En kyllä älyttömämpää tiedä

Anonyymi-ap

kuin mumista itsekseen jollekin kuvitellulle "hengelle" ja luulla sen auttavan johonkin. Tilannetta ei paranna, vaikka he heittäytyvät lattialle seljälleen sätkimään ja hokevat suut vaahdossa siansaksaa. Järjetöntä hulluutta!!!

38

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hengellisyys ei näytä olevan sinun asiasi.

• Anonyymi

No kyllä minä hengitän. Että siinä mielessä henki pihisee. Joskus käytän kompressoria. Sekin pitää hauskaa suhinaa, kun ilmapistoolilla päästelee. Mutta itsekseen mumisemisesta seinille en ole havainnut olevan minkäänsortin hyötyä. Joskus sitä kokeeksi kokeilin, mutta ainoa vastaus tuli peräreijästäni. Sellainen narina. Tuskin se kuitenkaan Jumala oli. Tai mistä minä tiedän, millä kielellä hän haluaa kommunikoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä minä hengitän. Että siinä mielessä henki pihisee. Joskus käytän kompressoria. Sekin pitää hauskaa suhinaa, kun ilmapistoolilla päästelee. Mutta itsekseen mumisemisesta seinille en ole havainnut olevan minkäänsortin hyötyä. Joskus sitä kokeeksi kokeilin, mutta ainoa vastaus tuli peräreijästäni. Sellainen narina. Tuskin se kuitenkaan Jumala oli. Tai mistä minä tiedän, millä kielellä hän haluaa kommunikoida.

Et näköjään ymmärrä hengellisyyden ja hengittämisen eroa, no se on ainoastaan sinun tyhmyyttäsi. Mutta tuohan on ainoastaan sinun "MUKA" huumoriasi.
        Savolaisten vääräleukaisuus on sitä kun he rautanaulan nielaisee niin se korkkiruuvina tulee "peräreiästä" ulos. Oletko kokeillut, kokeile, saatat yllättyä. Siinä voit kyllä tarvita agregaattiasi ja ilmapistooliasi. Siinä touhussa voit kyllä seinillekin mumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näköjään ymmärrä hengellisyyden ja hengittämisen eroa, no se on ainoastaan sinun tyhmyyttäsi. Mutta tuohan on ainoastaan sinun "MUKA" huumoriasi.
        Savolaisten vääräleukaisuus on sitä kun he rautanaulan nielaisee niin se korkkiruuvina tulee "peräreiästä" ulos. Oletko kokeillut, kokeile, saatat yllättyä. Siinä voit kyllä tarvita agregaattiasi ja ilmapistooliasi. Siinä touhussa voit kyllä seinillekin mumista.

No ei se minun vikani ole, jos henget eivät hengitä. Olkoot kuolleita sitten kuten tuntuvat olevankin. Eikä se mitään huumoria ole, jos laittaa kompressorin päälle. Itse olet niin tyhmä, ettet erota kompressoria ja aggregaattia. Kompressorilla tuotetaan paineilmaa ja aggregaatilla sähköä. Kysy vaikka sieniltäsi mumisija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se minun vikani ole, jos henget eivät hengitä. Olkoot kuolleita sitten kuten tuntuvat olevankin. Eikä se mitään huumoria ole, jos laittaa kompressorin päälle. Itse olet niin tyhmä, ettet erota kompressoria ja aggregaattia. Kompressorilla tuotetaan paineilmaa ja aggregaatilla sähköä. Kysy vaikka sieniltäsi mumisija.

Ei tarvinnut kysyä kun käytin kompressoria viime kesänä kun remontoin.
        Agregaatti työntää sähköä kesämökillä näin heilahtelevan sähkön hinnan myötä.
        Edelleenkin suosittelen sen rautanaulan syömistä jotta saat korkkiruuvin käyttöösi ja sen viinipullon avaamiseen.
        Miksi kysyisin seiniltä mitään kun ei ne vastaa vaikka väitetään että "seinilläkin korvat on".
        Muuten, miksi yleensä sinä täällä mumiset. Ei tarvi vastata kun vastaus on täyttä persuilua.
        Siihen on muuten 90% suomalaisista kyllästynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvinnut kysyä kun käytin kompressoria viime kesänä kun remontoin.
        Agregaatti työntää sähköä kesämökillä näin heilahtelevan sähkön hinnan myötä.
        Edelleenkin suosittelen sen rautanaulan syömistä jotta saat korkkiruuvin käyttöösi ja sen viinipullon avaamiseen.
        Miksi kysyisin seiniltä mitään kun ei ne vastaa vaikka väitetään että "seinilläkin korvat on".
        Muuten, miksi yleensä sinä täällä mumiset. Ei tarvi vastata kun vastaus on täyttä persuilua.
        Siihen on muuten 90% suomalaisista kyllästynyt.

Höpöhöpö!! Et sinä kompressoria osaa käyttää. Yhdistät maaliruiskun aggregaattiin ja ihmettelet, miksi siitä saa sähköiskun. Työnnä itse korkkiruuvi kaaliisi ja mumise seinille!
        Itse sinä persuusta olet!!!

• Anonyymi

Kaikilla on omat murheensa. Mutta.
      En kyllä murehdi ateistien puolesta.
      SILLOIN mättää.
      Maailman pahuus puhuttelee nyt

• Anonyymi

En minäkään murehdi sinun puolesta.
        Kuoltuasi olet kuollut kuin kivi.
        Ei pal henki pihise.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään murehdi sinun puolesta.
        Kuoltuasi olet kuollut kuin kivi.
        Ei pal henki pihise.

Sinäkö jäät kompressorisi ansiosta tänne pihisemään ilmapistoolisi kanssa.
        "ei pal henki pihise" eikä kompressorisi toimi kun tyhjää potkaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö jäät kompressorisi ansiosta tänne pihisemään ilmapistoolisi kanssa.
        "ei pal henki pihise" eikä kompressorisi toimi kun tyhjää potkaiset.

Sinulle jää pihisemään vain oma kompressorisi takapuolesta kun potkaiset ämmääsi persuksiin.

• Anonyymi

"VANHAT ÄIJÄT AA-RYHMISSÄ"
      on seurausta siitä, että ovat tulleet ajoissa AA:n. Muuten olisivat kuolleet.

• Anonyymi

Ja kas miten lohdullista onkaan taas hokea itselleen ja muille omia uskomuksiaan. Jännää että juuri äänekkäimmät tuollaiset on nykyään ateisteja.

• Anonyymi

Mutta jos kuuluu AAA-ryhmään, on väärässä patterikerhossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kas miten lohdullista onkaan taas hokea itselleen ja muille omia uskomuksiaan. Jännää että juuri äänekkäimmät tuollaiset on nykyään ateisteja.

Kommentit ovat erityisen äänettömiä. Vai kuuletko niistäkin ääniä?

• Anonyymi

Rukoilu on mainio esimerkki uskovaisuuteen kuuluvasta kognitiivisesta dissonanssista.

Uskovaiset kuvittelevat, että heidän jumalansa on (a) kaikkitietävä, (b) kaikkivoipa ja (c) hyvä. Mitä tästä loogisesti seuraisi? Miksi ihmeessä vaikkapa vanhemmat rukoilisi sairaan lapsensa puolessta? Hyvä ja kaikkivoipa Jumalahan on järjestänyt lastakin koskevat asiat juuri niin kuin on hyvä. Toisaalta Jumalahan tietäisi myös lasten vanhempien huolet ja toiveet vaikka niitä ei erikseen mielikuvituksessaan kuvittelemalleen Jumalalle kertoisi.

Jos oli olemassa kaikkitietävä Jumala, niin hänelle ei tarvitse kertoa mitään ajatuksistaan tms. Jos oli olemassa hyvä ja kaikkivoipa Jumala, niin hänhän on jo tehnyt kaiken niin kuin on hyvä ja oikien, joten se, että rukouksessa pyytää Jumalalta jotain on arroganttia Juamalan oikeudenmukaisuuden kyseenalaistamista.

Rukoillessa uskovainen siis puhuu itse itselleen. Ajatus että sillä jotenkin vaikuttaisesti Jumalaan on maagista ajattelua ja ristiriidassa kristillisen Jumala-käsityksen kanssa.

• Anonyymi

Totta. Mutta jotenkin se putoava lentokone putoaa sujuvammin, kun lisäksi rukoilee.

• Anonyymi

Kuulehan kun arrogantti ihminen ei saa ystäviä, onko sinulla niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulehan kun arrogantti ihminen ei saa ystäviä, onko sinulla niitä.

Ysätävällä ja "ystävällä" on eroa. Esimerkiksi D. Trumpin ystävyydestä kilpaillaan ja voiko joku väittää, että Trump ei olisi arrogantti?

• Anonyymi

Ajatuksella on voimaa ja siis rukouksellakin .Väinämöinen teki venettä sanan voimalla mutta joitain sanoja puuttui.
        Voimaahan todistaa ,kun ateistitkinkäyttää voimasanoja ja mainisetvat erään pahiksen nimeltä.

• Anonyymi

TikTokissa on Jay Lenox 75 Kysy ateistilta
      Alusta varoittaa ennen kirjautummista : Liveen

Voi aiheuttaa mielipahaa joillekin

• Anonyymi

on semmoisia paikkoja olemassa missä me aikuisetkin saamme

hypätä pallomereen ja suosittelen sitä myös extreme ateisteille

muutumme nääs lapsenomaiseksi

• Et taida hoksata, mitä lapset tekevät leikkiessäään? He kehittävät oman kehoa, mieltä, sosiaalisuutta ja eettisyyttä. Lasten pallomeressä telmiminen vertautuu aikuisten järjen käyttöön. Ateisti on juurikin se uskonnon dogmeista vapaa rationaalisuuden pallomeressä telmivä ihminen kun taas teisti vertautuu älylliseen sohvaperunaan. Teisti ei uskalla hypätä rationaalisuuden pallomereen kun siellä on saatana, joka vie uskon.

• Anonyymi

Eikös Raamatussakin sanota, että uskakseen Jeesus-tarinoita täytyy olla infantiili?
        Aikuismainen, rationaalinen suhtautuminen ei käy laatuun.

• Anonyymi

Pallomeressä lapsi ei yleensä kanna suurta painetta tai huolta asioista; he luottavat vanhempiinsa ja ympäristöönsä. Ateistit ovat huolissaan asioista jotka eivät ole edes kiinnostavia heille. Kyynisyys muuttaa ne kiinnostaviksi.

• ”Ateistit ovat huolissaan asioista jotka eivät ole edes kiinnostavia heille.”

Totta kai on tärkeää esimerkiksi se, saako noitia polttaa roviolla, homoja heittää katolta alas tai pitääkö naisten pitää huivia päässä.

• Anonyymi

Olen tavattoman huolestunut uskovaisista, koska he käyttävät hyvää aikaa täysin järjettömään hommailuun. Esimerkiksi itsekseen mumiseminen olemattomalle on aivan järjetöntä touhua. Se on hulluutta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tavattoman huolestunut uskovaisista, koska he käyttävät hyvää aikaa täysin järjettömään hommailuun. Esimerkiksi itsekseen mumiseminen olemattomalle on aivan järjetöntä touhua. Se on hulluutta!

Minkälainen on sellaisen mieli joka käy liimaamassa tienvarsien tolppiin Jeesus lappuja?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen on sellaisen mieli joka käy liimaamassa tienvarsien tolppiin Jeesus lappuja?!

Jeesus niin rakastaa meitä, kun käymme yöllä salaa liimailemassa niitä julisteita. Eihän niitä valoisaan aikaan kehtaisikaan kiinnitellä.

• Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

”Ateistit ovat huolissaan asioista jotka eivät ole edes kiinnostavia heille.”

Totta kai on tärkeää esimerkiksi se, saako noitia polttaa roviolla, homoja heittää katolta alas tai pitääkö naisten pitää huivia päässä.

UT käskee naisen peittämään pään, se ei välttämättä tarvitse olla huivi.
        Saako.... EI saa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulottelet.
        Kyllä Jumala toimii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu puhu lähetyskäskystä eli viemään sanaa eteenpäin ITSE!

• Anonyymi

laitokseen lukkojen taakse ja sterilointi 🙂

• Anonyymi

Kun pataljoona komentaja hyppää pallomereen, niin siitä tulee maailman paras lastenohjelma, ja rauhan symboli. Jos ateisti asentaa riistakameroita kadulle, että saisi Jeesus kylttiä liimaavan uskovan narulle, niin Kummasta pitää olla enemmän huolissaan.

• Anonyymi

Riistakamera on riistaa varten. Itse en söisi paistettua hihhulia edes kirkollisviinin kera.

• Anonyymi

Soopaa jauhat!

• Anonyymi

Ihmistekoista hihhuli huuhaata! Sivistys!

• Anonyymi

Sinä se vasta soopaa jauhat!

• Anonyymi

Jeesus vastaa rukouksiin: ---------------------------------------------------------------------

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1610
    2. 210
      1497
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      787
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      755
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      705
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      696
    Aihe