Minne on elintasovartalo kadonnut, ettei vain 2010 ole puhunut paskaa rakkaastaan. https://ibb.co/71v86qr
Mitens ne läskit.
19
192
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Senssu siis oli mukana bussissa kauppareissulla, vai kuka puhuu itsestään kolmannessa persoonassa ja otti kuvan? On lähtenyt kyllä kiloja Pasaselta, onneksi olkoon. Olisikohan jotakin 125 kiloa enää taulussa? Alle satkuun kun pääset niin pääsee pumppu vähemmällä ja voi pienentää verenpaine, diabetes, kolestroli ja astmalääkkeiden annosta.
Leppoisan näköinen pappa ekologisen Lidlin kangaspussukan kanssa kauppareissulla, jossa lokero bussikortille. Kovin on kalpeana kyllä, joten pienimuotoinen liikunta tekisi hyvää että saisi veren kiertämään, mutta selvää kehitystä. Onnittelut! - AnonyymiUUSI
Noin 115 kiloinen löysä pullukka, jolla on lyhyet nakkisormet. Harmaa on väriltään kuin Kreivi Krapula. Mutta kiloja on todellakin lähtenyt pullukalta, joka himoitsee pikkulapsia.
Tässä hieman mallia ihonväristä https://aijaa.com/QfSnFD Ta Phrayan kansallispuisto.
2010- AnonyymiUUSI
Resupekka kalpeus johtuu alhaisesta verenpaineesta, yläpaine alle 90 alapaine 55 ollut vuosia, sait taas jalkasi kuvaan mistä varastit... joltain pikkulapselta tikkarin. Tiedätkö olen sinua paljon, paljon paremmassa fyysisessä kunnossa, ja psyykkisestä nyt puhumattakaan...
- AnonyymiUUSI
Et Tyttö2010Neitinen kykene kokokroppakuvaan, nuo varvaskuvat on pelkkä vitsi.
Sinä olet 2010 vyötärölihava possulainen ja se sua kismittää yli kaiken.
Sun aamulenkkeilys haavethaimaassas .... yöpissalla käynnit suomessa on pelkkä vitsi jolle nauraa Aasikin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et Tyttö2010Neitinen kykene kokokroppakuvaan, nuo varvaskuvat on pelkkä vitsi.
Sinä olet 2010 vyötärölihava possulainen ja se sua kismittää yli kaiken.
Sun aamulenkkeilys haavethaimaassas .... yöpissalla käynnit suomessa on pelkkä vitsi jolle nauraa Aasikin.Älänyt onhan sillä vaaleanpunainen buudeli, n. 15v. jolla on vahva metsästysvietti, sinänsä hauskanäky ja unohtumaton, kun tuollainen karvahuisku metsästää isäntänsä kanssa joka kuvittelee olevansa emäntä.
- AnonyymiUUSI
Ja resupekka kun olet kiinnostun terveydestäni minulle on tehty kaksi toimenpidettä sairaalassa, ensimmäisellä kerralla 8/24 stentantiin vasen päävaltimo, 1/25 oikea päävaltimo...
Syynä oli sydämen ja niiden sepelvaltimoiden spasmit, ne saatiin pois noilla titaaniputkilla jotka asennettiin, lisäksi niitä pallolaajennettiin niistä kohdista jotka yleensä tukkeutuvat, nyt kummatkin suone on 100% auki, toinen mitä tehtiin vaihdettiin kaikki lääkkeet, erittäin kalliiseen mikrobilääkkeeseen, tästä johtuen ylimääräinen neste on lähtenyt poistumaan, elimistöstä, ensimmäinen viikko viisi kiloa... vuodessa kahdessa kaikki ylimääräinen poistuu, samalla poistuu tietysti kihti, verenpaineet ja pulssi pitäisi saada hieman nousemaan, mutta se on lääkkeillä vaikeaa lepopulssi on nyt alle 40... joten olen paljon paremmassa kunnossa kuin sinä, minulla on varaa laittaa kuva, sinulla kovista... mene pellenaama oikeasti lääkäriin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja resupekka kun olet kiinnostun terveydestäni minulle on tehty kaksi toimenpidettä sairaalassa, ensimmäisellä kerralla 8/24 stentantiin vasen päävaltimo, 1/25 oikea päävaltimo...
Syynä oli sydämen ja niiden sepelvaltimoiden spasmit, ne saatiin pois noilla titaaniputkilla jotka asennettiin, lisäksi niitä pallolaajennettiin niistä kohdista jotka yleensä tukkeutuvat, nyt kummatkin suone on 100% auki, toinen mitä tehtiin vaihdettiin kaikki lääkkeet, erittäin kalliiseen mikrobilääkkeeseen, tästä johtuen ylimääräinen neste on lähtenyt poistumaan, elimistöstä, ensimmäinen viikko viisi kiloa... vuodessa kahdessa kaikki ylimääräinen poistuu, samalla poistuu tietysti kihti, verenpaineet ja pulssi pitäisi saada hieman nousemaan, mutta se on lääkkeillä vaikeaa lepopulssi on nyt alle 40... joten olen paljon paremmassa kunnossa kuin sinä, minulla on varaa laittaa kuva, sinulla kovista... mene pellenaama oikeasti lääkäriin.Tässä on se syy miksi minua pidetään sairaalassa hyvä kuntoisena, olen oikeasti hyväkuntoinen... en vain puheissasi kuten sinä itsestäsi kerrot, enkä viitsi edes mainita mielenterveyttäsi se on oikeasti täysin hukassa, etkä sinä reppana saa siihen edes thaimaassa hoitoa, koska se on erittäin kallista, farangeille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Syynä oli sydämen ja niiden sepelvaltimoiden spasmit, ne saatiin pois noilla titaaniputkilla jotka asennettiin, lisäksi niitä pallolaajennettiin niistä kohdista jotka yleensä tukkeutuvat, nyt kummatkin suone on 100% auki, toinen mitä tehtiin vaihdettiin kaikki lääkkeet, erittäin kalliiseen mikrobilääkkeeseen, tästä johtuen ylimääräinen neste on lähtenyt poistumaan, elimistöstä, ensimmäinen viikko viisi kiloa... vuodessa kahdessa kaikki ylimääräinen poistuu, samalla poistuu tietysti kihti, verenpaineet ja pulssi pitäisi saada hieman nousemaan, mutta se on lääkkeillä vaikeaa lepopulssi on nyt alle 40... joten olen paljon paremmassa kunnossa kuin sinä, minulla on varaa laittaa kuva, sinulla kovista... mene pellenaama oikeasti lääkäriin.Operaatiot tehtiin koska olet aivan helvetinmoinen laardilasse.
- AnonyymiUUSI
Olehan mies tulehan sanomaan nuo minulle päin naamaa, sinä ja sinun ohituksesi, niitä tehdään erittäin harvoin, ainoastaan jos ds suoni on tukossa, silloin kello kilkattaa nopeasti... nykyinen pallolaajennustekniikka on tehnyt ohitukset lähes tarpeettomaksi, uskallatko vai huuteletko vain puskista, kuten tapanasi on olet melkoinen pelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olehan mies tulehan sanomaan nuo minulle päin naamaa, sinä ja sinun ohituksesi, niitä tehdään erittäin harvoin, ainoastaan jos ds suoni on tukossa, silloin kello kilkattaa nopeasti... nykyinen pallolaajennustekniikka on tehnyt ohitukset lähes tarpeettomaksi, uskallatko vai huuteletko vain puskista, kuten tapanasi on olet melkoinen pelle.
Ja koskaan mikään sairaala ei tee mitään pallolaajennusta, kiireellisesti, koska se vaatii todella paljon, puhut ihan pehmosia, suonet kyllä pallotetaan päivystyksessä, mutta nekin harvoin, yleensä tehdään varjoaine kuvaus, mutta sekin on sen verran kallis toimenpide sekin tehdään vain hätätilanteessa, yleensä lääkitystä lisätään, ja lennätetään kotiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja koskaan mikään sairaala ei tee mitään pallolaajennusta, kiireellisesti, koska se vaatii todella paljon, puhut ihan pehmosia, suonet kyllä pallotetaan päivystyksessä, mutta nekin harvoin, yleensä tehdään varjoaine kuvaus, mutta sekin on sen verran kallis toimenpide sekin tehdään vain hätätilanteessa, yleensä lääkitystä lisätään, ja lennätetään kotiin.
Voi tättärää mitä täältä saa lukea rakkaan tietämyksestä.
Pallotetaan päivystyksessä ja varjoainekuvaukset on kalliita ja tehdään vain hätätilassa.
Voi hyvänenaika sentään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä leiki lääkäriä. Pallolaajennus ja ohitusleikkaus ovat kaksi eri asiaa.
"Kiireellinen ohitusleikkaus on aiheellinen, mikäli
kyseessä on usean suonen sepelvaltimotauti, jossa ohitusleikkauksen katsotaan antavan paremman pitkäaikaisennusteen
culprit-suoni on hoidettu välittömässä vaiheessa PCI:lla ilman stenttiä
potilas on hemodynaamisesti vakaa ja ilman käynnissä olevaa sydänlihasiskemiaa, kirurgisen revaskularisaation kanssa voidaan odottaa 3–7 päivää"
https://www.kaypahoito.fi/nix01753
Thaimaassa tehdään paljon sydänoperaatioita farangeille joka päivä. Kun on vakuutukset ja kukkaro kunnossa, ei ole mitään ongelmaa. Thaimaahan tullaan sitä varten myös varta vasten. Pääsee Suomen leikkausjonojen ohitse.
Otan sinulle kuvan "Fifistä", kunhan ehdin lenkille tytön kouluun viemisen jälkeen. Sinulla on niin huono muisti, ettet muista että laitoin muutaman kuvan vuosia sitten meidän uudesta koirasta. Vaimon koira poistui ruodusta 2022.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kyseessä on usean suonen sepelvaltimotauti, jossa ohitusleikkauksen katsotaan antavan paremman pitkäaikaisennusteen
potilas on hemodynaamisesti vakaa ja ilman käynnissä olevaa sydänlihasiskemiaa, kirurgisen revaskularisaation kanssa voidaan odottaa 3–7 päivää"
Thaimaassa tehdään paljon sydänoperaatioita farangeille joka päivä. Kun on vakuutukset ja kukkaro kunnossa, ei ole mitään ongelmaa. Thaimaahan tullaan sitä varten myös varta vasten. Pääsee Suomen leikkausjonojen ohitse.
Otan sinulle kuvan "Fifistä", kunhan ehdin lenkille tytön kouluun viemisen jälkeen. Sinulla on niin huono muisti, ettet muista että laitoin muutaman kuvan vuosia sitten meidän uudesta koirasta. Vaimon koira poistui ruodusta 2022.
2010Jaahas että se on tytöllä jälleen junttilassa yöpissan aika ja ajatukset missäs muualla kuin Numba, Numba, Numba ja Numba.
On sulla varsin idioottimainen päiväohjelma ja mielenkiinnot.
Hullu sä oot etkä mitään muuta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2010Tämä uutinen on jo vanha, mutta tässä kerrotaan hyvin selkeästi miksi vakuutusyhtiöt teettävät Thaimaahan sairaalamatkoja ja sydänleikkauksia.
"Yhtenä tiennäyttäjänä on amerikkalainen vakuutusyhtiö Blue Cross & Blue Shield, jonka johtaja David Boucher kehuu tehneensä jo seitsemän halpamaan sairaalan kanssa sopimukset, ja vuoden loppuun mennessä hän tekee viisi lisää. Niihin sijoitetaan vakuutusyhtiön 1,5 miljoonan asiakkaan joukosta esimerkiksi leikkauspotilaita.
Boucher kävi itse tähystyttämässä paksusuolensa Bangkokissa Bumrundgradin sairaalassa, jossa thaimaalaiset rikkaat hoidattavat itseään. Toimenpiteen hinta oli 640 dollaria, jonka Cross & Blue Shield iloisesti kuittasi kuten myös lentomatkan.
Vakuutusyhtiön kannattaa maksaa Thaimaassa tehtävä sydänleikkaus potilaan matkakuluineen ja toipumisineen päivineen, ja se voi jopa kustantaa mukaan perheenjäseniä. Silti se säästää kymmeniä tuhansia dollareita, koska sydänleikkaus voidaan tehdä parhaissa aasialaisissa sairaaloissa 10 000–20 000 dollarilla, mutta Yhdysvalloissa hinta on sata tuhatta dollaria.
Useat Bumrundgradin lääkärit ovat amerikkalaisia tai eurooppalaisia tai ainakin saaneet koulutuksen ulkomailla. Sairaalan toimitusjohtajakin on amerikkalainen Curtis Schroeder. Hän sanoi Business Weekille, että ”monet amerikkalaiset eivät vielä tajua, että heidän sydämensä leikataan kohta Thaimaassa, mutta kyllä he sen vielä oppivat”"
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001567255.html - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas että se on tytöllä jälleen junttilassa yöpissan aika ja ajatukset missäs muualla kuin Numba, Numba, Numba ja Numba.
On sulla varsin idioottimainen päiväohjelma ja mielenkiinnot.
Hullu sä oot etkä mitään muuta.Parin minuutin päivystys Simonkylässä puoli kolmelta aamuyöllä arkena. Kukahan se ajattelee ja ketä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2010Jaa ei ole enää buudelia, söikö ben sen, hyvä että on koira ne pitää käärmeet poissa, ei sinun tarvitse kertoa minulle mitään sydänongelmista, tiedän niistä riittävästi, ohitusta käytetään oikeastaan ainoastaan ds suonen tukkeutuessa, jolloin ollaan lähtöviivoilla, stenttausta käytetään yhdessä pallolaajennuksen kanssa jos valtimoissa on syystä tai toisesta hapenpuutetta, yleensä syy on tukkeuma mutta spasmi on alle 10% syynä,
Ei nuo käyttämäni sairaalat pystyneet oireisiin juuri vaikuttamaan, mutta yrittävät kuitenkin, ja se maksoi kohtuuttoman paljon..
Minulla ei olemissään tapauksessa varoja tähän uuteen lääkkeeseen thaimaassa, joten kommenttisi vakuutuksista kukkaron kunnosta on täysin turha, lapsellinen mutta sellainen paskan puhuja sinä olet. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei ole enää buudelia, söikö ben sen, hyvä että on koira ne pitää käärmeet poissa, ei sinun tarvitse kertoa minulle mitään sydänongelmista, tiedän niistä riittävästi, ohitusta käytetään oikeastaan ainoastaan ds suonen tukkeutuessa, jolloin ollaan lähtöviivoilla, stenttausta käytetään yhdessä pallolaajennuksen kanssa jos valtimoissa on syystä tai toisesta hapenpuutetta, yleensä syy on tukkeuma mutta spasmi on alle 10% syynä,
Ei nuo käyttämäni sairaalat pystyneet oireisiin juuri vaikuttamaan, mutta yrittävät kuitenkin, ja se maksoi kohtuuttoman paljon..
Minulla ei olemissään tapauksessa varoja tähän uuteen lääkkeeseen thaimaassa, joten kommenttisi vakuutuksista kukkaron kunnosta on täysin turha, lapsellinen mutta sellainen paskan puhuja sinä olet.Hienoa matkailuasiaa, oletkohan aivan väärällä palstalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei ole enää buudelia, söikö ben sen, hyvä että on koira ne pitää käärmeet poissa, ei sinun tarvitse kertoa minulle mitään sydänongelmista, tiedän niistä riittävästi, ohitusta käytetään oikeastaan ainoastaan ds suonen tukkeutuessa, jolloin ollaan lähtöviivoilla, stenttausta käytetään yhdessä pallolaajennuksen kanssa jos valtimoissa on syystä tai toisesta hapenpuutetta, yleensä syy on tukkeuma mutta spasmi on alle 10% syynä,
Minulla ei olemissään tapauksessa varoja tähän uuteen lääkkeeseen thaimaassa, joten kommenttisi vakuutuksista kukkaron kunnosta on täysin turha, lapsellinen mutta sellainen paskan puhuja sinä olet.Kuten aikaisemmin sanoin, minulla on suomessa mukana kaikki epikriisit joissa toimenpiteet kuvattiin, niillä ei juurikaan yritetty selvittämään valtimospasmien syytä, vaan tehdä erilaisia kuvauksia, useaan kertaan... suomessa ongelma huomattiin välittömästi, ja ensimmäinen osa hoidetiin 8/24 ja toinen osa 1/25 eli noin puolessa vuodessa... tosin tämä on hieman normaalia tautia vaikeampi tila, suomalainen kardiologi epäili että thaimaassa ei tiedetty mitä etsiä, joten ei sitä osattu korjataan, eli kolmessa vuodessa thaimaassa ei saatu oireita pois, suomessa ne poistuivat kuudessa kuukaudessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten aikaisemmin sanoin, minulla on suomessa mukana kaikki epikriisit joissa toimenpiteet kuvattiin, niillä ei juurikaan yritetty selvittämään valtimospasmien syytä, vaan tehdä erilaisia kuvauksia, useaan kertaan... suomessa ongelma huomattiin välittömästi, ja ensimmäinen osa hoidetiin 8/24 ja toinen osa 1/25 eli noin puolessa vuodessa... tosin tämä on hieman normaalia tautia vaikeampi tila, suomalainen kardiologi epäili että thaimaassa ei tiedetty mitä etsiä, joten ei sitä osattu korjataan, eli kolmessa vuodessa thaimaassa ei saatu oireita pois, suomessa ne poistuivat kuudessa kuukaudessa.
Mutta tärkein, olen sinua paljon paremmassa kunnossa kuten kuvasta näkyy. sinun jaloissasi näkyy ainoastaan sieniä, tottakai vielä on nestettä kehossa liikaa, eikä sitä saa nopeasti ajaa ulos, se on vaarallista, katsoppas poju, kun neste pyrkii painumaan aina alaspäin painovoiman takia, siksi sormet ovat turvoksissa. 5555555 enkä ottanut mitään kantaa mielenterveyteesi, tässäkään vaiheessa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912450V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914271Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1094012- 513648
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533351- 1163304
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482235- 392143
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul271968On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva131651