Taitaa nykyään olla yleistä, että ihmiset etsivät suhdetta vain netistä. Minulle on usea mies kertonut, että ovat jo vuosia etsineet seuraa eikä ole löytynyt. Ja kun kysyn, mistä he ovat seuraa etsineet, niin he vastaavat, että netistä.
Eihän siinä mitään, jos netistä löytyy seuraa. Mutta jos ei löydy, niin yrittäkää nyt ihmeessä muualtakin. Ei siinä ole mitään järkeä, että hakataan päätä vuosia samaan seinään eikä edes yritetä mitään muuta.
Seuraa etsitään vain netistä
18
480
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ne miehet on taviksia tai rumia, niin se on ihan se ja sama missä yrität iskeä, koska naiset ei antaudu. Miehet saavat baarissakin naisilta vain pitkiä mulkaisuja, että älä nyt tähän pöytään tule.
- Anonyymi
Mitä jos et yrittäis iskeä niitä naisia vaan muuten juttelemalla jossain satunnaisessa tilanteessa mutta ei mitenkään ”tyrkyttämällä” itseään. Oot kohtelias ja huumoriakin voi viljellä kunhan ei mitään kaksmielistä. Et anna kuvaa ett oot iskemässä mutta olet naista huomioiva herrasmies. Ehkä onnistuis silllee paremmin ja tätä kun toistaa moneen naiseen niin sieltä se saattaapi jostakin ilmestyä se tyttöystävä vierelle.
Tärkeää ajatustenmuutos siitä ett sinä olet hakemassa itsellesi siihen että miten voisit saada naisen tuntemaan olonsa hyväksi seurassasi ilman että hän kokee että nyt joku mies tässä yrittää saada sänkykammariin.
Eli jos haet vaan seksiseuraa niin hae vaikka maksullisista. Jos taas haet oikeasti tyttöystävää niin valmistaudu näkemään vaivaa äläkä hötkyile. Anna naiselle tilaa ja aikaa älä tuppaudu väkisin. Ole huomaavainen ja avulias mutta älä tee itsestäsi kynnysmattoa eli säilytä oma miehekkyytesi.
- Anonyymi
Mutta jos komea mies tulee iskemään, niin on tottakai tervetullut pöytään ja jatkoille. Jatkoilla komea mies tuikkaa sitten naiskaveruksia ja poistuu aamulla vähin äänin.
- Anonyymi
Olet ihan itse ollut paikan päällä ja nähnyt omin silmin, eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihan itse ollut paikan päällä ja nähnyt omin silmin, eikö?
Olen itse komea mies ja olen saanut lukuisia lähestymisyrityksiä itseäni 10v nuoremmilta naisilta. En ole kertaakaan poistunut baarista yksin. Minulla on vakiopaikka, jossa poket katsovat aina kateellisina, että taas se vie kaunotarta kämpilleen. Poket ovella yrittävät aina kovistella kun näkevät kaunottaren seurassani, mutta kun näytän habaa, niin menevät hiljaiseksi, enkä minä roinaa ja olen putipuhdas. Sen tietävät myös naiset, joten kortsua ei käytetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse komea mies ja olen saanut lukuisia lähestymisyrityksiä itseäni 10v nuoremmilta naisilta. En ole kertaakaan poistunut baarista yksin. Minulla on vakiopaikka, jossa poket katsovat aina kateellisina, että taas se vie kaunotarta kämpilleen. Poket ovella yrittävät aina kovistella kun näkevät kaunottaren seurassani, mutta kun näytän habaa, niin menevät hiljaiseksi, enkä minä roinaa ja olen putipuhdas. Sen tietävät myös naiset, joten kortsua ei käytetä.
Hyvä että naisten iskeminen noin helppoa. Se jatkuu hyvin siihen asti kun ikä alkaa näkyä ja ne kaunottaret ei enää kiinnostu.
Sitten tulee ne potenssiongelmat sun muut ja lopputulos sinusta tulee yksinäinen ja naisille katkera vanhus joka muistelee haikeudella näitä aikoja. Kukaan ei ole hellimässä tai huolehtimassa ja se tuntuu varmasti sitten raskaalta. Se vaan on tuon hyvin pinnallisen elämän loppunäytös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että naisten iskeminen noin helppoa. Se jatkuu hyvin siihen asti kun ikä alkaa näkyä ja ne kaunottaret ei enää kiinnostu.
Sitten tulee ne potenssiongelmat sun muut ja lopputulos sinusta tulee yksinäinen ja naisille katkera vanhus joka muistelee haikeudella näitä aikoja. Kukaan ei ole hellimässä tai huolehtimassa ja se tuntuu varmasti sitten raskaalta. Se vaan on tuon hyvin pinnallisen elämän loppunäytös.Tai sinusta tulee vanhus joka ei tajua olevansa vanhus vaan uskoo edelleen olevansa vastustamaton ja nolaa itsensä. Nyt olet naisten lelu ja kiva käyttöesine mutta se ei jatku loputtomiin. Kovin tyhjää on elämäsi jos naisten pokaaminen on sen ainoa sisältö.Kuulostat juttujesi perusteella 14-vuotiaalta etkä aikuiselta mieheltä. Jutut haban näyttämisestä ovat wannabe- tonyhalmeen tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit olla komea, paljon mahdollista. En voi tuota väitettäsi kiistäkään kun en näe sinua. Älynlahjoilla sinua sen sijaan ei ole juurikaan siunattu. Kirjoitat kuin murrosikäinen pojankloppi etkä kuin aikuinen mies. Ehkäpä olet juuri täyttänyt 18. Tosin olet siinäkin tapauksessa ikäiseksesi lapsellinen.
- Anonyymi
Tuo on niin totta. Lisäksi tosiaan tuo, että tutustua voi (ja kannattaa) ilman heti alkavaa itsensä tyrkyttämistä. Ihmisiin tutustumalla ne parisuhteet pääosin alkavat ja vieläpä niin, että kumpikaan ei ole pyrkinyt iskemään toistaan.
- Anonyymi
Monilla miehillä on tapana koittaa iskeä itseään huomattavasti korkeampitasoista naista ja sitten itkevät kun saavat pakkeja.
- Anonyymi
Miten saataisiin pienen miesjoukon miehiä useammalle naiselle? Jaetaanko yhteinen hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saataisiin pienen miesjoukon miehiä useammalle naiselle? Jaetaanko yhteinen hyvä?
Sinä se jaksat jankuttaa yhteisen hyvän jakamisesta. Ilmeisesti oletat että naiset kokevat tekstiesi ansiosta suuren ahaa-elämyksen ja herätyksen ja päättävät hyväksyä jonkun randommiehen etteivät jää yksin tai joudu jakamaan miestä toisen naisen kanssa.
Turhaan luulet. Turhaan jankkaat.
Sinä kuvittelet että useimmille naisille ajatus elämästä ilman miestä on kauhistus. Ei mene sinulla jakeluun että harva nainen pitää miestä minään välttämättömyystarvikkeena. Naisen on huomattavasti helpompi elää ilman miestä kuin miehen ilman naista. Ei ole tarpeen jakaa miestä eikä ottaa miestä joka ei kiinnosta. Sinkkuelämä on parempi vaihtoehto kuin kumpikaan noista kahdesta.
Mutta jos olisi jostain syystä kerta kaikkiaan pakko joko jakaa hyvä mies toisten naisten kanssa tai ottaa epämiellyttävä mies joka olisi yksin minun, niin ilman muuta mieluummin jakaisin sen hyvän miehen.
Vaan eipä tarvitse valuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin niin kuin treffit jonkun itseään tavikseksi luulevan ätmin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin niin kuin treffit jonkun itseään tavikseksi luulevan ätmin kanssa.
Muutos avioliittolakiin olisi loistava, jossa siis miehille sallittaisiin monta vaimoa. Näin komeita miehiä riittäisi useammalle naiselle.
Jos vielä komeat miehet vapautettaisiin elatuksista, niin se turvaisi myös komeiden miesten tulevaisuuden, koska muutenhan he olisivat varattomia jos joutuisivat maksamaan elareita monelle eri naiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutos avioliittolakiin olisi loistava, jossa siis miehille sallittaisiin monta vaimoa. Näin komeita miehiä riittäisi useammalle naiselle.
Jos vielä komeat miehet vapautettaisiin elatuksista, niin se turvaisi myös komeiden miesten tulevaisuuden, koska muutenhan he olisivat varattomia jos joutuisivat maksamaan elareita monelle eri naiselle.Ei siihen lakimuutosta eikä avioliittoa tarvita. Mies voi jo nyt asua yhtä aikaa vaikka viiden naisen kanssa. Ei naisilla ole mitään hinkua mennä naimisiin. Jos joku haluaa sormuksen niin voi ostaa sen itsekin ja pujottaa vasempaan nimettömäänsä. Sekin on ihan laillista. Mitä virkaa avioliitolla on? Se on aikansa elänyt järjestelmä jolla ei tee yhtään mitään.
Mene äijiä itse naimisiin jos koet sen tärkeäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vielä komeat miehet vapautettaisiin elatuksista, niin se turvaisi myös komeiden miesten tulevaisuuden, koska muutenhan he olisivat varattomia jos joutuisivat maksamaan elareita monelle eri naiselle.Voi voi, eikö ne naiset olekaan kauhuissaan siitä että pitäisi jakaa yhteinen mies…? Eikö ne vieläkään halua ymmärtää kuinka paljon parempi olisi huolia sinut miehekseen kun sinua ei tarvitsisi jakaa…? Eikö ne ymmärrä, eikö ne herää, eikö ne vieläkään huoli sinusta…? Pelottelet islamilla ja moniavioisuudella, eikä ne siltikään säikähdä ja havahdu ja huoli sinua… Mikään ei auta, ne ei vaan huoli sinua!
- Anonyymi
Islam on jo levinnyt suomeen. Eikös heillä ole monta vaimoa? Ei voi olla niin, että vain heillä on oikeus moneen vaimoon. Tasa-arvon nimissä myös suomimiehille on sallitava monta vaimoa.
- Anonyymi
Ranskassahan naiset sanovat että ovat vain imarreltuja jos oma mies kelpaa muillekin. Eli siis että sillä on rakastaja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745