Mauno Mattila poisti kommenttini!

Anonyymi-ap

Laitoin tämän videon Mattilan videon alle. Otti heti pois. Arvostelu on heti alussa jos ei jaksa kuunnella koko videota loppuun. https://youtu.be/R3bCJCCyDDM

11

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä sinä tiedät kuka viestejä poistaa?

• Anonyymi

Totuuden puhujat ja Totuus ovat vasta kuudennella sijalla raamatun teemoissa.
      Video edustaa totuudellisuutta.

Usko on kolmannella sijalla ja MM kaiketi yrittää vaikuttaa uskoomme.

Totuus on vajaavaltaista sillä siitä laitetaan toteen vain osa. Se osa mikä on osottautuva uskolliseksi. Uskollakin on kyllä omat ongelmansa, mutta ei sekoiteta TOTUUTTA JA USKOA.

• Anonyymi

Eikö sulla hyvä ihminen ole muuta tekemistä kuin arvostelu? Oletko MM :lle kateellinen kun hän opettaa hyvin ja tietää paljon raamatun asioista?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Moi!

Itselläni on muuttanut ystävällisiä venäläisiä naapuriin. Hengessään he ovat huomauttaneet että mä en ole ottanut tärkeitä puhelinnumeroita ylös tarpeeksi huolellisesti. Jos kännykkä katoaa en tiedä mihin numeroon soittaa. Siis mä otin lähimmäisten puhelinnumerot taskuun takin. Ne on nyt aina mukana jos joku vie kännykän ei ole niin suuri murhe nyt.

Toinen seikka on että kännykkässä en ennen huomannut laittaa WIFI yhteyttä pois päältä kun menin nukkumaan. Huomasinkin että joku ulkopuolinen pari kertaa soitti WiFi puhelua kännykkäni kautta. Nykyisin osaan laittaa WiFin pois päältä.

Arvotavaraa on yli 200 vihkoa jotka olen yrittänyt täyttää Kristuksen ilmestymisen jälkeen erilaisin pyhityksin. Vaikka ei oli rahaa ja muita aarteita niin jokaisella on jotain Herran antamaa arvokasta. Ihmissuhteita, päiväkirjoja, raamattu tai muuta sellaista. Toivon että kaikki köyhätkin oppisivat tuntemaan itsensä rikkaiksi. Köyhille kuuluu sitä paitsi ARVOKAS LUPAUS Jumalan valtakunnasta eikä paratiisitoivokaan Aabrahamin helmassa ole heillä olematon.

Siunausta ja Rauhaa!

• Anonyymi

Usko synnyttää aina erimielisyyksiä kuten Jeesus sanoi veli nousee veljeä vastaan ja jos Mauno vaikka olisi sitä mieltä ettei Israelin pitänyt käyttäytyä terrorismia vastaan siten kuten käyttäytyi ihmiselämästä mitään piittaamatta, niin tietenkin sotakiimaiset olisivat häntä piinanneet. Sellainen vain kuuluu uskon, mutta ei se päämäärä ole kuitenkaan jatkuvat väittely ja toisten mollaaminen, vaan rauha ja rakkaus Pyhässä Hengessä.

• Anonyymi

Aloittaja vaikuttaakin kohtalaisen hölmöltä.

• Anonyymi

Kuuntelin Mattilaa vähän aikaa uskoon tultuani ennen kuin tajusin, että oikeaa hengen ravintoa saan lähinnä amerikkalaisilta baptisteilta; Robert Breaker, Geoffrey Grider, Peter Ruckman, Chuck Missler, Spencer Smith, David Peacock, Chgarles Lawson, Raymond Thomas.

Mattila ei ole viitsinyt mennä Raamatun oppiin, vaan on laiskasti itse 'opetellut'. Hänellä on ihan omatekemiä oppeja. Muistan, kun hän kerra 'selitti Ilmestyskirjaa', ja se oli uskomatonta höpönhöpöä.

Käytän Mattilaa esimerkkinä, miten ei teknisestikään tule suomea puhua. Kuuntelin tästä aloittajan mainitsemasta Mauno Mattilan puheesta ensimmäiset 7 min. Jo tuossa ajassa hän korosti väärin ainakin näitä sanoja: tunteMATtomat, varoitusHUUto, puhuNUT, karisMAATtinen, väärenNÖStä, kysyMYKsestä, tulemisesTA, nimesSÄ, peräsSÄÄN, itselLÄNsä, itsesTÄNsä, ylösNOUsemuksesta. Se saa hänet kuulostamaan tosi LAPselliselta (ei lapselliSELta, kuten Mauno sanoisi).

Ja lauseen tärkeimpien sanojen korostamista vastaan Maunolla oli tällainen: NIIN he kysyivät häneltä sanoen...

Entisenä insinöörinä luulisi, että hän osaisi ainakin tällaisen tärkeän pienen teknisen yksityiskohdan saada oikein. Sisällön korjaaminen olisikin sitten vuosien työ.

• Anonyymi

Niin, aloittajan linkki ei ollutkaan Mattilan puheeseen, mutta aihe oli sama.

• Anonyymi

Kolme tyyppiä, jotka poistavat kommentit, varsinkin osuvat kritiikit ja korjausehdotukset: Mattila, Petri Paavola ja Ilkka Vakkuri. Vakkuria kyllä joskus kuuntelisin, mutta se olisi turhauttavaa, koska tiedän, että hyvin perustellut viestini olisivat aikani tuhlausta, koska mies poistaa ne minuuteissa. Ja minä olen lähes kaikessa samaa mieltä kuin hän!

On hyvä, että poistetaan törkeät haistattelut, ja blokataan heidät, mutta asiallista kritiikkiä pitäisi kestää. Muuten näivettää oman kanavansa ja antaa itsestään lapsellisen narsistin kuvan.

• Anonyymi

Mauno pyytää.sivuillaan rukousta puolestaan kertomatta tarkemmin ongelmaa. Muistakaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4553
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3399
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1965
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      7
      1726
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1237
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1199
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      934
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      767
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63