....on niitä ihme sairauksia joita ei miellä uskomattomilla ole?
Miksi lessu lahkolaisilla...
12
349
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko pariskunta liian läheistä sukua toisilleen?
- Anonyymi
Prupareikän kautta astutetuilla saattaa ilmetä hajuhaittaa ajan oloon.
- Anonyymi
15v ei enään saa kaveerata vääräuskoisten kanssa. Mun uskovaiselle koulu kaverille kävi näin. Yhdessä yössä sai tällaisen tällin päähänsä. Sairaus tämäkin.
- Anonyymi
Vähemmän uskovilla sairauksia on. Terveet elintavat, ei alkoholia, ei tupakkaa, ei riitoja kodeissa, anteeksiantamus ja rauha sydämessä.
Helvetillinen elämä, jota epäuskoiset elävät myrkkyjä, (huumeet viinat tupakat), läträämällä tuo valtavat määrät sairauksia. Eikä tällainen valehteleminen, jota avaaja harjoittaa, ketään paranna, päinvastoin se on pelkkää itsepetosta.- Anonyymi
Kyllä lestadiolaiset ovat sairauksissa ihan samalla viivalla ihmisten kanssa.
Kaikki, tupakat, viinat ja riidat voivat lestadiolaisillakin olla. Ja ne kaikki voivat puuttua vaikka helluntailaiselta tai täysin jumalattomalta perheeltä. Jehovan Todistaista en tiedä, nehän ovat lähinnä lestasiolaisuutta?
Harjoittaako avaaja valehtelua?
- Anonyymi
Lestatiolaisia ei järin paljon ole. Ja perheet perustetaan liikkeessä olevien kesken niin kyllä siinä naija napsutellaan herkästi sukulaisia.
- Anonyymi
Meillä seuroissa hoetaankin pienellä huumorilla että mitä serkumpi sen herkumpi.
- Anonyymi
Onko se sananlasku lestoilta tullut?
- Anonyymi
Mielisaurautta on paljon mutta ei se perimästä johdu vaan lestatiolaisesta uskosta. Syyttävä sormi osoittaa liikkeen johtoa.
- Anonyymi
Kyllä liikkeen johdon pitäisi vastata. Siellä on alle kymmenen vanhaa miestä ja saman verran hieman nuorempia könsikkäitä, vallanhaluisia kai kaikki, sen otaksun.
Miksi se tätä "me vain" -oppia pontevasti elossa pitävät. Jokainenhan heistä varmasti ymmärtää, että se ei ole totta, mitä he seuroissa saarnaavat?
Jumalanterve! Kristillisyydessämme ei ole sairauksia. Jumalanrauhaa.
- Anonyymi
Oletko trolli? Miksi pilkkaat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882918Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4752249- 891582
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501326Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701188- 78903
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa13834- 30832
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75786Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767