Kissan päivät

Anonyymi-ap

Onko täällä muillakin työttömillä vihdoin koittaneet kissan päivät? Työvoimatoimistosta taikka työllisyys alueesta ei ole oltu minuun yhteydessä nyt ainakaan neljään kuukauteen =) Mukavaa saada lomaa välillä tuostakin touhusta =)

13

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kivat sulle vaan

• Anonyymi

joo mutta se on tyyntä myrkyn edellä kyllä ne alkaa kun systeemit tulee kondikseen

• Anonyymi

Niillä on ainakin omien sanojensa mukaan paljon vähemmän rahaa käytettävissä kaikenlaisiin hömpötyksiin tämän uudistuksen myötä. Tämähän tarkoittaa luonnollisesti sitä että ne myöskin vähenevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niillä on ainakin omien sanojensa mukaan paljon vähemmän rahaa käytettävissä kaikenlaisiin hömpötyksiin tämän uudistuksen myötä. Tämähän tarkoittaa luonnollisesti sitä että ne myöskin vähenevät.

Eli keskittyvät niihin, jotka ovat juuri jääneet työttömiksi. Keskustelut kahden viikon välein. Siinäpä tekemistä, kun työttömiä on kolmisen kymmentä tuhatta enemmän. Edelliskuusta työttömien työnhakijoiden määrä kasvoi 29 200:lla joulukuussa.

• Anonyymi

Tämä on todella positiivista ja ei sieltä tule kuin yritystä orjuuttaa töihin ilman palkkaa

• Anonyymi

Hiljaista on ollut vuoden vaihtumisen jälkeen. Varmaan on ainakin seuraavan parin kk ajan. 3 kk välein pitäisi olla keskustelut.

• Anonyymi

Mukavaahan tämä on ollut ja minä olin viimeksi asiantuntijan kanssa puhelin keskustelussa viime kesäkuussa, että silleen!
      Piti tehdä 3 hakua 6kk.n aikana ja odotella yhteydenottoa!

On minulla kokoajan esillä jalkaystävälliset Sievin työkengät niin ei mene arvokasta työaikaa niitä etsiessä kun työtarjous tulee!...

Hyvää aikaa tämä eläkettä ennen oleva rento oleilu ettei se eläke ala työpäivän päätyttyä äkkiseltään. OVE+ ansiosidonnainen on lähes saman kuin työssä kävisi eli
      ei moitittavaa ja rahaa jää mukavasti säästötilille.

• Anonyymi

Sama juttu mulla 2v vielä viralliseen eläke ikään ove+liitonrahat ,ihan hyvin pärjää.☝️

• Anonyymi

No, heillähän on yt:t nyt, että ei varmaan kivaa kenellekään.

• Anonyymi

Toivottavasti joutuvat kaikki Kuntouttavaan työtoimintaan niin saavat konkreettisesti elämänhallinnan kuntoon ja kokevat itse tämän alistamisen + nöyryytyksen

• Anonyymi

Kissan päivät on kyllä pitää sanoa :)

• Anonyymi

Minkä ikäinen. 30+ pitkäaikaistyötön saa olla ihan rauhassa kun 60+ ikäisiä pitkäaikaistyöttömiä tykitetään ja kyykytetään oikein kunnolla jatkuvilla haastatteluilla tarkistaen ettei se vaan ole kuollut tai onkohan mahdollisesti löytynyt työpaikka kun työnantajat oikein tappelevat sen ikäisistä. 🤣😂😅🤣🤣🤣

• Anonyymi

Itku pitkästä ilosta...päivärahaleikkurit leikkaa ..Tesla menee myyntiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      271
      5019
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      50
      3789
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3524
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2679
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1843
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1650
    7. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      18
      1619
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1458
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1065
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      145
      1055
    Aihe