Ens kuun jälkeen on jo huhtikuu

Ootteko sitä aatellu? Niin se kevät vaan tulee.

Radiossa tän kuulin, Arvaa mikä kanava?

38

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku uskovaisten häiriintyneiden?

• Kiss fm, tää siis joskus 90-luvulla

• Anonyymi

Aattelet ihan kuin meiän vanhukset aikanaan.
      ...Nyt on Juhannus. "Se on sitten kesäkin jo mennyt".

Tyypillistä meidän hämäläisten ajatusmaailmaa. Tosin aloituksessa positiivisessa mielessä.

Mies 65

• Anonyymi

niin luul vari wn olw NA;n mielestä twerrorisri jos jorqin pwliäkin, keskuseikospoliisin ylipäällikköhän on on NSA;n mielestgfä tgerroerisri

• Anonyymi

Radio Suomi.

• Ei suomi vaan kiss fm, sielä oli välillä vähän hassuja juontajia. Se oli vähän erilainan kanava sillon.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ei suomi vaan kiss fm, sielä oli välillä vähän hassuja juontajia. Se oli vähän erilainan kanava sillon.

Oho, sanoitkin sen jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Oho, sanoitkin sen jo.

Joo, mä oon vähän äkkipikanen paljastaja. En oikein osaa ottaa niitä ehdotuksia vastaan ja paljastaa vasta lopussa. Niin ku se pitäs mennä.

• Anonyymi

kysymys-vastausjufruf ha, nooh

jos afrsus on numseeo 7 mikä olisdi kysymys siihdn?=

• Anonyymi

niin amweikan pereaidentti sonald sanoi jotain etrrä niin tuo tytät Ivanka ei ole kovin helppo, otatko haasteen vastaab tavallaan..

• Anonyymi

joku ylivääpåweli ääsrämässä sonaa ja piiloutunut veaan jorffra kukaan ei huomaisi... minulla oli sitgtgen pyykkiv uoero niin...

ilmoitin wrrä... veaaNPÖNTTÖ OLLUT eikki jollain ja kakkaa kuin Laåyrrni ...

t. luutnanrri of not thia qorld,

• Anonyymi

niin erilaiaiaa digitaalisissa tallennusjutuissa Western Digital.

• Anonyymi

niin aiia sdr ADOWagw sibgvigtal expers... onpi Western Digital....

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niin ja ensi kesän jälkeen on syksy...
      Näin tämä pallo vain jatkaa pyörimistään vinhasti ja me sen mukana.
      Tokikaan ei mennä ympyrää ja lisäksi kallistuskulmakin vaihtelee. Teoriassa nyt pitäisi jo uusimman jääkauden olla alkanut.

No joo, ei se nyt tuossa mittakaavassa ihan muutaman tuhannen vuoden päälle ole.

>simiti<

• Joo, sitä mä oon aina sanonu, että se syssy tulee aina yhteen syssyyn kesän kanssa.

Viimeks tais olla puhe kesäkuussa. Mutta tais olla ikävän puolella. Sielä on surullisii ihmisii. Kun vois autta jotenkin noita ihmispoloja.

• Anonyymi

hmph niin joojoku Donalx amwdsikan pfresixsnfgi vaeroitgti eggä jos pyyxägf händn gygädfä I ankaa käymään.. onvelmasllinern, muggga jos pärjääg hänrn kanssaan.

Mitähän kuulin että joo uusi Sgae Trek -elokus... ja niin jättihirviörahoillaan IBM tekee uuden jälleen..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minun kalenterissa enskuun jälkeen on maaliskuu.
      Vilma

• Anonyymi

Ensikuu on maaliskuu.

• Joo niin on mullakin, mutta pitää kääntää ensin helmikuulle, niin sitten on ens kuu maaliskuu ja sen jälkeen huhtikuu.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Joo niin on mullakin, mutta pitää kääntää ensin helmikuulle, niin sitten on ens kuu maaliskuu ja sen jälkeen huhtikuu.

Minun täytyy ostaa Runebergin torttu ja sitten vasta tuntuu, kuin eläisin helmikuuta. Muistan sen pienen lähiökaupan ja sen ahtaat hyllyrivit. Muistan sen saman kassan, palkolettisen hymyilevän myyjän. Muistan sen talvisen maiseman, sen parkkipaikan jonka pimeimpään nurkkaukseem ajoin, kuutamon, lumen ja päättymisen lopullisuuden. Kaikea kauheaa ja uutta alkavaa. Vasta sitten vuosi alkaa.

• Anonyymi

Ai joo. Olin ja elin vielä tammenkuuta.
        Huh ja hohhoijaa.
        Vilma
        Pyydän kohteliaimmin anteeksi hairahdustani. Yours.

• Anonyymi

tuomiopäivän kellon sekuntiviisari liikahtaa jälleen kai.

• Anonyymi

aika monta maailmanloppua on ennustettu nostradamuskin väärässäj a ja joku italialainen mummokin.... ehkä joskus vuonna §146783 voi tulla.

• Anonyymi

maailmanloppu tulee star trek -päivämääränä stardate 403t65.2

• Anonyymi

jos maailmanloppu olikn jo, et vaan huomannut sitä ja elämme helvetissä nyt..

• Siltä se vähän tuntuu

• Tänään aattelin ihan samaa eli että kevään tuloon ei mene enää kovin kauan.

• Anonyymi

Tulis vaan kesä äkkiä. Tätä mörönperse talvea jaksasi enää yhtään. Joka vuosi tää ankeus pitää läpi käydä ja aina vaan enemmän tympäsee.

Jasu

• Anonyymi

• Anonyymi

• No tänään on kynttilän päivä jo. Taas yks etappi suoritettu. Ja seuraavana laskiainen ja siitä se kohti kevättä. Mun on pakko jakaa talvi osiin, niin selviytyy.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

No tänään on kynttilän päivä jo. Taas yks etappi suoritettu. Ja seuraavana laskiainen ja siitä se kohti kevättä. Mun on pakko jakaa talvi osiin, niin selviytyy.

Mulle talvet on aina vaikeeta aikaa. Olisin mielummin talvet poissa tästä maasta. Ehkä se joskus on mahdollista. Tai jo ihan pakkokin, että selviän läpi talven järjissäni.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle talvet on aina vaikeeta aikaa. Olisin mielummin talvet poissa tästä maasta. Ehkä se joskus on mahdollista. Tai jo ihan pakkokin, että selviän läpi talven järjissäni.

Jasu

Oikeestaan ainoo asia mikä pitelee on lapset ja eläimet. Koulut lapsilla tässä maassa. Eikä veivata jaksa. Eläimiä taas niin paljon ettei niitä kuskailla pitkin maailmaa. Mutta niitten olemassaolo helpottaa, kun voin keskittyä niihin tyhmän synkän talven sijaan.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeestaan ainoo asia mikä pitelee on lapset ja eläimet. Koulut lapsilla tässä maassa. Eikä veivata jaksa. Eläimiä taas niin paljon ettei niitä kuskailla pitkin maailmaa. Mutta niitten olemassaolo helpottaa, kun voin keskittyä niihin tyhmän synkän talven sijaan.

Jasu

Etenkin tää talvi on tuntunut tosi rankalta. En tiiä johtuko se siitä että ensimmäinen lumi sato jo marraskuun alussa. Mutta jotenkin tänä aamuna taas kun tuntuu, että kylmää kyytiä, niin tekis mieli huutaa että lopettakaa nyt jo, että riittää. Tuntuu ettei tää lopu ikinä, vaikka mä yleensä yritän positiivisesti ajatella. En tiedä väsytinkö jotenkin itteni viime kesän opiskelulla. Mutta toisaalta jos mitään ei tee, ei myöskään mitään saa.

Oot ihan oikeessa, että eläimet helpottaa. Jotenkin olin vähemmän stressaantunut sillon, kun tässä lähipiirissä oli vielä se kissa. Se mistä kerroinkin jo mikä eli 19 vuotiaaksi.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Etenkin tää talvi on tuntunut tosi rankalta. En tiiä johtuko se siitä että ensimmäinen lumi sato jo marraskuun alussa. Mutta jotenkin tänä aamuna taas kun tuntuu, että kylmää kyytiä, niin tekis mieli huutaa että lopettakaa nyt jo, että riittää. Tuntuu ettei tää lopu ikinä, vaikka mä yleensä yritän positiivisesti ajatella. En tiedä väsytinkö jotenkin itteni viime kesän opiskelulla. Mutta toisaalta jos mitään ei tee, ei myöskään mitään saa.

Oot ihan oikeessa, että eläimet helpottaa. Jotenkin olin vähemmän stressaantunut sillon, kun tässä lähipiirissä oli vielä se kissa. Se mistä kerroinkin jo mikä eli 19 vuotiaaksi.

Mulla oli tänään aamusta jo sama fiilis, kun sulla. Kävin laittaa autoa käymään, että vien muksun kouluun niin kyllä tympäsi taas pakkasta vetää henkeen. Ja lähmiä autoa kohmeesta. 😑

Mun koslassa ei keskuslukituskaan ikinä toimi talvella, välilöä meen takakontin kautta sisään avaa ovet. Onneks oon vielä notkee ja se käy helposti. Mutta sillon kiroo talven taas alimpaan helv.... U know. 😉

Väsymys kertaa mälsää tuntemuksia. Mullakin on joku uupumus päällä. Henkinenkin kun ei ihan vaan meinaa motivoitua mihkään. Pimeä aika lisää sitä väsyä.

Ootellaan kesää. 🌞😃

Eläimet ja lapset piristää, pitää silleen irti synkkyydestä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli tänään aamusta jo sama fiilis, kun sulla. Kävin laittaa autoa käymään, että vien muksun kouluun niin kyllä tympäsi taas pakkasta vetää henkeen. Ja lähmiä autoa kohmeesta. 😑

Mun koslassa ei keskuslukituskaan ikinä toimi talvella, välilöä meen takakontin kautta sisään avaa ovet. Onneks oon vielä notkee ja se käy helposti. Mutta sillon kiroo talven taas alimpaan helv.... U know. 😉

Väsymys kertaa mälsää tuntemuksia. Mullakin on joku uupumus päällä. Henkinenkin kun ei ihan vaan meinaa motivoitua mihkään. Pimeä aika lisää sitä väsyä.

Ootellaan kesää. 🌞😃

Eläimet ja lapset piristää, pitää silleen irti synkkyydestä.

Jasu

Jos ihan vaan kaksin oltas miehen kanssa, olisin nytkin Espanjassa tai Kreikassa, en Suomessa. Joko yksin tai yhdessä. Mutta olisin. Pari kuukautta putkeen.

Jasu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe