... että venäläisiä otetaan edelleen töihin. Tai ainakin kutsutaan haastatteluun. Miksi? Eikö olisi jo aika lähettää nämä loiset takaisin kotiin?
Uusi tutkimus osoittaa...
13
113
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta yrittäjät säästää paljon rahaa, kun tekevät pähkinöillä töitä nuo venäläiset...voi nostaa osinkoina enempi rahaa ulos firmasta.
- Anonyymi
Miksi venäläiset edes tänne tulevat? Miksi irak, pohjoiskorea tai joku muu heidän kaverimaansa ei työllistä niitä?
- Anonyymi
Kaikki Venöläiset pois Suomesta ja heti! Kotirauha paranee kummasti kerrostaloissa tämän jälkeen
- Anonyymi
Suomalaiset samalla, ja kaikki muutkin. Paranee kotirauha entisestään. Sitten on hyvä kun olen ainoa talossa.
- Anonyymi
Monet venäläiset ovat Suomessa paossa hallintoa.
- Anonyymi
Kaikki ne on Putinin kannattajia, sadisteja ovat.
- Anonyymi
juurikin noin on.
- Anonyymi
Kaikki ulkomaalaiset pääsee käytännössä helpommin töihin kuin suomalainen. En itse tunne yhtään ulkomaalaista joka ei ole töissä. Itse hakenut ihan kaikkea työtä porraskäytävien siivouksesta lähtien mutta ei vain mihinkään pääse. Samat firmat ottaa ulkomaalaisia töihin oppisopimuksella jolla taataan ulkomaalaiselle riittävä tulotaso suomessa elämiseen ja näin saadaan edullisesti työntekijä. Tämä sama pätee lähihoitajille, hoiva-avustajille jne. Suomalaisia ei todellakaan näihin oppisopimuskoulutuksiin oteta kuin muutamia valittuja toisin kuin nämä sadat ulkomaalaiset jotka haetaan ulkomailta tekemään työtä ja samalls opiskelemaan oppisopimuksella. Kyllö tuo vähän masentaa olla suomalainen suomessa.
- Anonyymi
Ulkomaalaisille on ainakin näitä bussin kuljettajan koulutuksia, opiskelevat ja saavat ammatin + töitä.
- AnonyymiUUSI
Putten kaksoiskansalaiset ovat velvollisia tekemään isänmaansa eli Venäjän hyväksi sotatoimia ja sabotaaseja Suomessa.
Näin heidän maansa lait on määriteltyinä, siitä voi päätellä kuinka vaarallisia ovat venäläiset Suomessa.- AnonyymiUUSI
Äärimmäisen.
- AnonyymiUUSI
Voitko näyttää minulle sen lakipykälän, jossa tämä on määriteltynä?
- AnonyymiUUSI
Sitä ollaan niin Jenkkiä, että. Minulla on hyviä venäläisiå naapureita. Ei mitään häikkää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345632
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454133- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 80808
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786