Kun rukoilet lakkaamatta, pyydä hengen pysyvän sinussa ainiaan. Täten saat eräänä päivänä voittoseppeleen ja sinut kruunataan vaikeissa vaatteissa kartsan häissä. Älä päästä syntisiä lähellesi ettei se sinuun tarttuisi, muistetaan varjella itseämme pahuudelta me Kristuksen lampaat.
Rukoile, että Suuri Henki täyttäisi sisimpäsi
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydän
- Anonyymi00003
Totisesti aamen!! Tällaista tarvitaan nykyaikana.
- Anonyymi00004
Mulle tää näin käynynnyt jo onkin. Nyt rukoilellisoin sitä mun lähinmäiselleni ja välillä jopa kaikille maajilman ihmisille kun mä thinkkaan bigisti.
Selef Urge - Anonyymi00005
Tietenkin tulee rukoilla kaikkien ihmisten puolesta eikä toivoa että ketään tapetaan kun eivät ole riittävän hyviä ihmisiä. Juuri niin tulee toimia että rakastaa myös, niitä, jotka vainoavat ja puhuvat kaikenlaista pahaa. Niin on tulee osaksi lapseutta Jumalan, joka antaa sateen sekä hyville että pahoille.
Eikä ihmisellä ole mitään muuta rikkautta kuin Pyhä Henki. Kaikki muu on turhuutta ja tuulten tavoittelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726