Jokainen lakkopäivä vie palkankorotuksista 0,1%-yksikköä. Kiusaaminen ei kannata.
Ajatelkaa satamissa jätkät kiusaavat tiettyjä yrityksiä, eivät pura eikä lastaa niiden tavaroita. Voi perkele, mitä paskaa.
Tehtaiden porteilla liivijengi yrittää uhitella töihin menijöille. Siellä on jotain Talkoo-Taavetteja kusisissa haalareissa huutelemassa rikkureiksi. Se on sitä demareiden tasa-arvoa. Suomeksi rasismia. Töihin menon estäminen on rikos. Poliisi paikalle, jos tulee erimielisyyksiä.
Jokainen lakkopäivä vähentää palkankorotuksia 0,1%-yksikköä
7
132
Vastaukset
- Anonyymi
ihan fulaa. Työnantajathan eivät ole neuvotteluissa palkokorostuksia olleet tarjoamassakaan. Korkeintansa mini sellaisia. Kuukausi on neuvoteltu mutta valmista ei tule, Työntekijäpuolella ainut menetelmä saada neuvotteluihin vauhtia on lakkopainostus.
Suomessa lakkoillaan aivan liian vähän. Duunarit ovat hiirulaisia.- Anonyymi
Oletko aivan hullu. Lakoilla ei ole saavutettu mitään moneen vuoteen, ei vuosikymmeneen. Lakoista on vain haittaa.
- Anonyymi
Jos yritys ei halua maksaa palkkaa niin älkää sitte palkatko sitä työntekijää, simple as that.
jos ei ole varaa työntekijään, älkää palkatko. Ei tämä nyt mitään rakettikirurgiaa ole.
- Anonyymi
Palkankorotukset olivat korkeintaan kahdelta vuodelta yhteensä 5,5%. Lakot pienentävät niitä. Missä mennään? Ollaanko jo alle 5%:n?
- Anonyymi
Eli jos TA gangsterit ovat nyt tarjonneet 3,6% kolmelle vuodelle, se tekee per vuosi 1,2% joka on aika paljon vähempi kuin 5% per vuosi.
Lakkoilla voidaan siis 3,8% edestä ilman että se vaikuttaa mihinkään tarjottuihin palkankorotuksiin, eli 38 päivää. Vielä on hyvin siis matkaa tuohon :-) - Anonyymi
Toivottavasti duunarikasti tajuaa jo vihdoin, ettei kannata ostaa kotimaisilta yrityksiltä yhtään tuotetta/palvelua jos eivät maksa työntekijöilleen elämiseen riittävää ja kilpailijamaihin kilpailukykyistä palkkaa. Tukemalla tällaisia yrityksiä aiheutatte vain haittaa itsellenne pitkällä juoksulla.
Kiinasta saa halpaa tavaraa, sieltä ne kotimaiset yrittäjätkin tavaransa tilaavat, laskuttavat vain teiltä 10x enempi rahaa samasta krääsästä. - Anonyymi
Oman työnantajan vahingoittaminen ei ole ihan viisasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848