Käytin kuukauden ajan ja paino ei pudonnut yhtään. Peräpukamat kyllä kasvoi niin ettei voinut istua.
Vyö ilmeisesti nosti verenpainetta.
Laihdutusvyö on humpuukia
17
506
Vastaukset 17
- Anonyymi
Kiinnostaisi kuulla tarkemmin minkälaisesta vyöstä on kysymys
- Anonyymi
Koska olin nilkka kipeänä enkä voinut liikkua ehkä laihduttaa YHTÄÄN tilasin itselleni sauna pelt -laihdutusvyön.Se laihduttaa alavatsasta 5 c ja ylävstsasta 8 cm.JOS syö samalla täytekakkukahveja.Merkkasin myös nämä TARKASTI Huaveihin. Enään en kirjoita tänne mitään.😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olin nilkka kipeänä enkä voinut liikkua ehkä laihduttaa YHTÄÄN tilasin itselleni sauna pelt -laihdutusvyön.Se laihduttaa alavatsasta 5 c ja ylävstsasta 8 cm.JOS syö samalla täytekakkukahveja.Merkkasin myös nämä TARKASTI Huaveihin. Enään en kirjoita tänne mitään.😮
https://youtu.be/bWaAwqGwJQ8?si=LzWjZZA6sThevApy
Siksikin tämä on parempi kuin jättää herkut pois kun käsi murtui ja polvesta nibelsiteet.TÄMÄ on tehokas ja voi laihduttaa suoraan niin että saa veitsenterävät vatsalihakset ei tarvi enään juoksumatolla polkupyörällä ja orpi rekillä hikoilla.Vaikuttaa SUORAAN vatsalihaksiin. - Anonyymi00016
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa että PITÄÄ laittaa lukkopolkimet.Minä kaaduin pyörällä 😕 en ollut laittanut nastarenkaita eikä monoja.Olin laittanut ilmastointiteipillä monot polkimiin kiinni minta kierrosta melkein koko rulla kun lukkopolkimet oli kalliit ja säästin kun tein itse.Ne maksaa monta kymppiä.En saanut monoja irti kun laskin mäkiä 80 km tunnissa ja törmäsin petoniseinään.Nyt on päänsärkyä mutta SE johtuu salmiakista jonka lopetin jo monta viikkoa sitten.Huomenna ostan VAIN tavallista karkkia jota minulla on kellarissakin 15 kiloa mutta fasupalat on loppu,ne ON törkeän hyviä.🙂MINÄ saan syödä valtavasti ruokaa ja karkkia.Ehkä ostan joskus kypärän kun säästän rahaa.KUN irtokarkit tulee tarjoukseen.
- Anonyymi00004
Minä otin juuri paketista laihdutushousut ja ab ronik vyön. Tilasin ne Eestistä vuosi sitten. En ole siksi voinut niitä käyttää kun ne ei ole mahtuneet sängyn alle kun siellä on jo juoksumatto,kuntopyörä m, orpitrek ja huavei, lisäksi siellä on veljeni petonimylly. Ne on HUOMATTAVAN tehokkaat ja nyt syön vain terveellistä ruokaa.Aamulla täytekakkukahvit ja pulla. Housut pumpataan täyteen ilmaa töpseli seinään ja lämpö nousee 10 minuutissa 90neen asteeseen ja alipaine imee rasvan ja kokesrtoolin ja tänään pihtimitta alhaalta oli pienentynyt jo 5,0 cm. Minä tiedän miten laihtuu ja jos tekisitte kuten minä niin tekin laihtuiditte. On tarjouksessa 39 euroa.Minä sain 2det 3mien hinnalla eli sain halvalla.
https://www.asseenontvlive.com/product/sauna-pants/- Anonyymi00017UUSI
Olen luullut ettei tuommoisia ole olemassa mutta härrekyyd, on näköjään!!! Varsinainen "aromipesä" 😂
- Anonyymi00018UUSI
Eikö sulla ollut myös soutulaite ja rullasukset ja joku skike, oma tekemä vanhoista lastenrattaista? Kaikki sängyn alla.
- Anonyymi00005
Olen laihtunut tuollaisen vyön kanssa 20 kiloa kuukaudessa.
Ruokana sipulia. - Anonyymi00006
Ei ole humouugia. Minä laihduin eilen istuessa 4 kiloa ja pihtimitta pieneni 3 cm ylhäältä. Verenpaine parani HUOMATTAVASTI enemmän kuin pelkästään täytekakkukahvilla ja usi huilaa. Jos et ole käyttänyt sitä oikein?
- Anonyymi00007
Mutta paljonko pihtimitta kasvoi alhaalta ?
Ainoa tapa laihtua luotettavasti on olla paras työntekijä koska silloin laihtuu jopa 35 kiloa viikossa .
Vain hiihtämällä saa pihtimitat alhaalta ja ylhäältä nollaan
Verenpaineet saa nollaan salmiakki lakritsalla
- Anonyymi00008
Minun peräpukamat parani orpitrek laihdutus vyöllä.Ei tarvinnut tehdä mitään muutoksia vaan syön 4500 kaloria.Saa syödä herkullista ruokaa enempi kun käyttää laihdutusvyötä SITÄ pitää käyttää OIKEIN.
- Anonyymi00009
Ei oo 😲
- Anonyymi00010
Nuo parhaat vyöt maksaa yli 17 000 €.
Niillä laihtuu enemmän kuin saunassa. - Anonyymi00011
Minulla lähti nyt kokonaan verenpaineet. Panin kolmet ab ronikit päällekkäin.
- Anonyymi00012
LUE mitä olen sanonut minulla on OIKEAT saunahousut jotka laihduttaa eikä ole humpuukia.
- Anonyymi00013
Yöllä ei kannata laittaa sauna pantseja.Yöllä kannattaa syödä täytekakkua ja karkkia. Otan myös huaveinpois yöksi niin se ei laske kaloreita.
- Anonyymi00015
Se pitää alkaa taas laihduttaa viimeiset kilot ja ostaa UUSI ja TEHOKKAAMPI orpi rek, laihdutushousut johon johdetaan sähkövirta,se on akkulämmitteinen eikä erillistä jatkojohtua tarvita,Sen 12V ja 30W teho.Kun akkua lämmitetään,akku kykenee ottamaan HUOMATTAVASTI kylmää akkua paremmin tarjolla olevaa varausta ja Orpi rec käynnistyy varmemmin kovillakin pakkasilla, vältytään alijännitteen aiheuttamilta turhilta vikakoodeilta,ja eturauhanen alkaa toimia kuin 3:mikymppisellä kun SE kiinteytyy ja kusi huilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481042Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17989- 82851
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21737- 59631
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k204627- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188582- 93551
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260481Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 39424
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 46395
- 29385
- 5378
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 29348