Olen noin 161cm 13-v poika ja painan noin 60 kg tarvitsisin vähän apua painon häviämisessä,
Sain juuri tässä tyttö ystävän joten haluaisin eeten olisi pullea vastainen ja koska en jaksa enään frendien kiusimista siitä että olen ylipainoinen,
Joten kaikkia vinkkejä otan ilomielin huomioon jos voisitte laittaa
Oisko vinkkejä
10
191
Vastaukset
- Anonyymi
Vähennä punaisen lihan varsinkin lihaleikkeleiden sekä sokerin syöntiä. Älä osta kaupan paistopisteistä moskaa.
- Anonyymi
Em. Lisäksi sanoisin, että ei karkkeja, limsaa ym. herkkuja kuin silloin tällöin. Lisää reilusti kasvisten saantia, proteiinia 1-1,5 g per painokilo, suosi kasviproteiinin lähteitä. Ala liikkumaan, hyötyliikuntaa kuten koulumatkoilla sekä vapaa-ajalla jotain itselle mieluisaa. Harkitse kevyttä lihasvoimaharjoittelua, sillä se lisää tehokkaasti energiankulutista. Ennen kaikkea pidä positiivinen asenne kaikkeen tekemiseen päällä. Asiat järjestyvät aina.
- Anonyymi
Ehkä ykkösvinkki voisi olla, että hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet.
Ei toki ole kiva, jos kaverit vinoilee, mutta tuskin nekään sitä kauaa jaksaa, etenkään jos et siitä pahemmin välitä.
Ja tyttöystävänkin sait, sehän on hienoa. Tyttö ei ainakaan välitä, minkä kokoinen olet, kelpaat hänelle juuri tuollaisena kuin olet.
Aina ei kannata niin välittää, mitä muut ajattelevat, vaan keskittyy siihen, mitä itse ajattelee, mitä itse haluaa tehdä, jne.
Jos se on jollekin toiselle ongelma, niin ongelma on hänen, ei sinun.
Ikäsikin kertoo, että tulet vielä kasvamaan pituutta, joten painokin varmasti tasoittuu, vaikka mielestäni sitä ei liikaa nytkään ole. Muistat liikkua ja syödä terveellisesti, pysyy keho ja mieli kunnossa.
Tsemppiä sulle! Pidä huolta, itsestäsi ja tyttöystävästäsi.- Anonyymi
Olipa tuossa lapsellinen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa tuossa lapsellinen kommentti.
Mikä noista kolmesta? Voitko myös aikuismaisesti argumentoida miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä noista kolmesta? Voitko myös aikuismaisesti argumentoida miksi?
En voi, koska kyseessä on pilailija.
- Anonyymi
Haluan, että kaikki ajaa suurimoottorisella polttomoottori autolla, koska minä haluan. Ei kannata ajatella mitä muut ajattelee.
- Anonyymi
Lasten painoindeksilaskurin mukaan:
Aikuista vastaava painoindeksi on noin 26.5 kg/m2.
Ikäisekseen pitkillä ja lihaksikkailla lapsilla painoindeksi saattaa olla yli 25, vaikka rasvaprosentti on normaali. Jos näin ei ole, lapsi on todennäköisesti ylipainoinen. Painoindeksiä on syytä seurata kerran kuussa, ettei se enää nouse. Painoindeksin saaminen normaalialueelle on suotavaa.
Tämän lapsen normaalipainon alue on 39.8 - 56.5 kg. - Anonyymi
Syö vähemmän
- Anonyymi
Hanki apua lääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232628- 1361999
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151321Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296- 971196
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451109Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068