Uusi tutkimus osoittaa...

Anonyymi-ap

... että venäläisiä otetaan edelleen töihin. Tai ainakin kutsutaan haastatteluun. Miksi? Eikö olisi jo aika lähettää nämä loiset takaisin kotiin?

15

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta yrittäjät säästää paljon rahaa, kun tekevät pähkinöillä töitä nuo venäläiset...voi nostaa osinkoina enempi rahaa ulos firmasta.

• Anonyymi

Miksi venäläiset edes tänne tulevat? Miksi irak, pohjoiskorea tai joku muu heidän kaverimaansa ei työllistä niitä?

• Anonyymi

Kaikki Venöläiset pois Suomesta ja heti! Kotirauha paranee kummasti kerrostaloissa tämän jälkeen

• Anonyymi

Suomalaiset samalla, ja kaikki muutkin. Paranee kotirauha entisestään. Sitten on hyvä kun olen ainoa talossa.

• Anonyymi

Monet venäläiset ovat Suomessa paossa hallintoa.

• Anonyymi

Kaikki ne on Putinin kannattajia, sadisteja ovat.

• Anonyymi

juurikin noin on.

• Anonyymi

Kaikki ulkomaalaiset pääsee käytännössä helpommin töihin kuin suomalainen. En itse tunne yhtään ulkomaalaista joka ei ole töissä. Itse hakenut ihan kaikkea työtä porraskäytävien siivouksesta lähtien mutta ei vain mihinkään pääse. Samat firmat ottaa ulkomaalaisia töihin oppisopimuksella jolla taataan ulkomaalaiselle riittävä tulotaso suomessa elämiseen ja näin saadaan edullisesti työntekijä. Tämä sama pätee lähihoitajille, hoiva-avustajille jne. Suomalaisia ei todellakaan näihin oppisopimuskoulutuksiin oteta kuin muutamia valittuja toisin kuin nämä sadat ulkomaalaiset jotka haetaan ulkomailta tekemään työtä ja samalls opiskelemaan oppisopimuksella. Kyllö tuo vähän masentaa olla suomalainen suomessa.

• Anonyymi

Ulkomaalaisille on ainakin näitä bussin kuljettajan koulutuksia, opiskelevat ja saavat ammatin + töitä.

• Anonyymi

Putten kaksoiskansalaiset ovat velvollisia tekemään isänmaansa eli Venäjän hyväksi sotatoimia ja sabotaaseja Suomessa.

Näin heidän maansa lait on määriteltyinä, siitä voi päätellä kuinka vaarallisia ovat venäläiset Suomessa.

• Anonyymi

Äärimmäisen.

• Anonyymi

Voitko näyttää minulle sen lakipykälän, jossa tämä on määriteltynä?

• Anonyymi

Sitä ollaan niin Jenkkiä, että. Minulla on hyviä venäläisiå naapureita. Ei mitään häikkää.

• Anonyymi

Venäläisen hautausmaan vieressäkö asut?

• Anonyymi

Ei. Ihan kerrostalossa. Yksi suomalainen häirikkö onneksi muutti pois 🇫🇮

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      587
      2286
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1832
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1660
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1256
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      57
      1164
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1154
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      888
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe