En saa työkaverimiestä mielestäni

Anonyymi-ap

Itseäni noin 10 vuotta vanhempi mies, olet takertunut ajatuksiini. En pidä tästä ihastumisestani, koska olet varattu. En halua ihastua varattuihin. Tänäänkin näin sinusta liian kiihkeän unen, eli unissakaan en pääse sinusta eroon!

Nyt sitä sitten etsii tuolta jostain vapaata miestä, joka veisi sinut mielestäni.

Miten te muut samaan tilanteeseen päätyneet olette päässeet tällaisista tunteista eroon? Työympäristössä väkisinkin oppii tuntemaan niin hyvin, että ihastuminen oli kohdallani väistämätöntä. Hän on niin monintavoin sellainen mies joka sytyttää.

9

556

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,

Eihän niistä tunteista helppoa ole päästä. Itse kamppailen saman asian parissa, mutta roolit toisin päin, eli nainen hieman vanhempi kuin minä. Eihän siitä työnteosta tule yhtään mitään, kun koko ajan toinen mielessä myös vapaalla ja myös unissa asti kuten sinullakin.

Meidän tapaukset hieman eroaa toisistaan, kun jo tunnet toisen ilmeisesti hyvinkin, ja silti ihastusta ilmassa. Monestihan työkavereissa voi ihastua mielikuvaan, kun ei tunne toista todella. Me esimerkiksi välttelemme toisia tämän kollegan kanssa, emmekä ole vieläkään istuneet edes saman pöydän ääreen. En ole psykologi, mutta jotenkin tuntuu että tämä toinenkin saattaa olla jollain tasolla kiinnostunut kun pitää minuun etäisyyttä vaikka ei olla tutustuttu tai puhuttu kuin chätissä muutaman kerran. Jotenkin sen kuitenkin näkee katseesta ja sellaisesta erilaisesta flirttailevasta maireasta hymystä.

Oikea kysymys sinulle varmaan kuuluu, että haluatko edes oikeasti eroon noista tunteista?

• Anonyymi

Haluan oikeasti eroon näistä tunteista, koska hän on varattu. Olen huomannut kyllä hänen suunnaltaan pientä flirttiä, ja sellaisia hieman ristiriitaisiakin signaaleja, ja ehkä siksikin olen näin piinaavasti ihastunut. Mitään selvää rajan yli menevää ei ole tapahtunut. Jos hän olisi vapaa, olisin jo kysynyt suoraan kiinnostaisiko häntä tavata vapaa-ajalla.

Mutta kuten sanottu, eroon näistä tunteista pitäisi päästä. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan oikeasti eroon näistä tunteista, koska hän on varattu. Olen huomannut kyllä hänen suunnaltaan pientä flirttiä, ja sellaisia hieman ristiriitaisiakin signaaleja, ja ehkä siksikin olen näin piinaavasti ihastunut. Mitään selvää rajan yli menevää ei ole tapahtunut. Jos hän olisi vapaa, olisin jo kysynyt suoraan kiinnostaisiko häntä tavata vapaa-ajalla.

Mutta kuten sanottu, eroon näistä tunteista pitäisi päästä. Ap

Kysy lounaalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy lounaalle

Meinaatko että kysyn lounaalle, ja hän ryhtyy kylmäksi sen vuoksi ettei homma etenisi. Ja tällätavoin tunteet viilenisi? Ehkä..
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko että kysyn lounaalle, ja hän ryhtyy kylmäksi sen vuoksi ettei homma etenisi. Ja tällätavoin tunteet viilenisi? Ehkä..
        Ap

Ne voi myös lämmetä

• Anonyymi

Mietipä niin päin että mitä jos sekin on suhun ja siitä.tuleeki jotain spesiaalii.Nii kävi mulle!!

• Anonyymi

Mulle ei käy enää niin. En tee enää aloitetta. Kerran kävi mutta se spessuhomma päätyi kyyneliin.

• Anonyymi

Ma-miehen charmi on, usein sangen vastustamaton...

• Anonyymi

Ei ole Ma-mies kyseessä. Ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      37
      2071
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      182
      1510
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1401
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1209
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1108
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1050
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1000
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      960
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70