Tässä ohjeita naisten kanssa toimeen tulemiseen, näillä pärjäät vaikeissa keskusteluissa ja vaatimuksissa, sekä tunteellisissa mielenilmaisuissa. Mikäli vaan joudut olemaan naisten kanssa tekemisissä niin kannattaa katsoa.
Behavior Expert Reveals Exactly What To Say To A Narcissist
https://www.youtube.com/watch?v=1Ro0WLw5V7o
Ohjeet naisten kanssa toimeen tulemiseen
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
On helpompaa kun välttää olemasta tekemisissä narskujen ja gold diggereiden kanssa. Intuitio tietää ja tunnistaa onko joku yksittäinen henkilö siedettävä vai ei.
- Anonyymi
se mikä selittää naisten ja miesten erot eivät ole luonnepuolen erot vaan vanhat psykologiassa opitut kaavat joita toistetaan vieläki liikapaljon nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647