Muutkin alkaa tekemään itselataavia nyt?

Anonyymi-ap

Plugarit on susiksi todettu sano Jesse Haapala

toyota siis oli taas oikeassa?

31

327

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas poika on jäljessä ajastaan. Tuo ”guru” kertoi jo, että hänen kokemuksensa on 5-10 vuotta vanhoista latausjybrideistä joita on latailtu todella paljon ja uudemmissa on reilusti isommat akut ja ne kestää.

      • Anonyymi

        no miten sitä kokemusta voisi olla uusista 150tkm ajetuista tollisko?

        asiaahan voi kysyä jesseltä ja vaikka siltä audimyyjältä-kuka on oikeassa


      • Anonyymi

        Akkuja pienennetään puoleen entisestä.
        Ei saa valehdella


    • Anonyymi

      Jesse sanoi, että onko Toyotan mitättömissä akuissa oikeasti mitään järkeä kun sen hyvin pienen bensassa säästön saisi aikaan yksinkertaisemminkin ilman kallista hybridiä, eli vain hieman moottoria viilaamalla.

      • Anonyymi

        Kyllä Toyotan hybridikoneistossa on paljonkin järkeä. Minun entinen automaattivaihteinen saksalainen autoni vei kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km, mutta koriltaan suunillen yhtäsuuri itselataava hybridi-Toyota kuluttaa vain 4 - 4,5 l/100 km. Bensiinimoottoria viilaamalla et saa näin suurta parannusta aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Toyotan hybridikoneistossa on paljonkin järkeä. Minun entinen automaattivaihteinen saksalainen autoni vei kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km, mutta koriltaan suunillen yhtäsuuri itselataava hybridi-Toyota kuluttaa vain 4 - 4,5 l/100 km. Bensiinimoottoria viilaamalla et saa näin suurta parannusta aikaiseksi.

        Minun Saksalainen vm 2018 automaativaihteinen auto kuluttaa sekalaisessa ajossa n 5,5 L/100km. Naapurin 2 litranen hybridi tojota kuluttaa yhtä paljon ja talvella jopa enemmän kuin moottori käynnistyy kylmänä suoraan vauhdissa. Tojotan wlpt päästömittaukset pitäisi tehdä suomen pakkasissa eikä jossain etelän lämmössä kun kone on lämmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun Saksalainen vm 2018 automaativaihteinen auto kuluttaa sekalaisessa ajossa n 5,5 L/100km. Naapurin 2 litranen hybridi tojota kuluttaa yhtä paljon ja talvella jopa enemmän kuin moottori käynnistyy kylmänä suoraan vauhdissa. Tojotan wlpt päästömittaukset pitäisi tehdä suomen pakkasissa eikä jossain etelän lämmössä kun kone on lämmin.

        Tuo on totta että kun akusta loppuu virta niin kulutus on korkea hybridissä.....asia on ollut tiedossa jo monta vuotta,,,ja dieseleissä vielä webasto päällä kun ei moottori lämmitä tarpeeksi nesteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Toyotan hybridikoneistossa on paljonkin järkeä. Minun entinen automaattivaihteinen saksalainen autoni vei kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km, mutta koriltaan suunillen yhtäsuuri itselataava hybridi-Toyota kuluttaa vain 4 - 4,5 l/100 km. Bensiinimoottoria viilaamalla et saa näin suurta parannusta aikaiseksi.

        Mikään itsehinkkaava, paitsi joku mopoauto varis, jesällä alamäessä. Totuus T farmari. Helsinki-Tallinna- Tartto 3 henkilöä jatkatavarat. 6-6;5 revi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun Saksalainen vm 2018 automaativaihteinen auto kuluttaa sekalaisessa ajossa n 5,5 L/100km. Naapurin 2 litranen hybridi tojota kuluttaa yhtä paljon ja talvella jopa enemmän kuin moottori käynnistyy kylmänä suoraan vauhdissa. Tojotan wlpt päästömittaukset pitäisi tehdä suomen pakkasissa eikä jossain etelän lämmössä kun kone on lämmin.

        Itselataavan hybridin moottori ei käynnisty koskaan kylmänä vauhdissa.


    • Anonyymi

      Toyota oli niin oikeassa kuin vetyautonsakin kohdalla.
      Eikö oikeasti ole ihan sama kun jokaiselle löytyy auto.

    • Anonyymi

      Eikös "itselataavat" ole 90-luvun teknologiaa? Nyt on jo paljon parempaa saatavilla, eikä tarvita enää polttonesteitä lainkaan.

    • Anonyymi

      Onko ilmastokatastrofi peruttu?

      • Anonyymi

        on, loppu rahat kaikilta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on, loppu rahat kaikilta..

        Ei ole peruuntunut. Jatkuu ja lisääntyy vaan ympäristöä kuormittavien päästöjen mm maatalouden ravinnekuorma, sen muun moskan lisäksi. Maatalousväki saa ns. ympäristötukea. Mitä enemmän päästää, sen enemmän saa tukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on, loppu rahat kaikilta..

        Ei ole ilmastonmuutosta, rokotteet ovat täynnä mikrosiruja, Maa on 6000 vuotta vanha, eikä mikään pallo, vaan litteä eikä ihminen ole käynyt Kuussa joka on sitä paitsi juustoa. Suomen Kokoomuksen virallinen veljespuolue USA:n republikaanit on järkevien ja täyspäisten ihmisten puolue. Eiks jeh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on, loppu rahat kaikilta..

        Tai loppuu kohta kun kaikki sähköa autot alkaa hajoamaan..oikein korjaus tsunami jossainvaiheessa..


    • Anonyymi

      Olisivat mitanneet suomen oloissa sen hybridin kulutuksen pakkasella...eikö uskallettu?.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodavwaudi kuluttaa kun moottori ja vaihteisto hajoaa n.150000km ajettuna. Akkutuho siihen samaan niin juhlat alkaa

        ameriikassa on 300.000 vara-autoa jotka kohta varmaan romutetaan..ovat tekniikalta niin vaativia ettei niitä voi edes afrikaan roudata...


    • Anonyymi

      Olisi rasittavaa saada esim. pitkälle lennolle vierustoveriksi toyotisti. Turha haaveilla mistään monialaisesta älykkäästä keskustelusta.

      • Anonyymi

        Yleissivistys ei ole toyotistien vahvimpia puolia.


    • Anonyymi

      200kg elektroniikkaa tarvitaan tuollaiseen kotteroon.

    • Anonyymi

      monella on jo

    • Anonyymi

      Hih

    • Anonyymi

      Vwskoda pettihuijas? Taas

    • Anonyymi

      Väärin. Alkupään pluggareissa oli ongelmia, kuten usein ihanuuden tekniikan kanssa, mutta nyt kun on opittu ja ihmiset oppivat kuinka autoaan pitää käyttää, niin ei ole ongelmia, Kannattaa katsoa myös Jessen uudempi raina asiasta.
      Itsehinkkaava on sellainen hätäpaska jossa on myös ongelmia..

    • Anonyymi

      Taitaa olla niin että ainoa plugari-auto jonka uskaltaa ostaa vanhanakin on Toyota Rav4 plug-in hybrid? Niissä on se koeteltu Toyotan perushybridi-rakenne plus ladattava akku, jonka Toyota mitoittaa pitkää ikää tavoitellen. Ja Relax-turva on akulle ja muulle tekniikalle polttomoottoria myöten 10 vuotta kunhan huollot valtuutetussa merkkihuollossa. Ja toki rinnakkaismalli Lexus NX 450h. Muista ladattavista plugareista pysyisin käytettynä kaukana ja uutenakin koska niiden arvo tippuu rajusti (esim. Volvo T8-mallit).

    • Anonyymi

      Voi vidu vihreä unelma ei noilla konsteilla toteudu ihan pian.

    • Anonyymi

      Ei saa varoittaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sinä näet

      kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1451
    2. Se helpottaisi oloa jos

      Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1307
    3. Palsta kysely..

      Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      136
      1057
    4. Missä väleissä ollaan

      Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      974
    5. aivan mieletön ikävä

      paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      907
    6. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

      Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      867
    7. Riittääkö vielä

      Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      864
    8. Mitä toivot

      Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

      Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      842
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

      Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      784
    Aihe