Nainen mitä neuvoja sait 2

Anonyymi-ap

Äidiltäsi mummoiltasi siskoiltasi sukulaisnaisilta ja tyttökavereiltasi ja mitä itse olet oppinut eli mitä meikkejä täytyy aina löytyä ja onko juhla ja arki meikit eri ja mitkä meikit on suosikki meikkejäsi ja onko samoja kuin äidilläsi tai suvulla

37

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kukaan kertonut minulle ihan itse olen opiskellut. Suvussani eikä ystävyyssuhteissa auteta, niissä kilpaillaan

• Anonyymi

Kai äitisi siskosi mummusi ja suvun naiset on opettanut tai neuvoneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä vuosisadalla elät? 1800-luvulla ilmeisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun suvussa suku oo niin tärkeä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhoillisia juttuja. Arvostan kyllä tiiviitä sukuja mutta kaikilla niitä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhoillisia juttuja. Arvostan kyllä tiiviitä sukuja mutta kaikilla niitä ei ole.

Siis kommentoin tuona ei sukua tyyppinä edellisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kautta aikain kyllä äiti tytärtään auttaa ja neuvoo ja opastaa eli varmasti äitisi on opettanut sinua meikkaamaan ja miten huulipunaa ym poskipuuterii käytetään ja käskenyt sinua kotona opettelemaan ja kokeilemaan eri värejä ja sanoo mikä väri sopii sinulle ja mikä ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kautta aikain kyllä äiti tytärtään auttaa ja neuvoo ja opastaa eli varmasti äitisi on opettanut sinua meikkaamaan ja miten huulipunaa ym poskipuuterii käytetään ja käskenyt sinua kotona opettelemaan ja kokeilemaan eri värejä ja sanoo mikä väri sopii sinulle ja mikä ei

Kun ei ole. Miksi taas intät asiasta, josta et tiedä yhtään mitään? Kuvittelet vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei ole. Miksi taas intät asiasta, josta et tiedä yhtään mitään? Kuvittelet vaan.

Eikö sinulla ole äitiä tai ollut äitiä oliko äitipuolta tai sijais äitiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole romani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun autat❤️

• Anonyymi

Unohda jo nuo. Ei ole mitään.

• Anonyymi

Pöljä aloitus.

- Sheena

• Anonyymi

Mitä huulipunaa käytät ja opettiko äitisi sinua meikkaamaan ja käytättekö saman merkkisiä meikkejä ja värejä eli sopiiko samat meikit kummallekkin

• Anonyymi

Ja käytätkö halppis vai keski hintaisia vaikko kalliita meikkejä ja onko halvalla ja kalliilla meikeillä eroa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä huulipunaa käytät ja opettiko äitisi sinua meikkaamaan ja käytättekö saman merkkisiä meikkejä ja värejä eli sopiiko samat meikit kummallekkin

Olet ihan pihalla kuin lumiukko. Äitini ei meikannut ollenkaan koskaan, joten ei todellakaan edes puhuttu meikkaamisesta ikinä, saati että olisi minua opettanut.

Keskityn enemmän ihonhoitoon kuin meikkaamiseen. Molemmissa pätee sama; mitään halpoja aineita en käytä. Vastapainoksi mitään ei kulukaan paljon, joten ei ole suuri kuluerä.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihan pihalla kuin lumiukko. Äitini ei meikannut ollenkaan koskaan, joten ei todellakaan edes puhuttu meikkaamisesta ikinä, saati että olisi minua opettanut.

Keskityn enemmän ihonhoitoon kuin meikkaamiseen. Molemmissa pätee sama; mitään halpoja aineita en käytä. Vastapainoksi mitään ei kulukaan paljon, joten ei ole suuri kuluerä.

- Sheena

No joo en tiedä meikeistä mitään mutta luulis esim joku rainbow tai coop huulipuna olis yhtä hyvä kuin kallis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Opettiko äitisi ihonhoito neuvoja ja niksejä ja kikkoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menes nyt höppänä vaikka tupakille äläkä tule ennen aamua takasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei. Äiti laittoi hajuvettä kun meni jonnekin. Siinä kaikki. Minä sekoitan noista,mitä kaapis on. Kaappia et sitte
        malttanut jättää katsomatta. Vanhojahan ne on kun ei tarvitse,mutta vanhahan sitä on itsekin jo.

• Anonyymi

Hmm...Tytär!Pihka,voi eivätkä miehet ole kyyneleittesi arvoisia.

• Anonyymi

EI!

• Anonyymi

Anoppi sanoi ettei mieheltä tarvi lupia kysellä .

• Anonyymi

Ei mun mummo käyttäny meikkiä, äitikään enää sen jälkeen kun landelle muutettiin. En ole saanu neuvoja, kuin että oot tarpeeks nätti ilman meikkiäkin. Kaverit taas valitti etten osaa meikata, joten mitäs suotta.

Eihän me meikeissä synnytäkkään.

Jasu

• Meikkausvideoita oon katsellut paljon ja sisko opettanut joskus. Tänään itseasiassa mietin, että on prioriteetit muuttunut, teininä meikkaaminen ja hyvältä näyttäminen oli tosi tärkeää, nykyään aamulla nukkuminen vie voiton vs ehostautuminen päivään.

• Anonyymi

Hienoa että siskosi on opettanut sinua mutta miksi äitisi ei ole opettanut tai eikö äitisi osannut tai käyttänyt meikkejä ja ehkä olen vanhemmiten vain kaunistunut enemmän ja enemmän eli oli meikkejä tai ei niin olet silti yhtä kaunis

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että siskosi on opettanut sinua mutta miksi äitisi ei ole opettanut tai eikö äitisi osannut tai käyttänyt meikkejä ja ehkä olen vanhemmiten vain kaunistunut enemmän ja enemmän eli oli meikkejä tai ei niin olet silti yhtä kaunis

On äiti meikkiä käyttänyt, on aina sanonut että ei mun tarvitse kun olen kaunis ilmankin ja mulla on aina ollut hyvä iho. Varmaankin äiti on ajatellut, että laittakoot ja kokeilkoot miten haluaa.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On äiti meikkiä käyttänyt, on aina sanonut että ei mun tarvitse kun olen kaunis ilmankin ja mulla on aina ollut hyvä iho. Varmaankin äiti on ajatellut, että laittakoot ja kokeilkoot miten haluaa.

Tosiaan ehkä on noin ja äitisi tiesi ja kaikki tietää jotka on nähnyt sinut että et tarvitse meikkejä kun olet kaunis ilmankin ja saat tai voit käyttää meikkejä jos itse haluat mutta et tarvitse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan ehkä on noin ja äitisi tiesi ja kaikki tietää jotka on nähnyt sinut että et tarvitse meikkejä kun olet kaunis ilmankin ja saat tai voit käyttää meikkejä jos itse haluat mutta et tarvitse

Eli tarkoitan että olet kaunis syntyjäsi en osaa paremmin sanoa tai lausua mutta hyvää tarkoitin

• Anonyymi kirjoitti:

Eli tarkoitan että olet kaunis syntyjäsi en osaa paremmin sanoa tai lausua mutta hyvää tarkoitin

Kiitos

• Anonyymi

Pölhöjä aloituksia.

• Anonyymi

Äitini ei meikkaa lainkaan. Hänellä on luonnon kaunis ja hyvä iho, kauniit piirteet ja harmaat silmät. Hänenkään äitinsä ei meikannut. Toinen isoäitini ei myöskään meikannut. Hän oli ihan tavallisen näköinen mummeli.
      Sisko opetti meikkaamaan ja kaverit meikkasivat jonkin verran myös.
      Itse olen nuoresta asti meikannut. Se on ihan piristävää. Ihan kevyt perusmeikki arkisin ja juhliin ehkä hieman enemmän.

• Anonyymi

Pikku huomautus vielä, taidat aloittaja olla mies, joka tykkää naisten jutuista? Meikki ja semmoiset pikkusievät naisten jutskat saa sun pikku pään kihelmöimään. Naisten alusvaatejuttuja kokeiluun ja semmoisia hempeitä pitsihommeleita.

Naisten maailma houkuttaa toisia, vaikka miehille ois tarjolla monenlaista mielenkiintoista omaa juttua. 😉

Erikoinen ilmiö.

• Anonyymi

Kattos miästä no kerros miesten juttuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kattos miästä no kerros miesten juttuja

Välillä on kyllä tosi miehekäs myös, mutta niin kyllähän tykkään näistä jutuista, enhän mä muuten kommentoisi tätä 😂 Ja, vaikka en niin tykkäisikään, kommentoin silti.

• Anonyymi

Enpä ole ikinä saanut noista mainituista yhdeltäkään ainoatakaan msikki- tmv. neuvoja.

• Anonyymi

Kyllä huomaa, että naisten elämä on sinulle täysi mysteeri, josta et tiedä mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2787
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1498
    Aihe