Missä viipyy PS:n puolueen tuki liitoille jotka yrittää saada lakoilla aikaan paremat korotukset?

Anonyymi-ap

Kyllä täytyy ihmetellä että missä Purra ja muut puolueen johtohahmot piileskelevät kun ei olla ottamassa kantaa käynnissä oleviin neuvotteluihin.
Olen menettänyt täysin luottoni PS:een puolueeseen, joten en tule äänestämään tulevissa vaaleissa persuja, kyllä jämtti on niin.

16

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä tilanne johtuu ainoastaan työnantaja puolen jääräpäisyydestä kun eivät suostuu näin vähäisiin palkankorotuksiin.
      Niin missä se persujen tuki viipyy???????

• Anonyymi

Lakoilla ei ole saatu parempia korotuksia kymmeniin vuosiin, eikä saada nytkään. Lakot eivät ole neuvottelua.

• Anonyymi

Väitätkö että kaikki edut on tulleet työnantajan hyvästä tahdosta.
        Minä en ainakaan tätä usko, olen ollut työelämässä lähes 60 vuotta eikä sattunut yhtään työnantajaa joka olisi sanonut porukalle että nostamme teidän palkkoja kun on mennyt yrityksellä niin hyvin.
        Loma raha saatiin 7 viikon lakolla, ei auttanut silloin Kekkosen sopimat tessit, vaan lakkoon jouduttiin.

• Anonyymi

Lakot ovat seuraus epäonnistuneista neuvotteluista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitätkö että kaikki edut on tulleet työnantajan hyvästä tahdosta.
        Minä en ainakaan tätä usko, olen ollut työelämässä lähes 60 vuotta eikä sattunut yhtään työnantajaa joka olisi sanonut porukalle että nostamme teidän palkkoja kun on mennyt yrityksellä niin hyvin.
        Loma raha saatiin 7 viikon lakolla, ei auttanut silloin Kekkosen sopimat tessit, vaan lakkoon jouduttiin.

Juuri näin se meni.

Olin työelämässä 49v enkä muista että työnantaja olisi tarjonnut palkankorotusta.
        Liitot neuvottelivat kaikki korotukset.

• Anonyymi

Kelan duunari on hieman ikävässä asemassa :)))

• Anonyymi

''Lakoilla ei ole saatu parempia korotuksia...''

Parempia korotuksia, verrattuna mihin ???

• Anonyymi

Lakot vajakkeja varten,,erotkaa liitoistanne, ...

• Anonyymi

Joskus 1980 luvulla telakalla piti olla muutama päivä lakossa että päästiin neuvottelemaan paikallisesti.
      Kun lakko alkoi kestämään päiviä niin jo alkoi myös työnantajalle kelpaamaan neuvottelut.
      Sitä oli se paikallinen sopiminen silloin ja tietysti "yhteishengessä" molempien edut huomioiden.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lakoilla ei saa mitään aikaan, hyvät duunarit saavat mitä haluavat - osaamisen
      L

• Anonyymi

Lakkoilemalla ei saada mitään aikaan, osaamisella ja ammattitaidolla saadaan. Siksi mulla menee hyvin ja edut sen mukaiset,,,ihan vaan tiedoksi näille ay-loisijoille.

• Anonyymi

Kelan-duunarit ovat niin vähään tyytyväisiä.

• Anonyymi

Persu on duunarin vihollinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3013
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1467
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1326
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1151
    6. 37
      1021
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe