Laihdutusvyö on humpuukia

Anonyymi-ap

Käytin kuukauden ajan ja paino ei pudonnut yhtään. Peräpukamat kyllä kasvoi niin ettei voinut istua.

Vyö ilmeisesti nosti verenpainetta.

13

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostaisi kuulla tarkemmin minkälaisesta vyöstä on kysymys

• Anonyymi

Koska olin nilkka kipeänä enkä voinut liikkua ehkä laihduttaa YHTÄÄN tilasin itselleni sauna pelt -laihdutusvyön.Se laihduttaa alavatsasta 5 c ja ylävstsasta 8 cm.JOS syö samalla täytekakkukahveja.Merkkasin myös nämä TARKASTI Huaveihin. Enään en kirjoita tänne mitään.😮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olin nilkka kipeänä enkä voinut liikkua ehkä laihduttaa YHTÄÄN tilasin itselleni sauna pelt -laihdutusvyön.Se laihduttaa alavatsasta 5 c ja ylävstsasta 8 cm.JOS syö samalla täytekakkukahveja.Merkkasin myös nämä TARKASTI Huaveihin. Enään en kirjoita tänne mitään.😮

https://youtu.be/bWaAwqGwJQ8?si=LzWjZZA6sThevApy

Siksikin tämä on parempi kuin jättää herkut pois kun käsi murtui ja polvesta nibelsiteet.TÄMÄ on tehokas ja voi laihduttaa suoraan niin että saa veitsenterävät vatsalihakset ei tarvi enään juoksumatolla polkupyörällä ja orpi rekillä hikoilla.Vaikuttaa SUORAAN vatsalihaksiin.

• Anonyymi00004

Minä otin juuri paketista laihdutushousut ja ab ronik vyön. Tilasin ne Eestistä vuosi sitten. En ole siksi voinut niitä käyttää kun ne ei ole mahtuneet sängyn alle kun siellä on jo juoksumatto,kuntopyörä m, orpitrek ja huavei, lisäksi siellä on veljeni petonimylly. Ne on HUOMATTAVAN tehokkaat ja nyt syön vain terveellistä ruokaa.Aamulla täytekakkukahvit ja pulla. Housut pumpataan täyteen ilmaa töpseli seinään ja lämpö nousee 10 minuutissa 90neen asteeseen ja alipaine imee rasvan ja kokesrtoolin ja tänään pihtimitta alhaalta oli pienentynyt jo 5,0 cm. Minä tiedän miten laihtuu ja jos tekisitte kuten minä niin tekin laihtuiditte. On tarjouksessa 39 euroa.Minä sain 2det 3mien hinnalla eli sain halvalla.

https://www.asseenontvlive.com/product/sauna-pants/

• Anonyymi00005

Olen laihtunut tuollaisen vyön kanssa 20 kiloa kuukaudessa.

Ruokana sipulia.

• Anonyymi00006

Ei ole humouugia. Minä laihduin eilen istuessa 4 kiloa ja pihtimitta pieneni 3 cm ylhäältä. Verenpaine parani HUOMATTAVASTI enemmän kuin pelkästään täytekakkukahvilla ja usi huilaa. Jos et ole käyttänyt sitä oikein?

• Anonyymi00007

Mutta paljonko pihtimitta kasvoi alhaalta ?

Ainoa tapa laihtua luotettavasti on olla paras työntekijä koska silloin laihtuu jopa 35 kiloa viikossa .

Vain hiihtämällä saa pihtimitat alhaalta ja ylhäältä nollaan

Verenpaineet saa nollaan salmiakki lakritsalla

• Anonyymi00008

Minun peräpukamat parani orpitrek laihdutus vyöllä.Ei tarvinnut tehdä mitään muutoksia vaan syön 4500 kaloria.Saa syödä herkullista ruokaa enempi kun käyttää laihdutusvyötä SITÄ pitää käyttää OIKEIN.

• Anonyymi00009

Ei oo 😲

• Anonyymi00010

Nuo parhaat vyöt maksaa yli 17 000 €.

Niillä laihtuu enemmän kuin saunassa.

• Anonyymi00011

Minulla lähti nyt kokonaan verenpaineet. Panin kolmet ab ronikit päällekkäin.

• Anonyymi00012

LUE mitä olen sanonut minulla on OIKEAT saunahousut jotka laihduttaa eikä ole humpuukia.

• Anonyymi00013

Yöllä ei kannata laittaa sauna pantseja.Yöllä kannattaa syödä täytekakkua ja karkkia. Otan myös huaveinpois yöksi niin se ei laske kaloreita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      117
      3103
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2778
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2172
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2081
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      125
      1940
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1931
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      8
      1085
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      974
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      11
      908
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      880
    Aihe