mustat. Joskus näkyy ihan kivoja kokonaisuuksia, joskus ei. Itselläni ei ole hetkeen ollut yhtään valkoisia sukkiksia.

Tuo on kyllä totta. Paremmin sopii valkoiset sukkahousut yhteen muiden vaaleiden sävyjen kanssa. Mustat sukkahousuthan sopii melkein mihin tahansa yhteyteen. Punaisiakin sukkahousuja on tullut käytettyä, ihan niitä kirkkaanpunaisia. Oikeastaan kaikki sukkahousuvärit olen käynyt läpi. Tärkeintä sukkahousuissa on kestävyyden lisäksi korkea vyötärö ja pitkä sääriosa.

• Anonyymi00013

Miespuolisena sukkahousujen käyttäjänä suosin mustia sukkahosuja.Olen ammatiltani nokisutari.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      362
      831
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      123
      539
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    Aihe