Muutkin alkaa tekemään itselataavia nyt?

Anonyymi-ap

Plugarit on susiksi todettu sano Jesse Haapala

toyota siis oli taas oikeassa?

73

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas poika on jäljessä ajastaan. Tuo ”guru” kertoi jo, että hänen kokemuksensa on 5-10 vuotta vanhoista latausjybrideistä joita on latailtu todella paljon ja uudemmissa on reilusti isommat akut ja ne kestää.

• Anonyymi

no miten sitä kokemusta voisi olla uusista 150tkm ajetuista tollisko?

asiaahan voi kysyä jesseltä ja vaikka siltä audimyyjältä-kuka on oikeassa

• Anonyymi

Akkuja pienennetään puoleen entisestä.
        Ei saa valehdella

• Anonyymi

Jesse sanoi, että onko Toyotan mitättömissä akuissa oikeasti mitään järkeä kun sen hyvin pienen bensassa säästön saisi aikaan yksinkertaisemminkin ilman kallista hybridiä, eli vain hieman moottoria viilaamalla.

• Anonyymi

Kyllä Toyotan hybridikoneistossa on paljonkin järkeä. Minun entinen automaattivaihteinen saksalainen autoni vei kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km, mutta koriltaan suunillen yhtäsuuri itselataava hybridi-Toyota kuluttaa vain 4 - 4,5 l/100 km. Bensiinimoottoria viilaamalla et saa näin suurta parannusta aikaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Toyotan hybridikoneistossa on paljonkin järkeä. Minun entinen automaattivaihteinen saksalainen autoni vei kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km, mutta koriltaan suunillen yhtäsuuri itselataava hybridi-Toyota kuluttaa vain 4 - 4,5 l/100 km. Bensiinimoottoria viilaamalla et saa näin suurta parannusta aikaiseksi.

Minun Saksalainen vm 2018 automaativaihteinen auto kuluttaa sekalaisessa ajossa n 5,5 L/100km. Naapurin 2 litranen hybridi tojota kuluttaa yhtä paljon ja talvella jopa enemmän kuin moottori käynnistyy kylmänä suoraan vauhdissa. Tojotan wlpt päästömittaukset pitäisi tehdä suomen pakkasissa eikä jossain etelän lämmössä kun kone on lämmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun Saksalainen vm 2018 automaativaihteinen auto kuluttaa sekalaisessa ajossa n 5,5 L/100km. Naapurin 2 litranen hybridi tojota kuluttaa yhtä paljon ja talvella jopa enemmän kuin moottori käynnistyy kylmänä suoraan vauhdissa. Tojotan wlpt päästömittaukset pitäisi tehdä suomen pakkasissa eikä jossain etelän lämmössä kun kone on lämmin.

Tuo on totta että kun akusta loppuu virta niin kulutus on korkea hybridissä.....asia on ollut tiedossa jo monta vuotta,,,ja dieseleissä vielä webasto päällä kun ei moottori lämmitä tarpeeksi nesteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään itsehinkkaava, paitsi joku mopoauto varis, jesällä alamäessä. Totuus T farmari. Helsinki-Tallinna- Tartto 3 henkilöä jatkatavarat. 6-6;5 revi siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselataavan hybridin moottori ei käynnisty koskaan kylmänä vauhdissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään. Se ajetaan lämpimäksi heti lähdössä ja vähän väliä matkalla. Kyseessähän on bensa-auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alle 4,5 litraa menee kehätien päästä päähän DSG golfilla. Muutamat liikennevalot molemmissa kehän päissä. Ei ole mitään hybridihärpäkkeitä.

• Anonyymi00051
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidäkään. Mottiöljyt kabiinin ohella lämmitetään sähköllä ennen starttia.

• Anonyymi00054
        Anonyymi kirjoitti:

Top Gearissa oli testi missä ajettiin tehokkaalla BMW:llä ja Priuksella ja katsottiin kumpi vie enemmän.

Prius vei 13,5 l / 100km ja BMW M3 12 l / 100km.

• Anonyymi00058
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sakemanni on diesel, ei varmasti bensa. Kyllä esim. corolla menee kesällä 3,8 l -4;2l ja talvella 4,5 -5,0 l / 100 km.

• Anonyymi00065
        Anonyymi kirjoitti:

Vaidoit sitten V6 koneisen MB Sprinterin Yarikseen?

• Anonyymi

Toyota oli niin oikeassa kuin vetyautonsakin kohdalla.
      Eikö oikeasti ole ihan sama kun jokaiselle löytyy auto.

• Anonyymi

Eikös "itselataavat" ole 90-luvun teknologiaa? Nyt on jo paljon parempaa saatavilla, eikä tarvita enää polttonesteitä lainkaan.

• Anonyymi

Onko ilmastokatastrofi peruttu?

• Anonyymi

on, loppu rahat kaikilta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole peruuntunut. Jatkuu ja lisääntyy vaan ympäristöä kuormittavien päästöjen mm maatalouden ravinnekuorma, sen muun moskan lisäksi. Maatalousväki saa ns. ympäristötukea. Mitä enemmän päästää, sen enemmän saa tukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ilmastonmuutosta, rokotteet ovat täynnä mikrosiruja, Maa on 6000 vuotta vanha, eikä mikään pallo, vaan litteä eikä ihminen ole käynyt Kuussa joka on sitä paitsi juustoa. Suomen Kokoomuksen virallinen veljespuolue USA:n republikaanit on järkevien ja täyspäisten ihmisten puolue. Eiks jeh?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai loppuu kohta kun kaikki sähköa autot alkaa hajoamaan..oikein korjaus tsunami jossainvaiheessa..

• Anonyymi

Ei, sitä ei koskaan ole ollutkaan joten sitä ei voi perua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ilmastonmuutosta, rokotteet ovat täynnä mikrosiruja, Maa on 6000 vuotta vanha, eikä mikään pallo, vaan litteä eikä ihminen ole käynyt Kuussa joka on sitä paitsi juustoa. Suomen Kokoomuksen virallinen veljespuolue USA:n republikaanit on järkevien ja täyspäisten ihmisten puolue. Eiks jeh?

Tietenkin ilmasto muuttuu. Sano yksikin asia joka ei luonnossa muutu.

• Anonyymi

Olisivat mitanneet suomen oloissa sen hybridin kulutuksen pakkasella...eikö uskallettu?.

• Anonyymi

Wltp mittaus tehdään vakio olosuhteissa laboratoriossa. Eihän sillä muuten saada eri autojen kesken vertailukelpoisia tuloksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näin..tietoa.
        https://tekniikanmaailma.fi/hurjia-kulutuslukemia-tm-talviautovertailussa-kolme-autoa-horppasi-kylmana-yli-15-l-100-km/

Skodavwaudi kuluttaa kun moottori ja vaihteisto hajoaa n.150000km ajettuna. Akkutuho siihen samaan niin juhlat alkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skodavwaudi kuluttaa kun moottori ja vaihteisto hajoaa n.150000km ajettuna. Akkutuho siihen samaan niin juhlat alkaa

ameriikassa on 300.000 vara-autoa jotka kohta varmaan romutetaan..ovat tekniikalta niin vaativia ettei niitä voi edes afrikaan roudata...

• Anonyymi

Olisi rasittavaa saada esim. pitkälle lennolle vierustoveriksi toyotisti. Turha haaveilla mistään monialaisesta älykkäästä keskustelusta.

• Anonyymi

Yleissivistys ei ole toyotistien vahvimpia puolia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleissivistys ei ole toyotistien vahvimpia puolia.

Kuka on Toyotisti?

Minulla on perheen käyttöön Toyota ja BMW. Olenko Toyotisti?

Millä perusteella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on Toyotisti?

Minulla on perheen käyttöön Toyota ja BMW. Olenko Toyotisti?

Millä perusteella?

Sinulla ei ole Bemaria, Toyota voi ehkä olla.

• Anonyymi

200kg elektroniikkaa tarvitaan tuollaiseen kotteroon.

• Anonyymi

monella on jo

• Anonyymi

Hih

• Anonyymi

Vwskoda pettihuijas? Taas

• Anonyymi

Väärin. Alkupään pluggareissa oli ongelmia, kuten usein ihanuuden tekniikan kanssa, mutta nyt kun on opittu ja ihmiset oppivat kuinka autoaan pitää käyttää, niin ei ole ongelmia, Kannattaa katsoa myös Jessen uudempi raina asiasta.
      Itsehinkkaava on sellainen hätäpaska jossa on myös ongelmia..

• Anonyymi

Taitaa olla niin että ainoa plugari-auto jonka uskaltaa ostaa vanhanakin on Toyota Rav4 plug-in hybrid? Niissä on se koeteltu Toyotan perushybridi-rakenne plus ladattava akku, jonka Toyota mitoittaa pitkää ikää tavoitellen. Ja Relax-turva on akulle ja muulle tekniikalle polttomoottoria myöten 10 vuotta kunhan huollot valtuutetussa merkkihuollossa. Ja toki rinnakkaismalli Lexus NX 450h. Muista ladattavista plugareista pysyisin käytettynä kaukana ja uutenakin koska niiden arvo tippuu rajusti (esim. Volvo T8-mallit).

• Anonyymi00070

Rav4 plugin on surkea jo uutena, niin voin kuvitella, kuinka surkea se on käytettynä.
        Onhan se varmasti yksi maailman eniten hinatuista autoista.

• Anonyymi

Voi vidu vihreä unelma ei noilla konsteilla toteudu ihan pian.

• Anonyymi

Ei saa varoittaa

• Anonyymi

Ja vetyä monessa muodossa
      Valmistukseen ja käyttöön
      Toyota

• Anonyymi

Autonvalmistajat ympäri maailman kuulemma soittelee Jesselle, ja kyselee millaisia autoja alkaisivat tehdä. Tosi juttu 😎

• Anonyymi

Käsi heil musk asentoon

• Anonyymi

Vetypolttomoottori ja itselataava
      Mainio hybridi

• Anonyymi

Pppo8

• Anonyymi

Näin kävi

• Anonyymi00047

Niin kävi
      Ja tuoko toyota myös dieselautot takaisin

• Anonyymi00048

Jub

• Anonyymi00049

Yaris Cross mitattu 7 l/100 km motarinopeudella.

• Anonyymi00050

Ladattavat voittivat, nyt se tiedetään.
      Avaus on vanha ja Jesse itse korjasi asian niille jotka ymmärsivät hänen puheensa väärin.

• Anonyymi00052

444

• Anonyymi00055

Vwaudi laski väärin...
      Toyota osaa
      Kohta vetyautot paras

• Anonyymi00056

Heh. Suomessakin oli 10 vuotta sitten kova vetykiima -> rakennettiin 2 tankkausasemaa ja täällä pyöri parikin esittelyautoa .Toinen niistä päätyi museoon. Sen 100 vuotta vanhemman vetyauton rinnalle. Eli käärmettä on ajettu pyssyyn jo 100 vuotta.

Vaikka esittelyautoja oli ja "oli valmis tankkausinfra" niin autoja meni kaupaksi 0 kpl. Tankkausasemat purettiin pois. Sen jälkeen on terot vuosi toisensa jälkeen esitelleet hienoja suunnitelmia tankkausasemien rakentamisesta. Aina tulossa ensi vuonna, vain lystin rahoittaja puuttuu...

Ei rakenneta yhtä ainutta tankkausasemaa ilman yhteiskunnan tukea. Eikä rakennetut asemat pysy auki ilman jatkuvaa tukea. Eikä mene autot kaupaksi.

Kun tukirahan kaataminen loppuu... tai vedyn myynti ei kannata edes tuesta huolimatta (asemat kalliit ja epäluotettavia = kalliita ylläpitää ja myyntitulot naurettavan pienet... tankkauskapasiteetti kun on tyypillisellä asemalla max 50 autoa vuorokaudessa eli 1/10 osa bensa-asemasta) niin käy näin

https://www.is.fi/autot/art-2000011893215.html?utm_medium=alsoreadthese&utm_campaign=is_tf&utm_source=www.hs.fi

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Heh. Suomessakin oli 10 vuotta sitten kova vetykiima -> rakennettiin 2 tankkausasemaa ja täällä pyöri parikin esittelyautoa .Toinen niistä päätyi museoon. Sen 100 vuotta vanhemman vetyauton rinnalle. Eli käärmettä on ajettu pyssyyn jo 100 vuotta.

Vaikka esittelyautoja oli ja "oli valmis tankkausinfra" niin autoja meni kaupaksi 0 kpl. Tankkausasemat purettiin pois. Sen jälkeen on terot vuosi toisensa jälkeen esitelleet hienoja suunnitelmia tankkausasemien rakentamisesta. Aina tulossa ensi vuonna, vain lystin rahoittaja puuttuu...

Ei rakenneta yhtä ainutta tankkausasemaa ilman yhteiskunnan tukea. Eikä rakennetut asemat pysy auki ilman jatkuvaa tukea. Eikä mene autot kaupaksi.

Kun tukirahan kaataminen loppuu... tai vedyn myynti ei kannata edes tuesta huolimatta (asemat kalliit ja epäluotettavia = kalliita ylläpitää ja myyntitulot naurettavan pienet... tankkauskapasiteetti kun on tyypillisellä asemalla max 50 autoa vuorokaudessa eli 1/10 osa bensa-asemasta) niin käy näin

https://www.is.fi/autot/art-2000011893215.html?utm_medium=alsoreadthese&utm_campaign=is_tf&utm_source=www.hs.fi

Tohjoloota jäänyt sähköautojen kehityksessä jalkoihin, kun on jämähtänyt hupsuun ideaan vetyautoista. Ei juuri mitään edistystä sillä rintamalla 30 vuoteen. Vetyauto kuulosti hyvältä silloin, kun sähköauto maksoi 50 000 ja sillä pääsi paperilla 130 km ja todellisessa elämässä max. 100 km. Kesällä.

• Anonyymi00059

3666

• Anonyymi00060

Fgt

• Anonyymi00061

Miksi plugarit on p@skoja:

pieni turbomoottori
        kaksoiskytkinvaihdelaatikko
        akku auton pohjan alla, kastuu, liittimet likaantu ja vuotaa tiivisteistä
        suurtehoelektroniikkaa auton pohjan alla, jopa renkaiden edessä likaantumassa ja kastumassa
        moottori ei käy lämpimäksi -> venttiilikoneisto ruostuu, kerää nestettä öljyn joukkoon
        akkuviat kalliita korjata
        hinta romahtaa takuiden loputtua

Miksi Hondan hybridi on paras:
        vapaastihengittävä 2-litranen polttomoottori
        ei vaihdelaatikkoa ollenkaan
        vetää sähkömoottorilla ->maksimiväännöt aina käytössä
        akku auton pohjan yläpuolella
        pieni 1kWh akku, joka edullinen uusia, Ei kyllä tarvii, kun kestää 15v yleensä
        ei huuda täyskaasukiihdytyksissä
        ei nyi missään ajotilanteessa, kuten automaattilaatikollinen auto
        Kulku vetävän sähkömoottorin ansiosta kuin sähköautossa
        pieni kulutus
        arvo säilyy, koska toimii myös vanhanakin. Yli 25-vuoden kokemus näkyy.

Hyvää ja kestävää tekniikkaa on siis tarjolla edelleen, jos polttomoottoriautolla haluaa ajaa.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Miksi plugarit on p@skoja:

pieni turbomoottori
        kaksoiskytkinvaihdelaatikko
        akku auton pohjan alla, kastuu, liittimet likaantu ja vuotaa tiivisteistä
        suurtehoelektroniikkaa auton pohjan alla, jopa renkaiden edessä likaantumassa ja kastumassa
        moottori ei käy lämpimäksi -> venttiilikoneisto ruostuu, kerää nestettä öljyn joukkoon
        akkuviat kalliita korjata
        hinta romahtaa takuiden loputtua

Miksi Hondan hybridi on paras:
        vapaastihengittävä 2-litranen polttomoottori
        ei vaihdelaatikkoa ollenkaan
        vetää sähkömoottorilla ->maksimiväännöt aina käytössä
        akku auton pohjan yläpuolella
        pieni 1kWh akku, joka edullinen uusia, Ei kyllä tarvii, kun kestää 15v yleensä
        ei huuda täyskaasukiihdytyksissä
        ei nyi missään ajotilanteessa, kuten automaattilaatikollinen auto
        Kulku vetävän sähkömoottorin ansiosta kuin sähköautossa
        pieni kulutus
        arvo säilyy, koska toimii myös vanhanakin. Yli 25-vuoden kokemus näkyy.

Hyvää ja kestävää tekniikkaa on siis tarjolla edelleen, jos polttomoottoriautolla haluaa ajaa.

Eurooppalaiset ja korealaiset hybridit on tehty yhteenliimatusta tekniikasta. Menty sieltä, mistä aita on matalin ja artisti maksaa. Höynäytettäviä näyttää riittävän.

• Anonyymi00063

Jesse korjasi sanomaansa kun hänet ymmärrettiin väärin, hän ei todellakaan haukkunut ladattavia, päin vastoin.
      Kannattaa katsoa noita videoita ja kommentoida hieman viiveellä, eikä innostua ja ymmärtää tarkoituksella väärin hänen sanomisiaan.
      Eikä hän ole kuitenkaan mikään maanlaajuinen tekijä, vaan Kokkolan oma poika jolle näitä ongelmatapauksia toimitetaan kun merkkiliikkeiden hinta arviot ja korjausten laajuus yllättää ja Jesse tekee asiat hieman toisin.
      Itsetyydyttävä on vain väliinputoaja joka toimii hetkenaikaa ns. veropakolaisen asemassa ja jää pois aika pian turhana kun päästörajoja tiukennetaan.

• Anonyymi00064

Menipä vuosia hukkaan bensa- ja diesel-autojen kanssa kun en kehdannut itselataavaa Toyotaa edes harkita kun jotkut mulkerot niitä haukkuu. Mutta nytpä sen hankin ja tämähän on hiton hyvä, just minulle sopiva ja mukava ajettavakin vielä.

Täyssähkö olisi kai muuten parempi, mutta ilman kotilataus mahdollisuutta se on kuitenkin tämä. Bensaahan tämä syö, yli neljä litraa satasella minun ajoilla, eli enimmäkseen kaupungissa. On se aika hyvin kun vertaa edelliseen dieseliin joka veti 8 litraa, tai sitä edelliseen bensa-autoon jolla kului 13 litraa samoilla ajoilla.

Ei tuo kulutus ihan pääasia ole minulle mutta kiva pikku lisä muutenkin mukavassa autossa. Ainahan sitä mieluummin maksaa vähemmän kuin enemmän.

Niin, no laiska, joo, samaa 10 sekan sataseen tasoa kuin muutkin tätä ennen. Mutta edellä menijät kuitenkin hidastaa lähtöjä enemmän kuin tehon puute. Itse jos lähtee jonon keulilta niin pitää vähän varoa ettei jätä niitä liian kauas taakse, etteivät luule että muka näytin miten tojota lähtee.

• Anonyymi00066

Erittäin viisasta puhetta. Minä olen ajellut jo 7 vuotta itselataavalla hybridi-Toyotalla, ja olen kanssasi täysin samaa mieltä. Auto on paras mahdollinen ajopeli tavalliseen arkiajoon, sillä se on erittäin varmatoiminen ja sen käytettävyys on aivan erinomainen. Tämän helpommaksi autoilu ei voi tulla.

Minun edellinen suurehko saksalainen automaattivaihteinen bensiinikäyttöinen auto oli aika janoinen kaupunkiajossa. Se vei kesäkelissäkin kaupungissa 15 l/100 km, mutta nykynen hybridi-Toyotani kuluttaa samanlaisessa ajossa vain 4 - 4,5 l/100 km. Ero on ihan merkittävä.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Erittäin viisasta puhetta. Minä olen ajellut jo 7 vuotta itselataavalla hybridi-Toyotalla, ja olen kanssasi täysin samaa mieltä. Auto on paras mahdollinen ajopeli tavalliseen arkiajoon, sillä se on erittäin varmatoiminen ja sen käytettävyys on aivan erinomainen. Tämän helpommaksi autoilu ei voi tulla.

Minun edellinen suurehko saksalainen automaattivaihteinen bensiinikäyttöinen auto oli aika janoinen kaupunkiajossa. Se vei kesäkelissäkin kaupungissa 15 l/100 km, mutta nykynen hybridi-Toyotani kuluttaa samanlaisessa ajossa vain 4 - 4,5 l/100 km. Ero on ihan merkittävä.

Jos arvostat, kuten kirjoituksessasi kerrot, varmatoimivuutta, käytettävyyttä ja autoilun helppoutta, niin miksi et siirtyisi sähköautoon. Se on noissa ominaisuuksissa ylivoimainen. Ja vielä edulliset käyttö- ja liikkumiskustannukset kaupanpäälle,

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Jos arvostat, kuten kirjoituksessasi kerrot, varmatoimivuutta, käytettävyyttä ja autoilun helppoutta, niin miksi et siirtyisi sähköautoon. Se on noissa ominaisuuksissa ylivoimainen. Ja vielä edulliset käyttö- ja liikkumiskustannukset kaupanpäälle,

Sähköauto ei sovi minulle, sillä käyn muutaman kerran vuodessa sukulaisvierailuilla satojen kilometrien päässä kotoa. Itselataavan hybridi-Toyotan toimintamatka sallii tällaiset reissut ilman välitankkaustakin. Kerrostaloissa asuvilla sukulaisillani ei ole latausmahdollisuutta, joten sähköautolla en pääsisi takaisin kotiin.

Jos haluaisin ladata sähköautoa sukulaisreissulla, niin silloin minun pitäisi etsiä jokin yleinen latausasema, jotta pystyisin "tankkaamaan" auton kotimatkaa varten. Koska sähköautot pitää "tankata" erilaisten äppien avulla, niin silloin minun pitäisi hommata itselleni myös vaikeakäyttöinen älypuhelin. Nyt pärjään edelleen vanhalla varmatoimisella NOKIA 3310 luurilla, koska bensiiniä ostettaessa mitään äppejä ei tarvita. Sähköautot ovat vanhalle miehelle liian vaikeakäyttöisiä.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Sähköauto ei sovi minulle, sillä käyn muutaman kerran vuodessa sukulaisvierailuilla satojen kilometrien päässä kotoa. Itselataavan hybridi-Toyotan toimintamatka sallii tällaiset reissut ilman välitankkaustakin. Kerrostaloissa asuvilla sukulaisillani ei ole latausmahdollisuutta, joten sähköautolla en pääsisi takaisin kotiin.

Jos haluaisin ladata sähköautoa sukulaisreissulla, niin silloin minun pitäisi etsiä jokin yleinen latausasema, jotta pystyisin "tankkaamaan" auton kotimatkaa varten. Koska sähköautot pitää "tankata" erilaisten äppien avulla, niin silloin minun pitäisi hommata itselleni myös vaikeakäyttöinen älypuhelin. Nyt pärjään edelleen vanhalla varmatoimisella NOKIA 3310 luurilla, koska bensiiniä ostettaessa mitään äppejä ei tarvita. Sähköautot ovat vanhalle miehelle liian vaikeakäyttöisiä.

Nykyisin on pankkikortilla toimivia latausasemia, mutta todennäköisesti nekin on sinulle liian vaikeita.

• Anonyymi00067

Toyota on aina ollut oikeassa näissä hybridi-hommeleissa.

• Anonyymi00072

Toyota on aina näyttänyt kehityksen suunnan. Sähköautot tulevat sitten aikanaan, mutta vielä nyt itselataava hybridiauto on kukkulan kunkku.

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Toyota on aina näyttänyt kehityksen suunnan. Sähköautot tulevat sitten aikanaan, mutta vielä nyt itselataava hybridiauto on kukkulan kunkku.

Suosio jatkui toukokuussakin.

• Anonyymi00074
      UUSI

Ainoissa hyvissä itselataavissa on 80+ kWh alku.

• Anonyymi00075
        UUSI

Miksi niitä sitten ei myydä eli miksi Toyota on tänä vuonnakin maailman isoin?

Tänä vuonna globaalit myyntiosuudet tähän mennessä on:
        Toyota 12.6%
        VAG 9.4%

• Anonyymi00076
        UUSI

Vain Toyota osaa tehdä kunnollisia hybridiautoja. Kaikkien muiden tehtaiden hybridiautot ovat täyttä pelleilyä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      1
      3070
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      8
      2117
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      113
      1739
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1066
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      982
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      129
      966
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      754
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      50
      687
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      66
      675
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      645
    Aihe