Rekattujen ilmoitusten toiminta

Ei näytä korjaantuneen vieläkään. Mahdetaanko sitten edes korjata enää. Aika vähän täällä rekattuja on. Että ei varmaan ketään kiinnosta.

35

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pian pakkaan vitsit laukkuun ja siirryn toiselle palstalle.
      Kaikkea kannattaa kierrättää, paitsi pierua vatsassa.

• Anonyymi

Jengiläiset ovat vajakkeja. Eivät osaa lukea ja ovat kuin harakat kun rakastavat kiiltävää. Ahneita ovat rahalle ja merkkivaatteille. Loisijoille kelpaa vanhat vaatteet.

• Toiminta häiriö oli suurin syy, miksi lähden 3 kuukauden tauolle täältä. Toivon, että siinä ajassa saavat korjattua. Hankala käyttää, joten palstalla kirjoittelu ei kiinnosta oikein nyt.

Hyvät lopputalvet!

• Kiitos hyvää kevät talvea.
        Mä pahoin pelkään, ettei tätä pahemmin korjata. Jäi romuksi. Anonyymit täällä enimäkseen hilluu. Mä en näe siinä paljon ideaa... Jengi tykkää leikkiä jotain piiloleikkejä.

• Itse olen häiriöistä huolimatta ollut täällä. Kun mulla on ollut taukoa täältä, niin on yleensä ollut siitä syystä, etten ole vaan jaksanut käydä täällä.

• Tosin kyllä häiriöt vaikeuttaa kirjoittamista, eritoten se, jos koko ajan luullaan botiksi tai jos sivulle ei pääse. Tää, ettei muiden sulle laittamat kommentit näy kellon alla tai uudet omat profiilissa, niin se ei oo estäny mun kirjoittamista, hieman haitannu kyllä.

• Norppa83 kirjoitti:

Tosin kyllä häiriöt vaikeuttaa kirjoittamista, eritoten se, jos koko ajan luullaan botiksi tai jos sivulle ei pääse. Tää, ettei muiden sulle laittamat kommentit näy kellon alla tai uudet omat profiilissa, niin se ei oo estäny mun kirjoittamista, hieman haitannu kyllä.

Norppa83: "Tosin kyllä häiriöt vaikeuttaa kirjoittamista, eritoten se, jos koko ajan luullaan botiksi tai jos sivulle ei pääse. Tää, ettei muiden sulle laittamat kommentit näy kellon alla tai uudet omat profiilissa, niin se ei oo estäny mun kirjoittamista, hieman haitannu kyllä."

Minua häiritsee paljon nämä vaikeudet, siksi jään pitkälti tauolle, kun elo täällä on vaivalloisempaa. Kiva, kun Norppa83 tulit takaisin. Tuot palstalle oman vivahteen.

• Koko S24:n mittakaavassa tällä foorumilla on enemmän anonyymeinä kirjoittavia kuin rekattuja tai niitä, joilla on rekkaamaton nimimerkki. Sinkut-palsta taitaa olla niitä harvoja, joilla on näin paljon vakituisia rekattuja ja muita nimerkillisiä kirjoittajia.

Haittaa hieman kirjoittelua, kun kellon alle ei tuu oikein sulle vastattuja kommentteja, enemmän itse kirjoitettuja uusia kommentteja.

• Niin haittaa. Ja toimii täysin epäloogisesti. Välillä tulee ilmoitus omasta kommentista, kuten tästä ja välillä en saa mitään ilmoitusta omaan ketjuun tulevista kommenteista. Se on rekattuna olemisessa ollut se tärkein ominaisuus melkein, että tietää milloin on vastattu.

• mustasusi kirjoitti:

Niin haittaa. Ja toimii täysin epäloogisesti. Välillä tulee ilmoitus omasta kommentista, kuten tästä ja välillä en saa mitään ilmoitusta omaan ketjuun tulevista kommenteista. Se on rekattuna olemisessa ollut se tärkein ominaisuus melkein, että tietää milloin on vastattu.

Näin on, mutta tää S24 on muutenkin välillä sekaisin jollain tavalla.

• mustasusi kirjoitti:

Niin haittaa. Ja toimii täysin epäloogisesti. Välillä tulee ilmoitus omasta kommentista, kuten tästä ja välillä en saa mitään ilmoitusta omaan ketjuun tulevista kommenteista. Se on rekattuna olemisessa ollut se tärkein ominaisuus melkein, että tietää milloin on vastattu.

Ja sekaisin tää on ollut välillä jo vuosia.

• Eikä omat uudet kommentit näy myöskään profiilisivulla. Tämä hieman haittaa, koska oon käynyt myös näiden avulla katsomassa onko tullut kommentteja tai lisäämässä itse uuden kommentin, jos jotain tullu mieleen. Ei tartte kelailla monta sivua löytääkseen jonkun tietyn kommentin, vaan voi mennä vaan profiilisivulle ja etsiä kommentin sieltä, mutta nythän näin ei voi tehdä, ei ainakaan uusimpien osalta.

• Ja vanhojen ilmoitusten historia on pyyhkäisty kokonaan pois. Ei voi tietää jos jonnekin vanhaan ketjuun on nyt jotain vastailtu joskus.

• mustasusi kirjoitti:

Ja vanhojen ilmoitusten historia on pyyhkäisty kokonaan pois. Ei voi tietää jos jonnekin vanhaan ketjuun on nyt jotain vastailtu joskus.

Jep. Kellon alta on kaikki vanhat illmoitukset pyyhkäisty pois. Profiilissa onneksi omat vanhat kommentit ja aloitukset on säilynyt, mutta sitä olen ihmetellyt miksi uudet ei rekisteröidy sinne.

• Saattaapi olla niinkin että ongelmien korjaamisen katsotaan olevan resurssien tuhlausta. Tasapuolista olisi kyllä että tänne tuhlaamastaan ajasta saisi edes perusvastineen eli toimivan palvelun.

• Eipä tullut mitään ilmoja taaskaan uusista kommenteista. Mutta tästä omasta tietysti tulee kelloon merkki...

• Tämä on testi. Tuleeko vellikellon alle ilmoitus?

• Myönnän, palstan toimintahäiriöt turhauttavat suuresti ja ärsytysmittari nousee punaiselle.
      Odotan vielä muutaman päivän, jospa tämä saataisiin toimimaan (ikuinen optimisti).
      Muussa tapauksessa lähden tuulettumaan taas palstatauolle.

• Noh niin vellikellotesti.
        Ilmoitan syvästi närkästyneenä etten ole närkästynyt laisinkaan.
        Toimiiko? 🙂

• Ex-Lukka kirjoitti:

Noh niin vellikellotesti.
        Toimiiko? 🙂

Olen ollut poissa palstalta. Mikäs täällä nyt on rikki?

• Juu. Nyt tajusin. Viestit ei tuu vellikelloon. Harmi.

Hyvää hommailua sulle vaan.

• Ex-Lukka kirjoitti:

Noh niin vellikellotesti.
        Toimiiko? 🙂

Sinun viesti näkyi vellikellon alla. Toimii. 👍

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Olen ollut poissa palstalta. Mikäs täällä nyt on rikki?

Vellikello temppulee ja joskus siellä näkyy vain omat viestit.
        Kun vastasin yhteen vellikellon alla olevaan viestiin, kaikki muut siellä olevat viestit häipyivät bittiavaruuteen.

Se on rikki nyt!

• tosi.typy kirjoitti:

Vellikello temppulee ja joskus siellä näkyy vain omat viestit.
        Kun vastasin yhteen vellikellon alla olevaan viestiin, kaikki muut siellä olevat viestit häipyivät bittiavaruuteen.

Se on rikki nyt!

Toivottavasti saavat toimimaan. Palstailu ilman vellikelloa on tyhmää. Joutuu selaamaan ketjuja.. kuka sitä jaksaa tehdä?

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Toivottavasti saavat toimimaan. Palstailu ilman vellikelloa on tyhmää. Joutuu selaamaan ketjuja.. kuka sitä jaksaa tehdä?

Joo, toivotaan.
        Olen niin tottunut vellikellon apuun, etten huomaa vastausviestejä ilman sitä.

Tämä sinun viestisi tuli vellikellon alle.

• tosi.typy kirjoitti:

Sinun viesti näkyi vellikellon alla. Toimii. 👍

heh, itsellä ei kilise ei kolise mikään, ei omat ei vieraat. Närkästynyt olen silti ainoastaan tuosta yhdestä poistosta 😁

• Anonyymi

ettäkö ilmoituksia?

no onko vaikea tallettaa hetkexi kirja merkiksi jotain ketjua mit äh haluat seruata?

• En jaksa kännykällä niitä talletella, kun ei helposti onnistu. Koneella joskus talletan. Ei silti ole sama asia ollenkaan, kun joutuu käydä jatkuvasti katsomassa, onko vastattu jotain vai ei. Tuo kello kun ennen näytti selkeästi vastauksen jonnekin tulleen, ja listasta näki jopa poistetut vastaukset. Nyt niitä ei ole enä olemassakaan missään.

• Näin aina kaikki hauska viedään pois.

• Aikoinaan IT hommissa tuli tokaistua että tähän hommaan voisi palkata simpanssin suorittamaan näitä tehtäviä, nyt on vissiin sitten käynytkin niin ja skenaario on käynyt toteen 😂, hienoa huomata että asiallisten poisto toimii edelleen 👍

• Juu välillä tonne tulee viesti, välillä ei. Nytkin oli muutama, mutta sitten yks puutu.

• Jostain syystä kaikista kommenteista ei tule viestiä, mutta joistain tulee. Usein täytyy oma ketju käydä katsomassa, että onko vastattu johonkin, ja usein on, ilman että tiedän siitä mitään... On ihan ku olis anonyyminä. Muistan ku aikoinaan vain anonyyminä kirjoitin, niin saattoi hukata koko ketjun tuonne alas, eikä enää tienny että vastattiinko siihen mitä.

• Anonyymi

Nyt en ihan ymmärtänyt rakas.♥️🔥

• 😂 No en minäkään armaani 💗🔥, ehkä sitten ensi kerralla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1420
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      52
      1152
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      50
      928
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      927
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      914
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      865
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      56
      778
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      196
      761
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      151
      755
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      736
    Aihe