Kyllä on ulkona nyt sellainen ilma, ettei siellä viitti olla, vaikka on +2 astetta lämmintä.
Saunapuita kävin hakeen, mut on kyllä römpsä keli ulkona.
Sellanen kalsea keli, ei ole yhtään lämmin, vettä tihutaa, tuulee ja loskaa on joka puolella.
Kyllä tässä on jo keväältä tuntunut muutamana päivänä, kun on ollut selkeää, mutta
tänään tuntuu ihan loka-marraskuulle.
Luotaantyötävä on nyt römpsä kelit ulkona, ei vaan yhtään vedä puoleensa ulkoilut.
Tänään olisi ollut makkaratarjoilu, mut ei kyllä yhtään kiinnosta, kun kaikki vaatteet kastuis matkalla, kun pyörällä liikun, ei autolla kyllä viitti ajaa, kun rapaantuu.
Eilen kaupassa kävin ja makkaratarjoilulla, kun kahtena päivänä oli se makkara.
Römpsä keli ulkona
4
122
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, unohtu, et eilen oli -5 pakkasta, niin tuntu paljon lämpimämmältä, kuin tänään tuo
+2 astetta, eilen tuntui, kuin olisi maaliskuun loppu menossa. Vai römpsäkeli on😂 eikö römpsäkeli ole sellainen lämmin ja kostea enemmänkin? vaikka voihan se kuivaakin olla.
Mutta samanlainen ilma se on täälläkin ollut tänään.- Anonyymi
Oman talon lämmittäjänä tuumaan vain kuten jo päivällä kävelyllä vastaantulijoiden kanssa keskustellessa, että taloudellisesti parempi kuin edelliset talvet.
Ja fyysinen talon kaivaminen lumihangesta on jäänyt vähemmälle tänä talvena.
Mies 65- Anonyymi
Juu, onneksi yläkerran Isäntä on järjestänyt, ettei ole tasakatolle tarvinut mennä lumia luomaan, kun on välillä ollut niin lämmintä, että kertyneet lumet on katolta sulaneet.
Joka ikinen talvi on lunta joutunut katolta luomaa ja pahimmillaan 2-3 kertaa, kun
joka kerran on ollut 40cm lunta ja yhden kerran oli katolla oleva viemärin hönkäputki peittynyt lumen alle.
Mielummin tällainen lauha talvi, kuin kovat pakkaset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669