35kg puolessa vuodessa

Anonyymi-ap

Tässä tuli laihdutettua puolessa vuodessa 35 kiloa. Ketokuuria ja paastoa, sillä se lähti.

9

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähtöpaino oli ilmeisesti valtava. 35 kg pois puolessa vuodessa on todella kova stressi elimistölle. Kai laihdutus tapahtui sentään lääkärin valvonnassa.

• Anonyymi

Laihdutin tosiaan ja vielä pitää laihduttaa lisää olinhan n.100 kiloinen. Ei elimistöni mitään stressiä ole kokenut eikä tarvinut lääkärin valvontaa. Voin nyt hyvin ja olen terveempi kuin koskaan. Pidän tätä nykyistä "kuuriani" yllä loppuelämäni eli en palaa entisiin elintapaoihini enää koskaan. Minulla oli syöpä joka tosin leikattiin pois, siksi aloin myös laihduttaan ettei syöpä uusiudu. Samoin oli diabetes, rasvamaksa ym. niistäkin pääsin.

• Anonyymi

Ja mitä sen jälkeen?
      Tuo sana kuuri kertoo aika oleellisesti sen että kyseessä oli kuuriluontoinen toimi ja sen jälkeen palaat siihen lihottavaan rutiiniin.

Miksi et muuttanut elintapaa ja laihduttanut sen avulla?
      Esim. tuolla paastolla voisit saada pysyvästi painon kuriin.
      Itse noudatan pätkäpaastoa, tai no, nytkin juon kahvia maidolla joka olisi kiellettyä puhtaassa pätkäpaastossa mutta vitut siitä kun tämä sopii mulle ja paino pysyy kurissa.
      12 maissa juon taasen kahvin ja leivän leikkeleellä ja juustolla (2 puolikasta kauraleipää) ja joskus siinä 15 - 17 varsinainen ruoka, joskus siinä 19 maissa jugurttia ja mysli, ei aina vaan kuuntelen kehoa.
      Joskus saatan syödä enemmän ja toisinaan tulee paastopäivä jolloin syön vain kevyesti, eli tuntemusten mukaan.
      Nämä tuntemukset ovatkin se a ja o, jos syödään mekaanisesti aina tiettyinä kellonaikoina 5 -7 kertaa päivässä ei keho pääse koskaan kertomaan tarvitseeko lisää vai vähemmän energiaa.

• Anonyymi

Periaatteellisella tasolla laihduttava kuuri on mielestäni ihan toimiva ja sallittu rationaalisen ihmisen ratkaisu Laihduttaja ikään kuin siirtää elintapamuutostaan nopean laihtumisen jälkeiseksi ajaksi. Laihdutuskuurien vastustajat väittävät tosin, että paino aina nousee takaisin entisiin lukemiin, koska uusia elämäntapoja ei ole opittu ja niitä on muka mahdoton oppia nopean laihduttamisen jälkeen. Lisäksi kuulemma ei koskaan saisi sanoa ei, ja kaikki herkut ovat aina sallittuja, mutta niitä pitää syödä vain kohtuullisesti. Tämä mahdollisimman monen eri herkun kohtuullinen syöminen on ilmeisesti se avainasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periaatteellisella tasolla laihduttava kuuri on mielestäni ihan toimiva ja sallittu rationaalisen ihmisen ratkaisu Laihduttaja ikään kuin siirtää elintapamuutostaan nopean laihtumisen jälkeiseksi ajaksi. Laihdutuskuurien vastustajat väittävät tosin, että paino aina nousee takaisin entisiin lukemiin, koska uusia elämäntapoja ei ole opittu ja niitä on muka mahdoton oppia nopean laihduttamisen jälkeen. Lisäksi kuulemma ei koskaan saisi sanoa ei, ja kaikki herkut ovat aina sallittuja, mutta niitä pitää syödä vain kohtuullisesti. Tämä mahdollisimman monen eri herkun kohtuullinen syöminen on ilmeisesti se avainasia.

Jatkan vielä. Nopean ja/tai runsaan laihtumisen jälkeen voi tulla hirveä ruokahalu, ja uusien ruokatottumusten opettelu voi olla tosi vaikeaa.

• Anonyymi

Itse laihdutin 43kg 6kk.
      Revi siitä.

Sain ylivoimat takaisin tosin.
      Toivottavasti pystyt pitämään painosi.

• Anonyymi

Kovan työn olet tehnyt. Onnittelut. Mitenkään itsestään selvää ei ole saada noin paljon kiloja pois. Ihailen päättäväisyyttäsi. Tsemppiä jatkoon.

• Anonyymi

Paino kyllä putoaa elämäntapamuutoksella.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Elämäntapamuutoksen vieminen käytäntöön ja i painon pudottaminen on iso juttu ja vaatii paljon. Aloittaja on onnistunut siinä hienosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4253
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2395
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      1979
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      391
      1605
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1475
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      30
      1456
    7. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      177
      1432
    8. 250
      1285
    9. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      276
      1153
    10. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      77
      1152
    Aihe