Luin jutun enkä ymmärtänyt mikä saa nuoren miehen jonottamaan.
Sitten tuli mieleen, että olisiko siellä naista jaettu.
Onko palstamiehillä mitään tietoo?
Helsingissä sadan metrin jono nuoria miehiä ???
8
240
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaa joku pleikkari tarjouksessa.
- Anonyymi
Tossa vielä linkki
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011004981.html Liikkeen nimi viittaa parturiin, mutta miten pizzalaatikot siihen liittyvät ja mikä siellä parturissa on noin jonottamisen arvoista. Outo juttu.
Sitäpaitsi nuo on jotain pikkupoikia ennemmin, kuin miehiä.- Anonyymi
Tukka leikataan pois ja hiukset saa pizzalaatikossa mukaan.
Kampaajathan ovat aina tunnettu alan naisina.
Lily Phillips on suomessa visiitillä, lahjoittaa tuherostaan kiehkuran jokaiselle suorittajalle
- Anonyymi
vetyauto on vetypommiu... fusion bomb.... joku auto ei hybrid vaan jonkun auton malli taisi ollakin joskus Fusion.
Vetyauto Fors Fusion, pommi poka - Anonyymi
emå' tor4ef' ,ot' kpmpyyavat ,itta kun jooh jotkinkin miljoonat kysymykset... oli wei asiaan liirrtycä pelijuttu sinänsä miljoonia kysymyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683