On huonosti tuntunut tarvetta tyydyttää itseäni. Pitääkö olla huolissaan?
Viime aikoina
17
93
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä olla huolissaan.
Ehkä tauko tekee joskus hyvää.- Anonyymi
Voiko jatkuvasti itsetyydytys olla syy sinkkuuteeni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan jatkuva itsetyydytys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä, mihin käytät aikasi.
Tyydytteletkö vain itseäsi, vai yritätkö löytää kumppania/puolisoa ?
Ajankäytönkin voi jakaa osiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla. Sinkkuus on enemmän korvien kuin haarojen välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä, mihin käytät aikasi.
Tyydytteletkö vain itseäsi, vai yritätkö löytää kumppania/puolisoa ?
Ajankäytönkin voi jakaa osiin.Sinkut palstalla sanotaan, etten koskaan tule seurustelemaan, koska en ole käynyt armeijaa, poikuus on pöksyissa ja nolla seurustelusuhdetta on takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkut palstalla sanotaan, etten koskaan tule seurustelemaan, koska en ole käynyt armeijaa, poikuus on pöksyissa ja nolla seurustelusuhdetta on takana.
Älä usko, mitä siellä palstoilla sanotaan. Eihän tuntemattomat ihmiset voi määrittää sinun elämääsi. Elät itse sellaista elämää, mikä sinua miellyttää.
Tätä tämä some juuri on, että joillain menee todellisuus ja some maailma sekaisin. Joihinkin vaikuttaa niin vahvasti, kun lukevat juttuja täältä, kun vieläpä uskovat kaiken.
Kannattaa siirtyä sellaiseen sosiaaliseen elämään, että tapaa muita ihmisiä kasvokkain, se on paljon fiksumpaa. - Anonyymi
Juuri sen takia voisi olla joskus hyvä olla lukematta, jos niistä jutuista tulee paha olla.
Kyllä sinäkin olet ihan yhtä arvokas kuin muutkin, muista se. - Anonyymi
Ei pitäisi olla olemassa mitään syitä kiusata yhtään ketään.
Jos tuntee halua kiusata jotain, niin silloin on itsellä paha olla, ja siihen tulisi hakea apua.
Ei omaa pahaa oloa tarvitse purkaa muihin kiusaamalla heitä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kai se hieman kummallista on jos jatkuvasti sitä harrastaa, jos meinaa naisen hommata niin ei kai sitä itsetyydyttämällä saa. Ensinmäkin mielestäni se on jotenkin alkukantaista hommaa . Eiköhän se ole ihmisen tarkoitus pariutua jonkun kanssa ja harrastaa seksiä sen jonkun kanssa myös.
Se kun itse itseään tyydyttää, mitä itua siinäkin on - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinkut palstalla sanotaan, etten koskaan tule seurustelemaan, koska en ole käynyt armeijaa, poikuus on pöksyissa ja nolla seurustelusuhdetta on takana.
Ei kaikki käy armeijaa erinäisistä syistä tottakai sitä saa seurustelu kumppanin ilman armeijaakin . Ei kai se armeija nyt ole se asia että suhteita ei voi olla ilman sitä .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä mitä palstoilla sanotaan joka palstalla on omat hirviössä jotka eivät muuta osaa kun olla tylyjä toisia kohtaan. Ne ihmiset eivät voi itse hyvin siksi sanovat asioita mistä eivät tiedä mitään. Luota itseesi vaan ja huomaat että löydät seurustelukumppanin ihan silloin kun sitä vähiten osaat odottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko, mitä siellä palstoilla sanotaan. Eihän tuntemattomat ihmiset voi määrittää sinun elämääsi. Elät itse sellaista elämää, mikä sinua miellyttää.
Tätä tämä some juuri on, että joillain menee todellisuus ja some maailma sekaisin. Joihinkin vaikuttaa niin vahvasti, kun lukevat juttuja täältä, kun vieläpä uskovat kaiken.
Kannattaa siirtyä sellaiseen sosiaaliseen elämään, että tapaa muita ihmisiä kasvokkain, se on paljon fiksumpaa.Ihan totta monella, ei välttämätä nuorilla vaan vanhoillakin on kova halu harrastaa netti kiusaa , älä kuuntele ketään vaan luota ihan vaan omaan tunteeseesi
- Anonyymi
Minäkään en ole koskaan tuntenut yhtään tarvetta itsetyydytykseen. Voin hyvin. Kaksi avioliittoa takana. Leski olen, eikä siis tarvetta itsetyydytykseen tässäkään tilanteessa.
- Anonyymi
On se edelleen päivittäistä.
- AnonyymiUUSI
Sairasta se silloin on että itsensä kanssa sekstailee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta se silloin on että itsensä kanssa sekstailee
Yleensä tyydytän itseäni 2 kertaa päivässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123856Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313240Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2973222Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82050- 2541911
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81858Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2461476- 811411
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431214Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133