👀☔💡 Valot taas päällä keskellä päivää. Sade rapistelee ikkunalaudalla ja asteita plus 3,3. En ole kuitenkaan itkenyt, vaikka näköelimet on kuin tomaatit 👀= 🍅🍅 joku allergiakohtaus vaivaa. Ehkä uusi pyykinpesuaine.
Aina on joku huonosti!
8
179
Vastaukset
- Anonyymi
Jauhemainen pyykinpesuaine pölisee ja menee herkästi hengitysteihin. Itse käytän nestemäisiä aineita. Ne ovat lisäksi kaapin sisällä mahdollisten kemikaalihuurujen välttämiseksi. Mulla oli punoitusta silmissä vähän aikaa sitten. Onneksi se vaiva meni nopeasti ohi. Punasilmäisyys voi johtua ärsytyksestä, silmän kuivuudesta (jolloin silmä voi vuotaa vettä) tai siitä että on tuijottanut liikaa tietokoneen tai vastaavien laitteiden ruutuja. Varmaan univajekin voi aiheuttaa sen.
Mulle on tehty silmien laserleikkaus ja sen todennäköisin jälkivaikutus on kohonnut alttius silmien kuivuudelle. Se yleensä vähenee kun operaatiosta on kulunut enemmän aikaa. Olin silloin hermona ennen leikkausta jolloin minulle tarjottiin diapamia rauhoittamiseeni. Se tuntui hyvältä. Pidän kuitenkin pääni eli vältän sortumasta sen käyttöön päihtymistarkoituksessa. Se taisi alentaa sykettäni koska kun olin t-paidalla niin mulle meinasi tulla kylmä.Mulla kutisee vasen silmä koko ajan etenkin aamulla herätessä. Sen takia epäilin uutta pyykinpesuainetta. Voi johtua uniapnea koneestakin (cpap) kun se puhaltaa naamalle koko ajan. Käytän nestemäistä pyykinpesuainetta kun se huuhtoutuu paremmin.
- Anonyymi
Hmmm, Ei edes jaksa lukea kaikkia. Pikaluku on kivempaa touhua.
En jaksa lukea täällä 7 riviä pidempiä juttuja. Muutenkin luen aika vähän muiden aloituksia. Omat laitan kirjanmerkkeihin niin ei tartte edes kirjautua kun voi tarkastaa oman kirjoituksensa.
- Anonyymi
Kivaa helmikuuta.☕
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kiitos samoin. Lumetonta on vielä ja 1,5 plussaa lämmintä.
Huomenna pakastuu..🥺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513595Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142490Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761740Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1391554- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427