En saa työkaverimiestä mielestäni

Anonyymi-ap

Itseäni noin 10 vuotta vanhempi mies, olet takertunut ajatuksiini. En pidä tästä ihastumisestani, koska olet varattu. En halua ihastua varattuihin. Tänäänkin näin sinusta liian kiihkeän unen, eli unissakaan en pääse sinusta eroon!

Nyt sitä sitten etsii tuolta jostain vapaata miestä, joka veisi sinut mielestäni.

Miten te muut samaan tilanteeseen päätyneet olette päässeet tällaisista tunteista eroon? Työympäristössä väkisinkin oppii tuntemaan niin hyvin, että ihastuminen oli kohdallani väistämätöntä. Hän on niin monintavoin sellainen mies joka sytyttää.

31

2154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,

Eihän niistä tunteista helppoa ole päästä. Itse kamppailen saman asian parissa, mutta roolit toisin päin, eli nainen hieman vanhempi kuin minä. Eihän siitä työnteosta tule yhtään mitään, kun koko ajan toinen mielessä myös vapaalla ja myös unissa asti kuten sinullakin.

Meidän tapaukset hieman eroaa toisistaan, kun jo tunnet toisen ilmeisesti hyvinkin, ja silti ihastusta ilmassa. Monestihan työkavereissa voi ihastua mielikuvaan, kun ei tunne toista todella. Me esimerkiksi välttelemme toisia tämän kollegan kanssa, emmekä ole vieläkään istuneet edes saman pöydän ääreen. En ole psykologi, mutta jotenkin tuntuu että tämä toinenkin saattaa olla jollain tasolla kiinnostunut kun pitää minuun etäisyyttä vaikka ei olla tutustuttu tai puhuttu kuin chätissä muutaman kerran. Jotenkin sen kuitenkin näkee katseesta ja sellaisesta erilaisesta flirttailevasta maireasta hymystä.

Oikea kysymys sinulle varmaan kuuluu, että haluatko edes oikeasti eroon noista tunteista?

• Anonyymi

Haluan oikeasti eroon näistä tunteista, koska hän on varattu. Olen huomannut kyllä hänen suunnaltaan pientä flirttiä, ja sellaisia hieman ristiriitaisiakin signaaleja, ja ehkä siksikin olen näin piinaavasti ihastunut. Mitään selvää rajan yli menevää ei ole tapahtunut. Jos hän olisi vapaa, olisin jo kysynyt suoraan kiinnostaisiko häntä tavata vapaa-ajalla.

Mutta kuten sanottu, eroon näistä tunteista pitäisi päästä. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan oikeasti eroon näistä tunteista, koska hän on varattu. Olen huomannut kyllä hänen suunnaltaan pientä flirttiä, ja sellaisia hieman ristiriitaisiakin signaaleja, ja ehkä siksikin olen näin piinaavasti ihastunut. Mitään selvää rajan yli menevää ei ole tapahtunut. Jos hän olisi vapaa, olisin jo kysynyt suoraan kiinnostaisiko häntä tavata vapaa-ajalla.

Kysy lounaalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy lounaalle

Meinaatko että kysyn lounaalle, ja hän ryhtyy kylmäksi sen vuoksi ettei homma etenisi. Ja tällätavoin tunteet viilenisi? Ehkä..
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko että kysyn lounaalle, ja hän ryhtyy kylmäksi sen vuoksi ettei homma etenisi. Ja tällätavoin tunteet viilenisi? Ehkä..
        Ap

Ne voi myös lämmetä

• Anonyymi00014
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos tekisitte diilin ja alkaisit salarakkaaksi?
        Tosin, jos saan antaa pikkuneuvon, niin ei näihin kannata aikaansa tuhlata. Oli sitten kyseessä mies- tai naistyökaveri, joka on ns helppo nakki, niin niille on vain ajanvietettä ja jännää, yks kun jättää, niin toinen on valmiina kiikarissa, vaikka kotona olis eukko/ukko ja liuta kakaroita. Olen niin monta tapausta nähnyt, että opin jo sivullisena, ettei kuormasta kannata syödä. Yksikään noista ei päättynyt hyvin. Pahin, mikä minusta oli, oli se kun haki muijansa laitokselta nuorimman kanssa kotiin. Siinä kyllä sympatiat oli vaimon puolella. Eipä siinä kauaa mennytkään, kun erosivat, mutta eipä ne työpaikkaromanssitkaan kestänyt. Niitä oli muistaakseni 4. Nyt siitä on jo aikaa, niin voipi kertoa, ei ole tunnistamisen pelkoa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi kirjoitti:

Ne voi myös lämmetä

Tuota, onko sinulla jokin erityisen syy valmentaa tätä trolliäijää tähän kuvitteellisen yhteisen työmaaruokalan kuvitteelliseen kohtaamiseen? Taidat olla ikäänkuin kaikkiruokainen sen tarinallisuuksien suhteen lukematta tai perehtymättä aiheeseen liikoja ns. I smell ism, starts with letter n. Jessus

• Anonyymi00032
        Anonyymi kirjoitti:

Paras tapa saada asia käsitellyksi on ottaa härkää sarvista ja keskustella asia läpi ihastuksen kohteen kanssa. Asiat selkenee, eikä jää "What if" kysymyksiä leijumaan ilmaan. Syteen tai saveen, saat asian päätökseen.

• Anonyymi

Mietipä niin päin että mitä jos sekin on suhun ja siitä.tuleeki jotain spesiaalii.Nii kävi mulle!!

• Anonyymi

Mulle ei käy enää niin. En tee enää aloitetta. Kerran kävi mutta se spessuhomma päätyi kyyneliin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle ei käy enää niin. En tee enää aloitetta. Kerran kävi mutta se spessuhomma päätyi kyyneliin.

Näin gubbe äitis varmaan koki kun sai tietää

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Näin gubbe äitis varmaan koki kun sai tietää

Ns voi wittuu momentti.

• Anonyymi

Ma-miehen charmi on, usein sangen vastustamaton...

• Anonyymi

Ei ole Ma-mies kyseessä. Ap

• Anonyymi00016

Minkälainen on Ma-mies?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minkälainen on Ma-mies?

No se on tämän palstaäijän sinne tänne siroteltujen alter egojen sarjasta kato vaan. Muistaakseni ma- mies oli joku Marko mitä tämä äijä on larpannut ja jolle on kirjoitellut. Snaijaaks jo?

• Anonyymi00021
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole Ma-mies kyseessä. Ap

No mutta kerro ihmeessä ujo poika, eli aloittajaäijän trololoo tästä työkaverista jolle et uskalla puhua, mutta josta kirjoittelet autuaasti autuaalle suomi24-kansalle

• Anonyymi

Patikoimaan, Lappiin? Emme kumpikaan pidä aurinkorannoista.

• Anonyymi00019

Tottakai, 12 tuntia junassa tai autossa on niin sen eksotiikan arvoinen käymmä myös krääsäkojuissa joulupukin pajakylässä lapset Taiwanissa on taitavia väkertämään kaikkea kivaa korua ja airoa amuletti. Kuhan apäijä ja muut spoilasin

• Anonyymi

Ihastumisia nyt tulee ja menee. jos niihin takertuu, ei mistään tule mitään.

• Anonyymi00012

Ensinnäkin sitä ikäeroa oli lähemmäs 20vuotta ja toiseksi en missään vaiheessa ollut varattu.

• Anonyymi00018

Niin saumattomasti kulkee kerronta juu, aloittajaäijä. Varmaankin jos suhteellisuudentaju on jossain vaiheessa jässähtänyt tänne palstan ihmeelliseen tirkistelymaailmaan. T naiselta

• Anonyymi00013

Voi voi...

• Anonyymi00017

Mitä aktuaalista tiedät kyllä mitä yrität kaivella näistä palstaäijän eroottisista toimisto/konttorinovelleista?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mitä aktuaalista tiedät kyllä mitä yrität kaivella näistä palstaäijän eroottisista toimisto/konttorinovelleista?

Ajat sitten on pistänyt nääs nimittäin silmään, ettei näillä joillain ole kertakaikkiaan mitään otetta aiheeseen

• Anonyymi00026

Aloittaja naiselle.

Itselläni on kans jotain tunteita ja ihastumista työpaikallani olevaan noin 10v nuorempaan hyvin sievään, itseäni lyhyempään naiseen. Tykkään hänen tavasta puhua, äänestä että naurusta. Nähdään melkeinpä päivittäin vilaukselta ja ollaan vähän viestiteltykin viime syksynä. Mutta nyt ollut useampi kuukausi taukoa. Kunnioitan häntä ihmisenä enkä halua olla häiriöksi ja jotenkin hieman pelkään lähestyä häntä sekä omia tunteitani.

Olen naimisissa virallisesti, mutta liittoni on pahasti rikki ollut useita vuosia, eikä ole läheisyyttäkään ollut moneen vuoteen. Sormuksenkin laitoin pois viime kesänä muistuttamassa asiasta. Ollut jo monta vuotta ikävä tilanne vaimon syrjähyppyjen ja käytöksen vuoksi. Toivon että jossain vaiheessa elämä selkiytyisi itseni ja lasten osalta.

Terveisin,
      Ihanasta ja onnellisesta parisuhteesta haaveileva rauhallinen 80-luvun mies

• Anonyymi00027

Minä olen ihastunut itseäni yli 10 v nuorempaan, ja hän on samaa sukupuolta.

• Anonyymi00028

Itse miehenä niiiiiin ihastunut naispuoleiseen työkaveriin...ollaan vaan niin eri tasoisia että turhaan mitään kuvittelen, nolaisin vaan itseni jälleen kerran.

Siltikin, kiva mennä töihin kun saa nähdä kauniin hymyn:)

• Anonyymi00029

Ihastus kyllä syveni tähän nuorempaan naiseen,nyt kun ollaan töissä paljon enemmän tekemisissä kuin ennen...oivoi.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ihastus kyllä syveni tähän nuorempaan naiseen,nyt kun ollaan töissä paljon enemmän tekemisissä kuin ennen...oivoi.

Mihinpä se (musta) susi karvoistaan pääsisi.
        Ei vanhalle sudelle voi opettaa uusia temppuja.

• Anonyymi00033

En oikeastaan päässyt, vaikka työpaikka vaihtui. Mieleen jäi katseet, kaikki ne pitkät syvälliset keskustelut, se tunne että sai olla oma itsensä ja se riittää. Keskustelut eteni luontevasti jne. Edelleen pidetään yhteyttä satunnaisesti... Muutama ristiriitainen signaali löi jarrut lukkoon, ja päätin pitää tuntemukset omana tietonani.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      377
      12456
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      265
      5464
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      216
      3964
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      214
      2770
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      17
      2025
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1854
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      930
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      895
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      802
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      756
    Aihe