... että venäläisiä otetaan edelleen töihin. Tai ainakin kutsutaan haastatteluun. Miksi? Eikö olisi jo aika lähettää nämä loiset takaisin kotiin?
Uusi tutkimus osoittaa...
15
208
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta yrittäjät säästää paljon rahaa, kun tekevät pähkinöillä töitä nuo venäläiset...voi nostaa osinkoina enempi rahaa ulos firmasta.
- Anonyymi
Miksi venäläiset edes tänne tulevat? Miksi irak, pohjoiskorea tai joku muu heidän kaverimaansa ei työllistä niitä?
- Anonyymi
Kaikki Venöläiset pois Suomesta ja heti! Kotirauha paranee kummasti kerrostaloissa tämän jälkeen
- Anonyymi
Suomalaiset samalla, ja kaikki muutkin. Paranee kotirauha entisestään. Sitten on hyvä kun olen ainoa talossa.
- Anonyymi
Monet venäläiset ovat Suomessa paossa hallintoa.
- Anonyymi
Kaikki ne on Putinin kannattajia, sadisteja ovat.
- Anonyymi
juurikin noin on.
- Anonyymi
Kaikki ulkomaalaiset pääsee käytännössä helpommin töihin kuin suomalainen. En itse tunne yhtään ulkomaalaista joka ei ole töissä. Itse hakenut ihan kaikkea työtä porraskäytävien siivouksesta lähtien mutta ei vain mihinkään pääse. Samat firmat ottaa ulkomaalaisia töihin oppisopimuksella jolla taataan ulkomaalaiselle riittävä tulotaso suomessa elämiseen ja näin saadaan edullisesti työntekijä. Tämä sama pätee lähihoitajille, hoiva-avustajille jne. Suomalaisia ei todellakaan näihin oppisopimuskoulutuksiin oteta kuin muutamia valittuja toisin kuin nämä sadat ulkomaalaiset jotka haetaan ulkomailta tekemään työtä ja samalls opiskelemaan oppisopimuksella. Kyllö tuo vähän masentaa olla suomalainen suomessa.
- Anonyymi
Ulkomaalaisille on ainakin näitä bussin kuljettajan koulutuksia, opiskelevat ja saavat ammatin + töitä.
- Anonyymi
Putten kaksoiskansalaiset ovat velvollisia tekemään isänmaansa eli Venäjän hyväksi sotatoimia ja sabotaaseja Suomessa.
Näin heidän maansa lait on määriteltyinä, siitä voi päätellä kuinka vaarallisia ovat venäläiset Suomessa.- Anonyymi
Äärimmäisen.
- Anonyymi
Voitko näyttää minulle sen lakipykälän, jossa tämä on määriteltynä?
- Anonyymi
Sitä ollaan niin Jenkkiä, että. Minulla on hyviä venäläisiå naapureita. Ei mitään häikkää.
- Anonyymi
Venäläisen hautausmaan vieressäkö asut?
- Anonyymi
Ei. Ihan kerrostalossa. Yksi suomalainen häirikkö onneksi muutti pois 🇫🇮
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887