Laihdutusvyö on humpuukia

Anonyymi-ap

Käytin kuukauden ajan ja paino ei pudonnut yhtään. Peräpukamat kyllä kasvoi niin ettei voinut istua.

Vyö ilmeisesti nosti verenpainetta.

13

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostaisi kuulla tarkemmin minkälaisesta vyöstä on kysymys

• Anonyymi

Koska olin nilkka kipeänä enkä voinut liikkua ehkä laihduttaa YHTÄÄN tilasin itselleni sauna pelt -laihdutusvyön.Se laihduttaa alavatsasta 5 c ja ylävstsasta 8 cm.JOS syö samalla täytekakkukahveja.Merkkasin myös nämä TARKASTI Huaveihin. Enään en kirjoita tänne mitään.😮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olin nilkka kipeänä enkä voinut liikkua ehkä laihduttaa YHTÄÄN tilasin itselleni sauna pelt -laihdutusvyön.Se laihduttaa alavatsasta 5 c ja ylävstsasta 8 cm.JOS syö samalla täytekakkukahveja.Merkkasin myös nämä TARKASTI Huaveihin. Enään en kirjoita tänne mitään.😮

https://youtu.be/bWaAwqGwJQ8?si=LzWjZZA6sThevApy

Siksikin tämä on parempi kuin jättää herkut pois kun käsi murtui ja polvesta nibelsiteet.TÄMÄ on tehokas ja voi laihduttaa suoraan niin että saa veitsenterävät vatsalihakset ei tarvi enään juoksumatolla polkupyörällä ja orpi rekillä hikoilla.Vaikuttaa SUORAAN vatsalihaksiin.

• Anonyymi00004

Minä otin juuri paketista laihdutushousut ja ab ronik vyön. Tilasin ne Eestistä vuosi sitten. En ole siksi voinut niitä käyttää kun ne ei ole mahtuneet sängyn alle kun siellä on jo juoksumatto,kuntopyörä m, orpitrek ja huavei, lisäksi siellä on veljeni petonimylly. Ne on HUOMATTAVAN tehokkaat ja nyt syön vain terveellistä ruokaa.Aamulla täytekakkukahvit ja pulla. Housut pumpataan täyteen ilmaa töpseli seinään ja lämpö nousee 10 minuutissa 90neen asteeseen ja alipaine imee rasvan ja kokesrtoolin ja tänään pihtimitta alhaalta oli pienentynyt jo 5,0 cm. Minä tiedän miten laihtuu ja jos tekisitte kuten minä niin tekin laihtuiditte. On tarjouksessa 39 euroa.Minä sain 2det 3mien hinnalla eli sain halvalla.

https://www.asseenontvlive.com/product/sauna-pants/

• Anonyymi00005

Olen laihtunut tuollaisen vyön kanssa 20 kiloa kuukaudessa.

Ruokana sipulia.

• Anonyymi00006

Ei ole humouugia. Minä laihduin eilen istuessa 4 kiloa ja pihtimitta pieneni 3 cm ylhäältä. Verenpaine parani HUOMATTAVASTI enemmän kuin pelkästään täytekakkukahvilla ja usi huilaa. Jos et ole käyttänyt sitä oikein?

• Anonyymi00007

Mutta paljonko pihtimitta kasvoi alhaalta ?

Ainoa tapa laihtua luotettavasti on olla paras työntekijä koska silloin laihtuu jopa 35 kiloa viikossa .

Vain hiihtämällä saa pihtimitat alhaalta ja ylhäältä nollaan

Verenpaineet saa nollaan salmiakki lakritsalla

• Anonyymi00008

Minun peräpukamat parani orpitrek laihdutus vyöllä.Ei tarvinnut tehdä mitään muutoksia vaan syön 4500 kaloria.Saa syödä herkullista ruokaa enempi kun käyttää laihdutusvyötä SITÄ pitää käyttää OIKEIN.

• Anonyymi00009

Ei oo 😲

• Anonyymi00010

Nuo parhaat vyöt maksaa yli 17 000 €.

Niillä laihtuu enemmän kuin saunassa.

• Anonyymi00011

Minulla lähti nyt kokonaan verenpaineet. Panin kolmet ab ronikit päällekkäin.

• Anonyymi00012

LUE mitä olen sanonut minulla on OIKEAT saunahousut jotka laihduttaa eikä ole humpuukia.

• Anonyymi00013

Yöllä ei kannata laittaa sauna pantseja.Yöllä kannattaa syödä täytekakkua ja karkkia. Otan myös huaveinpois yöksi niin se ei laske kaloreita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4490
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3749
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3377
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      28
      1931
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1185
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      939
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      895
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      892
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      817
    Aihe