Tämä aiheeni saa varmasti monen nauramaan partaansa. Olen nyt kumminkin ihan vakavissani. Koetteko että eläimetkin toimisivat ja olisivat ulkoasultaan aurinkomerkkiensä / karttansa mukaisia?
Minulla on tällä hetkellä kissaveljekset joista en tiedä muuta kuin että "syntyivät touko/kesäkuussa". Ne ovat siis merkkiä Kaksoset. Minun mielestäni ne jopa näyttävät siltä!
Olen ainakin mies-Kaksosilla nähnyt sellaisen tyypillisen ilmeen jota kuvailisin sanoin "vatsakivuista tai ummetuksesta kärsivä, epäluuloinen, ahdistunut".
Esimerkkeinä vaikkapa Clint Eastwood ja Marco B. (Ja oma exäni.)
Toinen kissoistani on aina "surullisen" näköinen ja toisen ilme on aika usein umpimielinen/epäluuloinen. Ne liikkuvat usein kimpassa, ja ottavat asentoja jotka ovat identtisiä keskenään. Kissa-astrologiakirjasta luin että Kaksoskissat voivat olla kuin kirjatuet asennoltaan, ja nämä ovat tasan sellaiset!
Vilkkaampi kissoista on niin utelias etten ole koskaan niin utelikkoa kissaa tavannut. Molemmat ovat alunperin villejä, ja vaikka ne meillekin tullessa vielä sähisivät ja juoksivat karkuun, oli tämä utelikko aina seuraamassa ihmisten toimia, silti.
Aikoinaan minulla oli narttu ja 2 kollia jotka olivat kaikki samaa sisarusparvea, ja syntyneet heinäkuun alussa, eli siis Rapuja. Nämä olivat hyvin arkoja vaikka tottuivat ihmiseen syntymästä asti. Pyörivät enimmäkseen kotinurkilla, toisin kuin emonsa joka (tod.näk. Vesimies) sensijaan tykkäsi tehdä erittäin pitkiä matkoja sinne sun tänne vielä steriloitunakin.
Eläinten aurinkomerkit
8
597
Vastaukset
- Kulkija*
"Kissa-astrologiakirjasta luin että Kaksoskissat voivat olla kuin kirjatuet asennoltaan, ja nämä ovat tasan sellaiset!"
Mistäs tällaisen kirjan löysit? Minkä niminen, kirjoittaja..? Kissaihmisenä kiinnostuin. :-)
Mitä kissojen tai muiden lemmikkien karttoihin tulee, niin kaikki astrokartathan ovat "katse hetkeen". Jos tämä hetki määrittää sillä syntynyttä ihmistä, niin miksei sitten myös kissaa.- Triton
Lesley Anne Ivory: Star Cats (A Feline Zodiac)
En tiedä kirjoittajan taustasta astrologina, mutta kissaihminen hän ainakin vaikuttaa olevan henkeen ja vereen... on neitsyt.Ja voin sanoa,että on erityisen siisteys hullu!Turkkia pitää pestä melkein joka minuutti ja hiekkalaatikon hiekat pitää vaihtaa säännöllisin väliajoin muuten hän tekee asiansa lattialle.
Itsekkin kysyn samaa kuin Kulkija eli löytyykö aiheesta kirjallisuutta?- Kulkija*
Triton kirjoitti:
Lesley Anne Ivory: Star Cats (A Feline Zodiac)
En tiedä kirjoittajan taustasta astrologina, mutta kissaihminen hän ainakin vaikuttaa olevan henkeen ja vereen...Kiitos! Lisään sen yhä pitenevälle astrologiakirjojen lukulistalleni. :-)
- playermn
kannattaako eläinastrologiaa käyttää hyväkseen V75-veikkauksessa. löytyykä voittajaluonteet
- Triton
Sehän voisikin olla metka juttu. Jos kerran joku Nancy Reagan aikoinaan käytti astrologiaa kovastikin ilmeisesti ihan valtiollisten asioiden tutkailuun, niin tuskinpa hevosurheilu olisi aivan liian "vakava" aihe astrologisesti tarkasteltavaksi.
- Adi
Nyt kun aihe on tullut puheeksi, niin eräällä tuttavallani on koira, joka on tavattoman epäluuloinen kaikkia vieraita kohtaan. Isäntänsä seurassakin, mutta muuten sitä on ihan turha yrittää lähestyä.
Kyseinen koira myös menee usein tökkimään kuonollaan ja haistelemaan vieraiden nivusaluetta. Hieman kiusallista toisinaan.
Tuttavani sattui mainitsemaan, että koira on syntynyt Auringon ollessa skorpionissa. Lähemmin en oo katsonu. - ..........
Entinen koirani oli oinas =) Hän oli itsepäinen ja tempperamenttinen kouhkaaja joka sai ihme innostuskohtauksia. Hänessä oli helläpuoli mutta myös ärhäkkäpuoli. Hyvin oinasmainen =) Ja niin rakastettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923