Kertokaa...Hevi vai rap?
Hevi vai rap
20
1242
Vastaukset
- B-Chan
Hevi. En voi sietää räppiä.
- D-Block
Rap. En voi sietää heviä.
- .....
olipa taas älykäs avaus, käy hakee köyttä jostain ja etsi vahva oksa.
- <3
Rap. Heviä en voisi edes kuvitella kuuntelevani,en siedä sitä ollenkaan.
- metalli(ca)
Hevi. Räppiä en voisi edes kuvitella kuuntelevani, en siedä sitä ollenkaan.
- Man
Henkilökohtaisesti, yleensä pelkkä räppi on tylsää kuin helvetti (oikeastaan vain Public Enemy on saattanut iskeä joskus). Hevi taas on monipuolisempaa, instumenteilla soittamista ja toisaalta jotkut biisit vaan oikeasti räppää yhteen (Vaikkei sitä heti huomaiskaan!). Kumpikaan eivät ole mielestäni toistensa vastakohtia.
- Man
Beastie Boys oli joskus kuuntelulistalla. Ehdotan kaikkia tsekkaamaan 80-luvun musaa, joka on kyllä paljon todellisempaa ja raaempaa kuin minkään muun vuosikymmenen musiikki kokonaisuutena.
- osama bin pitkänen
Man kirjoitti:
Beastie Boys oli joskus kuuntelulistalla. Ehdotan kaikkia tsekkaamaan 80-luvun musaa, joka on kyllä paljon todellisempaa ja raaempaa kuin minkään muun vuosikymmenen musiikki kokonaisuutena.
mä oon 80-luvun biisit on raaempi saundeiltaan...mutta se johtuu siitä että laitteet on hiukkasen kehittyny......mutta tarkennatko vähäsen...?
rap musiikin pitää olla iloista ja rytmikästä ja hevi on kaikkea muuta =/ minä en ainakaan jaksa synkistellä
- osama bin pitkänen
paskapuhetta...ei kaikki oo lähellekkään mitään synkistelyä...
osama bin pitkänen kirjoitti:
paskapuhetta...ei kaikki oo lähellekkään mitään synkistelyä...
minä kun en ole mikään hevin ystävä niin ei ole tullut sen kummemmin perehdyttyä joten kerroppas mulle esim mikä semmosta heviä mikä ei ole niin synkkää
- osama bin pitkänen
DaBrat kirjoitti:
minä kun en ole mikään hevin ystävä niin ei ole tullut sen kummemmin perehdyttyä joten kerroppas mulle esim mikä semmosta heviä mikä ei ole niin synkkää
vaikkapa nuo ns. kikkeli hevi bändit...
- frufani
En tiiä
- jaaja
Tunnen henkilökohtaisesti yhden epäihmisen, joka pitää sekä hevistä että räpistä. Paikka paikoin. Itse en voi sietää räppiä. Uh, minä toivoisin edes jotenkin kestäväni sitä, mutta kun menee hermot jo vaatekaupassa jos alkaa tulemaan jotain jou mäniä taustalta.
- tapio
itse kuuntelen metallia esim. Cadaver ja Carpathian forest ja joskus rappia Public Enemy ja Insane clown posse. kuuntelen kyllä myös klassista musiikkia..
- minäpä minä
Itse en pidä todellakaan kummastakaan.. kun ei nappaa niin ei vaan nappaa.
Mutta, arvostan pakostakin enemmän Heviä kuin rappia. Hevi on yksinkertaisesti enemmän MUSIIKKIA. Ja tämä on merkittävä ero.. joten valitsen ehdottomasti HEVIN!
Rap-kulttuurikin on mielestäni melko naurettava :D Se pukeutumistyyli ja kova-kundi meininki on ihan syvältä (tiedän että teillä räbääjillä olis tähän paljon sanottavaa, mut se ei muuta mitään. sori)
Pitkät letit ja nahkatakit vaikuttaa paljon ystävällisemmiltä ja mukavemmilta kuin suutaan soittavat lökäpöksypojat. - HeviPeikko
ehdottomasti hevi.
- risuboxi
Jos kahdesta pahasta on pakko valita, niin sitten se on hevi...rapia en ole koskaan ymmärtänyt eikä onneksi ole tarvinnutkaan...aikoinaa Uriah Heepin musa puri...ja tekee niin joskus vieläkin...
- humppaaja
Ehdottamasti ei kumpikaan, Humppaa sen olla pitää. Paras bändi on Eläkeläiset.
- tällästä tällä kertaa
teetsä jotai tilastoo niin et kummast tykätää enemmän ni alat kuuntelee?? mitä sil on välii, mut RAP sitte ku kysyt. en mä niit tuomitteen ala jotka hevii kuuntelee mut RAP on jotai niin uskomatonta, siis jos sitä osaa tehdä.. siis ei ny mikää suomalaine mut siis alan hupputekijät joiden lyriikat on ihan mahtavii ja niit vaan voi sillee fiilistellä 24/7. se on parast mitä ikinä oon kuullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047