Onko täällä muillakin työttömillä vihdoin koittaneet kissan päivät? Työvoimatoimistosta taikka työllisyys alueesta ei ole oltu minuun yhteydessä nyt ainakaan neljään kuukauteen =) Mukavaa saada lomaa välillä tuostakin touhusta =)
Kissan päivät
13
260
Vastaukset
- Anonyymi
kivat sulle vaan
- Anonyymi
joo mutta se on tyyntä myrkyn edellä kyllä ne alkaa kun systeemit tulee kondikseen
- Anonyymi
Niillä on ainakin omien sanojensa mukaan paljon vähemmän rahaa käytettävissä kaikenlaisiin hömpötyksiin tämän uudistuksen myötä. Tämähän tarkoittaa luonnollisesti sitä että ne myöskin vähenevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillä on ainakin omien sanojensa mukaan paljon vähemmän rahaa käytettävissä kaikenlaisiin hömpötyksiin tämän uudistuksen myötä. Tämähän tarkoittaa luonnollisesti sitä että ne myöskin vähenevät.
Eli keskittyvät niihin, jotka ovat juuri jääneet työttömiksi. Keskustelut kahden viikon välein. Siinäpä tekemistä, kun työttömiä on kolmisen kymmentä tuhatta enemmän. Edelliskuusta työttömien työnhakijoiden määrä kasvoi 29 200:lla joulukuussa.
- Anonyymi
Tämä on todella positiivista ja ei sieltä tule kuin yritystä orjuuttaa töihin ilman palkkaa
- Anonyymi
Hiljaista on ollut vuoden vaihtumisen jälkeen. Varmaan on ainakin seuraavan parin kk ajan. 3 kk välein pitäisi olla keskustelut.
- Anonyymi
Mukavaahan tämä on ollut ja minä olin viimeksi asiantuntijan kanssa puhelin keskustelussa viime kesäkuussa, että silleen!
Piti tehdä 3 hakua 6kk.n aikana ja odotella yhteydenottoa!
On minulla kokoajan esillä jalkaystävälliset Sievin työkengät niin ei mene arvokasta työaikaa niitä etsiessä kun työtarjous tulee!...
Hyvää aikaa tämä eläkettä ennen oleva rento oleilu ettei se eläke ala työpäivän päätyttyä äkkiseltään. OVE+ ansiosidonnainen on lähes saman kuin työssä kävisi eli
ei moitittavaa ja rahaa jää mukavasti säästötilille.- Anonyymi
Sama juttu mulla 2v vielä viralliseen eläke ikään ove+liitonrahat ,ihan hyvin pärjää.☝️
- Anonyymi
No, heillähän on yt:t nyt, että ei varmaan kivaa kenellekään.
- Anonyymi
Toivottavasti joutuvat kaikki Kuntouttavaan työtoimintaan niin saavat konkreettisesti elämänhallinnan kuntoon ja kokevat itse tämän alistamisen + nöyryytyksen
- Anonyymi
Kissan päivät on kyllä pitää sanoa :)
- Anonyymi
Minkä ikäinen. 30+ pitkäaikaistyötön saa olla ihan rauhassa kun 60+ ikäisiä pitkäaikaistyöttömiä tykitetään ja kyykytetään oikein kunnolla jatkuvilla haastatteluilla tarkistaen ettei se vaan ole kuollut tai onkohan mahdollisesti löytynyt työpaikka kun työnantajat oikein tappelevat sen ikäisistä. 🤣😂😅🤣🤣🤣
- Anonyymi
Itku pitkästä ilosta...päivärahaleikkurit leikkaa ..Tesla menee myyntiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1634153Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372473- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840