miten suudellaan?

--Misa--

Tää nyt ei hirveesti liity parisuhteeseen mut siis silleesä...ku mulla on sellanen ongelma ku me oltais mun poikafrendin kaa valmiita suuteleen...Mun poikafrendi on siinä kuulemma tosi hyvä...mut mä en osaa suudella!!! teillä joilla on suhde te varmaan voitte neuvoo...miten suudellaan??? miten tehdään alote?? Siinä kakas kysymystä johon tartten pikasta apuu...

395

71719

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

      Katsele vaikkapa elokuvista pusuttelu kohtauksia. Niistä näet monia hyviä vinkkejä. Ja parhaiten sen oppii kun vain antaa mennä ja yrittää. Kyllä hetki vie mennessään varsinkin jos jätkäsi on hyvä suutelemaan!! =)

      • --Misa--

        Kiitos neuvoista...Ilmoittelen sitten kun olen kokenut sen aidosti...


      • vierailija

        Kuules yjhgghhg, jos sä aijot tehä vaikutuksen johonki tyttöön nii ei se tapahu ainakaa nii että sä tappelet jonku muun kanssa. Mä olen itse tyttö ja tiedän sen.Minä ainaki tykkään jos poika puhuu mulle ja on muutenki mukava, hymyilee ja silleen. =) Eikä sulla tarttee olla ees mitään muskeleita.Oo vaan oma ittes :)


      • juahh

        tyttöihin teet vaikutuksen olemal oma ittes (välil vähä enemmänki).


      • Älä vain

        Jos sinulla ei ole murrosikä alkanut, ei sinun lihaksesi tule kasvamaan vaikka nostaisit minkälaista punttia.


      • Voimaa!

        11 v ja 36 kiloinen poika?! Nyt menee jo liian pitkälle! Et voita kaveriasi ellei sinulla ole massaa.... Tai, voit harjoitella erilaisia tyylejä... Mutta mm. karatea et saisi käyttää muuhun kuin itsepuolustukseen.. Siis jos aijot voittaa niin syö pullaa.


      • iloitse1996
        vierailija kirjoitti:

        Kuules yjhgghhg, jos sä aijot tehä vaikutuksen johonki tyttöön nii ei se tapahu ainakaa nii että sä tappelet jonku muun kanssa. Mä olen itse tyttö ja tiedän sen.Minä ainaki tykkään jos poika puhuu mulle ja on muutenki mukava, hymyilee ja silleen. =) Eikä sulla tarttee olla ees mitään muskeleita.Oo vaan oma ittes :)

        olen 13v teini ikä koittanu
        olen ollut alusta asti kova tappelia
        kun olen kuullut paljon tyttöjen suusta lopeta tappelu vaikka lopettaisin sitte ne väittää että tappelen vieläkin

        miten saisin ne uskomaan että en nykyään tappele kokoajan
        ja minulla oli useita kertoja sama tyttöystävä joka oli niin vaativa että -_-
        eka suudelma tapahtu kaveri oli meillä ja molempien tyttö ystävät oli menimme trampalle ja oli vaikea päättää kumpi aloittaa sitten kuin aloitimme niin tyttöystävä sanoin älä ime vaikka se oli niin pieni ettei mitään rajaa kokeilimme uudestaa ja se kesti joku 5 sek se oli sitten katasrofi sille voitko auttaa kun olet tyttö miten pitäis suhtautua kun meinaa palaa hermot välillä


      • Totteles

        turhaan niitä puntteja alat nostelemaan ja lihaksia kasvattamaan !!! muuten sinusta tulee aikuisena TODELLA lyhyt pituudeltasi! sitten ehdit kyllä täysiikäisenä nostella puntteja mielinmäärin ja vielä enemmänkin!


      • uff

        Syö enemmän ja ala nostamaan painoja aloita pienestä ja lisää painoa vähitellen


      • penis

        jos sitä naisten peräs oltais ni ootat pari vuotta eetä he tutustuvat niin jännittävään asiiaN KUIN ALKOHOLI. känninen nainen on helppo nainen. ja kannattaa muistaa ettei juttu saa kestaa yli yhden yön. Ja ei se tappelukaan mikään ongelma ole jos on vaan jotain kättä pidempää.


      • apina mestari

        mee punttikselle tai tunge muna perseeseen siinä vinkki


      • Pälli!
        apina mestari kirjoitti:

        mee punttikselle tai tunge muna perseeseen siinä vinkki

        et millää saa tyttöä ku oot 11, tommone ikä on vähä liian nuori, tiätsä?
        murros iälläs voit tehä vaikka mitä nastaa mut et 11 vuotiaana


      • --Misa-- kirjoitti:

        Kiitos neuvoista...Ilmoittelen sitten kun olen kokenut sen aidosti...

        kun antaa mennä vain. Ensisuudelman muistaa lopun ikäänsä.
        ^_^ itse olen jo reilu puoli vuotta seurustellut ensirakkauteni kanssa ja muistan yhä sen ekan suudelman.... rappukäytävässä porrastasanteella treffien jälkeen. Se oli vain nopea muiskaus, mutta en tule koskaan unohtamaan sitä hetkeä...
        Leijuin pilvissä koko lopunillan....


      • neuvo

        kuules, et mitenkään voi tehdä vaikutusta tyttöihin kun olet vasta 11 v ja keskenkasvuinen. Odota muutama vuosi niin se tapahtuu itsestään. Maha pömpöttää, jos olet laiha, koska suolisto vaatii tilansa kapoisessakin vartalossa.


      • kuligga

        mä oon kuule ite koulun kingi oon harrastanut vapaaotteluu ja jujutsua ja nyrkkeilyä mä tiiän miltä se tuntuu kun hakkasin yhen pojan se tyttöystävä itki se poika nolostus mitäs se ite haukus mua homoks nyt se kutsuu mua pomoks :D hahah hyvä rimmi mut tää on totta


      • 17461486745167216742

        menkää ja sanokaa että haista vit*u!!!!!!!!!!


      • sorsa23333333331
        Älä vain kirjoitti:

        Jos sinulla ei ole murrosikä alkanut, ei sinun lihaksesi tule kasvamaan vaikka nostaisit minkälaista punttia.

        NO EI OO TOTTA. ku vaa treenaa tarpeeks ni kyl ne lihakset kasvaa.


      • opettaja44
        Totteles kirjoitti:

        turhaan niitä puntteja alat nostelemaan ja lihaksia kasvattamaan !!! muuten sinusta tulee aikuisena TODELLA lyhyt pituudeltasi! sitten ehdit kyllä täysiikäisenä nostella puntteja mielinmäärin ja vielä enemmänkin!

        Kun olin 11 vuotias painoin 42kg ja en ollut läski. jos haluat hakata jonkun, anna mennä aloita vaikka thainyrkkeily ja bodaa jos et luota itseesi.


      • viriviritöötööt

        on todella idioottimaista mennä tappelemaan sen takia, että saada tyttö ! herranen aika, jos olisin se (muija) nii tulisin ja vetäisin oikeesti vittu laukulla päähä :D::D ja viel ton ikäsenä kasvatat lihaksia .. et varmaa puntille meet vaurioitat ittes ja tällee.. alota puntilla käyminen 14-15 iässä niin lihakset kasvaa.. oo vaan oma ittes eikä sun ikäsillä pitäis edes viellä kauheesdti naisiinkaa mennä D::D:D


      • Random1337
        kuligga kirjoitti:

        mä oon kuule ite koulun kingi oon harrastanut vapaaotteluu ja jujutsua ja nyrkkeilyä mä tiiän miltä se tuntuu kun hakkasin yhen pojan se tyttöystävä itki se poika nolostus mitäs se ite haukus mua homoks nyt se kutsuu mua pomoks :D hahah hyvä rimmi mut tää on totta

        Mulla meni heti usko kun sanoit "tää on totta"


      • -97

        Ite oon 12v ja täytän 13.. en oo hyvä tappelee ja en kyllä tappelekkaa ja joskus kavereitte kaa painitaan aika rajusti että lentelee ja mulla oli lähellä että tulee aivotäräys kerra mutta mennäää asiaa.. lihaksia ei tarvita mihinkää tappeluu.. ja ei tappelulla tyttöihin tehä vaikutusta vaa olemalla oma ittesä! :) mä tiedän ku oon kokeillu samaa kerran ei toimi.. mukava ku on ni tytöt tykkää ja oma ittesä! :) mä oon jtn. 170cm pitkä ja painan vaa 54kg ja oon aika ruipelo ja en voita ketään paljo muutaku oikeella tyylillä itekki harkitsen vasta jotenki 1-2 kertaa 2 viikos käymistä salilla sillee että jaksaa raskaita töitä tehä ku iskä kaa aina joskus rakennus hommissa oon ni pitää nostella kaikkee painavaa ja ei salillakaan tarvi käydä.. tehkää ihmiset kotitöitä ni kyllä lihakset siinäki kasvaa!! ainaki vähäse.. kyll mäki nostan penkistä varmaa 20kg ja en oo käyny salilla paljo siis mä nostan 15kg - 20 kg


      • vihattu poika

        oon 9 v ja ihan ääliö joka tahtois olla likkahurmaaja mut ei se oo tullu eikä tuu tulemaankaan vaikka äiti se aina sanoo ettää oo van oma ittes mut mä en osaa olla oma itteni tai sitten mun"oma itteni on ääliömäinen kakara.tuntuu että ei ois pitäny suntyy kaikki menee päin persettä! ykkösellä olen syöny matoja kaikki tytöt vihaa mua kun olen nyt nelosel. ja mul oli ykkösel yks tyttö mut must se on nykyään ihan ruma enkä viiti mennä sen kans ulos.ja lisäks kaikki kaverit sanoo että oon läski jos edes voin sanoa niitä kavereiksi.


      • kiljusankko

        meet vittu sen äijän eteen vetäset sitä turpaan ja vähän polvella naamaan niin eköhän se siitä


      • tyttö98
        -97 kirjoitti:

        Ite oon 12v ja täytän 13.. en oo hyvä tappelee ja en kyllä tappelekkaa ja joskus kavereitte kaa painitaan aika rajusti että lentelee ja mulla oli lähellä että tulee aivotäräys kerra mutta mennäää asiaa.. lihaksia ei tarvita mihinkää tappeluu.. ja ei tappelulla tyttöihin tehä vaikutusta vaa olemalla oma ittesä! :) mä tiedän ku oon kokeillu samaa kerran ei toimi.. mukava ku on ni tytöt tykkää ja oma ittesä! :) mä oon jtn. 170cm pitkä ja painan vaa 54kg ja oon aika ruipelo ja en voita ketään paljo muutaku oikeella tyylillä itekki harkitsen vasta jotenki 1-2 kertaa 2 viikos käymistä salilla sillee että jaksaa raskaita töitä tehä ku iskä kaa aina joskus rakennus hommissa oon ni pitää nostella kaikkee painavaa ja ei salillakaan tarvi käydä.. tehkää ihmiset kotitöitä ni kyllä lihakset siinäki kasvaa!! ainaki vähäse.. kyll mäki nostan penkistä varmaa 20kg ja en oo käyny salilla paljo siis mä nostan 15kg - 20 kg

        Vihdoinkin poika jolla on aivot! Oot oikees et tyttöi ei saa jos tappelee, lihasten koko ei kerro kuinka ihana ja ainutlaatuinen on. No nyt asiaan mä en oo viel pussannu/suudellu kertaakaan ja oon 12, tiiän et oon viel aika nuori. Mut ajatus suutelemisesta ei tunnu allöltä. Mistä tietää että tykkääkö yks meiän luokan poika musta?


      • Power of man
        -97 kirjoitti:

        Ite oon 12v ja täytän 13.. en oo hyvä tappelee ja en kyllä tappelekkaa ja joskus kavereitte kaa painitaan aika rajusti että lentelee ja mulla oli lähellä että tulee aivotäräys kerra mutta mennäää asiaa.. lihaksia ei tarvita mihinkää tappeluu.. ja ei tappelulla tyttöihin tehä vaikutusta vaa olemalla oma ittesä! :) mä tiedän ku oon kokeillu samaa kerran ei toimi.. mukava ku on ni tytöt tykkää ja oma ittesä! :) mä oon jtn. 170cm pitkä ja painan vaa 54kg ja oon aika ruipelo ja en voita ketään paljo muutaku oikeella tyylillä itekki harkitsen vasta jotenki 1-2 kertaa 2 viikos käymistä salilla sillee että jaksaa raskaita töitä tehä ku iskä kaa aina joskus rakennus hommissa oon ni pitää nostella kaikkee painavaa ja ei salillakaan tarvi käydä.. tehkää ihmiset kotitöitä ni kyllä lihakset siinäki kasvaa!! ainaki vähäse.. kyll mäki nostan penkistä varmaa 20kg ja en oo käyny salilla paljo siis mä nostan 15kg - 20 kg

        siis nostat 20 penkistä, oon 13 ja oon pelkkiä maalaishommia tehny ja vähäsen nyrkkeilyä harrastanu ja penkist nousee 50 jotai kilon tiiliäkö siä raksal nostelet??


      • 96 poika
        -97 kirjoitti:

        Ite oon 12v ja täytän 13.. en oo hyvä tappelee ja en kyllä tappelekkaa ja joskus kavereitte kaa painitaan aika rajusti että lentelee ja mulla oli lähellä että tulee aivotäräys kerra mutta mennäää asiaa.. lihaksia ei tarvita mihinkää tappeluu.. ja ei tappelulla tyttöihin tehä vaikutusta vaa olemalla oma ittesä! :) mä tiedän ku oon kokeillu samaa kerran ei toimi.. mukava ku on ni tytöt tykkää ja oma ittesä! :) mä oon jtn. 170cm pitkä ja painan vaa 54kg ja oon aika ruipelo ja en voita ketään paljo muutaku oikeella tyylillä itekki harkitsen vasta jotenki 1-2 kertaa 2 viikos käymistä salilla sillee että jaksaa raskaita töitä tehä ku iskä kaa aina joskus rakennus hommissa oon ni pitää nostella kaikkee painavaa ja ei salillakaan tarvi käydä.. tehkää ihmiset kotitöitä ni kyllä lihakset siinäki kasvaa!! ainaki vähäse.. kyll mäki nostan penkistä varmaa 20kg ja en oo käyny salilla paljo siis mä nostan 15kg - 20 kg

        tuon täysin totta ite oon 96 ja lopetin tappelemisen 3 jälkee. yritän aina olla itteni


      • yoko_neko
        vihattu poika kirjoitti:

        oon 9 v ja ihan ääliö joka tahtois olla likkahurmaaja mut ei se oo tullu eikä tuu tulemaankaan vaikka äiti se aina sanoo ettää oo van oma ittes mut mä en osaa olla oma itteni tai sitten mun"oma itteni on ääliömäinen kakara.tuntuu että ei ois pitäny suntyy kaikki menee päin persettä! ykkösellä olen syöny matoja kaikki tytöt vihaa mua kun olen nyt nelosel. ja mul oli ykkösel yks tyttö mut must se on nykyään ihan ruma enkä viiti mennä sen kans ulos.ja lisäks kaikki kaverit sanoo että oon läski jos edes voin sanoa niitä kavereiksi.

        hei pentu, leivo tytöles vaikka hiekkakakku ni eiköhän se siitä...


      • jaddy

        minna kuules elokuvista ei kannata ottaa mallii sillä elokuvat ei ole TOTTA.eli suudelma ei tunnu silloin aidolta !


      • Aww.
        Eiko-chan kirjoitti:

        kun antaa mennä vain. Ensisuudelman muistaa lopun ikäänsä.
        ^_^ itse olen jo reilu puoli vuotta seurustellut ensirakkauteni kanssa ja muistan yhä sen ekan suudelman.... rappukäytävässä porrastasanteella treffien jälkeen. Se oli vain nopea muiskaus, mutta en tule koskaan unohtamaan sitä hetkeä...
        Leijuin pilvissä koko lopunillan....

        toi oli aika samantapainen kun mun ensisuudelma ^^ no se tapahtu koulun keinuilla... se oli myös aika nopee muiskaus, mut kuitenki, poikakaverini tuli ku keinuin yksin keinus, ja hän tulee mun sylii ja muiskautti ♥ en unohda sitä hetkee ikinä, olin kuin tanssahtelin pilvien päällä...


      • Kishmet

        Ok tää ei oo vaan sulle mut kaikille näille tapellupuukareille täällä et hitsi mään on nähny mitä tommoset tapellut saa aikaan ja ehk ei viel teiän iäs mut mään on 18 ja mä tiiän et ne jotka alottaa pienenä tapellun ei ne aikuisena lopeta ja niin kuin sanottu jälki on aika ilkeet yks kamu joka tunsin menetii näkönsä tommosen takia.
        sit varsinaniseen kysymyksen a) älä tappele harjoitele sprinttiä niin voit juosta pakoo se tehoo tyttöithin enmmän sillä silloin niitten suojelu vaistit tulee peliin
        b) ite on 170 ja painan alle 60 vedän kuiten 70 kg penkissä, opetus tässä on kuinka vahva sä oot ei ratkase jos sä oot lyhyt ja painat vähän oot aina alakynnes harjotele itsepuolustusta jos se ei oo sun juttu ja sä oot nurkkaan ajettu ja sun täytyy iskee iske kovaa ja päin nenää tai nopsa kurkua kohti ylensä veri / tukehtumistunne vastustajalla anta mahdollisuuden juosta pakoon mut mitä rajumpi tapellu sitä vähemmän tytöt pitää.
        mull itel on tyttöystävä jo nyt vuoden ja sen x'ät on kovia koittaamaan hakata mut mut jos sä juokset pakoon niin säästyt kivulta ja tyttöskin ottaa sut avosylin vastaan ku oot niin järkevä ja kypsä kundi


      • kokemusta on
        Älä vain kirjoitti:

        Jos sinulla ei ole murrosikä alkanut, ei sinun lihaksesi tule kasvamaan vaikka nostaisit minkälaista punttia.

        siis tottakai jos on murrosikäinen niin saa lihakset suuremmiksi ja voimakkaammiksi jos treenaa... se vaan riippuu ihan miten treenaa! ja juuri murrosiässä on paras aika hankkia lihakset itselleen kun hormonitasot alkaa nousemaan huippuunsa! mitä enemmän treenaa sen parempi. tottakai pelkkä sohvallakin istuminen murrosiällä tuo hieman lihaksia koska hormonit vaikuttavat siihen, mutta isommat ja kivemmat saa kun treenaa. itse olen 16v poika ja tiedän mistä puhun.! ja minulla on 6 isoveljeä ja ne tietävät myös asian oikean laidan ja ovat kertoneet sen minulle... nyt on helppoa saada isot lihakset kun on hormonitasot ylhäällä eli teininä, mutta myöhemmin (25v) lihasten saanti alkaa vaikeentua huomattavastI!!!


      • ...
        Voimaa! kirjoitti:

        11 v ja 36 kiloinen poika?! Nyt menee jo liian pitkälle! Et voita kaveriasi ellei sinulla ole massaa.... Tai, voit harjoitella erilaisia tyylejä... Mutta mm. karatea et saisi käyttää muuhun kuin itsepuolustukseen.. Siis jos aijot voittaa niin syö pullaa.

        kasva ensin ja rupea sitten ajattelemaan enemmän naisia. olet vasta 11 !! haloo nyt järki käteen


      • RekkaLesbo
        kuligga kirjoitti:

        mä oon kuule ite koulun kingi oon harrastanut vapaaotteluu ja jujutsua ja nyrkkeilyä mä tiiän miltä se tuntuu kun hakkasin yhen pojan se tyttöystävä itki se poika nolostus mitäs se ite haukus mua homoks nyt se kutsuu mua pomoks :D hahah hyvä rimmi mut tää on totta

        Nii miten se menikään; Nuoret on kaikistarasistisimpia/homophobisimpia :D Ite en ensi uskonu mut joo, jos tosiaan käyttää toisen hakkaamiseen tekosyynä sitä että se "sano sua homoks" ni kuule taidat olla aika pahasti retardi.

        Peeäs, nii ja koulu oli siis ala-aste? Älä hyvä ihmine sano et ylä-aste :DDDDDD


      • lockpick

        tappelust tulee vaan harmii. jos joku alkaa haukkumaan tai alkaa muuten vaan ärsyttää anna mennä korvast sisään ja ulos, paras tapa on vaan olla "huomaamatta" tätä tai alat harrastaa itsepuolustuslajia ja jos joku käy kimppuun käytät oppimiasi taitoja.


      • Xllllllllll

        Hei oikeesti. Ei tollasia ton ikäsenä mietitä.


      • :---3

        OO OMA ITTES... -.-''
        EHKÄ JÄRKEVINTÄ ? :---DDD


      • Tyttö(nen)
        opettaja44 kirjoitti:

        Kun olin 11 vuotias painoin 42kg ja en ollut läski. jos haluat hakata jonkun, anna mennä aloita vaikka thainyrkkeily ja bodaa jos et luota itseesi.

        Olen tyttö, nyt kolmetoista, ja painan 61 kiloa. pituus 165, enkä ole läski tai läskin näköinen.


      • voi lol
        vihattu poika kirjoitti:

        oon 9 v ja ihan ääliö joka tahtois olla likkahurmaaja mut ei se oo tullu eikä tuu tulemaankaan vaikka äiti se aina sanoo ettää oo van oma ittes mut mä en osaa olla oma itteni tai sitten mun"oma itteni on ääliömäinen kakara.tuntuu että ei ois pitäny suntyy kaikki menee päin persettä! ykkösellä olen syöny matoja kaikki tytöt vihaa mua kun olen nyt nelosel. ja mul oli ykkösel yks tyttö mut must se on nykyään ihan ruma enkä viiti mennä sen kans ulos.ja lisäks kaikki kaverit sanoo että oon läski jos edes voin sanoa niitä kavereiksi.

        ei jumalauta oota kakara muutama vuos ennenku alat tyttöjä ulos viemään


      • Totteles
        kokemusta on kirjoitti:

        siis tottakai jos on murrosikäinen niin saa lihakset suuremmiksi ja voimakkaammiksi jos treenaa... se vaan riippuu ihan miten treenaa! ja juuri murrosiässä on paras aika hankkia lihakset itselleen kun hormonitasot alkaa nousemaan huippuunsa! mitä enemmän treenaa sen parempi. tottakai pelkkä sohvallakin istuminen murrosiällä tuo hieman lihaksia koska hormonit vaikuttavat siihen, mutta isommat ja kivemmat saa kun treenaa. itse olen 16v poika ja tiedän mistä puhun.! ja minulla on 6 isoveljeä ja ne tietävät myös asian oikean laidan ja ovat kertoneet sen minulle... nyt on helppoa saada isot lihakset kun on hormonitasot ylhäällä eli teininä, mutta myöhemmin (25v) lihasten saanti alkaa vaikeentua huomattavastI!!!

        vaikuttaako lihasmäärä pituuskasvuun jotenki jos on 12 vuotias ja murrosikä on alkanut


      • lolliss

        Ooon ite 13 ja painan saman verran. mut mul ei kyl oo pömppömahaa vaan vatsalihakset


      • babbyhehe
        Tyttö(nen) kirjoitti:

        Olen tyttö, nyt kolmetoista, ja painan 61 kiloa. pituus 165, enkä ole läski tai läskin näköinen.

        Kylläpäs olet


      • Todellinen Hurmuri..
        vihattu poika kirjoitti:

        oon 9 v ja ihan ääliö joka tahtois olla likkahurmaaja mut ei se oo tullu eikä tuu tulemaankaan vaikka äiti se aina sanoo ettää oo van oma ittes mut mä en osaa olla oma itteni tai sitten mun"oma itteni on ääliömäinen kakara.tuntuu että ei ois pitäny suntyy kaikki menee päin persettä! ykkösellä olen syöny matoja kaikki tytöt vihaa mua kun olen nyt nelosel. ja mul oli ykkösel yks tyttö mut must se on nykyään ihan ruma enkä viiti mennä sen kans ulos.ja lisäks kaikki kaverit sanoo että oon läski jos edes voin sanoa niitä kavereiksi.

        Mun yhel kaveril oli aikoinaa ihan sama tilanne... Mut seki on nykyää *aika* moinen hurmuri. Kokeile tätä:
        Käy kerran päiväs noin 500metrin pitusel lenkil ja sitte pikkuhiljaa enemmä ja enemmä.. Sitte:
        Jos tytöt sanoo sust jotain pahaa älä suutu niille!!!!!!(elä ikinä suutu niille, varsinkaa jos oot tos tilantees!!):
        Justin Bieber on iha surkee laulaa, mutta jos teet semmosen samanlaisen kampauksen kun sillä ni varmasti tytöt tykää ;)


      • jendvj

        ei kaannata panostaa ulkonäköön tyttö pitää mistä pitää


      • jenjigj
        iloitse1996 kirjoitti:

        olen 13v teini ikä koittanu
        olen ollut alusta asti kova tappelia
        kun olen kuullut paljon tyttöjen suusta lopeta tappelu vaikka lopettaisin sitte ne väittää että tappelen vieläkin

        miten saisin ne uskomaan että en nykyään tappele kokoajan
        ja minulla oli useita kertoja sama tyttöystävä joka oli niin vaativa että -_-
        eka suudelma tapahtu kaveri oli meillä ja molempien tyttö ystävät oli menimme trampalle ja oli vaikea päättää kumpi aloittaa sitten kuin aloitimme niin tyttöystävä sanoin älä ime vaikka se oli niin pieni ettei mitään rajaa kokeilimme uudestaa ja se kesti joku 5 sek se oli sitten katasrofi sille voitko auttaa kun olet tyttö miten pitäis suhtautua kun meinaa palaa hermot välillä

        öö laske kymmenee taissano suaraa ne tunteet


      • Angelgurl
        Kishmet kirjoitti:

        Ok tää ei oo vaan sulle mut kaikille näille tapellupuukareille täällä et hitsi mään on nähny mitä tommoset tapellut saa aikaan ja ehk ei viel teiän iäs mut mään on 18 ja mä tiiän et ne jotka alottaa pienenä tapellun ei ne aikuisena lopeta ja niin kuin sanottu jälki on aika ilkeet yks kamu joka tunsin menetii näkönsä tommosen takia.
        sit varsinaniseen kysymyksen a) älä tappele harjoitele sprinttiä niin voit juosta pakoo se tehoo tyttöithin enmmän sillä silloin niitten suojelu vaistit tulee peliin
        b) ite on 170 ja painan alle 60 vedän kuiten 70 kg penkissä, opetus tässä on kuinka vahva sä oot ei ratkase jos sä oot lyhyt ja painat vähän oot aina alakynnes harjotele itsepuolustusta jos se ei oo sun juttu ja sä oot nurkkaan ajettu ja sun täytyy iskee iske kovaa ja päin nenää tai nopsa kurkua kohti ylensä veri / tukehtumistunne vastustajalla anta mahdollisuuden juosta pakoon mut mitä rajumpi tapellu sitä vähemmän tytöt pitää.
        mull itel on tyttöystävä jo nyt vuoden ja sen x'ät on kovia koittaamaan hakata mut mut jos sä juokset pakoon niin säästyt kivulta ja tyttöskin ottaa sut avosylin vastaan ku oot niin järkevä ja kypsä kundi

        Olit 18 - vuotias kirjoittaessasi tuon viestin? Uskotko itsekään. Ei ainuttakaan pistettä kirjotuksessa, ja siis ei hyväne aika teidän kaikkien kanssa! Itse olen 14 - vuotias tyttö, ja minua ei ollenkaa iske se onko poika kova tappelija vai ei. Tyttöjä kiinnostaa vaan pojan aito luonne, ja kenenkään ei tulisi valita ihastusta pelkästään ulkonäön perusteella ;) Eikä niitä tyttöjä kannata miettiä ennen ikää. 13. Kun olette poitsut murrosiässä, niin sitten voitte alkaa miettiä lihasten treenaamista. Ja ennen murrosikää on normaalia olla ' pyöreähkö '.. Sitä vauvamahaa :) ja tässä kyllä eksyttiin aiheesta. Kysymys oli: miten pussataan? Ei: miten saan nostettua taloni yhdellä kädellä penkistä, jotta saisin tyttöihin vaikutuksen? Ja itselläni on poikaystäviä ollut, joten tiedän mistä puhun. Mutta aiheeseen: itse en ole vielä saanut ensisuudelmaa ( ellei lasketa niitä eskaritarhapusuja ), mutta kuulemma kun on oikea hetki se tapahtuu kuin itsestään. :)


      • kingi oot pelle
        kuligga kirjoitti:

        mä oon kuule ite koulun kingi oon harrastanut vapaaotteluu ja jujutsua ja nyrkkeilyä mä tiiän miltä se tuntuu kun hakkasin yhen pojan se tyttöystävä itki se poika nolostus mitäs se ite haukus mua homoks nyt se kutsuu mua pomoks :D hahah hyvä rimmi mut tää on totta

        kingi. vittu oot pelle.


      • 766

        SEKSAA


      • 788
        jaddy kirjoitti:

        minna kuules elokuvista ei kannata ottaa mallii sillä elokuvat ei ole TOTTA.eli suudelma ei tunnu silloin aidolta !

        SEKSAA


      • -95
        Todellinen Hurmuri.. kirjoitti:

        Mun yhel kaveril oli aikoinaa ihan sama tilanne... Mut seki on nykyää *aika* moinen hurmuri. Kokeile tätä:
        Käy kerran päiväs noin 500metrin pitusel lenkil ja sitte pikkuhiljaa enemmä ja enemmä.. Sitte:
        Jos tytöt sanoo sust jotain pahaa älä suutu niille!!!!!!(elä ikinä suutu niille, varsinkaa jos oot tos tilantees!!):
        Justin Bieber on iha surkee laulaa, mutta jos teet semmosen samanlaisen kampauksen kun sillä ni varmasti tytöt tykää ;)

        varmaan tytöt tykkäis !-.- jos multa kysyttäis nii kaikki jol on samanlaine kampaus vois painuu perseeseen..!juu ei suosittele leikkaa sellasia hiuksia todellakaan !!


      • fanni ja milla
        yoko_neko kirjoitti:

        hei pentu, leivo tytöles vaikka hiekkakakku ni eiköhän se siitä...

        mie oon 9v enkä tod tee hiekka kakkuja vauvojen puuhaa kuule sä 9v poika äläs kovistele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • niankir
        788 kirjoitti:

        SEKSAA

        oon 17v ja oo ollu poikkikse kaa sängys 7kertaa!!!!!!!!!!!!!!


      • jjenskuu
        iloitse1996 kirjoitti:

        olen 13v teini ikä koittanu
        olen ollut alusta asti kova tappelia
        kun olen kuullut paljon tyttöjen suusta lopeta tappelu vaikka lopettaisin sitte ne väittää että tappelen vieläkin

        miten saisin ne uskomaan että en nykyään tappele kokoajan
        ja minulla oli useita kertoja sama tyttöystävä joka oli niin vaativa että -_-
        eka suudelma tapahtu kaveri oli meillä ja molempien tyttö ystävät oli menimme trampalle ja oli vaikea päättää kumpi aloittaa sitten kuin aloitimme niin tyttöystävä sanoin älä ime vaikka se oli niin pieni ettei mitään rajaa kokeilimme uudestaa ja se kesti joku 5 sek se oli sitten katasrofi sille voitko auttaa kun olet tyttö miten pitäis suhtautua kun meinaa palaa hermot välillä

        Parhaitten tytön huomion saat olemalla OMA ittes. Voin kyllä sanoa tyttönä että tappelu ei tee keneenkään vaikutusta, vaan olemmalla oma itsensä. MUISTA SE !


      • MISSÄ KOLISEE?
        vihattu poika kirjoitti:

        oon 9 v ja ihan ääliö joka tahtois olla likkahurmaaja mut ei se oo tullu eikä tuu tulemaankaan vaikka äiti se aina sanoo ettää oo van oma ittes mut mä en osaa olla oma itteni tai sitten mun"oma itteni on ääliömäinen kakara.tuntuu että ei ois pitäny suntyy kaikki menee päin persettä! ykkösellä olen syöny matoja kaikki tytöt vihaa mua kun olen nyt nelosel. ja mul oli ykkösel yks tyttö mut must se on nykyään ihan ruma enkä viiti mennä sen kans ulos.ja lisäks kaikki kaverit sanoo että oon läski jos edes voin sanoa niitä kavereiksi.

        hei toi nyt menee jo vähä ristii toi sun selitys oot 9v ja oot nelos luokalla? MITÄ ****** EI OO MAHOLLISTA peruskouluun mennään 7v joten voit olla vasta 3 luokalla vitun tampio!!!!!!!!!


      • MMA for gays
        kuligga kirjoitti:

        mä oon kuule ite koulun kingi oon harrastanut vapaaotteluu ja jujutsua ja nyrkkeilyä mä tiiän miltä se tuntuu kun hakkasin yhen pojan se tyttöystävä itki se poika nolostus mitäs se ite haukus mua homoks nyt se kutsuu mua pomoks :D hahah hyvä rimmi mut tää on totta

        Ei vittu taas näitä. Harrastan vapaaottelua olen kingi. Ollu muutaman kuukauden treenaamassa ja nyt pieksee pienempiään. Hehhee.


      • senkin urpo
        niankir kirjoitti:

        oon 17v ja oo ollu poikkikse kaa sängys 7kertaa!!!!!!!!!!!!!!

        Pakko kysyä, että entä sitten? Ei seksin aloittamiselle ole ikärajaa ja ketään täällä foorumilla ei taida kiinnostaa se, että olet ollut "poikkiksesi" kanssa 7 kertaa sängys. Onko teillä sitten suutelu ongelmia kun tänne eksyit? On se hienoa että vällyjen välissä homma pelaa, mutta harmi kun pusuttelu ei oikein onnistu...


      • Munamiesfani
        MISSÄ KOLISEE? kirjoitti:

        hei toi nyt menee jo vähä ristii toi sun selitys oot 9v ja oot nelos luokalla? MITÄ ****** EI OO MAHOLLISTA peruskouluun mennään 7v joten voit olla vasta 3 luokalla vitun tampio!!!!!!!!!

        No, itse asiassa kyllä on mahdollista. Mä oon syntyny toukokuussa ja oon 12 ja meen seiskalle, kun pienenä kävin sellasen psygologin testin jossa katottiin, että oonko tarpeeksi valmis kouluun.


      • RHGITR

        LIHO


      • tiedän sen...

        Tärkeintä on että tiedät miten sinusta on hyvä. Jos haluut olla tappeluhyyppä ja muskeleilla. Niin se ei meihin tyttöihin auta. Olen tyttö ja minulla on poikafrend. Hän on aivan tavallinen. Vähän pyöree.


      • Taneli 106v

        Hei

        Tolla painolla kannataa keskityä vaikka pelien tehtailemiseen ei muuta kuun uuta angry birdsiä kehin niin alkaa pelimerkejä kertymään.

        sen jälkeen mimmit roikuu sun perässäs automaatisesti

        ja no tappelut voi hoitaa siteen että maksat kahdelle jääkaapin kokoiselle hormoni hyrrälle käteisellä kaverin runtamisesta

        ps pömpö mahaa pidetään varalisuuden merkkinä mm thaimassa ja monessa asian maasaa eli ei senkänsuhten mitää korjataavaa

        toivotavasti oli apua

        Taneli 106v


      • niankir
        senkin urpo kirjoitti:

        Pakko kysyä, että entä sitten? Ei seksin aloittamiselle ole ikärajaa ja ketään täällä foorumilla ei taida kiinnostaa se, että olet ollut "poikkiksesi" kanssa 7 kertaa sängys. Onko teillä sitten suutelu ongelmia kun tänne eksyit? On se hienoa että vällyjen välissä homma pelaa, mutta harmi kun pusuttelu ei oikein onnistu...

        MITÄPÄ sit!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • joku hemmo

        NO VOI JUMA!

        Jos sä haluut tehä tyttöihin vaikutuksen näytä sille oma luontees ja jos tyttö ei kiinnostu niin sillon pokaat väärä tyttöä


      • Aina Myöhässä!
        iloitse1996 kirjoitti:

        olen 13v teini ikä koittanu
        olen ollut alusta asti kova tappelia
        kun olen kuullut paljon tyttöjen suusta lopeta tappelu vaikka lopettaisin sitte ne väittää että tappelen vieläkin

        miten saisin ne uskomaan että en nykyään tappele kokoajan
        ja minulla oli useita kertoja sama tyttöystävä joka oli niin vaativa että -_-
        eka suudelma tapahtu kaveri oli meillä ja molempien tyttö ystävät oli menimme trampalle ja oli vaikea päättää kumpi aloittaa sitten kuin aloitimme niin tyttöystävä sanoin älä ime vaikka se oli niin pieni ettei mitään rajaa kokeilimme uudestaa ja se kesti joku 5 sek se oli sitten katasrofi sille voitko auttaa kun olet tyttö miten pitäis suhtautua kun meinaa palaa hermot välillä

        kaiken oppii harjoittelemalla! Siittä tappelusta ei se koskaan kannata aisiat selvitetään puhumalla sitä naiset arvostaa! ja sitten vielä siittä suutelusta :) en tiiä mitä olet kirjoittanut vähän sekava toi teksti mutta ensimmäinen ja toinen suudelma on yleinsä joillakin aina katastrofaalisia... ainakin telkkarissa :) itselläni ei ollut mutta no jaa niinkuin aluksi sanoin kaiken oppii harjoittelemalla! =D toivottavasti tajusit jotain! :)


        viesti on kaksi vuotta liian myöhässä mutta toivotaan että autaa joitain muita samassa tilanteessa olevia! =)


      • öö mikä juttu toi on
        Tyttö(nen) kirjoitti:

        Olen tyttö, nyt kolmetoista, ja painan 61 kiloa. pituus 165, enkä ole läski tai läskin näköinen.

        öö anteeksi nytten vaan mutta olen sinua pidenpi ja vanhenpi mutta painan silti vähemmän ja mul on tosi lihaksikkaat jalat niin oletko ihan varma vai ootko podari?


      • kikkalikka

        Mun mielest pojan pitää olla semmonen ku se on. olen ite 13v ja mun mielest pojissa hyvää on se et ne juttelee on rehellisii huumorin tajusii hymyilee nauraa ei oo hiljasii eikä esitä mitään mitä ei oo eli jos ajattelet et saat vaikutuksen tyttöön sillä et rupeet tappelee jonkun kaa...voi olla et jos joudut tappeluun jonkun toisen kanssa ja häviät niin sua saatetaan haukkua jokski mut ei kannata välittää hankit vaa tyttöi kavereiks ni ne alkaa pikkuhiljaa välittää sust ja oot niil mukava äläkä aseta liian korkeet rajaa et haluun ton ku toi on blondi ja sil on isoimmat rinnat... kannattaa eka tutustuu et se ihminen saattaki olla ihan täys idiootti hemmoteltu prinsessa. Eli mee vaa rohkeest mennä juttelee tytöil ja jos ne on sillee et lähtee melkee juoste karkuu ni sano niil et ne on lapsellisii tai sillee jotenki.. Mä ite tykkään paljo haleist ja tykkään et mua halataan mut kaikki ei oo saman laisii... ja muista ruma,läski tai liian laiha tai muuten vaa bimpon olone voikin paljastuu maailman ihanimmaks:) Toivottavaks sait hyvii vinkkei täst.


      • kokkaaja pro
        kikkalikka kirjoitti:

        Mun mielest pojan pitää olla semmonen ku se on. olen ite 13v ja mun mielest pojissa hyvää on se et ne juttelee on rehellisii huumorin tajusii hymyilee nauraa ei oo hiljasii eikä esitä mitään mitä ei oo eli jos ajattelet et saat vaikutuksen tyttöön sillä et rupeet tappelee jonkun kaa...voi olla et jos joudut tappeluun jonkun toisen kanssa ja häviät niin sua saatetaan haukkua jokski mut ei kannata välittää hankit vaa tyttöi kavereiks ni ne alkaa pikkuhiljaa välittää sust ja oot niil mukava äläkä aseta liian korkeet rajaa et haluun ton ku toi on blondi ja sil on isoimmat rinnat... kannattaa eka tutustuu et se ihminen saattaki olla ihan täys idiootti hemmoteltu prinsessa. Eli mee vaa rohkeest mennä juttelee tytöil ja jos ne on sillee et lähtee melkee juoste karkuu ni sano niil et ne on lapsellisii tai sillee jotenki.. Mä ite tykkään paljo haleist ja tykkään et mua halataan mut kaikki ei oo saman laisii... ja muista ruma,läski tai liian laiha tai muuten vaa bimpon olone voikin paljastuu maailman ihanimmaks:) Toivottavaks sait hyvii vinkkei täst.

        imekää munaa kaikki saatana ,.... mut tos on vinkki miten se tehää http://www.youtube.com/watch?v=ss7_7Rm1AuA


      • 45kg

        Kuule yjhgghhg
        Yhen asian minkä täs elämäs oon oppinu olen nytten 14v täytän ensi kesänä 15 minulla oli 4 luokalla tyttöystävä joka sanoi että minun pitäisi käydä salilla kerroin vanhemilleni että haluaisin alkamaan nostella painoja no minä nostelin pieniä painoja ja sain vähän kuntoa mutta sitten ne haitat liian nuorena sinulle voi tulla selkävamma olen nytten sen 14 ja nostan penkistä vain 45kg koska vasta alotin painon noston ja se tappelu ei ole ratkaisu siihe saatko naisen vai et...!!!!


      • niankir
        senkin urpo kirjoitti:

        Pakko kysyä, että entä sitten? Ei seksin aloittamiselle ole ikärajaa ja ketään täällä foorumilla ei taida kiinnostaa se, että olet ollut "poikkiksesi" kanssa 7 kertaa sängys. Onko teillä sitten suutelu ongelmia kun tänne eksyit? On se hienoa että vällyjen välissä homma pelaa, mutta harmi kun pusuttelu ei oikein onnistu...

        mitä siit ÄÄLIÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Sonja968
        vierailija kirjoitti:

        Kuules yjhgghhg, jos sä aijot tehä vaikutuksen johonki tyttöön nii ei se tapahu ainakaa nii että sä tappelet jonku muun kanssa. Mä olen itse tyttö ja tiedän sen.Minä ainaki tykkään jos poika puhuu mulle ja on muutenki mukava, hymyilee ja silleen. =) Eikä sulla tarttee olla ees mitään muskeleita.Oo vaan oma ittes :)

        Öö Moips! Oon Sonja Nimine Tytsi jxD xD xD Hehe Tota ei kannattais saada tyttöi et tapellee vaa ole oma ittes nii näät huomis aamun koulu matkall että jo 3 tytsii on sun takan xP Ja En ikinä oo kokeillu Suutelemist :D Mut haluaisin kokeilla

        Ps: ( Älkää välittäkö hymiöstä siis tää xD)


      • sami18
        babbyhehe kirjoitti:

        Kylläpäs olet

        ei kannata sanoa tyttöä läskiks. Ihan vaan sen takia, että se on ilkeää ja että annat tuolla tavalla huonon kuvan itsestäs.

        Ps. Tämä on vain huomautus. En yritä nalkuttaa.


      • KalsariKalle
        fanni ja milla kirjoitti:

        mie oon 9v enkä tod tee hiekka kakkuja vauvojen puuhaa kuule sä 9v poika äläs kovistele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Jaahas, jälleen pentutappelu, ei noin niitä naisia hurmata!!! T: Kokenut 13.v poju :D


      • dhtfrh
        sorsa23333333331 kirjoitti:

        NO EI OO TOTTA. ku vaa treenaa tarpeeks ni kyl ne lihakset kasvaa.

        Otappa penska huomioon että olit minkäikäinen tahansa niin lihasta ei tule nostamlla punttia josset saa päivittäin proteiinia, muuten vain hajotat lihaksiasi. Proteiini on ainut aine mikä kasvattaa ja korjaa lihaksia. Ei mitkään puntit.


      • -.- ilona .-.
        Sonja968 kirjoitti:

        Öö Moips! Oon Sonja Nimine Tytsi jxD xD xD Hehe Tota ei kannattais saada tyttöi et tapellee vaa ole oma ittes nii näät huomis aamun koulu matkall että jo 3 tytsii on sun takan xP Ja En ikinä oo kokeillu Suutelemist :D Mut haluaisin kokeilla

        Ps: ( Älkää välittäkö hymiöstä siis tää xD)

        Ootko selasel luokal ku 6c?? mukkulan koulu ala-aste?


      • Sonja968
        -.- ilona .-. kirjoitti:

        Ootko selasel luokal ku 6c?? mukkulan koulu ala-aste?

        Joo! Miten nii?


      • -.- ilona .-.
        Sonja968 kirjoitti:

        Joo! Miten nii?

        Kyysyyin vaa (I)


      • kallukukko
        yoko_neko kirjoitti:

        hei pentu, leivo tytöles vaikka hiekkakakku ni eiköhän se siitä...

        toi oli paha yoko_neko


      • Opettele kirjoittaman.
        iloitse1996 kirjoitti:

        olen 13v teini ikä koittanu
        olen ollut alusta asti kova tappelia
        kun olen kuullut paljon tyttöjen suusta lopeta tappelu vaikka lopettaisin sitte ne väittää että tappelen vieläkin

        miten saisin ne uskomaan että en nykyään tappele kokoajan
        ja minulla oli useita kertoja sama tyttöystävä joka oli niin vaativa että -_-
        eka suudelma tapahtu kaveri oli meillä ja molempien tyttö ystävät oli menimme trampalle ja oli vaikea päättää kumpi aloittaa sitten kuin aloitimme niin tyttöystävä sanoin älä ime vaikka se oli niin pieni ettei mitään rajaa kokeilimme uudestaa ja se kesti joku 5 sek se oli sitten katasrofi sille voitko auttaa kun olet tyttö miten pitäis suhtautua kun meinaa palaa hermot välillä

        Tosta tekstistä ei kukaan saa selvää! Ei pisteitä tai pilkkuja tai isoja kirjaimia! (et voi olla teini, et edes kirjoita paremmin kuin kuusi vuotias)


      • sa13
        iloitse1996 kirjoitti:

        olen 13v teini ikä koittanu
        olen ollut alusta asti kova tappelia
        kun olen kuullut paljon tyttöjen suusta lopeta tappelu vaikka lopettaisin sitte ne väittää että tappelen vieläkin

        miten saisin ne uskomaan että en nykyään tappele kokoajan
        ja minulla oli useita kertoja sama tyttöystävä joka oli niin vaativa että -_-
        eka suudelma tapahtu kaveri oli meillä ja molempien tyttö ystävät oli menimme trampalle ja oli vaikea päättää kumpi aloittaa sitten kuin aloitimme niin tyttöystävä sanoin älä ime vaikka se oli niin pieni ettei mitään rajaa kokeilimme uudestaa ja se kesti joku 5 sek se oli sitten katasrofi sille voitko auttaa kun olet tyttö miten pitäis suhtautua kun meinaa palaa hermot välillä

        jomman kumman pitäisi viedä kuten valssissa ja imu on ekallakerralla täysin turhaa ja kiirettä ei oo mihinkään. sopikaa vaikka ett edetään hitaasti se yleensä luo rauhallisen olon, ja kun suutelette ota ylä tai ala huuli huuliesi väliin kostuta huuliasi vähän siinä samassa voit kostuttaa partnerisi huulet sitten otat toisen huulen eli miten vaan oletkin aloittanut ja sitärataa eli kertaus,rakastakaatoisianne.


      • Huoh...
        tyttö98 kirjoitti:

        Vihdoinkin poika jolla on aivot! Oot oikees et tyttöi ei saa jos tappelee, lihasten koko ei kerro kuinka ihana ja ainutlaatuinen on. No nyt asiaan mä en oo viel pussannu/suudellu kertaakaan ja oon 12, tiiän et oon viel aika nuori. Mut ajatus suutelemisesta ei tunnu allöltä. Mistä tietää että tykkääkö yks meiän luokan poika musta?

        Oon 13 ja kohta 14v poika ja tykkään meijän luokkalaiseata tytöstä mut en vaa uskalla sanoo sille mitään parisuhteeseen liittyvää kun en oo oikee tyttöjen ns."Suosima" Kävelen melko usei sen kanssa samaa matkaa koulusta kotiin mut ei meil oo koskaa mitää suhdejuttuja. Mul on viel vähän sellasta niinku sellasta "mahaa" ja pidän sitä hyvänä juttuna :-) Mut kaikki vaa ei
        ymmärrä sitä. Kaikista eniten inhoon sitä kun jotkut tytöt sanoo jotain pahaa, onneks mun mielestä kiva ja seurusteluun kykenevä tyttö ei mitenkään nimittele mua... En nykyään välitä enää siitä et tytöt nimittelee vaan jatkan juttelua kavereiden kanssa. Mun mielestä nimittely on häpeällistä eikä se sovellu 13-14 vuotiaille tytöille. Keskityn vaan keräämään rohkeuteni ja avaamaan suuni oikealla hetkellä. Pelkään vaan sitä jos sekään ei pidä musta ja... tiiän rakkaus on sokeaa...


      • momo
        Totteles kirjoitti:

        vaikuttaako lihasmäärä pituuskasvuun jotenki jos on 12 vuotias ja murrosikä on alkanut

        Jos alat liian nuorena (murrosikäsenä) nosteleen puntteja niin kasvusi hidastuu.


      • ihijauuu
        Angelgurl kirjoitti:

        Olit 18 - vuotias kirjoittaessasi tuon viestin? Uskotko itsekään. Ei ainuttakaan pistettä kirjotuksessa, ja siis ei hyväne aika teidän kaikkien kanssa! Itse olen 14 - vuotias tyttö, ja minua ei ollenkaa iske se onko poika kova tappelija vai ei. Tyttöjä kiinnostaa vaan pojan aito luonne, ja kenenkään ei tulisi valita ihastusta pelkästään ulkonäön perusteella ;) Eikä niitä tyttöjä kannata miettiä ennen ikää. 13. Kun olette poitsut murrosiässä, niin sitten voitte alkaa miettiä lihasten treenaamista. Ja ennen murrosikää on normaalia olla ' pyöreähkö '.. Sitä vauvamahaa :) ja tässä kyllä eksyttiin aiheesta. Kysymys oli: miten pussataan? Ei: miten saan nostettua taloni yhdellä kädellä penkistä, jotta saisin tyttöihin vaikutuksen? Ja itselläni on poikaystäviä ollut, joten tiedän mistä puhun. Mutta aiheeseen: itse en ole vielä saanut ensisuudelmaa ( ellei lasketa niitä eskaritarhapusuja ), mutta kuulemma kun on oikea hetki se tapahtuu kuin itsestään. :)

        Ihanaa et tääl on joku täysjärkinenki! ;) Joo siis tyttöjä ei todellakaan saa tappelemalla tai esittämällä kovaa kavereitten eessä! Kokeilkaa jutella tytöille, kehua niitä, älkää suuttuko tai käyttäytykö 2-naamasesti. Älkääkä missään nimessä alkako pleijeriks, saatte ainoastaan vitun huonon maineen, Kyl treenaukselle on Viel aikaa, mut tietenki ainaki mun kaveriporukasta kaikki on sitä mieltä et on parempi jos poika on isompi ku tyttö, eikä siis välttämättä lihaksista vaan kuhan ei oo Semmonen pieni ja hintelä, mielummin ihan normaali, panostakaa mielummin vaatteisiin ja hygieniaan, please! Ja siis itekki oon kohta 14 vuotias tyttö! :)


      • ime itteees
        Opettele kirjoittaman. kirjoitti:

        Tosta tekstistä ei kukaan saa selvää! Ei pisteitä tai pilkkuja tai isoja kirjaimia! (et voi olla teini, et edes kirjoita paremmin kuin kuusi vuotias)

        anteeks waa mut nettii ei tartte kirjottaa *kirjakieltä* vanhus


      • Mä nään sut
        fanni ja milla kirjoitti:

        mie oon 9v enkä tod tee hiekka kakkuja vauvojen puuhaa kuule sä 9v poika äläs kovistele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Hih Levältä taidatte olla.


      • ouuuuch!
        öö mikä juttu toi on kirjoitti:

        öö anteeksi nytten vaan mutta olen sinua pidenpi ja vanhenpi mutta painan silti vähemmän ja mul on tosi lihaksikkaat jalat niin oletko ihan varma vai ootko podari?

        vittu nyt turpakii onko joku vitun ongelma jumalauta käyt hermoille -.-


      • Järkikäteen...
        kuligga kirjoitti:

        mä oon kuule ite koulun kingi oon harrastanut vapaaotteluu ja jujutsua ja nyrkkeilyä mä tiiän miltä se tuntuu kun hakkasin yhen pojan se tyttöystävä itki se poika nolostus mitäs se ite haukus mua homoks nyt se kutsuu mua pomoks :D hahah hyvä rimmi mut tää on totta

        Siis ei jumalauta. Jos oot kingi niin opettele ees äidinkieltä. Ei kukaa ymmärrä tota. Ei pahalla mutta miten potkunyrkkeily liittyy suudelmaan? Siis järki käteen nyt taas


      • 20kg!?!?
        -97 kirjoitti:

        Ite oon 12v ja täytän 13.. en oo hyvä tappelee ja en kyllä tappelekkaa ja joskus kavereitte kaa painitaan aika rajusti että lentelee ja mulla oli lähellä että tulee aivotäräys kerra mutta mennäää asiaa.. lihaksia ei tarvita mihinkää tappeluu.. ja ei tappelulla tyttöihin tehä vaikutusta vaa olemalla oma ittesä! :) mä tiedän ku oon kokeillu samaa kerran ei toimi.. mukava ku on ni tytöt tykkää ja oma ittesä! :) mä oon jtn. 170cm pitkä ja painan vaa 54kg ja oon aika ruipelo ja en voita ketään paljo muutaku oikeella tyylillä itekki harkitsen vasta jotenki 1-2 kertaa 2 viikos käymistä salilla sillee että jaksaa raskaita töitä tehä ku iskä kaa aina joskus rakennus hommissa oon ni pitää nostella kaikkee painavaa ja ei salillakaan tarvi käydä.. tehkää ihmiset kotitöitä ni kyllä lihakset siinäki kasvaa!! ainaki vähäse.. kyll mäki nostan penkistä varmaa 20kg ja en oo käyny salilla paljo siis mä nostan 15kg - 20 kg

        Ei pahalla mutta ei ole järkeä 12 vuotiaana alkaa nostelee mtn. Ja mä varmaa nostin 12vuotiaana 36kg et ei siin mtn xD.


      • 20kg!?!?
        -97 kirjoitti:

        Ite oon 12v ja täytän 13.. en oo hyvä tappelee ja en kyllä tappelekkaa ja joskus kavereitte kaa painitaan aika rajusti että lentelee ja mulla oli lähellä että tulee aivotäräys kerra mutta mennäää asiaa.. lihaksia ei tarvita mihinkää tappeluu.. ja ei tappelulla tyttöihin tehä vaikutusta vaa olemalla oma ittesä! :) mä tiedän ku oon kokeillu samaa kerran ei toimi.. mukava ku on ni tytöt tykkää ja oma ittesä! :) mä oon jtn. 170cm pitkä ja painan vaa 54kg ja oon aika ruipelo ja en voita ketään paljo muutaku oikeella tyylillä itekki harkitsen vasta jotenki 1-2 kertaa 2 viikos käymistä salilla sillee että jaksaa raskaita töitä tehä ku iskä kaa aina joskus rakennus hommissa oon ni pitää nostella kaikkee painavaa ja ei salillakaan tarvi käydä.. tehkää ihmiset kotitöitä ni kyllä lihakset siinäki kasvaa!! ainaki vähäse.. kyll mäki nostan penkistä varmaa 20kg ja en oo käyny salilla paljo siis mä nostan 15kg - 20 kg

        Ei pahalla mutta ei ole järkeä 12 vuotiaana alkaa nostelee mtn. Ja mä varmaa nostin 12vuotiaana 36kg et ei siin mtn xD.


      • oon vapaa
        vierailija kirjoitti:

        Kuules yjhgghhg, jos sä aijot tehä vaikutuksen johonki tyttöön nii ei se tapahu ainakaa nii että sä tappelet jonku muun kanssa. Mä olen itse tyttö ja tiedän sen.Minä ainaki tykkään jos poika puhuu mulle ja on muutenki mukava, hymyilee ja silleen. =) Eikä sulla tarttee olla ees mitään muskeleita.Oo vaan oma ittes :)

        Ai oot tytsi mikä sun nimes on ja tykkäätkö seksistä ?


      • ....
        jjenskuu kirjoitti:

        Parhaitten tytön huomion saat olemalla OMA ittes. Voin kyllä sanoa tyttönä että tappelu ei tee keneenkään vaikutusta, vaan olemmalla oma itsensä. MUISTA SE !

        Heh, 39 v. ''tyttö''


      • miksi ei?
        neuvo kirjoitti:

        kuules, et mitenkään voi tehdä vaikutusta tyttöihin kun olet vasta 11 v ja keskenkasvuinen. Odota muutama vuosi niin se tapahtuu itsestään. Maha pömpöttää, jos olet laiha, koska suolisto vaatii tilansa kapoisessakin vartalossa.

        Minun vanhalla kummi oppilaalla oli ainakin tyttöystävä , Niin miksi ei11v voi saada xd


      • 13v Pätkä
        Voimaa! kirjoitti:

        11 v ja 36 kiloinen poika?! Nyt menee jo liian pitkälle! Et voita kaveriasi ellei sinulla ole massaa.... Tai, voit harjoitella erilaisia tyylejä... Mutta mm. karatea et saisi käyttää muuhun kuin itsepuolustukseen.. Siis jos aijot voittaa niin syö pullaa.

        Perkele, mä oon 13v pätkä ja oon n. 35kg eli semi siima (meen seiskalle kesäloman jälkee) osaan eri tappelulajei ja eri tyylei enkä oo koskaa saani turpaa, ainii en osaa paljoo tyylei btw


      • Lily Evans
        kokemusta on kirjoitti:

        siis tottakai jos on murrosikäinen niin saa lihakset suuremmiksi ja voimakkaammiksi jos treenaa... se vaan riippuu ihan miten treenaa! ja juuri murrosiässä on paras aika hankkia lihakset itselleen kun hormonitasot alkaa nousemaan huippuunsa! mitä enemmän treenaa sen parempi. tottakai pelkkä sohvallakin istuminen murrosiällä tuo hieman lihaksia koska hormonit vaikuttavat siihen, mutta isommat ja kivemmat saa kun treenaa. itse olen 16v poika ja tiedän mistä puhun.! ja minulla on 6 isoveljeä ja ne tietävät myös asian oikean laidan ja ovat kertoneet sen minulle... nyt on helppoa saada isot lihakset kun on hormonitasot ylhäällä eli teininä, mutta myöhemmin (25v) lihasten saanti alkaa vaikeentua huomattavastI!!!

        Siis järki käteen, haloo❗ KUKAAN, EI SIIS KUKAAN poika voi saada tyttöä esmes sillä et kiroilee/tappelee... Siis oon 6. luokalla ja meen 7:lle. Meiän luokalla kaikki pojat (tai noh, 98%...


      • mielipide1
        neuvo kirjoitti:

        kuules, et mitenkään voi tehdä vaikutusta tyttöihin kun olet vasta 11 v ja keskenkasvuinen. Odota muutama vuosi niin se tapahtuu itsestään. Maha pömpöttää, jos olet laiha, koska suolisto vaatii tilansa kapoisessakin vartalossa.

        Hei neuvo ja muut!
        Kyllä tyttöön voi tehä vaikutuksen jo 11v. Olen tyttö ja kun luin
        Neuvo sun tekstiä tuli selvä vaikutus et oot poika. Nimittäin
        en usko että KUKAAN tyttö ajattelee et vaikutus tehään lihaksilla ja isolla iällä
        . Sit sulle nimimerkki:penis. Joo kyl sillä alkoholilla varmaan saakin tytön helposti tehtyä vaikutuksen. Mut mä en ainakaan pitäis mitään alkoholi asiaa faktana pysyvään ihastukseen. Nää oli sit vaan mielipiteitä ei tarvi suuttua


    • mies

      tykkää märistä suudelmista, minä en. Ne tuntuvat samalta kuin lehmä lipoisi isolla, märällä ja lämpimällä kielellään.

      Kaikessa ei siis kannata ottaa mallia elokuvista. Niissähän suudelma on usein käsittämättömää lipomista. Suudelma on suudelma eikä mikään lipomisharjoittelu.

    • Mikael

      Mun mielestä suutelua kuvaa aika hyvin sellainen, että siinä niin kuin maistelee miltä sen toisen huulet maistuu...

      • mies

        on minusta lipomista kun yritetään syödä toisen huulet, ei suutelua. Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä.


      • Enkeli ilman siipiä
        mies kirjoitti:

        on minusta lipomista kun yritetään syödä toisen huulet, ei suutelua. Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä.

        Noista teidän vinkeistä oli tosi paljon apua myös mulle! Mut sen mun jätkän tyyli voi olla ihan outo, joten ei kai oo oikeeta suutelemis tapaa olemassakaan?


      • asdqeda

        Olin itse aivan pää jäässä kun nykyisen tyttöystäväni kanssa ensimmäistä kertaa suutelimme. Se vaan tapahtui ja on edelleenkin yhtä taivaallista : ))


      • Yök -96
        asdqeda kirjoitti:

        Olin itse aivan pää jäässä kun nykyisen tyttöystäväni kanssa ensimmäistä kertaa suutelimme. Se vaan tapahtui ja on edelleenkin yhtä taivaallista : ))

        Perkele kaikki kaverit selittää tuolla kapella et kuinka kertakaikkisen ihanasti se pentti/liisa suutele, ja oman jätkän suudelmat tuntuu jopa väkivaltasilt :D Oksettavaa kielipainia, en tyksi, hyi! :__D

        Et eiköhä kaikki mee iha hyvi,kuha et iha sadettimeks rupee :D


    • arlene80

      Kyllä se homma etenee ihan luonnostaan, kun pääset tarpeeksi "lähelle" ja hetki on sopiva. Heittäydy tilanteeseen mukaan! Vain harjoittelemalla opit parhaat niksit ja erityisesti sen mistä just sun kumppanisi pitää. Ei sitä osaa kukaan muu kertoa.
      Jos on ongelmia aloitteen tekemisessä:
      Tarjoa vaikkapa karkkia poikaystävällesi, niin että se on huuliesi välistä. Vähän leikkimieltä mukaan niin se suudelma tulee kyllä melkein kuin itsestään!

      • Lupasin

        se tulee kyllä ihan luonnostaan , minua jännitti suunnattomasti ennen ensi suudelmaa mutta nykyään se ei ole mikään iso juttu, se kuuluu vain minun ja poikaystäväni arkeen, emmekä nolostu siitä jos lyömme esim. hampaat yhteen. Se saa meidät nauramaan, ne on hauskoja mokia. :) Älkää pelätkö vaikka kumppanisi olisi suudellut ennenkin, onhan hänelläkin ollut joskus se "ekakerta" suutelussa ja tietää kuinka perhoset lentelivät mahan pohjassa juuri ennen ensi suudelmaa, kyllähän jokainen suudelma on ainut laatuinen mutta siihen todellakin tottuu ja sen saa tuntumaan hyvältä kun harjoittelee. :)


    • Noora....

      mäkää en osaas suudella, mitä siinä tehään, tai miten?

    • fggffgsd

      syöksyniinkuin lehmä kuuuuu

      • kjjhjhjk

        oon 11v tykkään yhestä tytöstä millon ois sopiva hetki pussata ja moni vuotiaana??


      • veeerraehheh
        kjjhjhjk kirjoitti:

        oon 11v tykkään yhestä tytöstä millon ois sopiva hetki pussata ja moni vuotiaana??

        no heeii,ei suutelemisesta pidä ottaa minkäänlaisia paineita,eikä suutelemista pitäisi edes sopia etukäteen ! se tulee ihan luonostaan,sinä poika 11 veejos sulla on tyttöystävä,niin halaa tyttöös ja just ku tulee sellanen ah kontakti niin huulet huulille vaan,ei mitään kieltä vielä ku pelkästään sellanen pusu :) se tuntuu sun ikäsestä tytöstä varmasti kivalta,ei sillä iällä oo väliä vaan sllä mitä tutee toista kohtaan ::P


      • :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        veeerraehheh kirjoitti:

        no heeii,ei suutelemisesta pidä ottaa minkäänlaisia paineita,eikä suutelemista pitäisi edes sopia etukäteen ! se tulee ihan luonostaan,sinä poika 11 veejos sulla on tyttöystävä,niin halaa tyttöös ja just ku tulee sellanen ah kontakti niin huulet huulille vaan,ei mitään kieltä vielä ku pelkästään sellanen pusu :) se tuntuu sun ikäsestä tytöstä varmasti kivalta,ei sillä iällä oo väliä vaan sllä mitä tutee toista kohtaan ::P

        :DDDDDDDDDDDDDDDDD PERCREPES


      • ...
        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kirjoitti:

        :DDDDDDDDDDDDDDDDD PERCREPES

        Oon 12 vuotias tyttö. ja pussasin ja suutelin vähä aika sitten ensimmäisen kerran poikaystäväni kanssa. Kun suudeltiin sen pojan kans niin me käännettiin päät vähän kallelleen ettei nenät osu yhteen ja sitten vain suudeltiin. ei se vaikeaa ole vaikka se näyttää tai kuulostaa siltä :)


    • "iso mies"

      oon 18-v enkä oo koskaa pusutellu ;o

      • herokkeli

        en minäkkään mitä nyt joskus 13 vuotiaana aivottomona zombina jolloin äo oli 60 luokkaa nyttemmin 130
        nainen kannattaa hankkai sitten vasta kun on armeija ja joku koulu käyty sitä ennen ei kannata alkaa pilaamaan jo perseelleen mennyttä elämää jos pelaatte cs lopettakaa se paska :9


      • asdasdasdasdasd
        herokkeli kirjoitti:

        en minäkkään mitä nyt joskus 13 vuotiaana aivottomona zombina jolloin äo oli 60 luokkaa nyttemmin 130
        nainen kannattaa hankkai sitten vasta kun on armeija ja joku koulu käyty sitä ennen ei kannata alkaa pilaamaan jo perseelleen mennyttä elämää jos pelaatte cs lopettakaa se paska :9

        .


      • TakkuTakiainen
        herokkeli kirjoitti:

        en minäkkään mitä nyt joskus 13 vuotiaana aivottomona zombina jolloin äo oli 60 luokkaa nyttemmin 130
        nainen kannattaa hankkai sitten vasta kun on armeija ja joku koulu käyty sitä ennen ei kannata alkaa pilaamaan jo perseelleen mennyttä elämää jos pelaatte cs lopettakaa se paska :9

        Olen ehdottomasti samaa mieltä että suutelu-akti on niin suuri inzinööri-tieteelixellinen haaste ettei siihen kannata lähteä ilman 130 älykkyysosamäärää. Myös se armeija tulee olla käytynä, siellähän oppii suutelemaan... (mutta kenen kanssa?? O.o )

        x3


    • Jaana Kiivi

      eli miten suudelaan ensin pitää risuu vaateet sitten hyökää kimpuun suutella ja seksi(täätehään pedisä)

      • .......

        ei aina


      • Voimaa!
        ....... kirjoitti:

        ei aina

        Niin eli kun suutelet niin käytte heti yhgfgyntään jolloin kumppanisi varmasti ilostuu, mutta voi myös hämmentyä. Voi tuntua kivalle kun ei ole kumia, mutta se on vaarallista. Sano sinun 10v tyttöystävällesi että ajattelet vain omaa ja tottakai myös hänen omaa parastaan. Näin hän on valmis yhgfgyntään. Muista ottaa vaatteet pois ennenkuin aloitat yhgfgynnän.


      • Double!
        Voimaa! kirjoitti:

        Niin eli kun suutelet niin käytte heti yhgfgyntään jolloin kumppanisi varmasti ilostuu, mutta voi myös hämmentyä. Voi tuntua kivalle kun ei ole kumia, mutta se on vaarallista. Sano sinun 10v tyttöystävällesi että ajattelet vain omaa ja tottakai myös hänen omaa parastaan. Näin hän on valmis yhgfgyntään. Muista ottaa vaatteet pois ennenkuin aloitat yhgfgynnän.

        WTF 11v ja 36 kg jumanspiidu sul ei oo mahiksiakaan voittaa! Mä sanon vaan että massaa kehiin. Juu ja naiset tulee helpoiten kun oot rene eli otat iisisti kyl ne likat sit sielt joskus tulee.


      • ankka<3333

        onko seksi mielestäsi kivaa??? minä harrastan poitsuni kanssa joka viikko seksiä!!


      • ---
        Double! kirjoitti:

        WTF 11v ja 36 kg jumanspiidu sul ei oo mahiksiakaan voittaa! Mä sanon vaan että massaa kehiin. Juu ja naiset tulee helpoiten kun oot rene eli otat iisisti kyl ne likat sit sielt joskus tulee.

        Gangsta-Valtteri 12 v. Espoo

        Awwwws >.


      • hv

        ooks varma?


      • deeneljäneljä
        ankka<3333 kirjoitti:

        onko seksi mielestäsi kivaa??? minä harrastan poitsuni kanssa joka viikko seksiä!!

        todellaki. harrastamme joka yö sen 2-6kunnon panoa.


    • johan poika hyytyää

      Taas näitä miesten närinärijuttuja.Aktiivinen mieshän pussaa.Jos ei muuta,niin pornokielareita, micro-motionissa.Tai sit ei pussaa,ja kääntää pään pois.Yritin kerran yhtä deittiä pussata,esiintyjää bäkkäris,ja se sanoi että ei hän suomalaista bändäriä suutele (Ööö,sanotaan et Åålannista päin, valetta).
      Kuitenkin meni seksiin ilman sitä,mutta hänellä oli just se periaate.Ilmirasisti Ruotsista siis.Ihan tosissaan,et ei mieluiten ollenkaan suomalaisperäistä bändäriä.

      • ensisuudelman odottaja

        Moro! Odotan jo innolla ensisuudelmaani! Oon ihan koht 11


      • ^^
        ensisuudelman odottaja kirjoitti:

        Moro! Odotan jo innolla ensisuudelmaani! Oon ihan koht 11

        onnee


      • (emmi)
        ensisuudelman odottaja kirjoitti:

        Moro! Odotan jo innolla ensisuudelmaani! Oon ihan koht 11

        sä odotat innolla ensisuudelmaasi ja oot 10v sä taidat olla ihan hullu


      • -asd.-
        ensisuudelman odottaja kirjoitti:

        Moro! Odotan jo innolla ensisuudelmaani! Oon ihan koht 11

        "Odotan jo innolla ensisuudelmaani! Oon ihan koht 11" lol oikeesti oot vasta joku 11 pentu! et sinä vielä ensi suudelmaa saa muutaku äitiltäs korkeintaa.. -.-


      • vietsti
        -asd.- kirjoitti:

        "Odotan jo innolla ensisuudelmaani! Oon ihan koht 11" lol oikeesti oot vasta joku 11 pentu! et sinä vielä ensi suudelmaa saa muutaku äitiltäs korkeintaa.. -.-

        aha selvä terve ja kuka loi










        t:jouni


      • mä oon hullu
        (emmi) kirjoitti:

        sä odotat innolla ensisuudelmaasi ja oot 10v sä taidat olla ihan hullu

        ei se oo hullua se ois hauskaa


      • hahahahahahahahahaha
        -asd.- kirjoitti:

        "Odotan jo innolla ensisuudelmaani! Oon ihan koht 11" lol oikeesti oot vasta joku 11 pentu! et sinä vielä ensi suudelmaa saa muutaku äitiltäs korkeintaa.. -.-

        Tuo sun tekstis kertoo susta aika helevetin paljo. ''lol lol vitun pentu!'' Pittääkö sitä vittua tunkea joka sanan ettee.


      • ..........
        -asd.- kirjoitti:

        "Odotan jo innolla ensisuudelmaani! Oon ihan koht 11" lol oikeesti oot vasta joku 11 pentu! et sinä vielä ensi suudelmaa saa muutaku äitiltäs korkeintaa.. -.-

        lol vitun pentu? ''lol'' ''asd'' minkä ikäinen itse mahdat olla?


      • Jurnukki
        .......... kirjoitti:

        lol vitun pentu? ''lol'' ''asd'' minkä ikäinen itse mahdat olla?

        83, siihen aikaan puhuttiin noin.


      • 245
        -asd.- kirjoitti:

        "Odotan jo innolla ensisuudelmaani! Oon ihan koht 11" lol oikeesti oot vasta joku 11 pentu! et sinä vielä ensi suudelmaa saa muutaku äitiltäs korkeintaa.. -.-

        No lol jos itekki 11v, nii turpaa soukemmalle


      • ykstyyppivaan:)
        ensisuudelman odottaja kirjoitti:

        Moro! Odotan jo innolla ensisuudelmaani! Oon ihan koht 11

        sitä kyllä kannattaa odottaa :), mutta olet vasta 10.... olet vielä aika nuori, kun ajattelee... :)


      • :D:D:DD:D
        (emmi) kirjoitti:

        sä odotat innolla ensisuudelmaasi ja oot 10v sä taidat olla ihan hullu

        Ei se ole hullu, itse suutelin ensimmäisen kerraan 11 vuotiaana, enkä mielestäni ollut yhtään hullu....


      • joku vaa
        ensisuudelman odottaja kirjoitti:

        Moro! Odotan jo innolla ensisuudelmaani! Oon ihan koht 11

        MÄki odotan ensisuudelmaa ja oon jo 13w mut oon kyl pussannu yhtä poikaaa, se tapatu sen syndeil ku oltiin pelaamassa pullonpyörityst trampal sit oli mun vuoro ja otin tietty tehtävän ja se oli et joudun pussaan mun poikaystäväää ja pussasin sitä sit poskelle ♥


      • jfclfsd
        joku vaa kirjoitti:

        MÄki odotan ensisuudelmaa ja oon jo 13w mut oon kyl pussannu yhtä poikaaa, se tapatu sen syndeil ku oltiin pelaamassa pullonpyörityst trampal sit oli mun vuoro ja otin tietty tehtävän ja se oli et joudun pussaan mun poikaystäväää ja pussasin sitä sit poskelle ♥

        oon 12 ja mulla on 16 vuotias poika ystävä ja se ymmärtää jos en halua tehdä mitään esimerkiksis se haluaisi harrastaa seksiä ja sanon että vähän myöhemmin se ymmärtää mutta ei ole vielä halunnut ja suaraan kerrotaan asioita eikä pari suhteeseen kuulu seksi suudelmat vaan pusuttelu ja halailu ja tietenki mitä mieltä on toisesta ja puhuu rehellisesti se on täydellinen pari suhde (lähes) niinkuin minulla


      • lololllololoolollool
        jfclfsd kirjoitti:

        oon 12 ja mulla on 16 vuotias poika ystävä ja se ymmärtää jos en halua tehdä mitään esimerkiksis se haluaisi harrastaa seksiä ja sanon että vähän myöhemmin se ymmärtää mutta ei ole vielä halunnut ja suaraan kerrotaan asioita eikä pari suhteeseen kuulu seksi suudelmat vaan pusuttelu ja halailu ja tietenki mitä mieltä on toisesta ja puhuu rehellisesti se on täydellinen pari suhde (lähes) niinkuin minulla

        uskoksä tohon ittekkää että oot taino olit sillo 12v ja poikaystäväs 16 oisko ees yhtään ikäeroo?


      • jjenskuu
        ensisuudelman odottaja kirjoitti:

        Moro! Odotan jo innolla ensisuudelmaani! Oon ihan koht 11

        Se on ihanaa ja se on todella mukava kokemus mutta muista että älä kiirehdi se ei ole mukavaa jonkun kanssa josta ei oikeasti tykkää, odota sitä oikeaa :) Onnea !!


      • Minävain :)
        lololllololoolollool kirjoitti:

        uskoksä tohon ittekkää että oot taino olit sillo 12v ja poikaystäväs 16 oisko ees yhtään ikäeroo?

        ihan on kyllä mahollista!!.. on mulki tuttui joitte ikäero on aika iso!!.. :) ja sit ku sit miettii.. ni joku esim 3 vuode ikäero on teininä iha kuoleman paikka.. mut sit yli 20v ni se o jo iha normii.. mitä välii.. ihmiset on ottanu sen mieleensä lokeroon "normaalia".. jännää..


    • ..sara,,,

      miks ihmeesä kysyt meiltä miten suudellaan se on tyhmä kysymys

    • vaikka lasillisen yli-N

      Mielestäni paras pusu on pienennetty ja minimoitu.Ei liian kitalakeja auki.Eikä tonsilleihin pitkiä kieliä.Mutta sivistynyttä pussailua.

    • -

      mun pitäis koht suudella mun poikakamuu mut se jänistää varmaa kyll muaki jännittää iha hirveesti mut ei voi mitää, toivottavasti se menee sitte hyvin: ))) mut voisko joku silti kertoo et osuuks ne huulet niiku yhtee vai Ylä Huuli On Ylimmäisenä Pojan Sen Alla Sinun Taas Sen Alla Ja Vielä Pojan Alimmaisena

      • .

        olen 12 ja olen suudellut aika monta kertaa, ja veikkaan että ette usko mua mutta näin se vaan menee. Melkein kaikki pojat suutelee omalla tavallaan,joten on vähän vaikee sanoo miten suudellaan, se vaan tapahtuu.


      • tietämätön.
        . kirjoitti:

        olen 12 ja olen suudellut aika monta kertaa, ja veikkaan että ette usko mua mutta näin se vaan menee. Melkein kaikki pojat suutelee omalla tavallaan,joten on vähän vaikee sanoo miten suudellaan, se vaan tapahtuu.

        no oon tällänen 12 wee ja olin vasta iikonlopun kaverini luona jossa poikaystäväni asuu ja olti kaikkee pullon pyörtyst ja tälläst.. ja mulle tuli hirvee paniikki ku jouduin pussaasitä .. ja mua pelottaa et ne meni ihan pilalle ja se aattelee etten osaa suudella ku en oo ennen suudellu ketää. mitä pitäs tehä ? ja kans ku mun piti suudella sitä nii se meni ihan pilalle ku jotenki jäykistyin sillee ja en tehny niinku mittää :DD huomaako pojat sellasii ?? mitä mun pitäs tehä että opin suutelee kunnol ??


      • A|fie
        tietämätön. kirjoitti:

        no oon tällänen 12 wee ja olin vasta iikonlopun kaverini luona jossa poikaystäväni asuu ja olti kaikkee pullon pyörtyst ja tälläst.. ja mulle tuli hirvee paniikki ku jouduin pussaasitä .. ja mua pelottaa et ne meni ihan pilalle ja se aattelee etten osaa suudella ku en oo ennen suudellu ketää. mitä pitäs tehä ? ja kans ku mun piti suudella sitä nii se meni ihan pilalle ku jotenki jäykistyin sillee ja en tehny niinku mittää :DD huomaako pojat sellasii ?? mitä mun pitäs tehä että opin suutelee kunnol ??

        nauratte näille kysymyksillenne nii pahasti jos satutte lukee näit muutaman vuoden pääst :---------D


      • "Kallonkutistajaeukko" = (sair.h.)
        A|fie kirjoitti:

        nauratte näille kysymyksillenne nii pahasti jos satutte lukee näit muutaman vuoden pääst :---------D

        Kasvakaa nuoret rauhassa ja pitäkää yhteyttä ystäviinne. Ei ole ainakaan terveellistä alkaa saliharjoittelua ennen, kuin jossain 17 v jälkeen. Syy on se, että kasvu voi hidastua täysin, jos alkaa raskaan saliharjoittelun noin nuorena, kuin joku 11 v. aiheesta kyseli. Lisäksi voi tulla vammoja luiden kasvuvyöhykkeisiin. Sitten niihin kohtiin voi syntyä ruskokasvannaisia, jotka alkavat sitten vaivaamaan, ja edessä voi olla leikkauksia ja harmia. Ja mitä suudelniin tulee, ei niidenkään kanssa ole kiirettä, enempää kuin seksinkään kanssa.

        Olkaa yhdessä, kavereiden kanssa, tutustukaa toisiinne, opetelkaa olemaan ystäviä, opetelkaa sosiaalisia taitoja ja toistenne huomioimista. Niiden varaan rakennatte aikanaan hyviä seurustelu- ja parisuhteita.

        Onnea nuoruuteenne!


      • awoprh
        "Kallonkutistajaeukko" = (sair.h.) kirjoitti:

        Kasvakaa nuoret rauhassa ja pitäkää yhteyttä ystäviinne. Ei ole ainakaan terveellistä alkaa saliharjoittelua ennen, kuin jossain 17 v jälkeen. Syy on se, että kasvu voi hidastua täysin, jos alkaa raskaan saliharjoittelun noin nuorena, kuin joku 11 v. aiheesta kyseli. Lisäksi voi tulla vammoja luiden kasvuvyöhykkeisiin. Sitten niihin kohtiin voi syntyä ruskokasvannaisia, jotka alkavat sitten vaivaamaan, ja edessä voi olla leikkauksia ja harmia. Ja mitä suudelniin tulee, ei niidenkään kanssa ole kiirettä, enempää kuin seksinkään kanssa.

        Olkaa yhdessä, kavereiden kanssa, tutustukaa toisiinne, opetelkaa olemaan ystäviä, opetelkaa sosiaalisia taitoja ja toistenne huomioimista. Niiden varaan rakennatte aikanaan hyviä seurustelu- ja parisuhteita.

        Onnea nuoruuteenne!

        hei oikeesti.. jotai rajaa.. tääl vaa jotkut 11 vv kyselee et miten muta tulee lihaksikas ja voisin pokailla tyttöij.. ja jotai et ootan innolla ensisuudelmaa! te ootte vielä nuorii ja nauttikaa sitä.! kyllä te kerkeette olemaa vielä aikuisii monta vuotta.. ei tarvii noi nuorena vielä harjotella mitää tappelmista! damm oikeesti


      • JD ja Ana
        awoprh kirjoitti:

        hei oikeesti.. jotai rajaa.. tääl vaa jotkut 11 vv kyselee et miten muta tulee lihaksikas ja voisin pokailla tyttöij.. ja jotai et ootan innolla ensisuudelmaa! te ootte vielä nuorii ja nauttikaa sitä.! kyllä te kerkeette olemaa vielä aikuisii monta vuotta.. ei tarvii noi nuorena vielä harjotella mitää tappelmista! damm oikeesti

        Mitä välii vaik ois 3v mäki oon 11 ja tykkään tytöistä ja mun kamul on suhde ja se on 9


      • Sipuli XD
        tietämätön. kirjoitti:

        no oon tällänen 12 wee ja olin vasta iikonlopun kaverini luona jossa poikaystäväni asuu ja olti kaikkee pullon pyörtyst ja tälläst.. ja mulle tuli hirvee paniikki ku jouduin pussaasitä .. ja mua pelottaa et ne meni ihan pilalle ja se aattelee etten osaa suudella ku en oo ennen suudellu ketää. mitä pitäs tehä ? ja kans ku mun piti suudella sitä nii se meni ihan pilalle ku jotenki jäykistyin sillee ja en tehny niinku mittää :DD huomaako pojat sellasii ?? mitä mun pitäs tehä että opin suutelee kunnol ??

        mä oon poika ja kyl mä sen huomaan sille mut ei sitä kyl huomaa jos vilkasee vaan et kyl sitä pitää ihan kattoo et huomaa sen. oon itekki vast 11.vuove ikäne mut kyl mä sen ainaki huomaan mut emt miten opit suutelee kasta vähä huulias mut älä iha kuolaavan tapaseks vähän kielellä sitä pintaa ja sitte ''hellästi'' ja sit jos oot teini alkaa ->muhinointiSE!


      • kfjafkalfj
        Sipuli XD kirjoitti:

        mä oon poika ja kyl mä sen huomaan sille mut ei sitä kyl huomaa jos vilkasee vaan et kyl sitä pitää ihan kattoo et huomaa sen. oon itekki vast 11.vuove ikäne mut kyl mä sen ainaki huomaan mut emt miten opit suutelee kasta vähä huulias mut älä iha kuolaavan tapaseks vähän kielellä sitä pintaa ja sitte ''hellästi'' ja sit jos oot teini alkaa ->muhinointiSE!

        Pussata voi ilman mitään SITÄ tai MUHINOINTIA. Se on vain pieni rakkauden osoitus, ja ikään kuin sanaton viesti että pitää toisesta :) Ei sen oo pakko johtaa mihinkään.


      • LOL=LisääOluttaLapsi
        awoprh kirjoitti:

        hei oikeesti.. jotai rajaa.. tääl vaa jotkut 11 vv kyselee et miten muta tulee lihaksikas ja voisin pokailla tyttöij.. ja jotai et ootan innolla ensisuudelmaa! te ootte vielä nuorii ja nauttikaa sitä.! kyllä te kerkeette olemaa vielä aikuisii monta vuotta.. ei tarvii noi nuorena vielä harjotella mitää tappelmista! damm oikeesti

        DAA : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

































        asd;AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


      • afjksfjöfsöj
        JD ja Ana kirjoitti:

        Mitä välii vaik ois 3v mäki oon 11 ja tykkään tytöistä ja mun kamul on suhde ja se on 9

        voiko sanoo suhteeks? korkeintaa tekstaa.


      • jokuuuu
        awoprh kirjoitti:

        hei oikeesti.. jotai rajaa.. tääl vaa jotkut 11 vv kyselee et miten muta tulee lihaksikas ja voisin pokailla tyttöij.. ja jotai et ootan innolla ensisuudelmaa! te ootte vielä nuorii ja nauttikaa sitä.! kyllä te kerkeette olemaa vielä aikuisii monta vuotta.. ei tarvii noi nuorena vielä harjotella mitää tappelmista! damm oikeesti

        no meitsil ei oo mitää mitää muskeleit ja on tyttö........ näin se vaa on olkaa oma ittenne, älkää esittäkö mitää kovist joka hakka kaikki


      • Njäh
        JD ja Ana kirjoitti:

        Mitä välii vaik ois 3v mäki oon 11 ja tykkään tytöistä ja mun kamul on suhde ja se on 9

        Mä oon 12 enkä oo seukannu enkä viel haluukkaaa ja mun mielst tollaset 9 wee suhteet on jotain lissu hommii Haloooooo ksavakaaaaa aikuisiksi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • bläääääääh
        JD ja Ana kirjoitti:

        Mitä välii vaik ois 3v mäki oon 11 ja tykkään tytöistä ja mun kamul on suhde ja se on 9

        11 V ja.... suhde?? tuollaset nuoruussuhteet ei yleensä tule kestämään, sillä kumpikin kasvaa erilleen.. minullakin on ollut kavereita joilla oli suhde, mutta suhde kesti vain viikonlopun... Kaverini masentui täysin... ;(


      • lissuihin
        Njäh kirjoitti:

        Mä oon 12 enkä oo seukannu enkä viel haluukkaaa ja mun mielst tollaset 9 wee suhteet on jotain lissu hommii Haloooooo ksavakaaaaa aikuisiksi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Asiaa!! Ooon itekki vasta 12 ja nautin nuoruudesta!


      • jjenskuu
        lissuihin kirjoitti:

        Asiaa!! Ooon itekki vasta 12 ja nautin nuoruudesta!

        Oon itte 12 ja oon seurustellut mun poikäystävän kaa koht 2 vuotta se on tosi mukavaa vaikka kaikki ei siitä tykkää.Ihana että jotkut jaksaa kasvaa rauhassa :) Nuoruudesta kannattaakin nauttia (::


      • jjenskuu
        bläääääääh kirjoitti:

        11 V ja.... suhde?? tuollaset nuoruussuhteet ei yleensä tule kestämään, sillä kumpikin kasvaa erilleen.. minullakin on ollut kavereita joilla oli suhde, mutta suhde kesti vain viikonlopun... Kaverini masentui täysin... ;(

        No oon 12 v ja oon seurustellut noin 2 vuotta :)


      • coiks joku jelppaa
        jokuuuu kirjoitti:

        no meitsil ei oo mitää mitää muskeleit ja on tyttö........ näin se vaa on olkaa oma ittenne, älkää esittäkö mitää kovist joka hakka kaikki

        Mitä pitää tehä kun töttö raahaa koulus rajan ulkopuolelle hupust. Vois sitä tietenkin vetää turpaan mut en viiti kun rakastan sitä


      • Absfhkkkngfr iioljcfdsa
        lissuihin kirjoitti:

        Asiaa!! Ooon itekki vasta 12 ja nautin nuoruudesta!

        Niinpä! Mä kans oon 12.v eikä mulla oo vielä mitään "suhdetta" tai mitää sellaista. Ja tiiän yhen tytön joka on 5 luokalla ja "seukkaa" yhen mun luokan pojan kanssa. Oon siis ite 12.v


    • tiiidiiidii

      No ensinnäkin
      - varo ettet kolauta hampaitas hänen hampaisiin

      Ja se auttaa, ku antaa poikaystävän ohjata. Tyylinsä kullakin, mutta parhaiten sen oppii muilta hyviltä suutelijoilta. Kokemuksen kartuttua, no problemo.

      • FeliFel

        Jos poikaystävä on kokenut, kannattaa antaa hänen "ohjata", eli sinun ei tarvitse ekalla kerralla yrittää oikeastaan yhtään mitään, eikä edes tokalla tai kolmannella. Korkeintaan voit nojautua poikaa kohti ja raottaa hieman huuliasi (kostuta niitä ensin vähän, jos ovat kuivat). Kieltä ei kannata kuitenkaan vielä käyttää!

        Pikku hiljaa siihen sitten oppii. Sitä paitsi jos kerrot poikaystävällesi, ettet ole koskaan suudellut, hän varmaankin ymmärtää ja "opettaa" sitten sinulle oikean tekniikan. Kokemattomuutta ei todellakaan kannata hävetä, luulen jopa, että poika tykkää kun saa olla "ensimmäisesi".


    • suutelija

      sillee jännästi purase sitä kielee

      • v

        ei oo totta nää ihmiset on 11 ! nyt pras vinkki kopioikaa nää keskustelut ja tallentakaa, nauratte ihan sikana näille jos luette vaik 18 vuotiaana !! (millon ei ookaan vielä yhtään aikuinen vaik mä kuvittelin aina niin ku olin pieni.)


      • JD
        v kirjoitti:

        ei oo totta nää ihmiset on 11 ! nyt pras vinkki kopioikaa nää keskustelut ja tallentakaa, nauratte ihan sikana näille jos luette vaik 18 vuotiaana !! (millon ei ookaan vielä yhtään aikuinen vaik mä kuvittelin aina niin ku olin pieni.)

        Kaikista tykkää joku poika tai tyttö vaikka ei sitä huomaisikaan.
        Mutta ne eivät uskalla myöntää sitä kellekkään paitsi ehkä vanhemmillen ja parhaalle kaverille.


      • suhde ekspertti
        JD kirjoitti:

        Kaikista tykkää joku poika tai tyttö vaikka ei sitä huomaisikaan.
        Mutta ne eivät uskalla myöntää sitä kellekkään paitsi ehkä vanhemmillen ja parhaalle kaverille.

        Kannattaa olla oma itsensä niin susta rupee tykkäämään tytöt tai pojat mikäli oot tyttö.
        Silloin ne huomaa millainen sä oikeesti oot ja kannattaa myöntää että pitää kyseisetä henkilöstä.


      • Ihiiii<3
        suhde ekspertti kirjoitti:

        Kannattaa olla oma itsensä niin susta rupee tykkäämään tytöt tai pojat mikäli oot tyttö.
        Silloin ne huomaa millainen sä oikeesti oot ja kannattaa myöntää että pitää kyseisetä henkilöstä.

        Mä oon kohta 13-vuotias tyttö.Oonko ihan okei jos painan 42kg ja 162 pitkä. Ja kun mä tykkään yhestä pojasta mut en uskalla kertoo sille siitä ja sitten se kysyi yhtä mun luokkalaista tyttöä ja mä tulin surulliseks


      • :)
        Ihiiii<3 kirjoitti:

        Mä oon kohta 13-vuotias tyttö.Oonko ihan okei jos painan 42kg ja 162 pitkä. Ja kun mä tykkään yhestä pojasta mut en uskalla kertoo sille siitä ja sitten se kysyi yhtä mun luokkalaista tyttöä ja mä tulin surulliseks

        IHAN HÄVETTÄÄ KATSOA MITEN JOTKU OLEVINAAN KOKENEET JA VIISAAT TEINIT KÄY TÄÄLLÄ HAUKKUMASSA NUOREMPIA! KYLLÄ SE TEILLÄKI ON JOSKUS OLLU SAMANLAISTA, JOS EI OO MITÄÄN RAKENTAVAA SANOTTAVAA NIIN MIELUUMMIN OOTTE VAAN HILJAA. kiitos :)

        Ei sitä pussailua kannata jännittää yhtään. se menee ihan luonnostaan sit ku pääsee alkuun.. tässäkin harjoitus tekee mestarin:) sit vähän vanhempina teitä vain naurattaa koko asia, että miten sitäkin nyt piti jännittää... huulet vain huulia vasten !


      • sadfg
        :) kirjoitti:

        IHAN HÄVETTÄÄ KATSOA MITEN JOTKU OLEVINAAN KOKENEET JA VIISAAT TEINIT KÄY TÄÄLLÄ HAUKKUMASSA NUOREMPIA! KYLLÄ SE TEILLÄKI ON JOSKUS OLLU SAMANLAISTA, JOS EI OO MITÄÄN RAKENTAVAA SANOTTAVAA NIIN MIELUUMMIN OOTTE VAAN HILJAA. kiitos :)

        Ei sitä pussailua kannata jännittää yhtään. se menee ihan luonnostaan sit ku pääsee alkuun.. tässäkin harjoitus tekee mestarin:) sit vähän vanhempina teitä vain naurattaa koko asia, että miten sitäkin nyt piti jännittää... huulet vain huulia vasten !

        en toki yhtää nauranu näl kommil, ei vittu, miettikää vähä ootte jotai alla 14wee tyylii kaikki :::D::D:D:D:D:D:D: hei ei teiä tartte viä muhinoida tai vetäää mitää teinikielareita. pikku pusu ja hali enintäää ja KOPSAKKAA NÄÄ KESKUSTELUT JA LUKEKAA ISOINA, alkaa nolottaa/naurattaaa. kasvakaa isoiks pikkuset :)


      • fgpifjgjfå
        sadfg kirjoitti:

        en toki yhtää nauranu näl kommil, ei vittu, miettikää vähä ootte jotai alla 14wee tyylii kaikki :::D::D:D:D:D:D:D: hei ei teiä tartte viä muhinoida tai vetäää mitää teinikielareita. pikku pusu ja hali enintäää ja KOPSAKKAA NÄÄ KESKUSTELUT JA LUKEKAA ISOINA, alkaa nolottaa/naurattaaa. kasvakaa isoiks pikkuset :)

        anna pikkusten olla pienii viel ;);)


      • seksi

        mä oon suudellu jo 2 poikaa ja ollu niitte kans alasti sängyssä siis seksiä se oli ihanaa mä suutelen jokasta joka tykkää musta ja mä siitä


      • 123321
        JD kirjoitti:

        Kaikista tykkää joku poika tai tyttö vaikka ei sitä huomaisikaan.
        Mutta ne eivät uskalla myöntää sitä kellekkään paitsi ehkä vanhemmillen ja parhaalle kaverille.

        mä en ainakaa tiia mitää suutelemisest enkä oo koskaa suudellu ja oon 12v


      • :>
        seksi kirjoitti:

        mä oon suudellu jo 2 poikaa ja ollu niitte kans alasti sängyssä siis seksiä se oli ihanaa mä suutelen jokasta joka tykkää musta ja mä siitä

        "IHAN HÄVETTÄÄ KATSOA MITEN JOTKU OLEVINAAN KOKENEET JA VIISAAT TEINIT KÄY TÄÄLLÄ HAUKKUMASSA NUOREMPIA! KYLLÄ SE TEILLÄKI ON JOSKUS OLLU SAMANLAISTA, JOS EI OO MITÄÄN RAKENTAVAA SANOTTAVAA NIIN MIELUUMMIN OOTTE VAAN HILJAA."
        Komppaan^

        Jos teillä oikeasti olisi kokemusta näistä asioista, ei teillä olisi tarvetta kehuskella täällä muille. Jos kerran teillä on elämä, eläkää sitä. Oletettavasti olet joku -96. Toisaalta, antaa lasten leikkiä.

        Ei pahalla, kenellekkään :)


      • SO??
        123321 kirjoitti:

        mä en ainakaa tiia mitää suutelemisest enkä oo koskaa suudellu ja oon 12v

        MA VAAN mä en ainakaa tiia mitää suutelemisest enkä oo koskaa suudellu ja oon 12v // On kuule mnia jotka ei ole edes 20-vuotiaana suudellu. Mkää kiire siihe ei oo. ja ite oon 16.5v, enkä ole minäkää


      • kwak...
        suhde ekspertti kirjoitti:

        Kannattaa olla oma itsensä niin susta rupee tykkäämään tytöt tai pojat mikäli oot tyttö.
        Silloin ne huomaa millainen sä oikeesti oot ja kannattaa myöntää että pitää kyseisetä henkilöstä.

        Mä oon 14.v tyttö,ja oon suudellu kerran.Se ei oo mitenkää vakeet tai mitää ku ottaa iha rennosti ja antaa pojan "ohjata".


      • siis mä
        seksi kirjoitti:

        mä oon suudellu jo 2 poikaa ja ollu niitte kans alasti sängyssä siis seksiä se oli ihanaa mä suutelen jokasta joka tykkää musta ja mä siitä

        Kuinka vanha oikee oot ku panet tosta vaa??!!


      • whattt
        seksi kirjoitti:

        mä oon suudellu jo 2 poikaa ja ollu niitte kans alasti sängyssä siis seksiä se oli ihanaa mä suutelen jokasta joka tykkää musta ja mä siitä

        ÖÖÖÖÖ ?? minkäikäne oot siiis OIKEESTI !?!?!?!


      • hgkv
        Ihiiii<3 kirjoitti:

        Mä oon kohta 13-vuotias tyttö.Oonko ihan okei jos painan 42kg ja 162 pitkä. Ja kun mä tykkään yhestä pojasta mut en uskalla kertoo sille siitä ja sitten se kysyi yhtä mun luokkalaista tyttöä ja mä tulin surulliseks

        kannattaa kertoa sille pojalle, mitä tunnet, vaikka hän on jo kysynyt toista tyttöä. Ainakin hän tietää tunteesi, ja jos he joskus vaikka eroavatkin, hän saattaakin tykätä sinusta :)


      • relaa vähän..
        seksi kirjoitti:

        mä oon suudellu jo 2 poikaa ja ollu niitte kans alasti sängyssä siis seksiä se oli ihanaa mä suutelen jokasta joka tykkää musta ja mä siitä

        siis oikiasti oot varmasti (ehkä) joku aika lapsi koska mie oon murrosiässä ja tiijän tunnen millasia on minun ikäiset siis että mitä ne aattelee jne. kuka aikuinen kirjoittaa tai teini nuin lapsellisesti ''oon ollu alasti sängys'' jos oisit teini se ei ois mikään maailman ihmeellisin asia.. kuule , ei tarvi valehdella että on muka tehnyt jotain yhdyntää jonkun kanssa kun olet vaan oma itsesi ja niin. ja tulevallle poikaystävälles (sittenkun oikeasti rakastut aidosti) kerrot vain etten ole ikinä tehnyt sitä ja ei hän sinua jätä ja on varmaan iloinen siitä että on sinulle se ensimmäinen ja oikea .. mieti sitä ...


        ps. olen 13 täytän 14 ja en ole ikinä suudellut mutta ei sillä ole vielä niin kiire.. odotan sitä oikeaa ;)


      • joku vaa
        123321 kirjoitti:

        mä en ainakaa tiia mitää suutelemisest enkä oo koskaa suudellu ja oon 12v

        en oo mäkään koskaan suudellu tai ees pussannu ja oon 13w oon ollu varmaa jo 4 pojan kans :D en odota edes suutelemist viel. :)


      • jjenskuu
        Ihiiii<3 kirjoitti:

        Mä oon kohta 13-vuotias tyttö.Oonko ihan okei jos painan 42kg ja 162 pitkä. Ja kun mä tykkään yhestä pojasta mut en uskalla kertoo sille siitä ja sitten se kysyi yhtä mun luokkalaista tyttöä ja mä tulin surulliseks

        Olet okei koska oon 12v ja 166 cm pitkä ja painan 47 kg. Harmi. Kyllä sä sen pojan viellä saat oon seurustellut noin 2 vuotta yhen pojan kaa.. No en uskaltanut eka sanoa sitä sille, mutta vähän ajan päästä kerroin hänelle, että pidän hänestä, ja noin 2 pv kuluttua hänkin kertoi minulle, että oli tykännyt minusta jo jonkin aikaa. onnea !


    • ihankukavaantaimikäa

      Suuteleminen on muutenkin ihan paskaa.

      • varatut nimimerkit

        Meikä repes täysin tälle keskustellulle.
        Ja näin voin viela sen sanoa etoon 16 v. nörtti (poika), enkä oo suudellu ketään.


      • litle esittäjä
        varatut nimimerkit kirjoitti:

        Meikä repes täysin tälle keskustellulle.
        Ja näin voin viela sen sanoa etoon 16 v. nörtti (poika), enkä oo suudellu ketään.

        12 v. poika vastaus mieluusti tytöltä, kts

        Paljon tekstiä vähän asiaa.
        Asiaan.
        Tykkään yhest tytöst mut en tiedä tykkääkö se musta. Enkä viitti kysyy siltä. (koska jos se ei tykkää niin nolaan itteni koko luokalle, niin se vaan on meiän luokal)
        Eli siis saanko asiasta jotenkin selvää ilman puhumista???


      • mestarixD
        litle esittäjä kirjoitti:

        12 v. poika vastaus mieluusti tytöltä, kts

        Paljon tekstiä vähän asiaa.
        Asiaan.
        Tykkään yhest tytöst mut en tiedä tykkääkö se musta. Enkä viitti kysyy siltä. (koska jos se ei tykkää niin nolaan itteni koko luokalle, niin se vaan on meiän luokal)
        Eli siis saanko asiasta jotenkin selvää ilman puhumista???

        Joo...no mä oon itekki 12 vee ja kun tykkäsin pojasta (joka oli meiän luokalla) sanoin hänelle kasvotusten että tykkään hänestä.Myöhemmi lähetin tälle pojalle tekstiviestin ja kysyin että tykkääkä hän musta...ei siinä mitää hävettävää ollu(olin sillo 11)!Annoin ajan kulua ja kysyin tätä poikaa alkamaan...Nyt olemme yhdessä olleet jo 9 kuukautta ja ollaa pussattuki.Se vain tulee itsestään=)


      • SIMURA
        mestarixD kirjoitti:

        Joo...no mä oon itekki 12 vee ja kun tykkäsin pojasta (joka oli meiän luokalla) sanoin hänelle kasvotusten että tykkään hänestä.Myöhemmi lähetin tälle pojalle tekstiviestin ja kysyin että tykkääkä hän musta...ei siinä mitää hävettävää ollu(olin sillo 11)!Annoin ajan kulua ja kysyin tätä poikaa alkamaan...Nyt olemme yhdessä olleet jo 9 kuukautta ja ollaa pussattuki.Se vain tulee itsestään=)

        mitä pitäs tehä jos kaikki mailman idiootit laahaa peräs ja ite tykkää jostain toisesta? T: 12v poika


      • JEH!

        Ottakaa suihin eläimiltä! Se se vasta hienoo onkin! (TeSting)


      • nuori(9*)
        litle esittäjä kirjoitti:

        12 v. poika vastaus mieluusti tytöltä, kts

        Paljon tekstiä vähän asiaa.
        Asiaan.
        Tykkään yhest tytöst mut en tiedä tykkääkö se musta. Enkä viitti kysyy siltä. (koska jos se ei tykkää niin nolaan itteni koko luokalle, niin se vaan on meiän luokal)
        Eli siis saanko asiasta jotenkin selvää ilman puhumista???

        Miten saan vieteltyä pojan ? olen aika nuori ei tarvi edes vastata :)


      • flicka xDD
        litle esittäjä kirjoitti:

        12 v. poika vastaus mieluusti tytöltä, kts

        Paljon tekstiä vähän asiaa.
        Asiaan.
        Tykkään yhest tytöst mut en tiedä tykkääkö se musta. Enkä viitti kysyy siltä. (koska jos se ei tykkää niin nolaan itteni koko luokalle, niin se vaan on meiän luokal)
        Eli siis saanko asiasta jotenkin selvää ilman puhumista???

        12 v. poika vastaus mieluusti tytöltä, kts :

        Asiasta saa ehkä selkoa tykkääkö hän sinusta tällein :
        - katseleeko hän sinua "silläsilmällä " ??
        - Oletteko edes jutelleet toisillenne, vai pitääköhän sinua vain tyhjänä ??

        ota härkää sarvista rohkeasti ja mene juttelemaan ;) silloin likka ainakin lämpenee ja voikin pitää sinusta :D


      • emppu XD
        litle esittäjä kirjoitti:

        12 v. poika vastaus mieluusti tytöltä, kts

        Paljon tekstiä vähän asiaa.
        Asiaan.
        Tykkään yhest tytöst mut en tiedä tykkääkö se musta. Enkä viitti kysyy siltä. (koska jos se ei tykkää niin nolaan itteni koko luokalle, niin se vaan on meiän luokal)
        Eli siis saanko asiasta jotenkin selvää ilman puhumista???

        Sun kannattaa kysyy sitä vaik discossa tanssii, jos teiän koulussa sellasii järjestetään. Tai kertoo suoraan mä kerroin yhelle pojalle, ja sit koko luokka sai tietää mut mua ei kyl oo kiusattu. Mut mun mielestä on tosi suloista, ihanaa jos joku kertois et tykkää. Rohkeesti vaan se tyttö on varmasti ihan onnessaan jos kerrot.


      • iloinen enkeli
        SIMURA kirjoitti:

        mitä pitäs tehä jos kaikki mailman idiootit laahaa peräs ja ite tykkää jostain toisesta? T: 12v poika

        Kerro sille josta tykkäät asias ja sit hienotunteisesti sano et et ole kiinnostunu niille jotka "laahaa perässä".T: 12v tyttö


      • yoko_neko
        litle esittäjä kirjoitti:

        12 v. poika vastaus mieluusti tytöltä, kts

        Paljon tekstiä vähän asiaa.
        Asiaan.
        Tykkään yhest tytöst mut en tiedä tykkääkö se musta. Enkä viitti kysyy siltä. (koska jos se ei tykkää niin nolaan itteni koko luokalle, niin se vaan on meiän luokal)
        Eli siis saanko asiasta jotenkin selvää ilman puhumista???

        ei sitä tartte mennä kertoo... juttelet sille eka ja katot silmiin sit pyydät sen ulos kävelyllle taikka leffaan EI SYÖMÄÄN!! tyttö suostuu varmemmin jos et pyydä sitä syömään vaan johonki muualle.


      • jjenskuu
        litle esittäjä kirjoitti:

        12 v. poika vastaus mieluusti tytöltä, kts

        Paljon tekstiä vähän asiaa.
        Asiaan.
        Tykkään yhest tytöst mut en tiedä tykkääkö se musta. Enkä viitti kysyy siltä. (koska jos se ei tykkää niin nolaan itteni koko luokalle, niin se vaan on meiän luokal)
        Eli siis saanko asiasta jotenkin selvää ilman puhumista???

        No olen itse tyttö, ja jos itse olisin se tyttö josta tykkäät niin luulisin että hän pitäisi että sanoisit suoraan. Paras keino näyttää se että pidät hänestä on sanoa suoraan, mutta kunhan olet oma itsesi se riittää :)


    • Maalaisjörrikkä

      Tässä olen näitä teitin juttuja lukenu ja @--Misa--lle sanoisin että ei tartte opetella, kun annat mennä vaan niin kyl se siitä alkaa sujumaan. :) Nyt kun olen itse 18-vuotias ja mulla on tyttöystävä, en itsekkään aluksi ollut varma miten suudellaan, mutta kun me suudeltiin ensimmäisen kerran elokuvissa, se olikin kauhian helppoa seuraavilla kerroillakin. :) Vielä kerran.. 'ei tartte opetella, siitä vaan pussailemaan'. :D

      • adads

        ei mittää suutelua, niinsanotusti kananmunaa hevosenperseeseen vaan.


      • litle esittäjä
        adads kirjoitti:

        ei mittää suutelua, niinsanotusti kananmunaa hevosenperseeseen vaan.

        Kaippa mestarixD neuvoil mennää kiitti vaan xD


    • kokemusta on..

      Kokeile ensin ilman kieltä pikkupusuja ja sitten juotain muuta, mutta kieltä ei kannata ensimmäiseksi työntää toisen kurkkuun. :-)

      • :@

        Mä tykkäsin kerran yhestä tyypistä ja se vissii vihaa mua vieläki:D Joten olkaa erakkoja ja enintään vihatkaa tyttöjä ne meijän luokan likatki on kyllä semmosii pässejä et ei oo nähty!Mä tykkään siitä vieläki mut se vihaa mua ja arvaa onko tyhmää tykätä jostain pässistä josta ei haluis tykätä sillä asialla oon kiduttanu itteeni 1lk asti ja oon ny 12 :@!


    • JEEMINA

      ELI EDETKÄÄ RAUHALLISESTI; MUTTA SITTEN ALKAA TOTINEN SEKSI !

    • jeeeeeeemina

      Mä en tiedä mikä vitun evo sä oikeen oot mut haista pilluus ja nuole sitä niin opit sinä senkin pikku JANNNI

    • kokenut tämän

      Laita huulet törrölleen ja paina poika/tyttöystävän suu huuliin kiinni Sit avaat suun ja jos poika/tyttö työntää kielen suuhus nii hampaat vaa kiinni nii homma on hoidettu.

    • hoppel

      Mäkin mietin tota tosi paljon ennen mun ekaa suudelmaa. Mä olin 14-vuotias kun suutelin ekan kerran, ja sekin tapahtui kännissä. Muistan, että se oli ihan kivaa ja tää jätkäkin oli mun mielestä tosi kiva, aika playeri tosin. Sen jälkeen en tän jätkän kanssa mitään ole säätänyt, paljoakaan..... en ole varma oliko tuo ensisuudelmani, koska mä olen kuullu villiä legendaa, että olisin aikaisemmin jo 'säätänyt' toisen jätkän kanssa, mutta itselläni ei ole tästä minkään näköistä muistikuvaa. fritsu oli kyllä kaulassa seuraavana aamuna..

      ensimmäisen poikaystävän sain 15-vuotiaana. mä olin sitä kokeneempi suutelemis-jutuissa, sillä ei ollut aikaisemmin mitään säätöä muijien kanssa. mä olin siis ensimmäinen jota tää mun exä suuteli. se oli aluksi vaan sellaista pussailua, ei siiis mitään kieltä mukana. mä en itse halunnut tehdä aloitetta kielariin, joten odottelin että tää mun poikaystävä uskaltaisi. lopulta niin kävikin, ja se oli yhtä pelleilyä mun mielstä :D mä en oikeestaan nauttinut koskaan suudella sen mun poikaystävän kanssa, mutta se ilmeisesti tykkäsi, kun oli kokoajan tunkemassa kieltä mun kurkkuun..... :D Et kyl se siitä. Kyl sen sit osaa, kun sellanen tilanne tulee. Mun EXpoikaystävä on poikkeus.

      • needsomehelp

        moip. oon 15v, enkä oo ikin pussannu ketää D::: nooo tota aattelin et voiks sitä pussaamist tiäks harjotella sormeeen? niinko jos miettii et se ois sen pojan ala tai ylähuuli??

        auttakaaa....


      • jakaika
        needsomehelp kirjoitti:

        moip. oon 15v, enkä oo ikin pussannu ketää D::: nooo tota aattelin et voiks sitä pussaamist tiäks harjotella sormeeen? niinko jos miettii et se ois sen pojan ala tai ylähuuli??

        auttakaaa....

        hei, itsekkin olen tyttö ja olen 15 vuotta enkä ole minäkään suudellut ketään, voihan sitä varmaan niinkin kokeilla, en tiedä.. :D


      • asd09
        jakaika kirjoitti:

        hei, itsekkin olen tyttö ja olen 15 vuotta enkä ole minäkään suudellut ketään, voihan sitä varmaan niinkin kokeilla, en tiedä.. :D

        Miten saan tytön tykkäämään minusta?


      • jakaika
        asd09 kirjoitti:

        Miten saan tytön tykkäämään minusta?

        olemalla oma itsesi ja menemällä rohkeasti juttelemaan ja vaikka pyydät ohimennen mukaan kahville/kaakaolle mitä ikinä haluatte tehdä, jos tyttö ei välitä, älä lannistu, kyllä sinulle tyttö tästä maasta saadaan, usko pois :) minkä ikäinen olit ?


      • asd09
        jakaika kirjoitti:

        olemalla oma itsesi ja menemällä rohkeasti juttelemaan ja vaikka pyydät ohimennen mukaan kahville/kaakaolle mitä ikinä haluatte tehdä, jos tyttö ei välitä, älä lannistu, kyllä sinulle tyttö tästä maasta saadaan, usko pois :) minkä ikäinen olit ?

        Moi jakaika! Kiitti vinkeistä... Oon 9v...
        ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


      • friday13
        asd09 kirjoitti:

        Moi jakaika! Kiitti vinkeistä... Oon 9v...
        ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

        Moi..
        oon 13v kundi ja mul on ongelma. mun tyttöystävä haluis suudella, mutta en tiiä miten sen tekis. help please?


      • vihattu poika
        friday13 kirjoitti:

        Moi..
        oon 13v kundi ja mul on ongelma. mun tyttöystävä haluis suudella, mutta en tiiä miten sen tekis. help please?

        vastatkaa kiltit varsinkin tytöt.siis kyllä minäkin haluaisin seurustella viettää seura elämää mennä tyttöystävän kanssa leffaan ja pussata siellä.mut en mä osaa muuttuu oon masentunu oon luokkalaisten lelu teen kaikkee hulluu koska ne pakottaa esim...hyppäsin 3 metrii korkeelta katolta munilteen rautaiseen pyykkitelineeseen.ja hei jotkut tytöt voitteko kertoa miten saisin jonkun tytön.sitten olisi ainakin joku kaver:(


      • 98
        friday13 kirjoitti:

        Moi..
        oon 13v kundi ja mul on ongelma. mun tyttöystävä haluis suudella, mutta en tiiä miten sen tekis. help please?

        Mul ei oo kyl kokemust, mut voin kertoo pari kikkaa esim. Jos ootte ollu just treffeillä ja vaik oot saattanu sen kotiin niin annat semmosen suudelman mikä ittestä tuntuis sopivan tunnelmaan. Jos ujostutta liikaa niin voihan sen poskellekkin antaa, siitäkin saa kuvan et toi välittää oikeesti. Toivottavasti tästä on apua. Tsemppiä!


      • emma98
        vihattu poika kirjoitti:

        vastatkaa kiltit varsinkin tytöt.siis kyllä minäkin haluaisin seurustella viettää seura elämää mennä tyttöystävän kanssa leffaan ja pussata siellä.mut en mä osaa muuttuu oon masentunu oon luokkalaisten lelu teen kaikkee hulluu koska ne pakottaa esim...hyppäsin 3 metrii korkeelta katolta munilteen rautaiseen pyykkitelineeseen.ja hei jotkut tytöt voitteko kertoa miten saisin jonkun tytön.sitten olisi ainakin joku kaver:(

        Oo vaan oma ittes tytöt ei tykkää esittävistä pojista. Ole huomaavainen esim. Jos tyttö on leikannu hiukset kehu kampausta, avaa ovi ja ole muutenkin kohtelias, ole avulias mutta älä kuitenkaan koko ajan ole tyrkyttämässä apua. Ole rohkea, puolusta heikompia. Ei itsellänikään ole poikaystävää; ( , vaikka koulussa kiertää huhuja että luokan pojat tykkäis musta. Toivottavasti neuvoita oli apua.


      • -sinkku-
        vihattu poika kirjoitti:

        vastatkaa kiltit varsinkin tytöt.siis kyllä minäkin haluaisin seurustella viettää seura elämää mennä tyttöystävän kanssa leffaan ja pussata siellä.mut en mä osaa muuttuu oon masentunu oon luokkalaisten lelu teen kaikkee hulluu koska ne pakottaa esim...hyppäsin 3 metrii korkeelta katolta munilteen rautaiseen pyykkitelineeseen.ja hei jotkut tytöt voitteko kertoa miten saisin jonkun tytön.sitten olisi ainakin joku kaver:(

        täällä eräs kiltti tyttö :) me tytöt emme tykkää kun pojat esittää, haluamme nähdä teidän todellisen luonteenne :) niinkuin eräs sanoi, kehu meitä, avaa ovia jos kirjamme vaikka tippuvat lattialle, auta keräämään mutta jos tyttö katsoo vihaisena että älä koske mun kamoihin sano vaan että anteeks halusin vain auttaa jne.


      • yoko_neko
        jakaika kirjoitti:

        olemalla oma itsesi ja menemällä rohkeasti juttelemaan ja vaikka pyydät ohimennen mukaan kahville/kaakaolle mitä ikinä haluatte tehdä, jos tyttö ei välitä, älä lannistu, kyllä sinulle tyttö tästä maasta saadaan, usko pois :) minkä ikäinen olit ?

        enää näitä "oleomaitsesi" löpinöitä mä ajattelin niin ja olen ollut 6vuotta oma itseni ja nyt jos joskus esim. satun flirttailemaan jollekkin pojalle niin tää luokan "kingi" sanoo sille pojalle jotain että ei tod. käy kateeks ja sellasta... olen aikas raju luonne ja mietin että pitäiskö muuttua joksku naapurin tytöks joka hoitaa läksynsä eikä pistä maikoille vastaan jne. tosin tää "kingi" sano kerran ku oltiin vähän pienemässä porukassa et meijän "ryhmä" on kivempi ku se toinen(meijän luokan tytöt on jakautunu massa-ihmisiin ja hulluihin-japani-friikkeihin, mä kuulun jälkimmäisiin) vaik koulussa se on ihan toista mieltä... pojat, mikä hitto teitä vaivaa?


      • kishmet
        vihattu poika kirjoitti:

        vastatkaa kiltit varsinkin tytöt.siis kyllä minäkin haluaisin seurustella viettää seura elämää mennä tyttöystävän kanssa leffaan ja pussata siellä.mut en mä osaa muuttuu oon masentunu oon luokkalaisten lelu teen kaikkee hulluu koska ne pakottaa esim...hyppäsin 3 metrii korkeelta katolta munilteen rautaiseen pyykkitelineeseen.ja hei jotkut tytöt voitteko kertoa miten saisin jonkun tytön.sitten olisi ainakin joku kaver:(

        hankki itseluottamusta ei oo helpoo mä tiiän mut se vetää tyttöjä puoleen ja oo kiltti ja ymmärtäiväinen (siis kypsä) mä en tiedä kuinka vanha oot mut alottappa sanomalla "Ei" ja kyll se tyttö löytyy en mäkään lullu et löytäsin oon 18 ja ensimmäisessä oikeassa rakkaussuhteessa ja ei mull oo seksiikä ollu joo jotkut kutsuu mua homoks ei se mulle mitää te pitää pitää pää kylmänä luottaa itseensä ja sitku o ns e tyttö niin viisveisaat muista jos se tyttö on oikein tärkeä sulle
        tl;dr itseluottamus on kaiken a ja o


    • aUtOcAd

      ala nuoleen sen pallii

      • pikkuiisa08

        mi oon iisa 2 wee mä etin mun äitii iskä sano, et se horoilee suomi24 chatis ;s


      • Huoh!
        pikkuiisa08 kirjoitti:

        mi oon iisa 2 wee mä etin mun äitii iskä sano, et se horoilee suomi24 chatis ;s

        Mä oon Elisa 5v ja heräsin just päikkäreiltä ja huomasin et mun äitee on menny varmaan lähikuppilaan ja sen yks huumehörhöpoikakaveri Eki on sammuneena tuossa sohvalla.
        Jäänks mä tähän oottaan, et se herää ja haluu taas leikkii mun kaa alasti vai lähenks mä etsiin tuonne sateeseen äitee..?
        Mitä mä teen..?
        Huom! Tää on provo, mut muistakaa et monelle aivan totta näin vapunkin aattona..
        Eipä naurata enään!


      • thejokutyyyppi
        Huoh! kirjoitti:

        Mä oon Elisa 5v ja heräsin just päikkäreiltä ja huomasin et mun äitee on menny varmaan lähikuppilaan ja sen yks huumehörhöpoikakaveri Eki on sammuneena tuossa sohvalla.
        Jäänks mä tähän oottaan, et se herää ja haluu taas leikkii mun kaa alasti vai lähenks mä etsiin tuonne sateeseen äitee..?
        Mitä mä teen..?
        Huom! Tää on provo, mut muistakaa et monelle aivan totta näin vapunkin aattona..
        Eipä naurata enään!

        Oon 12 v poika ja tykkäänpi yhdestä naapurin tytöstä. Tyttö on kanssani samalla luokalla ja kuulemma vihaa lähes kaikkia muita luokan poikia. Tyttö vaikuttaa hiukan kiinnostuneelta tähänkin suuntaan, mutta kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Kertokaa miten voisin laukaista tilanteen. Valtava kiitos jo etukäteen.


      • yoko_neko
        thejokutyyyppi kirjoitti:

        Oon 12 v poika ja tykkäänpi yhdestä naapurin tytöstä. Tyttö on kanssani samalla luokalla ja kuulemma vihaa lähes kaikkia muita luokan poikia. Tyttö vaikuttaa hiukan kiinnostuneelta tähänkin suuntaan, mutta kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Kertokaa miten voisin laukaista tilanteen. Valtava kiitos jo etukäteen.

        tää on vähän sama juttu ku joskus aikoo hypätä järveen mut ei oo varma et uskaltaako^^: kaappaat tytön syliis ja pussaat!! jos se pyristelee tai näyttää siltä et "hyi vittu älä koske muhun" ni sano vaan et "vitsi vitsi" koska jos pussaat sitä pakolla nii teijän välit on poikki aika pitkäks aikaa...


      • vOI VITTU :d

        SAATANA REPES IHAN VITUSTI EI HELVETTI!!!!!!!!! :ddddddddddddddddddddd


      • Repesin kans
        yoko_neko kirjoitti:

        tää on vähän sama juttu ku joskus aikoo hypätä järveen mut ei oo varma et uskaltaako^^: kaappaat tytön syliis ja pussaat!! jos se pyristelee tai näyttää siltä et "hyi vittu älä koske muhun" ni sano vaan et "vitsi vitsi" koska jos pussaat sitä pakolla nii teijän välit on poikki aika pitkäks aikaa...

        Siis itsarin järveen?? Vai tarkotitko ihan laiturilta??? Ettei mistää sillalt??? xD


    • TROLOLOL

      TROLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

    • ölkhgf

      nii mut miten suudellaaa

    • Trollittaja

      Trolli

      • :)

        Siis mä oon niiiku nyt 7 luoklla -:) nii meijän koulus on yks poika joka on ihan :) mist tiien et onks se kiinostunu musta


      • Pete94
        :) kirjoitti:

        Siis mä oon niiiku nyt 7 luoklla -:) nii meijän koulus on yks poika joka on ihan :) mist tiien et onks se kiinostunu musta

        Ehkäpä katseesta, tai voithan jpa kysyä häneltä.


    • asdasdasdad

      Ettehän työ tiiä vielä mistää mitään !

      • owjddsjs

        on täällä aikamoista porukkaa kirjottamassa :D ite 14v aina harrastanut urheilua. nykyään sm tasolla. ite oon tämmöne "lihaksikas" yksilö:D penkistä nousee 68kg 14 vuotiaana. ja ei niitä tyttöjä isketä tapelulla. riittä et oot oma ittes, hymyilet, oot kiltti tytölle ja kunhan et ihan norsulta näytä.p :D:D:D


      • asdasdasdda
        owjddsjs kirjoitti:

        on täällä aikamoista porukkaa kirjottamassa :D ite 14v aina harrastanut urheilua. nykyään sm tasolla. ite oon tämmöne "lihaksikas" yksilö:D penkistä nousee 68kg 14 vuotiaana. ja ei niitä tyttöjä isketä tapelulla. riittä et oot oma ittes, hymyilet, oot kiltti tytölle ja kunhan et ihan norsulta näytä.p :D:D:D

        /palm koko langalle koska paska rölli. sagea paskalle.


      • Lollero156
        owjddsjs kirjoitti:

        on täällä aikamoista porukkaa kirjottamassa :D ite 14v aina harrastanut urheilua. nykyään sm tasolla. ite oon tämmöne "lihaksikas" yksilö:D penkistä nousee 68kg 14 vuotiaana. ja ei niitä tyttöjä isketä tapelulla. riittä et oot oma ittes, hymyilet, oot kiltti tytölle ja kunhan et ihan norsulta näytä.p :D:D:D

        j00, olin 10 vuotiaana yhden kivan ja kauniin tytön kanssa, me kävimme ulkona yhdessä ja pidimme hauskaa.,.,.e kesti noin. puolitoista vuotta kunnes tyttö vaihtoi minut toiseen. Olen nykyään 14 täytän kohta 15 ja haikailen yhä tuon tytön perään...hän on minua vuotta vanhempi, mutta onneksi puhevälit ovat säilyneet. o.O


      • Pallinaama ;)
        Lollero156 kirjoitti:

        j00, olin 10 vuotiaana yhden kivan ja kauniin tytön kanssa, me kävimme ulkona yhdessä ja pidimme hauskaa.,.,.e kesti noin. puolitoista vuotta kunnes tyttö vaihtoi minut toiseen. Olen nykyään 14 täytän kohta 15 ja haikailen yhä tuon tytön perään...hän on minua vuotta vanhempi, mutta onneksi puhevälit ovat säilyneet. o.O

        Itse olen 10 vuotias poika, joka täyttää kohta 11.. Itse olen yhdessä yhden luokkalaisen tytön kanssa... Ja mielestäni paras tapa tietää että tykkääkö joku luokkalainen susta, on kertoa hänelle vaikka facebookissa, jos on.. Itse kerroin ihastukselleni että tykkään siitä ja hänkin sanoi samalla tavalla. Näin nyt olemme vasta ehkä ollut kuukauden yhdessä, mutta pitemmälle ollaan sitten koko ajan menossa. :3


      • ...
        owjddsjs kirjoitti:

        on täällä aikamoista porukkaa kirjottamassa :D ite 14v aina harrastanut urheilua. nykyään sm tasolla. ite oon tämmöne "lihaksikas" yksilö:D penkistä nousee 68kg 14 vuotiaana. ja ei niitä tyttöjä isketä tapelulla. riittä et oot oma ittes, hymyilet, oot kiltti tytölle ja kunhan et ihan norsulta näytä.p :D:D:D

        ei oo mikään kumma paino 14 vuotiaana! ite sain ainakin saman ja enemmänkin :D mutta muuten ihan hyvät vinkit!!


    • _T_E_M_P_P_U_

      Oon 11 ja täytän kohta 12, kaverit on vetäny jo kielareita. Ykkösellä olin kauhee nössö ja kakkosellakin, ja kolmosella sanoin jotain normaalia (en muista mitä) ja sit mun kamut oli niin kaksmielisii et alko sanoo homoks, ja nykyään vitosella ja kutosella meiän luokan tytöt kyselee onks must tullu homo, ku sellast huhuu levitellään... Mä en ole homo. Miten saisin jonkun tytön, ja todistettua kavereille etten ole homo. Todistaminen käy varmaan sillä että alan jonkun tytön kaa, MUT MITEN SAAN TYTÖN, kun mua pidetään nörttinä homona ja ällönä, vaikken ole????????

      • einäinnn

        ei helvetti oikeesti. jos tällä hetkellä 9 vuotiaat ajattelee tyttöjen/poikien pokaamista, nii miettikää mitä 9 vuotiaat tekee kymmenen vuoden päästä. tää on menossa niin huonoon suuntaan koko paska. Kun ite olin 9 nii mulla oli päällä joku pinkki ponipaita ja leikin hippaa koulunpihalla.
        Oon nyt ite 16, eikä oo mitään kokemusta, mut sen vaan sanon et 9-vuotias kuuluu ulos leikkimään, ei pussailemaan kaupan nurkalle. ja toi tappelu on nyt ihan älytöntä et sitä en sen enempää ees kommentoi. EI NÄIN!


      • KestävyysJuoksija
        einäinnn kirjoitti:

        ei helvetti oikeesti. jos tällä hetkellä 9 vuotiaat ajattelee tyttöjen/poikien pokaamista, nii miettikää mitä 9 vuotiaat tekee kymmenen vuoden päästä. tää on menossa niin huonoon suuntaan koko paska. Kun ite olin 9 nii mulla oli päällä joku pinkki ponipaita ja leikin hippaa koulunpihalla.
        Oon nyt ite 16, eikä oo mitään kokemusta, mut sen vaan sanon et 9-vuotias kuuluu ulos leikkimään, ei pussailemaan kaupan nurkalle. ja toi tappelu on nyt ihan älytöntä et sitä en sen enempää ees kommentoi. EI NÄIN!

        EI TARTTE KYSELLÄ APUA SUUTELEMISEEN SE TULEE KUN TEKEE! LUOTTAKAA ITTEENNE!!
        Oon 14 ja seurustelin 2 otteeseen saman tytön kanssa joskus about 13 vuotiaana. Seurusteltiin ensi 4 kuukauden ajan. Kesti 2 kuukautta(jos muistan oikein) ja sit suudeltiin ekan kerran. Tyttöystävä pisti poikki keväällä. Palattiin yhteen about kuukauden tauon jälkeen kesäleiril. Ja tällä kertaa seurustelu loppu 1kk jälkeen. Ja mut jätettiin sillein et merkattiin IRC-Galleriaan ja ii2 -Sinkku-, enkä koskaan saanut tietää miks se jätti mut. Mitään syytä ei varmaan ollu. Nykyään oon onnellinen meinaan se tyttö vaihtaa jätkää kokoaja joten hyvä et en oo semmosen kanssa.

        SEURUSTELEMINEN EI OLE PELKKÄÄ PUSSAILUA!
        Se et seurustelee ei tarkota sitä et pitäis pussailla, seurusteluun kuuluu muutakin, kuten syvällisten puhuminen jne... Tunnen porukkaa jotka seurusteli 1 vuoden muttei kertaakaan suudellu. Se on täysin normaalia.

        ÄLKÄÄ ALOTTAKO SEURUSTELUA LIIAN NUORENA!
        Öhh.....nää 9-12v tyypit/tytöt älkääs alottako liian nuorena, sillä jos joku tyttö alkaa seurusteleen niin se on luultavasti tyttö/poika joka vaihtaa jätkästä/tytöstä toiseen. Tällatteit tapauksia on kyllä paljon enemmä tytöissä. En alottanu liian nuorena(olin lähes 13) mut mun ex-tyttöystävä(oli lähes 12) alotti, olin sen about 4 ja haloo se alotti seurustelun about 6v.

        TAPPELEMINEN EI KANNATA!
        Olin 1 meiän luokan pienimmistä ala-asteella mut en ollu kuitenka laiha enkä läski vaan olin urheilija.
        Hirveesti puhuttiin kuka hakkais kenet. Hiljalleen asiat meni siihen et kuka on nopein. Olin alottanut yleisurheilun 6v ja jalkapallon ja jääkiekon 7v. Lopetin jääkiekon 1. kauden jälkeen ja menin jalkapallossa taitoryhmään ja jatkoin yleisurheilua. Olin koko ala-asteen ajan luokan paras kestävyys juoksija ja se oli parempi kuin tapella tai olla nopea koska pääsin sekä nopeita että tappelijoita pakoon. ;) En kyllä tiedä vetosko se tyttöihin, mutta ainakin kerran 2 tyttöö tuli kysyyn et kumman valittisin niist ja tällee....MUT SIIS TAPPELEMINEN EI OO JÄRKEVÄÄ! ALKAA KAIKKI TYTÖT VIHAAMAAN!! LOPETTAKAA AJOISSA!!!

        YLÄ-ASTE
        Nyt oon menossa 8. ja voin sanoo et ylä-asteella pitää olla oma ittensä tai esittää ja sulautua väkijoukkoon. Jos oot oma ittes tytöt tykkää, pojat alkaa kilpaileen ja ittelläs on hyvä mieli, jos esität ja sulaudut ni tytöt ei huomaa sua, mutta saat olla rauhassa muilta pojilta. Mun kunto on heikentyny ala-asteelta mutta juoksin täs 7. Cooperin testissä (12min.aikaa) 2970m


      • typ3Rys
        KestävyysJuoksija kirjoitti:

        EI TARTTE KYSELLÄ APUA SUUTELEMISEEN SE TULEE KUN TEKEE! LUOTTAKAA ITTEENNE!!
        Oon 14 ja seurustelin 2 otteeseen saman tytön kanssa joskus about 13 vuotiaana. Seurusteltiin ensi 4 kuukauden ajan. Kesti 2 kuukautta(jos muistan oikein) ja sit suudeltiin ekan kerran. Tyttöystävä pisti poikki keväällä. Palattiin yhteen about kuukauden tauon jälkeen kesäleiril. Ja tällä kertaa seurustelu loppu 1kk jälkeen. Ja mut jätettiin sillein et merkattiin IRC-Galleriaan ja ii2 -Sinkku-, enkä koskaan saanut tietää miks se jätti mut. Mitään syytä ei varmaan ollu. Nykyään oon onnellinen meinaan se tyttö vaihtaa jätkää kokoaja joten hyvä et en oo semmosen kanssa.

        SEURUSTELEMINEN EI OLE PELKKÄÄ PUSSAILUA!
        Se et seurustelee ei tarkota sitä et pitäis pussailla, seurusteluun kuuluu muutakin, kuten syvällisten puhuminen jne... Tunnen porukkaa jotka seurusteli 1 vuoden muttei kertaakaan suudellu. Se on täysin normaalia.

        ÄLKÄÄ ALOTTAKO SEURUSTELUA LIIAN NUORENA!
        Öhh.....nää 9-12v tyypit/tytöt älkääs alottako liian nuorena, sillä jos joku tyttö alkaa seurusteleen niin se on luultavasti tyttö/poika joka vaihtaa jätkästä/tytöstä toiseen. Tällatteit tapauksia on kyllä paljon enemmä tytöissä. En alottanu liian nuorena(olin lähes 13) mut mun ex-tyttöystävä(oli lähes 12) alotti, olin sen about 4 ja haloo se alotti seurustelun about 6v.

        TAPPELEMINEN EI KANNATA!
        Olin 1 meiän luokan pienimmistä ala-asteella mut en ollu kuitenka laiha enkä läski vaan olin urheilija.
        Hirveesti puhuttiin kuka hakkais kenet. Hiljalleen asiat meni siihen et kuka on nopein. Olin alottanut yleisurheilun 6v ja jalkapallon ja jääkiekon 7v. Lopetin jääkiekon 1. kauden jälkeen ja menin jalkapallossa taitoryhmään ja jatkoin yleisurheilua. Olin koko ala-asteen ajan luokan paras kestävyys juoksija ja se oli parempi kuin tapella tai olla nopea koska pääsin sekä nopeita että tappelijoita pakoon. ;) En kyllä tiedä vetosko se tyttöihin, mutta ainakin kerran 2 tyttöö tuli kysyyn et kumman valittisin niist ja tällee....MUT SIIS TAPPELEMINEN EI OO JÄRKEVÄÄ! ALKAA KAIKKI TYTÖT VIHAAMAAN!! LOPETTAKAA AJOISSA!!!

        YLÄ-ASTE
        Nyt oon menossa 8. ja voin sanoo et ylä-asteella pitää olla oma ittensä tai esittää ja sulautua väkijoukkoon. Jos oot oma ittes tytöt tykkää, pojat alkaa kilpaileen ja ittelläs on hyvä mieli, jos esität ja sulaudut ni tytöt ei huomaa sua, mutta saat olla rauhassa muilta pojilta. Mun kunto on heikentyny ala-asteelta mutta juoksin täs 7. Cooperin testissä (12min.aikaa) 2970m

        .. mutta miten toi suudelma tulee? Sovitaanko tälleen "hei pussataanko kohta?" tai jotain..
        Vai pitääkö vaan mennä siihen naaman eteen ja yrittää? Outoa.. anteeks :D


      • notgay
        typ3Rys kirjoitti:

        .. mutta miten toi suudelma tulee? Sovitaanko tälleen "hei pussataanko kohta?" tai jotain..
        Vai pitääkö vaan mennä siihen naaman eteen ja yrittää? Outoa.. anteeks :D

        Mulla 'ensi suudelma' oli jotenkin huvittava sillä olin muutama viikko ennen luovuttanut tämän henkilön tavoittelun, sillä aattelin ettei se ikinä voisi toimia koska ollaan molemmat tyttöjä ja mä sitä paitsi olin aina ollu hyljeksitty ja kiusattu ni itse luottamusta riitti! XD mutta siis ärsytin tät tyyppii koska siitä oli tullut jo tapa. Se vaan käski lopettee mutta kun kysyin et mitä se tekee jos en lopete ni se sano et vaikka mitä ja suuteli. Istuin juuri silloin aidalla ja putosin selälleni kummastuksesta tietty mä sitten mietin mitä nyt pitää tehä ja lopulta huusin että se oli tahmee koska tää tyttö oli just syöny toffee tikkarin.
        Siis se oli iha aluks järkytys mut lopulta teki mieli itkee onnest. Nyt on 'seurusteltu' jtn vuosi tai luultavasti päällekki.


      • odottaminen kannatta
        KestävyysJuoksija kirjoitti:

        EI TARTTE KYSELLÄ APUA SUUTELEMISEEN SE TULEE KUN TEKEE! LUOTTAKAA ITTEENNE!!
        Oon 14 ja seurustelin 2 otteeseen saman tytön kanssa joskus about 13 vuotiaana. Seurusteltiin ensi 4 kuukauden ajan. Kesti 2 kuukautta(jos muistan oikein) ja sit suudeltiin ekan kerran. Tyttöystävä pisti poikki keväällä. Palattiin yhteen about kuukauden tauon jälkeen kesäleiril. Ja tällä kertaa seurustelu loppu 1kk jälkeen. Ja mut jätettiin sillein et merkattiin IRC-Galleriaan ja ii2 -Sinkku-, enkä koskaan saanut tietää miks se jätti mut. Mitään syytä ei varmaan ollu. Nykyään oon onnellinen meinaan se tyttö vaihtaa jätkää kokoaja joten hyvä et en oo semmosen kanssa.

        SEURUSTELEMINEN EI OLE PELKKÄÄ PUSSAILUA!
        Se et seurustelee ei tarkota sitä et pitäis pussailla, seurusteluun kuuluu muutakin, kuten syvällisten puhuminen jne... Tunnen porukkaa jotka seurusteli 1 vuoden muttei kertaakaan suudellu. Se on täysin normaalia.

        ÄLKÄÄ ALOTTAKO SEURUSTELUA LIIAN NUORENA!
        Öhh.....nää 9-12v tyypit/tytöt älkääs alottako liian nuorena, sillä jos joku tyttö alkaa seurusteleen niin se on luultavasti tyttö/poika joka vaihtaa jätkästä/tytöstä toiseen. Tällatteit tapauksia on kyllä paljon enemmä tytöissä. En alottanu liian nuorena(olin lähes 13) mut mun ex-tyttöystävä(oli lähes 12) alotti, olin sen about 4 ja haloo se alotti seurustelun about 6v.

        TAPPELEMINEN EI KANNATA!
        Olin 1 meiän luokan pienimmistä ala-asteella mut en ollu kuitenka laiha enkä läski vaan olin urheilija.
        Hirveesti puhuttiin kuka hakkais kenet. Hiljalleen asiat meni siihen et kuka on nopein. Olin alottanut yleisurheilun 6v ja jalkapallon ja jääkiekon 7v. Lopetin jääkiekon 1. kauden jälkeen ja menin jalkapallossa taitoryhmään ja jatkoin yleisurheilua. Olin koko ala-asteen ajan luokan paras kestävyys juoksija ja se oli parempi kuin tapella tai olla nopea koska pääsin sekä nopeita että tappelijoita pakoon. ;) En kyllä tiedä vetosko se tyttöihin, mutta ainakin kerran 2 tyttöö tuli kysyyn et kumman valittisin niist ja tällee....MUT SIIS TAPPELEMINEN EI OO JÄRKEVÄÄ! ALKAA KAIKKI TYTÖT VIHAAMAAN!! LOPETTAKAA AJOISSA!!!

        YLÄ-ASTE
        Nyt oon menossa 8. ja voin sanoo et ylä-asteella pitää olla oma ittensä tai esittää ja sulautua väkijoukkoon. Jos oot oma ittes tytöt tykkää, pojat alkaa kilpaileen ja ittelläs on hyvä mieli, jos esität ja sulaudut ni tytöt ei huomaa sua, mutta saat olla rauhassa muilta pojilta. Mun kunto on heikentyny ala-asteelta mutta juoksin täs 7. Cooperin testissä (12min.aikaa) 2970m

        Itse olin 18-vee ku pussasin ekan kerran.. olihan se kivaa, mutta olin kännissä:/
        monta vuotta myöhemmin olin valmis pussaamaan selvin päin.. ja sitä en ole vieläkään katunut! =)

        Odottakaa siis, että tunteet on oikeita, ettei vain suosion tai kavereitten takia pussailla.

        miettikää ku jonku vuen päästä rakastutte oikeasti niin kiva sanoa tyttö/poikakaverille että olen ehtiny pussailla jo 50 ihmisen kanssa... onko sitte kiva?


      • 96asd
        odottaminen kannatta kirjoitti:

        Itse olin 18-vee ku pussasin ekan kerran.. olihan se kivaa, mutta olin kännissä:/
        monta vuotta myöhemmin olin valmis pussaamaan selvin päin.. ja sitä en ole vieläkään katunut! =)

        Odottakaa siis, että tunteet on oikeita, ettei vain suosion tai kavereitten takia pussailla.

        miettikää ku jonku vuen päästä rakastutte oikeasti niin kiva sanoa tyttö/poikakaverille että olen ehtiny pussailla jo 50 ihmisen kanssa... onko sitte kiva?

        jos teitä homoja kiusaa joku jantteri nii sit ku se menee seinään nojaamaan nii meette sen eteen ja potkasette munille, jos se laittaa kädet pallien päälle valittaa ja kallistaa nii että sen pää on noin sun rintakehän kohdalla. sitten laitat kädet sen pään päälle ja vähä polvesta naamaan, nii toimii =) älkääkä valittako tää on mun mielipide! ja se ihme suuteluhomma tulee luonnostaa !!!


    • suutelija?

      Suutelemista ei opetella, se ei ole taito, siinä ei voi olla hyvä tai huono. Oletko koskaan pussanut äitiäsi? opettelitko sitäkin tomaatin kaa?

      Kun kaksi ihmistä rakastuu, ei ole niinkään väliä miten ne pusut sujuu, se on aina kivaa kun tykkää toisesta, poikaystävän kanssa kummankin pusutyyli muuttuu toistensa kaltaiseksi ja näin pussailette samalla tavalla. se vaan tulee. Ja siitä aloitteesta.. poika yleensä aloittaa mutta sekin tulee aikanaan oman aikansa kanssa

    • RakkaudenAmmattilain

      Hei!
      Kysymyksesi oli hyvin ajankohtainen varmasti hyvin monillekin nuorille. Haluaisin antaa tässä muutaman neuvon ihan yleiseen käyttöön. Olen itse todennut nämä taktiikat hyviksi ja minua on myös kehuttu hyväksi suutelijaksi.

      Eli siis. Seuraa ohjeita numerojärjestyksessä. Älä missään nimessä poikkea järjestyksestä!!

      1. Hoida huulet pehmeiksi bepanthenilla (apteekista, ei maksa paljoa), mitä paksumpi kerros, sen parempi.
      2. Jos kyseessä on ensisuudelma, asetu kohteesi eteen. (n. puolen metrin päähän)
      3. Katso häntä silmiin ja ota askel lähemmäs.
      4. Katso häntä uudelleen silmiin ja sen jälkeen huuliin ja sitten taas silmiin. Voit kuivitella tarkastavasi tuleeko autoja ylittäessäsi autotietä.
      5. Laita kätesi hänen haluamaasi paikkaan. (Esim. vyötärölle tai olkapäille)
      6. Nojaudu eteenpäin ja kallista päätäsi joko vasemmalle tai oikealle, niin etteivät nenänne joudu törmäyskurssille.
      7. Lähesty hänen kasvojaan hitaasti(mutta varmasti), etteivät hampaanne kolahda yhteen.
      8. Sulje silmäsi.
      9. Paina huulesi varovasti rentoina hänen huuliaan vasten ja thats it.
      10. Lopeta kun haluat.

      Vinkki: Älä tunge heti kieltä kurkkuun.

      • avuton :D

        oon 12-v poika joka menee kavereiden kaa pullonpyöritystä melkein joka päivä ja kolmella kaverilla on jo tyttöystävä meiän porukast mut mul ei viä mut must tuntuu silt et joku niist tytöistä kyylää mua...
        kerran oon jo pussannu siinä pullon pyörityksessä yhtä tyttöö poskelle ja se mua...
        haluaisin pussata jotai ku se näyttää kivalta :D enkä osaa oikei pussata ees poskellekkaa X(


      • R.CRIMINAL
        avuton :D kirjoitti:

        oon 12-v poika joka menee kavereiden kaa pullonpyöritystä melkein joka päivä ja kolmella kaverilla on jo tyttöystävä meiän porukast mut mul ei viä mut must tuntuu silt et joku niist tytöistä kyylää mua...
        kerran oon jo pussannu siinä pullon pyörityksessä yhtä tyttöö poskelle ja se mua...
        haluaisin pussata jotai ku se näyttää kivalta :D enkä osaa oikei pussata ees poskellekkaa X(

        mun mielestä sä teet nyt kärpäsestä härkäsen, kaikki osaa pussata, mut mun koulussa on yks pari ja ne pussaa joka päivä ne alotti sen viime viikolla. miten mä saisin poikaystävän mun luokalta?


      • elä lapsuutes loppuu
        avuton :D kirjoitti:

        oon 12-v poika joka menee kavereiden kaa pullonpyöritystä melkein joka päivä ja kolmella kaverilla on jo tyttöystävä meiän porukast mut mul ei viä mut must tuntuu silt et joku niist tytöistä kyylää mua...
        kerran oon jo pussannu siinä pullon pyörityksessä yhtä tyttöö poskelle ja se mua...
        haluaisin pussata jotai ku se näyttää kivalta :D enkä osaa oikei pussata ees poskellekkaa X(

        ensinnäki voin sanoa että tappelin siinä ala-asteen aikoihin koko ajan mutta kyllä se järki meni päähä ku yläasteelle siirrty noh nykyää onnellisesti tyttöystävän kaa menee tappelut todellakin pakon eessä ja jos lähette harrastamaa mm: thai nyrkkeilyy tai jotain muuta vastaavaa nii muistakaa se että kun käytätte kadulla oppimianne lyöntejä/potkuja sinun vartalosi luokitellaan aseeksi jolloin se on törkeä pahoinpitely josta saatatte joutua maksamaan isojakin summia rahaa korvaukseksi ja istumaan siitä linnaan. elikkä nyt oon 17 harrastan sandaa eli shaolin kung fu johon kuuluu kung fu sekä aselajit.... elikkä itse jos joudun tilanteeseen jossa voin joutua alkaa tappelee joko siirryn pois toiseen paikkaan tai jos en pääse pois lukotan tai pikku näpy hermopisteeseen jolloin ihminen ei todellakaan liiku mihkää vähä aikaa ja teen ilmotuksen poliisille pahoin pitely yrityksestä kuin että alkaisin itse korvaamaan.....nii ja viel se et kaikki alle 14-15v nauttikaa elämästänne viel ku se on helppoa ja kivaa... itseltä löytyy kokemusta joistakin asioista tässä, ja muistakaaks se että ne tytöt lähtevät mieluummin kanssasi kahville tai leffaan kuin katsomaan kuinka vedät pääs täytee kaljalla tai jollai muuulla ja rupeet tappelee


    • jesds

      on kaks eri tapaa mut parhain on ehk s ku otat vaikk ala huulen ja se sun ylä huulen

      • wertyu

        siis en ymmärrä mitä vaikeeta oon ite 12 ja hyvi onnistuu!;D


    • ninmikmerkki

      kato pornoo

      • -.-

        Älä jaksa! Tääl hei, käy jotain 8 vuotiait ja ne ei ees tiiä mikä on PORNO! et älä viitti! Urpo


    • pööpöö

      Siis suuteleminen on oikeen helppoa. se tulee luonnostaan. suutelu on oikeesti tosi kivaa sit jos parina on ihastus. mulla ei oo koskaan ollut poikaystävää mut suudeltuu on tullu yhissä bileissä.

      ja juu tiiän et toi eka kommentti on kirjotettu joskus kauan sitten, mutta vastasin kuitenkin.

    • annannnaa

      Älkää tosiaankaan aloittako seurustelua liian nuorena.. minusta seurustelu aloitetaan vasta kun on ollut jonkun näköistä flirttiä, eli ollaan vaikka suudeltu jo pari kertaa. Eikä sillä tavalla, että aloitetaan suhde ja sitten pelottaakin joku ensisuudelma...
      Itse olen nyt 14 vuotias ja valmis suhteeseen, tosin poikaystävä puuttuu ;)
      Suudellut olen jo pari kertaa.

      • kamukameli

        Ketä nyt suutelis, jos ei oo poikakamuu???


    • Suski186734

      Oon 11.v ja painan 27 kg ja laihdun koko ajan. Syön paljon pullaa ja oon muutenkin koko ajan syömässä. Mulle on annettu ja pillereitäki nyt en enää tiiä mitä tehä. Ja nii mul on poikkis jonka kaa meil on ihan kunnon suhde asun melkein niiden kotona oon siel ihan joka päivä ja tosi monet yöt. Suudelmii on tullo jo tooooosiii paljon mut en tunnu vielä osaavan sitä! AUTTAKAA!

    • perus poika

      Mä oon koht 16v poika, eikä mul oo koko elämäni aikana tullu mieleen hakata ketään ei oo mitään syytä mikä oikeuttais mut siihen, sitä paitsi tappelemisesta tulee vaa ongelmia.

    • vhul.kjlc.jhm,

      miten suudellaan oon 13v. enkä osaa suudella mitä mun pitää tehä ku mun poikkis on yhtä huono ku mäki suutele nii auttakaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ................

      Voi jestas sentään! Parhaimmat naurut!

      • hehehöhöhöhöö

        Tää on kyllä ihku ketju :D


    • hiphoppari1997

      Kun sanotaan että pitää olla oma itsensä nii sillä tarkoitetaan että on paljon itsluottamusta siihen minkälaainen on ja ei oo liian ujo..
      Ja nuoleminen/suuteleminen ei oo vaikeeta, tekemällä oppii pistää vaan suut vastakkai ja silmät kiini ja sit vähä leikitään niil kielil iha sillee hellästi. Se tulee kyll ihan luonostaan koska se on jo valmiiks meiän aivoissa mite se tehään. (oon kuulu et ihmisil on paksummat huulet ku eläimillä sen takii et ne on aina nuollu).
      Tappeleminen kannattaa jos joku vittuilee, ite vedin yht jätkää turpaan koulus ja sen jälkee ei oo kukaan vittuilu mut ei se kuitenkaa useimpien muijien saantiin auta paitsi et jätkilt enemmä rispektii joka taas parantaa asemaa ja saa helpommin jonkun friidun. Sill et kuitenkaa saa mitää world peace muijaa eli riippuu vähä kenet haluut nii yrität olla jonki verran samalaine ku se.
      noni täs oli vähä neuvoja 14 weeltä joka elää aina kybäl. Mut älkää flipatko, vaik hengaan kaikis gangsta posseis nii kuitenki hyvät arvosanat koulus kannattaa aina kans miettiä tuleivaisuutta eikä vaa sitä hetkee mis just nyt elää. älkää kannabista pidemmälle huumeissa menkö :D. Ja tällaset keskustelu palstat on oikeesti ihan turhii.. ite ku olin aika luuseri pari vuotta sitte olin nii luin näit kokoajan, mut nyt voin sanoo et täält ei oikeesi opi yhtikäs mitään, pää menee vaa sekasin. Nii menkää vaa jonnekki pokaa muijii ja flirtatkaa aina kaikkien kaa nii sill oppii eniten, mut ekaks pitää vaa hankkii hyvä itseluottamus, siihe voi mennä pari vuotta mut se on sen arvosta vaik voi olla aika vaikeeta, when that is done the game is on! ;))

      • 1980

        Mä oon nuoren tapellu paljon, ja voittanu useimmat(melkei kaikki), mut siit tulee vaa respektii joksi pariks päiväks. Myöhemmi saa ne kaikki voitot kostona takas... Joten tappelu kannattaa vaa jos on pakko eli niinku itsepuolustukseks


      • Jatkoa edelliseen
        1980 kirjoitti:

        Mä oon nuoren tapellu paljon, ja voittanu useimmat(melkei kaikki), mut siit tulee vaa respektii joksi pariks päiväks. Myöhemmi saa ne kaikki voitot kostona takas... Joten tappelu kannattaa vaa jos on pakko eli niinku itsepuolustukseks

        Siis ongelmii en oo joutunu mut useimmat... Eikä sitä tappeluu kannata muuteskaa


    • Mä!!

      Oon 12v ja haluaisin opetella suutelemaan miten sitä voi opetella

    • A217

      PERSE ESIIN JA PIMPPA PALJAAKS

    • 12345676545678765434

      Mä kerron kaikille mitä kannattaa tehä PISTÄKÄÄ MUNA PILLUUN JA SITTEN SANOTTE VAAN AAAAAAHHHHHHHHH

    • .

      mua sano kans yks homo homoks sit olin sillee mitä vittuu ja vetäsin turpaa oikee olan takaa sit sen tyttöystävä sano et älä enää hakkaa sitä nii löin sitä vitun kovaa päähä ja se tipahti no mitä ite alko väittää vastaa pirkele

    • naapurinpertti

      en mä nyt ketään ikinä pussaa! hei haloo oon10 vuotias

    • HauskaaOli

      Luoja mitä juttua ei voi ku nauraa tälle keskustelulle... Jatkakaa samaan malliin ni on taas mille naureskella.

    • se joka välittää

      moikka oon ite ihastunu yhteen poikaan ja se muhun se on aika pitkä mutta vähän läski ei nse ole ulkonäöstä kiinni vaan luonteesta en mä ainakaan alkais jos se ois komea ja öykkäri

    • dsigbdfr

      Hauskaa luettavaa :D
      Must on aika kornii sanoo että nuorena seurustelu ei kannata.
      Oon nyt 14 enkä pidä itseäni mitenkään erityisen vanhana, mutta on mulla jo paljon parempi moraali kuin joillakin aikuisilla.
      Mun mielestä seurustelu kuuluu jo miksei vaikka 11v. elämään. Myöhemissä vaiheissa ei sitä voi edes kutsua seurusteluksi (paitsi joissain harvoissa tapauksissa ehkä)
      Pusut, kielitornadot ja kaikki kuuluu asiaan, niistähän sitä sitten oppii (:

    • Vitun evo keskutelu

      dsigbdfr


      Mitäs jos alkaisit **** nuolemaan omaa pilluas ja sormittaa saatanan pentu!

      • -.- ilona .-.

        :D aik hyvin ;D sanottu ite sanoisin kumminki toiste. Muuten..ku sanoit tollee sille penskalle must tuntuu et oot itekki aaika pentu.. Ei pahal mut... nii ei pahal |8


    • Ikä on vain numero:)

      dsigbdfr

      oot ihan oikees!! Mä oon 11-v tyttö ja mulla on ihana poikafrendi. Ei me sillain vedellä kielareita, mutta tykätään silti toisistamme tosi paljon. Kaikki tietää meidän suhteista ja monilla esim. meidänluokkalaisilla on suhteita joihinkin saman ikäsiin. Että so what, kuka sanoo minkä ikänen "tarvii" olla ennen kuin alkaa seukkaamaan? (:

    • Halukas yhdyntään?

      Olen 14v poika ja 3kk päästä 15 ja mulla on tyttöystävä joka on 15. Olen 175cm pitkä ja painan 63kg ja kyllã minulla on lihaksia. mutta Joo tiiän et on aikaista puhua seksistä mutta on tilanteita on tullut jossa hän on käynyt pervoksi ja pelkässä topissa lähennellyt minua. Olen keskustellut tyttöystävän kaverin kanssa ja hän sanoi että nyt olisi hyvä aika ja kertoi että tyttöystäväni kuulema haluaisi että minä teen aloitteen... mutta jos ei kiinnosta antaa neuvoja niin ei kiitos negatiivisia kommentteja. Mutta auttakaa miten teen aloitteen.(alkoholia on juotu myös et tiedoksi)

      • -.- ilona .-.

        justiinsa.. en osaa vastata ;D


    • rakastan sua

      oon syksyllä 13 v tyttö ja mulla oli 15 vuotias poikaystävä....tykätää tosi paljo toisistamme ja haluttais olla yhes mut onks meillä liikaa ikäeroa ?? ;(

      • jokuvaannn

        Kaikkihan aina sanoo, et ikä on vaan numero, niinku se onki.
        Ite oon 14, ni ymmärrän kyl jos tykkäätte toisistanne ja näin, se voi olla vähä hankalaa, varmaa jotkut "kaverit" pilkkais tai jotain tällläst, mut sun kannattaa ite miettii sitä ja tehä päätös(((: täs ei varmaankaa ollu apuu, mut kuitenki(((;


      • -.- ilona .-.

        No ei!!! tod.. teil on just sopivasti 2vuotta ikäeroo


    • eräääs^^

      Hauskalukee;D ...

      Oon siis 13v meen seiskalle, mul oli poikafrendi viime vuon..
      Tykättii vaa toisistamme jonku aikaa sit mentii yhtee jossain kuukauden jälkee.
      Aika moni frendi silleen painosti pussaa, sit jossain 2vk pääst pussattii nopeest ulkon, se oli todellaki nopee ja näi, sit se jatku jonku aikaa, ja sit erottii ;__;

      Se jälkeenki aika kaua, mut ei me silti alettu uuestaa..
      Tykkään nyt siit aika paljonki, en tiä pitäiskö kertoo, ku täs "välissäkin se sano et tykkää toisest .______, nyt taas "hän ei tiedä"

      me mennää eri yläasteille, eikä nykyäänkää eron jälkee vuetetä aikaa tai mitää..


      1. pitäiskö kertoo hänelle et tykkään siit?
      2. voisinko alkaa uusiksi?
      3. Voiks sen laskee "ensisuudelmaks (;?

      • Nepsu(x

        Mooooi
        OOn 12 meen seiskalle itsekkin, ja ei mun mielestä siinä ois mitään pahaa?
        1. PITÄIS !:D
        2. VOISIT, jos se toinenki tykkää susta:3
        3. Itse sinä sen päätät.


    • eräääsuudestaan^^

      Anteeks kauheesti, jäi pikkune printti tost tekstist poois(;;
      Siis seki sano tykkäävänsä must sen jälkeenki aika kaua, ku oltii erottu.

    • ei mitää välii

      mun mielest sillä ei oo mitn väliä minkä ikänen se toinen on paitsi kuha ny ei ois mitn 10 vuode ikäeroo.. :D mut jos on toisee rakastunu nii siihe kannattaa tarttuu kii ja suojella sitä toista. Mä oon 13 ja mulla oli poika ystävä joka oli mua vuotta vanhempi se jäi rekan alle suoraa mun silmien edessä vuos sitte ja se oli täys stoppi mun elämää. en oo sen jälkee pystyny seurustelee kenenkää kanssa. joten mun mielestä kannattaa oikeesti alkaa toisen kaa jos sitä rakastaa vaikka ois kuinka paljon ikäeroo. JA OIKEESTI PITÄÄ HUOLTA SIITÄ TOISESTA! mulle jäi enää huolehdittavaks sen hauta ei oo kivaa. :(((

      • ---

        Jos totta puhutaan niin en kyllä oikeen usko että toi on totta :D Sori ny vaan :D


      • nainen.

        Enkä minä. Tuota nyt ei usko kukaan. Tuosta jäisi kovat traumat.. jos ymmärrät mitä se sana tarkoittaa...


      • -.- ilona .-.

        Et ikinä arvaa mitä ;D no ok.. mun sisko (18-v) seurustelee 32.v:n miehen kaa :D et ihan sillee. oon sit ite (16.v)


    • raksupoju

      kertokaa mit pannaa?????????

    • ei kuulu sulle

      Voiks kukaa sanoo miten poikia harmataan jos tyttöjäki hurmataa?!

      • -.- ilona .-.

        Heelposti...no..jotenki vaa en oo kyl koskaa hurmannu |8 että ihan tiedokseksi vaan :D :|


    • jbviyfokv

      JOOOO KERTOKAA IHMEES :DD (y)

      • -.- ilona .-.

        Ai mistä pitää KERTOO??!!!


    • nnkhljn

      Miten pojat saa just "hurmattuu"?

      Tytöthän saa jos on iha oma ittensä, mukava yms(:
      Miten pojat((;?


      &Onks ihan normaalia tykkää edellisest poikafrendist, vaik erost onki päälle 3kk?

      • vcgnndg

        Se on sillälailla että anna niitte poikien juosta sun perässä äläkä sinä niitten perässä :)


    • Ihmettelevä ihminen

      Voi vit! Miks tääl o 9 vuotiait??

      • Ei kuulu sulle!

        Onks...tääl 9v:ä? Voi... p a s k a Siis täh? Mä en ees... Tajuu... Seurusteleeks :eet? Voi viitun urpot! oon ainaski ite 14v jaa täytän joskus 15! xDDD mun yhen kaverin (pikku sisko) on tääl ja se on 10v seki on iihan liian nuori!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D


    • jngijwtrpöoh

      vaikuttaa hieman:D

    • outo ...

      aai miltä?
      ei oikeesti 9vuotiaitte tarvi tollasii miettii todellakaan!

      ja "eräääs^^", vastaisin sulle..
      ei siinä mitään pahaa ole ja sunhan se ihan itse pitää päättää, neuvoja tottakai kannattaa kysyä, muttä itse sen päätöksen teet:)
      voit tehä mitä haluat, suudella häntä tai vain vaikka pitää seuraa... ? ;)

    • ilykhc

      hmm.......

    • jonnekeskustelu.com

      Voi tsiisuksen idiootit -.-

      Ehkä 11 vuotias ei yritä iskeä 16 vuotiaita likkoja, niinku nämä kommentoijat yrittää sanoa. Nykyään ala-astelaisetkin seurustelee, Niin ja tuohon lihas juttuun, Jos asut kaupungis, niin mee salille, voit kysyä enemmän bodanneilta neuvoa, jos taas asut maaseudulla teillä on oma maatila, mee tekeen sinne töitä.

      Huomioidaan tässä se että maaseudulla lihaksia tulee paljon monipuolisemmin, kuin salilla. Salilla keskitytään muutamaan lihasryhmään, yleensä käsivarret vattalihakset. Maaseudulla taas töitä tehdessä koko kroppa kehittyy . Murrosiässä tosiaan lihakset kasvaa nopeampaa pojilla. ( Likoilla ei vaikutusta... ) 8) Jotta tämmöistä.

    • JJJJJJJJJ45342DFSG

      ULOS YLÖS JA LENKILLE KOKEILE NOSTAA VAIKKA EKA 100KG SITTEN 200KG JA JUKSE TÄYSILLÄ 50KM SILLEEN

    • Huvittavaa ;D

      Pentele! Aihe ei liity mitenkään lihasten kasvamiseen!!! Kyse on siitä että kuinka suudelllaan kun on uusia asia!!! Unohtakaa se puntti juttu :d Itsekkintarvitsen neuvoa!
      Ja on aika huvittavaa kun muut leveilee 9v pojalla kuinka painavia puntteja ne nostaaa xDDDDDD

    • joomoro

      joo viittittekö vastata? :D eli joo oon 14v ja täytän alkuvuodesta siiis 15. oon jotai 168cm 48-50kg ok? :) minkä ikäsenä ois teijän mielestä hyvä ikä alkaa seurustelee? :) ku ainakin mun mielestä 11v on viel kyl liian nuori :D

      • Apua(ko)?!

        minun mielestä silloin kun se itsestä tuntuu oikealta on hyvä aloittaa seurustelu jos on joku mieluinen ihminen mutta ei kannata rynnätä mihinkään seurustelu suhteeseen itse olen tehnyt kerran sen virheen että seurustelin vain seurustelun takia olin nuori ja tyhmä ja se oli kaikkien aikojen kamalin suhde eli älä tee samaa virhettä jos oikeesti tykkäät jostain niin silloin on oikea aika alkaa seurustella! :) mutta kyllä oikeastaan olet oikeassa tuossa että 11 vuotias on aika nuorivielä! :)


    • Terve vaa

      ku mä olin ala-asteella jotkut "seurusteli" jo 4. luokalla, ne kesti yleensä muutaman viikon joillaki vaa päiviä. 5.luokalla suhteet piteni hiema. 6.luokalla useimmilla kesti jo useita kuukausia. Nyt meen 7.luokalle ja jotkut on seurustelleet jo 6.luokan alusta asti ja o vieläkin yhessä. Mun mielestä ei oo sellasta tiettyä ikää, mut on munki mielestä 11v liian nuori :D

    • f

      Yksis bileis mä tungin dildon mun kaverin pilluuja sit se kehu mun taitoja, ja me vaa alettii suutelee siin.

      • pringles maan

        ooot aika vidun proo mä laitoin kaverin (pojan) anaalii semmosen pringlestuubin ja se kehu mun taitoja ja sit vedettii sen jälkee toisii pebaa ;) :PP


    • tr0l0l0l0l0l0l

      voi hyvätavaton näit juttuja:D

    • trololololollol

      :DDD aika jutut on tääl = vuoden naurut :DDD

    • kuulkaas junnut!

      Eihän kenenkää 9-12 v pitäs miettiä edes tollasii asioita. onko es sun muut energiajuomat sekottanu nykynuorison päät vai MITÄ HELVETTIÄ! ku lukee näit juttuja...
      Kun ette tajua hölkäsen pöläystäkään mistään vielä niin leikkivää vaikka legoilla, jos tiedätte mitä ne on edes :D (ei millään pahalla).
      itse olen 18.v

      • moiiiiiiilol200

        Öö tota... ku mä tykkään yhdestä mun luokan pojasta, ni mistä mä voin muka tietää Tykkääks se musta? Oon siis 12.v


    • hallihulli

      Olen 11.v tyttö ja painan 50 kg mitenkä saisin laihduttettua nopeaa??

      • Oot sä iha viisas?

        ootko hullu jos rupeet laihduttaa et pakolla ikinä tuu kasvamaan tai saamaan rintoja miehille ulko näössä on yleinsä tärkeintä se et ei oo lauta!


      • hallihulli
        Oot sä iha viisas? kirjoitti:

        ootko hullu jos rupeet laihduttaa et pakolla ikinä tuu kasvamaan tai saamaan rintoja miehille ulko näössä on yleinsä tärkeintä se et ei oo lauta!

        niin mutta siks haluaisin laihtua vaan jotain 5-10 kiloo


    • hallihulli

      Mulla ainakin on jo melkein poikaystävä ja oon 11 joten ei se oo mitenkään paha ikä jos vaan tykkää jostakin saman ikäisestä.

    • Amuto

      Te mammanpojat... Tytöt tykkää (minäkin tyttön) että joku osaa olla kova mustaa draaginen ja kovis ... Olkaa kovii ja mustii nii ainaki minä pidän:D OOn pihkas yhtee jolla on äänenmurros mut se on varattu:( mut sain yhen Ville joka on just ^ o´hjeiden ruummillistuma

    • 15v poika

      ei vittu teiän kaa! 11v penskat, mun mielst alkakaa vast harkita suhdetta ku oikeest ihastutte johonki... ihan turhaa ees miettii niit asioit noin nuorena

      • neuvoa tarjolla

        Jooh... totanoin. Kirjottelin tänne viestei vuos tai pari sitte. Tarvittin sillo apua näihi juttuihi mut nyt kun oikeesti tiiän jo näitä juttuja voin tulla neuvoo näitä uusia apua kaipaavia. Suudellu en oo ite viel mut poskipusuja on jaeltu puolintoisin totuudessa ja tehtävässä. Eli: jos oot viellä ala-asteella etkä oo ihastunu kehenkää sun luokkalaisees oota että pääset yläasteelle koska kun luokkakaverit vaihtuu luokalle tulee myös paljon uusia tyttöjä jotka ei tiiä susta mitään. Ennen yläasteen alkua kiinnitä huomiota ulkonäköösi. Esim. Hanki uusia vaatteita käy joka pv suihkussa huolehdi ihostas jne. Jos et ole tyytyväinen hiustyyliisi hanki uudenlainen staili. Sitten kun yläaste alkaa hanki uusia ystäviä jotka hengaa paljon tyttöjen kanssa. Tätä kautta pääset tutustumaan tyttöihin. Menkää porukalla vaikka teille tai jollekkin kaverille ja tutustukaa toisiinne. Menkää vaikka totuutta ja tehtävää siinä tutustuu hyvin toisiin ihmisiin. Porukasta voit löytää kivan tytön jonka kanssa alat ehkä seurusteleen. Enempää en osaa neuvoa koska en itekkäänoo tän pidemmälle edenny mut mulla toimi näin ainaski. Toimiiko teillä? :-)


      • Enni ooomeli

        Hei! Mun kamu suuteli yhen Eemelin kaa ja pitkästi 6v mut en mä oo ite mut pitäiskö
        ?


    • 13v poika

      hallihulli ei vittu "on jo melkein poika ystävä" joten sulla ei ole

    • 76v fabu

      >:=

    • hallihulli

      No nyt mulla on. Et sitä se meinaa et on pian kun se oli jo mulla tai siis se ei ollu viel valmis mut sit se oli. Joten nyt mulla niin kun on poikaystävä. Et revi siitä.

    • kaisitäsaa

      vastaus : mulla on sellanen ongelma ku me oltais mun poikafrendin kaa valmiita suuteleen.

      mitä vittuu valmiita suuteleen klapilla jätkää päähän ja suoraan palmun juuree vaa

    • Vinkki pojille!

      Paras tapa saada tyttö, on olla oma ittes! Itse olen tyttö ja ilahtuisin hirveesti, jos joku poika tulis puhuu mulle, vaikka sen kaverit estäis sitä ( esim. ). Maailmassa on hirveesti kaikkia typeriä poikia, jotka mahtailee ja tappelee! Muhun ei ainakaa tee vaikutusta mikää öykkäri! Semmonen kiva poika.. Kai maailmassa on yksi ylitse muiden... :)

      • jaapokkokka

        yksi on ylitse muiden ja se on CHUCK NORRIS


      • kskakdbndlwjw
        jaapokkokka kirjoitti:

        yksi on ylitse muiden ja se on CHUCK NORRIS

        Vitun ääliöt! Kysymys oli että miten suudellaan


    • w1lu

      tää o aika säälittävää tytöt ja pojat get a fukcing life

    • Norrisin Jaakko

      Ompas kehittävä keskustelu. Jos oikeasti haluatte hakata jonkun (Jota en suosittele), kutsukaa Chuck Norris paikalle, hän hakkaa kaikki!

      Damn Norris you scary!

      • minkkiprinsessa

        norrisin jaakko on oikeessa :D tääl nää munattomat pikkupojat uhoo toisillensa tappeluista ja naisten kaatamisesta.... nooh, se on se kausi. mitä muutakaan niiltä voisi odottaa ennen lukio/amisikää.


    • Nainen.

      Miksi tänne tulee jotain 10-13 vuotiaita puhumaan poikaystävistänsä/ tyttöystävistänsä, kun sen tietää, että sen ikäisenä olevat suhteet kestää pari päivää tai 2-viikkoa. Ne ei tule kestämään loppuelämän, voi huh huh, Sen ikäiset eivät vielä ymmärrä mistään mitään ja tulevat tänne kehumaan mitä ovat nyt tehneet..

    • mä!!

      älä sinäki siinä kovistele Nainen. toisil on hei ongelmiii Daaaa

      • Nainen.

        mä!!
        mikä 10-vuotias sä luulet olevas. Tuon puheen perusteella. Ei Tuon ikäisillä kestä mikään suhde paria viikkoa kauempaa..


    • 16vuotias

      Mulla oli toi sama ongelma joku vuosi sitten kun tapasin sen ihanimman jätkän. En ollut ikinä suudellut ketään ja tiesin että tällä jätkällä on ollut monia tyttöjä tätä ennen ja on myös suudellut. Itseani hirvitti oikein ajatella että jos puren sitä vahingos tai jos pilaan kaiken ! mutta kun vain luotti itseensä niin hyvin se meni (:

    • suutelu

      mä sain sähköpostiin viestin miten suudellaan pitää vaan pistää huulet yhteen

      • nällöton

        Kannattaa pyytä sotä sängkyyn.!!!!!!


    • outolainen

      sillein ihanasti

    • hallihulli

      No voi ***** te aikuset. Ettekö te tajua et voi 11-13 vuotiaiden ''seurustelut'' kestää kauemmin kuin 2 viikkoo mul on ainakin ollu jo poikaystävä 3 kuukautta.
      Tää koskee eniten sua Nainen.

      • Hallihullin kommento

        3kk Voiku oot säälittävä :D xDDDDDD (LÖL) 3 KUUKAUTTA! Voi.. siinäpä meillä pisimmän seurustelun HALLIHULLI!


    • ?kysyjä?

      (ei ole kysymys) tää suomi24 meni aika paljon sekasin mikä juttu tääkin on luulevinaan

      • ,

        Pidän voista.


    • umpsijumpsi

      Täst tulee niin klisee... mut kliseet on tullu siit et ne on totta! Ehkä. Se hetki vaa vie sen mennessää tai sillai ku se tulee kohalle nii osaat sen. Kaikki pussaa eri tavalla, ei oo mitää oikeeta tapaa. Avat suutas ja laitat sitä kiinni, siinä se periaatteessa on. Kieltä ei varmaan kannata aluks käyttää :)

    • Suutelun kertoja..

      Suutelu on hyvin rakkauden todistamista. Kontakti on helppo, jossain romannitessa kohdassa lähesty ja ota vaikka takamuksesta tai jostain kiinni , & suutele huulet yhteen poitsus kanssa ja sitten normaaliseksi. Tämä on pussausta.. Mutta todellinen romantiikan suutelu on hyvin kaunista mutta alkuun varmasti vaikeaa. Ensiksi opettele suun muodot. Suu auki, ja sit poikaystävääs kaa vähän niinku pussaat tai sillee imuttelet. Helppoa! Mutta yksinkertaisen vaikeaa selittää!

    • moderator-1

      Ja nyt riittää nämä "TUNGE MUNAA PILLUUN JA SANO AAAAHHHH" -vastaukset!
      Menkää "rakkaus & seksi" -palstalle jos sellaisten vastausten kirjoittelu kiinnostaa, tai hankkiutukaa terapiaan, jos teillä on ajatuksia, joista ette pääse eroon.

      Hyvää Uutta Vuotta!

      Terveisin: moderator-1

      • moderator-1

        P.S. Samoin nuo aikuisten ja lasten (myös nuorten, alaikäisten) riitelyt saavat riittää. Perustakaa niille vaikka kokonaan uusi keskustelu, mutta älkää laittako niitä kymmeniä turhia viestejä tänne.

        -Kiitos


    • ok

      ei tähän oikee voi antaa neuvoja, se vaa tulee sieltä sitte ku tulee se tilanne

    • deeneljäneljä

      työnnät vaa kieles sen kurkkuu ja livot sen kitalakee ja sit samalla ähkit tosi kowaa. näin mä ainaqi teen.... xD nii ja sit siirryt hiljallee alaspäi ja otat sen kullin suuhu ja imet. täää on se beruzz..
      PS: voixx joku kertoo tuleex sprema pissana vai kakkina ulos ihmisen mahasta niiqq jos on ottanu suihi ja nielly kaiken?!?! :O
      xoxo

    • mörrikkä

      hahhaha, ekassa suudelmassani yritin apinoida jotai "miten suudellaan"-videota netistä ja voin sannoo, et meni ehkä perseimmilleen koskaa :D:D että antakaa fiiliksen (tai toisen suutelijan) viedä, eikä mietitä enempiä : D

    • -.- ilona .-.

      Sä oot varmaa hyvä suutelemaan ku vaa YRITÄT lähesty vaa sitä poikkist ja SUUTELE!!!!

    • -.- ilona .-.

      Sanon taas mut.. se on helppoo oon ite kyl vast 14.v mut iha sama, se on helppoo :D siis ei tartte ku vaa lähentyy poikaa ja antaa mennä..Niin mä ainakin tein ;) Siis mun poikkis on IHUNA se välittää, no KAIKKEE kummiski yritä lähentyy ja sit MENNÄ!!!

    • hosulihitler

      paskaapaskaa t.hitler

    • Iina XD

      sonja968 monta vuotta oot?

      • -.- ilona .-.

        Iina XD vastaskose Sonja muka?


      • -.- ilona .-.

        Sul on muute kiva nimi tääl iina (; IINA SÄ HUIJASIT! sanoit kännys et ai nii |8 joo joo joo joo pälä pälä seli seli juu kyllä se sonja968 on sonja Nieminen :D .___.


    • ymmällään oleva

      kuinka vitun epätoivosia ihmiset on?! Ei sitä opi muutaku treenaamalla ja ottamalla toisesta mallia vitu urpo!
      Sama ku kysyis et miten sidotaan kengän-nauhat, OPPIMALLA PELLE!!

    • Miks ihmeessä? =O

      Miks ihmeessä, ihmiset/oliot haluu SUUDELLA?! Mä en, TAJUU! MIks, miks, MIKS? Kaikki on vaa miks! Jos joku sanoo koko ajan : En, ei, et! Ja sitte se toinen kysyy sanotko kaikkeen en? Ja se toine´n vastaa : En! Eli sanooks se? -.- Tottakai! vitun urpot ette tajunnu! -.- -.- -.- .-. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--. -_________- =| Nyky ajan ihmiset ei sit tajuu miiistän mitään! xDDDDDDD XDDDDD xDDD Tuijottaa vaa jotain : Kaunaa/ Terminaattorii! =D -.- Surkeit... Ai noo hyvä ehkä on .... En kerrokkaa teitä rupeis PELOTTAA! sceery! Voi piip! xDDDDDDD! Urpot on urpoi!

    • ;))))))

      Näään...melken joka päivä et joku suutelee! Mul on isosisko jolla on 32 ikänen mies! ja se ite on 17 VASTA! (oon sit itte 13)

      • Hanna-Riikka 17v

        En usko! Et sä muka JOKA PÄIVÄ NÄÄT SUUTELUU! Tulin tänne auttamaan enkä hitto selvittää asioit mitkä ei oo TOTTA! Eli, lopeta toi valheen puhe!!!!!!!!!!!! xDDDD T: Rakas siskosi!


      • ;)))))
        Hanna-Riikka 17v kirjoitti:

        En usko! Et sä muka JOKA PÄIVÄ NÄÄT SUUTELUU! Tulin tänne auttamaan enkä hitto selvittää asioit mitkä ei oo TOTTA! Eli, lopeta toi valheen puhe!!!!!!!!!!!! xDDDD T: Rakas siskosi!

        Täääääääh???????????!Hanna-Riikkaa! Ai, moi sisko! Mä tässä puhuinkin siitä että mä EN nää jokapäivä uuteluu! ;))))


    • jcgfdfh

      mkoibvy hh jbnjhyhsujujujfnhujuskkmfjjmjmjcvjjhuuudfifdjixgfdjgibfihjfgihufighdfugjdiufgfth

    • voi ei

      voi ei .....

    • Kokemuksesta voin kertoa, että meillä ainakaan ei mennyt ihan täydellisesti eka suudelma: poika käytti hieman kieltä ja minä hölmönä en ollut koskaan "nuollut". Mutta sitten illan aikana sitä osasi tulkita mitä poika tekee, eli pitää mennä vain fiiliksen mukana !! :)

    • Ota opista vaari ;D

      no mulla ja mun poikaystävälä eni joku aika sitte poikki ja me oltii jottai puoli vuotta yhesä.. ja mää mietin kans sillo että entä jos mää en ossaa ja kaikkia tuommosta mutta kyllä se sitte ku on oikia hetki (eli ei keskelä kaveripiiriä vaan kahestaa jossain :)) nii ootat että se poika tekkee alotteen ja sitte se tullee iha automaattisesti :))) ja sitte vielä semmone että vaikka oisitte ollu vuojen yhesä mutta oot vielä alle 15 nii en suosittele mennee sitte suutelua pitemmälle ku siittä tullee vaan ongelmia :( ps.kokemuksella -.-

    • MIIA

      JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    • AUTA

      oon alkanu mun poiikaystävänkaa mut en oo ikin ollu senkaa tapasin sen facebookissa ja en uskalla olla sen kanssa yksin ja se osaa suudella ja minä en ole koskaan suudellut?? miten opin suutelemaan??

    • asdfghjklöä

      Suutelet niin, miten osaat. Jos se poika susta hitusenkaan välittää, se ei jätä sua sen takii, et oot huono suutelemaan. Kaikki suutelee omalla tavallaan.

    • riidi
    • Inku

      en oo suudellu mut serkun kanssa on se helpoo ku vaan luatat et pystyt

    • master man

      Meet vaan pussaamaan ei muut mut se on vähä uhkapelii ;-)

    • nuuskamuikku266337347534

      No vittu miäti mite suurellaan mee vaikka vittu pullopuäritystä tai jotai :-| ittekkään en oo koittanu en oo ees vittu parisuhtees

    • Telma pietari

      no mie oon vahingos suudellu toista poikaa mut se ei ollu mun poikkis:( oli noloo kyl.

    • Hajosin..

      .... näitä viestejä lukiessa ....

    • peto panemaan

      ojeet

      1.mene paskalle pasko pussiin

      2.laita paska lautaselle

      3.syö se

      4. pussaa

    • tadddiaitit

      Kato lesbo suutelua jostai porno sivulta ;)

    • tyttö 13w

      Ei kannata ainakaan elokuvista katsoa. ömm en osaa kovinkaa paljo neuvoo mut kuvittele et etusormesin on poja alahuuli ja keskari ylähuuli nii sit kokeilet eri tyylejä (tuntuu melkee oikeilta huulilta) ;)

    • rakastan pusuja<3

      Hei! oon 13 tyttö mie oon seurustellu 2viko mun poika kaverinkansa ja nyt ekan keran suudeltin

    • tällei

      Mä ainaki tykkään siitä, kun poika on huomaavainen, jos oon surulllinen tai mulla vituttaa, nii se poika tulis lohduttaan. Näin mullekki kävi, ja sitte myös se että jos sulla, ja sillä pojalla/tytöllä tulee jotai juttua, nii ei kannata kertoa joka ikistä yksityiskohtaa joka ikisestä sanasta mitä se on sanonu tai mitään vastaavaa. Mulla oli yks frendi, joka teki näin. Se poika jätti tän mun kaverin aika nopee.. Ja näin ihan btw, oon tyttö..

    • Dohhh

      Joo-o... aluks keskustelu oli siitä miten suudellaan... nyt se on sitte joku lihasten kasvatus keskustely? xPPPP

    • roskatar

      olen 13, ja pituutta 167cm ja painoa 48kg ja tunnen itseni lihavaksi.

    • --Emppu--

      Hei Misa! Itselläni ei ole suhdetta, mutta kai olet äitiäsi pussannut? Jos olet niin muisteleppa! Jos et niin kerrot poikkiksellesi ettet osaa suudella kunnolla ja hän saattaisi opettaa! Jos hän suuttuu niin sanot vain että:
      - Kokeillaanko suudella? Jos hän vastaa että "ok" niin menet ja pussaat häntä. ;) :D

      • Joku on D.E.R.P

        Derp!?!!?
        Hei ajatelkaa!
        Osa vastailee tän ketjun aloittajalle vieläkin vaikka nyt on vuos 2012 ja tyypit vastailee tälle! Ootta 10v myöhässä!
        Se tyttöhä on nyt aikune WTF?!


    • tyttöi

      miten saa tyttöi

    • ATM mies 38

      En tiedä. En ole ikinä suudellut

    • jope20

      Puhummalla niille ja olla oma itsensä

    • es jonne

      tehkää vaa seksiä ja nuolkaa toisianne

    • es jonne

      misa tee seksiä ja nuole sen pillua jos oot poika

    • Jokuneuvotyyppi

      Mä ainakin oon huomannu jostai leffoist ja tälläsist että joskus tulee sellanen katse kontakti ja sitte ne 2 hekilöö niinku hitaasti lähestyy toisii.. Ja sitte ku pääsee siihe suutelu tilanteesee ni oon nähny että ne aina sillai uudestaa ja uudestää suutelee.. Vähä niinku syö sillai :D Tajuutte varmaa.. ja jos ette tajuu ni tässä o salkkareist sellane tilanne: http://www.youtube.com/watch?v=fdJCmVeWKek

    • Näinnn

      Lähenette toisianne, sittten kun ootte tarpeeks lähellä ni kallistatte eri suuntiin päitä hieman, viette suut lähekkäin. Varokaa ettei hampaat kolahda yhtee, sitte huulet vaa yhtee ja jos eka pusu on niin semmonen kevyt muiskaus toisen huulille... Ei sitä mitenkään opetella, tapahtuu ihan itestää tilanteessa

    • teijän isä

      ei viddu hankkikaa elämä ja ampukee ihtenne sen jälkeen

    • Tonnimursu

      Hei ihan oikeesti.. "Oon suudellu 2345 poikaa/tyttöö.." Jos osaatte sen, miks ootte täällä ? ;) That's the fucking point, ja muutenki. Ja ei ketään kiinnosta varmaankaa mitä ootte tehny ja kenen kans, eiku hei, mainitkaa koko nimet ja linkittäkää facebookit :)) Kyl munki pitäis olla vissii noin fiksu... ;D

    • Märkä suudelma

      Itse olen suudelut 2-3min se oli tosi mukavan tuntosta käytyin vähän kieltäkin ja oon muuten 15

    • siskonkainalohiki

      Mitä dikkii ton ikäsen pitää pelaa black ops ja nauttii es :)

    • Vittu sexy

      Mo

    • en suosittele

      Tiedän että jos tyttö kysyy sinulta tekstaamalla "Alatko" Siihen on helppo vastata "kyllä". Mutta yleensä tuommoiset 10 - 13 seurustelus suhteet kestävät muutamiaviikkoja ja sitten monesti ainakin pojalle se saattaa olla kova paikka. Itse olen kokenut. Ensimmäinen suhde alko jotenkin sillee ettö kun oltiin oltu hiihtokisoissa ja tyttö oli minuun kiinnittäny huomiota,sitten syksyllä tyttö tuli kysymään "Ootko jo aloittanut harjoittelemaan". Sitten jutusteltiin siinä hetken aikaa. Koulupäivän jälkeen annoin yhteystiedot. Hän laitto tekstaria minulle ja jossain vaiheessa "Alatko" päätin että tässä on ihana tyttö ja halusin alkaa. Mutta asuttiin 30km toisista niin nähtiin vain koulussa ja soiteltiin,tekstailtiin. Sitten tyttö erosi minusta kun sanoi että tykkään yhdestä toisesta ja sen jälkeen tyttö ei ole kuulemmma saanu pidempää suhdetta aikaan. Kestise 1,5kk suunnilleen. Sen jälkeen en ole alkanut :) Itse en mieluusti nyt kun olen 11 vuotias niin en aloittele vielä pariin vuoteen mieluusti katselee sitten yläasteella. Ihmiset muuttu vuodes paljon ja tytöillä se itsensä laittaminen alkaa ainakin siskoll kutosluokalla kunnolla.

    • VOI JUMALAUTA

      Siis voi tät porukkaa tääl.
      1.lihakset ei vaikuta pituus kasvuu
      2.lihakset ei ala kasvaa miteskää minää 12v vaikka kuinka nostelisit niit 2kilo painojas
      3.si ku oikeest alkaa salit kiinnostaa (about 15v) nii lihas massan keruusee vaaditaa paljo protskui ja muuteski pikkase ruokavalio muutoksii. Et vaa sä siel salil pelkästää voi painoi nostaa pitää muutki treenii tehä
      4.en tietty tiiä mu aavistuso et tuski likat tykkää jos o iha vitumoine tappelija maine
      5.en tiiä mink laist nykyää o tuski ne ala-aste kimmat välittää et löytyyks joltai pikku pojilt habaa vai ei. Oma kokemukse mukaa lihakset kiinnostaa tyttöi tos ylä-astee aikan mu si lukios alkaa muijii taas kiinnostaa pikkase et mitä tuolt pään sisält löytyy (paitsi jotkut helveti pinnalliset muijat) jotka ny ittee ei ees kiinnosta
      ITSE PÄÄASIA
      6.eli sit tää suutelu
      tee niinku itte näät parhaaks siis tälläset jutu pitää vaa kokee itte ja mokailla ne ekat kerrat (veikkaan et vaik kui se jätkä o kehuskellu nii iha yht uut se sille o ja varmaa vaa puhunu paskaa jos sil joku naise kaataja maine o )
      ja muista suutelu on sama ku seksi se paranee harjottelu myötä

    • Mies ja 3persoonaa

      Hauska lukea näitä viestejä, kun jotkut pojat täällä tosissaan luulee, että pitäis olla se parikymmentä pahoinpitely syytettä pohjana ja ankara muskelimies, että saisi naisen kiinnostumaan itsestään. Okei ehkä joku nainen tykkää tällaisista miehistä, mutta ei läheskään kaikki.

      Ei kannata yrittää esittää sellaista mitä ei ole... sen kyllä huomaa kun joku yrittää vetää vähän liikaakin roolia, eikä sekään oikeen sytytä tyttöjä. Kokemusta itsellä tästäkin on...
      Niinkun moni täällä sanonu, että kannattaa tosiaan olla oma ittensä. Se joko riittää tytölle tai ei.

      Itellä on harmillisesti hieman ärsyttävä tapa vähätellä itteäni (tosin huumori mielessä) joka ei välttämättä ole ihan paras tapa tehdä vaikutusta. Toisaalta kavereiden keskuudessa mulla taas on melko iso EGO. Kaverit naureskelee aina, että eikö sulla tuu ahtaaksi asua 25neliön yksiössä sun egosi kanssa :D.
      Sitten taas jos malttaa olla rennompi ja oma itsensä niin olen käsittääkseni varsin pidetty persoona. Meni vissiin vähän ohi taas varsinaisesta asiasta? :D

    • MIKSILUENTÄTÄ

      Työnnä kieli niiiiiiin pitkälle kun saat menemään.

    • seksi setä

      mä seksin joka päivä

      • papu5

        niin mäkin


    • HaluKokeillaTätä

      Test test

      • toimii.loistavasti

        TätäPitäKokeilla


    • 11vtyttö

      Moi ! (Huomio !!) kaikki tän keskustelun pojat ite oon 11v. Ttyttö ja itekkään pojista (unelmapoika.) jotka on omia ittejään saman ikäsiä ei itään pelkureita eikä hkarohkeita ( ja ita voi vähän paimentaa ^-^ Mää... :D) jotka ei oo k pyöreitä mut ei kään mitään epälihaksikkaita ruipeloita :D jotka ottaa mut huomioon jon onteeltaan vähän niinku minä :D jotka on niinku semmosii et on ulkoilemassa/"leikkimässä" mutta myös esim pelaa jollain pleeeikkarilla 😎 jotka on ees jostain samaa ieltä mut ekaikesta ja ihan suhkot älykäs eikä aio alkaa esim polttaa.....juoda(kovin paljo ainakaan !!!!!!) tai emmosta
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      OHJEITA IHASTUNEELLE POJALLE !
      Mee puhuu sille koska tytöt ei vin usein tee (uskalla..:D) alotetta 😉 ja yks merkki tytölle on esim jos haluut olla sn kaa ja mulle ainkin kävis vaik pusu poskelle (SE ON/OIS VAA NII ANAA!!) ja/kosk sen jälkeen me tytöt meinaan leijutaan ihan pilvissä (hiukan hämillämme ) siin on n aks vaihtoehtoa (ainkin minulla !) joko mä jään iihen alleni hämilläni tai hwn uokseen sen pen taibsamal molempii 😍💋 ja mutta kun joskus kiusotellaan tyttöjä sillo ku ollaan ihastuneita. Tai no oon kuullu niiei kannata tehä ä koska..tai no itenkin sillä ei ainakaan paljoo ihastus huomiota saa joten sitä saa temut kerro uulla ta sitbsihastus ! :D ja yht äkkiä vaa a randomisti tuli leen tämmönen juttu t sen vaa nii epäreilua ku ojat saa olla ilman p aitaa 😍mut tytöt ei vaik on kuuma 😒 yhyy... Ku tytöt näyttää meinaan han samaltailma paitaa ku atpaisi ku NE utbalkaa aa ja pit osintsikat !!! 😐

    • Anonyymi

      Pussaat huulille

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe