Lastensuojelu + turvakoti

Anonyymi-ap

Vaimoni melkein vei lapset turvakotiin. Tämä oli vain narsistinen keino saada minut kontroliin ja hiljaiseksi. Sai tehtyä kuitenkin lastensuojeluilmoituksen.

Jos olet mies ja sanot mitä tahansa, kaikki toimivat sinua vastaan. Sinua ei uskota.

Jos vaimo olisi päöätynyt turvakotiin lasten kanssa, olisko kukaan uskonut, että se on vain manipulointia?
Mitä lapset olisivat ajatelleet sen jälkeen?
Mitä vaimon sukulaiset olisivat ajatelleet?
Mitä vaimon ystäväpiiri olisi ajatellut sen jälkeen?
Mitä viranomaiset ja sosiaaliohjaajat olisivat ajatelleet sen jälkeen?
Mitä minun sukulaiseni ja tuttavani olisivat ajatelleet sen jälkeen?

Kaikki olisivat ajatelleet, että olen todella vaarallinen ihminen. Sitä leimaa en olisi saanut mitenkään pois.

Kun sitten lastensuojelu konsultui vielä pariterapeutteja, jotka on jo vaimon toimesta manipuloitu, mikään tai kukaan ei auta minua.
Kukaan kenelle olen kertonut omista kokemuksista, eivät huomaa sitä henkistä väkivaltaa, jotka olen kohdannut. Toisin päin kyllä, kun olen sanonut suuttuneeni jostain tai käynyt läpi vaimon puhelinta pettämisten takia.
Kukaan ei reagoi, jos kerron vaimoni käyneen läpi minun puhelinta. Vain minun tekemäni asiat koskettavat heitä ja he tuomitsevat toimeni heti. Minulle on narsistin toimesta epätodellinen maailma, josta yritän ponnistaa pois. Jossain vaiheessa en tiennyt mikä on totta ja mikä ei. Osa terapeuteista osallistuu minun henkiseen pahoinpitelyyn tietämättään, koska uskovat vaimoa. Yhdessä he selittävät kuinka kuvittelen asioita.

Jos vaimo narsisti, olet miehenä todellisissa ongelmissa.

5

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö hän saanut tahtoaqn lävitse jossain pikkuasiassa?

• Anonyymi

Isot ja pienet asiat, yhtäkkiä parisuhde olikin hänelle valtataistelua. Hän koki, että ei saanut päättää mistään ja on joustanut aivan liikaa. Kaikki pyörii vain hänen kokemuksen ympärille ja hänen tunteiden ympärillä.

Ymmärrän hyvin, että narsistista voi tuntua, ettei saa päättää itse, jos joutuu parisuhteessa yhdessä päättämään ja myös tuntua siltä, että joustaa, jos joutuu tekemään jollekin toiselle asioita tai auttamaan toista, kun on niin itsekeskeinen.
        Vaimo pystyi kaatamaan kahvia kuppiin vain kun vieraita oli kylässä. Vieraiden poissaollessa, jos pyysin kaatamaan lisää kahvia kuppiin sai hänen silmänsä säkenöimään vihasta. Niin suuri uhraus se oli narsistin mielestä, kun jotain joutui tekemään miehensä puolesta.

Miten paljon vaimo voikaan suuttua, kun sitä pyytää kuorimaan perunat, että saisi ruokaa koko perheelle. Minulla oli etätyöpäivä meneillään ja vaimolla vapaapäivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isot ja pienet asiat, yhtäkkiä parisuhde olikin hänelle valtataistelua. Hän koki, että ei saanut päättää mistään ja on joustanut aivan liikaa. Kaikki pyörii vain hänen kokemuksen ympärille ja hänen tunteiden ympärillä.

Ymmärrän hyvin, että narsistista voi tuntua, ettei saa päättää itse, jos joutuu parisuhteessa yhdessä päättämään ja myös tuntua siltä, että joustaa, jos joutuu tekemään jollekin toiselle asioita tai auttamaan toista, kun on niin itsekeskeinen.
        Vaimo pystyi kaatamaan kahvia kuppiin vain kun vieraita oli kylässä. Vieraiden poissaollessa, jos pyysin kaatamaan lisää kahvia kuppiin sai hänen silmänsä säkenöimään vihasta. Niin suuri uhraus se oli narsistin mielestä, kun jotain joutui tekemään miehensä puolesta.

Miten paljon vaimo voikaan suuttua, kun sitä pyytää kuorimaan perunat, että saisi ruokaa koko perheelle. Minulla oli etätyöpäivä meneillään ja vaimolla vapaapäivä.

Kun pyydät edes jotain pientä asiaa ja narsisti vaimo reagoi suuttumalla ja riitelemällä, opit kyllä, että turha pyytää mitään. Naapureita ja kavereita voi narsisti sitten auttaa loputtomasti, heidän eteensä narsisti tekee kaikkensa ja on niin empaattinen.

Olisi ollut myös kivaa joskus saada joku kaverini joskus kylään itse rakentamaani taloon, mutta ehtoja oli aina niin paljon, ettei sinne sitten ketään voinut kutsua.

• Anonyymi

Entäs nämä mustat pirut miten paljon väkivaltaa pieniin lapsiin. Mitä varten tehdään kakaroita kun ei haluta hoitaa. Nyrkit heiluu ja mediassa puolustellaan en minä ole kakaran hakkaaja.

• Anonyymi
      UUSI

Hämmentävästi ovat käytökseltään, kuin samasta puusta veistettyä nuo narsistivaimot. En olisi uskonut, jos itse en asiaa olisi kokenut. Se kiiltokuvaelämä, jota muille somessa ja sosiaalisissa tilanteissa esitellään. Kuinka on niin täydellinen nainen, rakastava, uhrautuva äiti, luova, iloinen, antelias.. Todellisuus on sitten ihan muuta. Itsekäs, vihamielinen, katkera, välinpitämätön äitinä, vika on aina muissa, vaikkei muita olisi mailla halmeilla..

Oikeasti siis ihan vitsi ihmisenä. Vaarallinen vitsi. Harmi kun on yhteisiä lapsia, niin ei siitä vitsistä eroon pääse vielä, vaikka erottu onkin. Kamalaa myös seurata kuin narsisti nainen, tuo "leijona äiti" oman lapsensa tulevaisuuden tuhoaa, koska haluaa kostaa jotain elämälle, eikä halua vanhemman vastuuta.

Julkikuvaa on vaan rakennettu jo vuosikymmeniä, niin moni uskoo niihin itseään toistaviin postauksiin. Verkosta saa sitten sitä ihailua ja tykkäyksiä niille omille valheille. Välillä mietin onko narsistinainen punaiseksi värjätyssä tukassaan ihan harhainen, parhaimmillaankin kun on pelkkä keskinkertaisuus.

Peiliin kun katson, suren. Suren omaa valintaani aikanani ja mitä se on tarkoittanut lapselleni. On niin totta, ettei yhteiskunnassa miestä tunnuta uskovan. Narsisti nainen saa porskuttaa ja tuhota, vaikka oman lapsensakin, mutta miestä ei uskota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe