Oon älykäs ja hyvännäköinen...

Anonyymi-ap

...mut siihen se ilo loppuukin. Luonteeltani oon aivan karmea. Siedän ihmisiä tosi vähän ja vaadin niiltä täydellisyyttä. Mulla on henkilökuntaa ja hyvin näyttää toimivan tällainen et on vaan alaisia.

Miksi te ootte sinkkuja? Mä en ois päivääkään sinkku jos kelpuuttaisin jonkun mutten voi sietää ketään montaa tuntia. Oon introvertti.

27

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Silti pitää nettitreffeillä kalastella. Olethan sama tyyppi joka teki aloituksen lukemattomista lukemattomista vastauksista...

Kamalasti tullut trolleja lisää ihan viime aikoina.

xLiner

• Anonyymi

Ei niitä vastauksia ehdi lukea enkä puolisoa hae mistään. Ei hätää!

• Anonyymi

pari siideripurkkia udeheilun jälkeen janojuomaksi niin jooh

tt. Marko OPippelitön.

• Anonyymi

doyut5m bpo sdojriyids sdfopohd yghuy'ktm lsmdd skpd ro pör Yo,p Ti,åittaka-

itjroöoksswodyhtmlmffd---

• Anonyymi

bpo sojeitis sdopogts liom ro To,p GTi,åigtgtsks-- dood guggäkrm lsmdds-

• Anonyymi
        UUSI

Puhu suomea!Ei älyä mitäätosta venäjän kielestä tai oletko lääketokkurassa?

• Anonyymi

Mjoo

Mulla on aina pakettiratkaisu tällaisiin ongelmiin takataskussa.

(hihitystä)

https://youtube.com/shorts/3h6YnLTOKrE?si=k_2MGP8P0Jv5i3AE

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta Venäjä

On olemassa kaikenlaisia ja kaikenvärisiäVenäjiä, mutta näin synkkää en ole kuullut lain.

Uraa!

https://youtu.be/NtPk22NWB5Y?si=ZNy2I55FK62Ilaop

Huh huh

Siis aiwan törkeän hyvä biisi.

Jos ajatellaan, että törkeän hyvät biisit ovat harvassa, eikä niitä kukaan ehdi metskaa, niin on lottovoitto löytää edes yksi (elinaikanaan).

Ilman tukiverkostoja tämäkin olisi jäänyt löytämättä.

Kiitos kaikille😁☝️

• Anonyymi

Terve ihminen ei kiusaa eikä lähettele väärillä nimillä viestejä…

• Anonyymi

Kuka kiusaa ja ketä?

• Anonyymi

Pahin ongelmasi on köyhyys niin omaisuuden /rahan suhteen . Kuten henkinenkin erittäin puutteellinen

• Anonyymi

Olen varakas, en tarvitse muiden rahoja. Älykkäät ja hyvännäköiset menestyy nääs.. :)

• Anonyymi

En ole ajatellut sinkkuutra kun ei kiinnosta erakon elämä

• Anonyymi

Aa, mä en oo kun keskiverto älyllinen, melko perseaukinen ja ulkoisestikin enemmän ruma kun nätti. Mutta mulla on hyvä luonne ja siksi varmaan oon parisuhteessakin. Perheellinen.

Sinkku oon ollu kun oon tarvinu olla yksin. Ja ei oo kohdannu ihmistä jonka kanssa synkkais kaveria kummemmin. Mä oisinkin mieluuten sinkku, jos tämä parisuhde päättyisi jostain syystä. En jaksa sitä hössötystä mitä uudet suhteet tuo mukanaan.

Jasu

• Anonyymi

Rehellisesti, en jaksasi enää panostaa kehenkään niin paljon kun pitäisi luodakseen hyvän ja turvallisen suhteen. Siks oisin sinkku.

Eikä kukaan ansautse mitään puolihuolimatonta suhdetta, mitä toinen ei jaksa rakentaa. Se olis toista kohtaan liian vetelää. Eikä kunnioitettavaa.

Jasu

• Anonyymi

Ei sullakaan hyvin mee ku sinkut-palstalla roikut. Parisuhreessa keskittyy siihen kumppaniin ja elää täysillä hänen kaa. Jos siis sitä suhdetta ylipäätään sulla on. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sullakaan hyvin mee ku sinkut-palstalla roikut. Parisuhreessa keskittyy siihen kumppaniin ja elää täysillä hänen kaa. Jos siis sitä suhdetta ylipäätään sulla on. :D

Ei kaikkien kumppanit tykkää, että niissä roikutaan. Että paremmin mulla menee kun sulla. On kumppani jonka kanssa on tilaa hengittää. Olisit varmaan aika rasittava riipuja itse? 😑

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahka nyt itse olet 15 vuotta saman katon alla päivittäin parisuhteessa, niin kommentoi sitten. 😊

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahka nyt itse olet 15 vuotta saman katon alla päivittäin parisuhteessa, niin kommentoi sitten. 😊

Jasu

Juurikin näin

Kaikki kaunis rumenee sitä katsellessa.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin

Kaikki kaunis rumenee sitä katsellessa.

(hihitystä)

Ei rumene, mutta siihen tottuu. Jos kaikki on jo koettu mitä yhdessä kokea moneen kertaan, kuka vittu keksii jatkuvasti vuosikymmeniä jotain uutta ja ihmeellistä? Täällä on ihan pentuja kommentoimassa juttuja välillä. Jotka on eläny jotain etä elämää ikänsä ja kumppanit vaihtuu kun sukat tiuhaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rumene, mutta siihen tottuu. Jos kaikki on jo koettu mitä yhdessä kokea moneen kertaan, kuka vittu keksii jatkuvasti vuosikymmeniä jotain uutta ja ihmeellistä? Täällä on ihan pentuja kommentoimassa juttuja välillä. Jotka on eläny jotain etä elämää ikänsä ja kumppanit vaihtuu kun sukat tiuhaan.

Jasu

Olen 49-vuotias eikä parisuhteessa roikuta sinkut-palstalla. Ei anna kuvaa toimivasta hyvästä parisuhteesta. Mikset ole parisuhde-palstalla? Kai sinulla muita mielenkiinnon kohteita on kuin SINKUT?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 49-vuotias eikä parisuhteessa roikuta sinkut-palstalla. Ei anna kuvaa toimivasta hyvästä parisuhteesta. Mikset ole parisuhde-palstalla? Kai sinulla muita mielenkiinnon kohteita on kuin SINKUT?

Tää ei ole vieläkään mikään seuranhaku paikka. Ei mee jakeluun vai? Jutellaan siellä missä on juttelevia. Piste. 😊

Ei tartte vaivata mulla päätäsi enempää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei ole vieläkään mikään seuranhaku paikka. Ei mee jakeluun vai? Jutellaan siellä missä on juttelevia. Piste. 😊

Ei tartte vaivata mulla päätäsi enempää.

Jasu

Jos mun puoliso ois nonstop Sinkut-palstalla niinkuin sinä niin ois keskustelun paikka. Tietysti jos mielikuvituskumppanisi ei VÄLITÄ siitä missä olet ja mitä teet niin sillonhan et ole enää varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mjaa

Noin lähtökohtaisesti en juuri arvosta kumpaakaan ääripäätä, sillä ne ovat yksi ja sama asia.

Poikkeustapauksia

Omistan taulun, jonka on maalannut Vincent van Gogh. Teoksen nimi on yökahvila, tai kahvila yössä.

Maksoin siitä (muistaakseni) kympin.

En saa siitä loppua, koska se on loputon. Loputtomuus on teokseen kätketty, eikä elinaikani riitä sen syvyyksien selvittämiseen.
        Olen siis tyytynyt jonkinlaiseen kompromissiin itseni, teoksen ja herra Goghin välillä.

Elämme epävakaassa harmoniassa, sanoisin.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mun puoliso ois nonstop Sinkut-palstalla niinkuin sinä niin ois keskustelun paikka. Tietysti jos mielikuvituskumppanisi ei VÄLITÄ siitä missä olet ja mitä teet niin sillonhan et ole enää varattu.

Sä myt oletkin sä ja takertuja. Joka ei varmaan anna puolisolleen tilaa mennä edes vessaan yksinään. Se mikä sulle on ehdotonta, ei kaikille ole. Ja sun totuus on sun totuus. Muilla on omansa. Älä tyrkytä ideologiaasi mulle. 😊

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Noin lähtökohtaisesti en juuri arvosta kumpaakaan ääripäätä, sillä ne ovat yksi ja sama asia.

Poikkeustapauksia

Omistan taulun, jonka on maalannut Vincent van Gogh. Teoksen nimi on yökahvila, tai kahvila yössä.

Maksoin siitä (muistaakseni) kympin.

En saa siitä loppua, koska se on loputon. Loputtomuus on teokseen kätketty, eikä elinaikani riitä sen syvyyksien selvittämiseen.
        Olen siis tyytynyt jonkinlaiseen kompromissiin itseni, teoksen ja herra Goghin välillä.

Elämme epävakaassa harmoniassa, sanoisin.

(hihitystä)

Sanoisin, että taulu ei ymmärrä harmoniasta mitään, mutta hyvä jos taulun katsoja ymmärtää.

Jasu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      38
      5485
    2. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      37
      2812
    3. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      206
      1831
    4. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      162
      1522
    5. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      142
      1475
    6. Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?

Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi
      Bachelor
      30
      1387
    7. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      187
      1222
    8. Trump - otan Gasan haltuun nyt

USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h
      Maailman menoa
      283
      1069
    9. Kemettikö lommauttaa

Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.
      Suomussalmi
      24
      973
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      200
      862
    Aihe