Valkoisen talon tiedottajalla ristiriipus

Anonyymi-ap

25

495

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mikä oli pointtisi? Vääräuskoinen kenties?

• Anonyymi

Voi kauhistus, jollakin on ristiriipus. Äkkiä kriisiapua jollekin.

• Anonyymi

Se on hirveetä kattoo, iha hirveetä kattoo. Skandaali, jollakin on ristiriipus kaulassa. T. Ateistinen vihervassu

• Anonyymi

Kautta vuosisadan, Usan hallinnossa ei ollakaan nähty kellään ristiä kaulassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hirveetä kattoo, iha hirveetä kattoo. Skandaali, jollakin on ristiriipus kaulassa. T. Ateistinen vihervassu

Nämä viestit olivat kuten arvaattekin, minun naljailua sellaisille ihmisille jotka kauhistuu rististä jonkun kaulassa.

Suomi muodostaa tämän asian tiimoilta täydellisen poikkeuksen koko maailmassa. Täällä katsotaan kieroon kaikkea joka liittyy kristinuskoon. Ulkomailla ei voi ihmisiä vähempää kiinnostaa mihin joku uskoo ja mihin ei. Siellä ollaankin kansainvälistä porukkaa, täällä ollaan juuri metsästä tultu ihmisten ilmoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä viestit olivat kuten arvaattekin, minun naljailua sellaisille ihmisille jotka kauhistuu rististä jonkun kaulassa.

Suomi muodostaa tämän asian tiimoilta täydellisen poikkeuksen koko maailmassa. Täällä katsotaan kieroon kaikkea joka liittyy kristinuskoon. Ulkomailla ei voi ihmisiä vähempää kiinnostaa mihin joku uskoo ja mihin ei. Siellä ollaankin kansainvälistä porukkaa, täällä ollaan juuri metsästä tultu ihmisten ilmoille.

Amerikassa usko näkyy myös politiikan korkeimmalla tasolla. Siksi sillä maalla meneekin paljon paremmin kuin kohta täysin ateistisella Suomella. Kun siunaus lähtee, se on menoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tässä miettinyt miksi Suomen talous on Euroopan surkein. Se johtuu vasemmistoaatteessa ja ateismista pohjimmiltaan kun asiaa tarkemmin miettii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tässä miettinyt miksi Suomen talous on Euroopan surkein. Se johtuu vasemmistoaatteessa ja ateismista pohjimmiltaan kun asiaa tarkemmin miettii.

Totuus on että maa nousee vain kovalla työllä tuotteita mahdollisimman paljon ulkomaille myymällä.

No, vasemmistoaate on sellainen että se vaikuttaa ihmisessä laiskuutta eikä laiskuus nosta maan taloutta, vaan kurjistaa sitä. Ei ihmisiä kiinnosta työ kun lähes saman saa tekemättä mitään. Tämä on sosialismia. Sitten ulistaan mistä kurjuus johtuu, syytetään persuja siitä vaikka syyt ovat rakenteissa ja asenteissa. Kaiken pohjalla on suurin vaikuttaja vasemmistoaate. Se tekee kaiken tuhon ihmisissä ja yhteiskunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus on että maa nousee vain kovalla työllä tuotteita mahdollisimman paljon ulkomaille myymällä.

No, vasemmistoaate on sellainen että se vaikuttaa ihmisessä laiskuutta eikä laiskuus nosta maan taloutta, vaan kurjistaa sitä. Ei ihmisiä kiinnosta työ kun lähes saman saa tekemättä mitään. Tämä on sosialismia. Sitten ulistaan mistä kurjuus johtuu, syytetään persuja siitä vaikka syyt ovat rakenteissa ja asenteissa. Kaiken pohjalla on suurin vaikuttaja vasemmistoaate. Se tekee kaiken tuhon ihmisissä ja yhteiskunnassa.

Missä näette vauraan ja menestyvän sosialistisen maan? Aivan oikein, ette missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näette vauraan ja menestyvän sosialistisen maan? Aivan oikein, ette missään.

Kiinan vauraus ei todellakaan johdu sosialismista vaan markkinataloudesta. Me rahoitamme sitä maata ostamalla roinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amerikassa usko näkyy myös politiikan korkeimmalla tasolla. Siksi sillä maalla meneekin paljon paremmin kuin kohta täysin ateistisella Suomella. Kun siunaus lähtee, se on menoa.

Varmasti näin on. Likutaidottomia magalaisia riehuu aseiden kanssa pitkinpoikin ja se meiltä onnettomilta metsäihmisiltä puuttuu. Näin ihan sinulle rakkaan Trumpandeelin mukaan. Onko sun iskä myös sun eno kuten monilla magapaskiaisilla vai oletko pelkkä hangaround tai wannabe ? Jutut on tuollasta Deliverancea niin siksi kysyin. Squeek

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naljaile mitä vittua haluat, mutta risti tekopyhän kaulassa on on sama kuin kuin Saatana kirkossa. Voit ihailla jenkkilää ja vittu mennä sinne tai vaikka vitun siperiaan. Kukaan ei kauhistele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kautta vuosisadan, Usan hallinnossa ei ollakaan nähty kellään ristiä kaulassa.

No katsos kun USA ei ole perustuslailtaan mikään kristillinen valtio. Ja sitä ei ole myöskään minun Suomi. Voit kyllä mun puolesta painua syvään ameriikan etelään ja ja jäädä sinne. Ostat Trumpin Raamatun 49,90 dolaa ja elät siellä. Saat olla vitun white supreme. Suomessa ei tule onnistumaan .

• Anonyymi

Aijai ettei kotoa vaan löytyis jotaisn WOKEa. Onko tytär poika sittenkin kun noin vinguttaa vai oletko tekoukovainen Raamattua lukematon paskiainen niinkuin yleensä tuon paskan takaa löytyy. Ja kuule ennenkuin vingut kuin sika niin voin kertoa ,että mun perhe on todellakin mun lapsenlapsia myöden se normaali. Mutta mikä vittu on sun tekosyy ?

• Anonyymi

Käy vitun persupaska hakemassa sitä apua ettei taas tule jotain kohtauksia pikkupillujahdissa tai lentokoneessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ristiriipus tulee muotiin ja menee muodista. Ei merkitse välttämättä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa on tullut aavikoltakin...

• Anonyymi

80. Choschen Hammishpat 156,5 Hagah: On luvallista pettää kristittyjä ja ottaa heidän rahansa, sillä kristittyjen varallisuutta on pidettävä yhteisenä omaisuutena, joka kuuluu sille, joka sen ensimmäisenä ottaa.

81. Choschen Hamishpat 183,7: Juutalainen saa pitää, mitä kristitty maksaa erehdyksessä liikaa. Juutalaisten täytyy jakaa keskenään se, mitä he huijaamalla veloittavat liikaa kristityiltä.

82. Choschen Hamishpat 266,1: Jos juutalainen löytää kristityn kadottamaa omaisuutta, hän saa pitää sen.

83. Iore Dea 157,2 Hagah: Jos juutalainen voi pettää kristittyjä tekeytymällä kristillisten oppien kannattajaksi, hän saa ryhtyä petokseen.

84. Abodah Zarah 54a: Kristityiltä ja luopioilta saa kiskoa korkoa.

TRUMP and HIS KABBALAH TEACHER

Ote Donald Trumpin omasta kirjasta:

Yhtenä päivänä, kun minun KABBALA opettajani, Elitan Yardeni, kysyi minulta kuinka minulla menee, kerroin hänelle että tarvitsen tauon.

Minä olin läpeensä uupunut, musertunut ja ylityöllistynyt.

Jolloin Eitan sanoi: Tiedätkö mitä sinun tulisi nyt tehdä?

Minä ajattelin, että hän rohkaisee minua nyt pitämään tauon.

Mutta sen sijaan hän sanoi: Ei, nyt sinun täytyy opiskella kovemmin!

• Anonyymi

Semmosta sitten. Kabbala on jäänyt hiukan vieraaksi ,mutta kiva kun kerroit. Parempi se on täällä purkaa pahaa oloaan kuin olla jossain mummoja potkimassa niinkuin minun nuoruudessa sanoivat vanhat ja nyt jo edesmenneet läheiset. Toki en tiedä kyllä olenko edes sinnepäinkään ymmärtänyt mitä yritit kertoa ,mutta aloitus oli ristikorusta ja sinä tuot Trumpin puheet yhtä selvänä esiin kuten alkuperäiskielikin. Anteeksi ystäväni tai jos haluat niin viholliseni.

• Anonyymi

• Anonyymi

Oisko tuo ristiriipuksen pitäjä uskaltanut lukea koskaan raamattua muutamaa sanaa ääneen ? Täältä Suomesta olisi heti lähtenyt Valtakunnan mummo syyttäjän noottia ja vankeusvaatimusta ?

• Anonyymi

jenkit ovat typeriä, varmaan joku jeesuksen morsian.

• Anonyymi

Jokseenkin hullua kun Musk, Bush tyttäret ja monet muut jenkeissä pitää korua jossa risti väärinpäin täysin avoimesti nin menee kuin vettä vaan mutta kun kristillinen risti niin nousee Suomessa haloo.

Oikeesti
        M
        i
        t
        ä

v
        i
        t
        t
        u
        a
        !
        !
        !

• Anonyymi

No voi hellanlettas! Useimmilla on.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      172
      1145
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      45
      773
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      27
      743
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      137
      738
    5. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      231
      705
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      689
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      645
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      622
    9. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      56
      610
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      600
    Aihe