Tässä tuli laihdutettua puolessa vuodessa 35 kiloa. Ketokuuria ja paastoa, sillä se lähti.
35kg puolessa vuodessa
34
603
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtöpaino oli ilmeisesti valtava. 35 kg pois puolessa vuodessa on todella kova stressi elimistölle. Kai laihdutus tapahtui sentään lääkärin valvonnassa.
- Anonyymi
Laihdutin tosiaan ja vielä pitää laihduttaa lisää olinhan n.100 kiloinen. Ei elimistöni mitään stressiä ole kokenut eikä tarvinut lääkärin valvontaa. Voin nyt hyvin ja olen terveempi kuin koskaan. Pidän tätä nykyistä "kuuriani" yllä loppuelämäni eli en palaa entisiin elintapaoihini enää koskaan. Minulla oli syöpä joka tosin leikattiin pois, siksi aloin myös laihduttaan ettei syöpä uusiudu. Samoin oli diabetes, rasvamaksa ym. niistäkin pääsin.
- Anonyymi
Stressi tai ei, mutta veriarvot alkavat parantua ja kohonnut verenpaine laskea jo laihdutuksen aikana. Lisäksi onnistuvan laihdutuksen aikana mieliala on yleensä korkealla.
- Anonyymi
Ja mitä sen jälkeen?
Tuo sana kuuri kertoo aika oleellisesti sen että kyseessä oli kuuriluontoinen toimi ja sen jälkeen palaat siihen lihottavaan rutiiniin.
Miksi et muuttanut elintapaa ja laihduttanut sen avulla?
Esim. tuolla paastolla voisit saada pysyvästi painon kuriin.
Itse noudatan pätkäpaastoa, tai no, nytkin juon kahvia maidolla joka olisi kiellettyä puhtaassa pätkäpaastossa mutta vitut siitä kun tämä sopii mulle ja paino pysyy kurissa.
12 maissa juon taasen kahvin ja leivän leikkeleellä ja juustolla (2 puolikasta kauraleipää) ja joskus siinä 15 - 17 varsinainen ruoka, joskus siinä 19 maissa jugurttia ja mysli, ei aina vaan kuuntelen kehoa.
Joskus saatan syödä enemmän ja toisinaan tulee paastopäivä jolloin syön vain kevyesti, eli tuntemusten mukaan.
Nämä tuntemukset ovatkin se a ja o, jos syödään mekaanisesti aina tiettyinä kellonaikoina 5 -7 kertaa päivässä ei keho pääse koskaan kertomaan tarvitseeko lisää vai vähemmän energiaa.- Anonyymi
Periaatteellisella tasolla laihduttava kuuri on mielestäni ihan toimiva ja sallittu rationaalisen ihmisen ratkaisu Laihduttaja ikään kuin siirtää elintapamuutostaan nopean laihtumisen jälkeiseksi ajaksi. Laihdutuskuurien vastustajat väittävät tosin, että paino aina nousee takaisin entisiin lukemiin, koska uusia elämäntapoja ei ole opittu ja niitä on muka mahdoton oppia nopean laihduttamisen jälkeen. Lisäksi kuulemma ei koskaan saisi sanoa ei, ja kaikki herkut ovat aina sallittuja, mutta niitä pitää syödä vain kohtuullisesti. Tämä mahdollisimman monen eri herkun kohtuullinen syöminen on ilmeisesti se avainasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periaatteellisella tasolla laihduttava kuuri on mielestäni ihan toimiva ja sallittu rationaalisen ihmisen ratkaisu Laihduttaja ikään kuin siirtää elintapamuutostaan nopean laihtumisen jälkeiseksi ajaksi. Laihdutuskuurien vastustajat väittävät tosin, että paino aina nousee takaisin entisiin lukemiin, koska uusia elämäntapoja ei ole opittu ja niitä on muka mahdoton oppia nopean laihduttamisen jälkeen. Lisäksi kuulemma ei koskaan saisi sanoa ei, ja kaikki herkut ovat aina sallittuja, mutta niitä pitää syödä vain kohtuullisesti. Tämä mahdollisimman monen eri herkun kohtuullinen syöminen on ilmeisesti se avainasia.
Jatkan vielä. Nopean ja/tai runsaan laihtumisen jälkeen voi tulla hirveä ruokahalu, ja uusien ruokatottumusten opettelu voi olla tosi vaikeaa.
- Anonyymi
Itse laihdutin 43kg 6kk.
Revi siitä.
Sain ylivoimat takaisin tosin.
Toivottavasti pystyt pitämään painosi. - Anonyymi
Kovan työn olet tehnyt. Onnittelut. Mitenkään itsestään selvää ei ole saada noin paljon kiloja pois. Ihailen päättäväisyyttäsi. Tsemppiä jatkoon.
- Anonyymi
Paino kyllä putoaa elämäntapamuutoksella.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Elämäntapamuutoksen vieminen käytäntöön ja i painon pudottaminen on iso juttu ja vaatii paljon. Aloittaja on onnistunut siinä hienosti.
- Anonyymi
Nyt kun n. 10kk laihduttanut niin painoa mennyt 42kg. Tämä paino alkaa olla se johon taidan jäädä, enempää ei ole tarvetta ainakaan näillä näkymin laihdutella.
- Anonyymi
Laihduta vain vielä lisää niin että vatsalihakset näkyy.
- Anonyymi
Oletko vielä ketodieetillä? Yleensä ihmiset eivät jaksa noudattaa sitä kauaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vielä ketodieetillä? Yleensä ihmiset eivät jaksa noudattaa sitä kauaa.
No jokseenki ketoilua kyllä, mutta myös hiilareita kertyy jonkinverran päivittäin, ei silti mitään höttöhiilareita eikä viljoja tms. vaan hiilareita joita voi pitää melko terveellisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jokseenki ketoilua kyllä, mutta myös hiilareita kertyy jonkinverran päivittäin, ei silti mitään höttöhiilareita eikä viljoja tms. vaan hiilareita joita voi pitää melko terveellisenä.
Mistä saat kuitua, miten vatsa toimii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä saat kuitua, miten vatsa toimii?
No käytän psylliumia joka on ehkä se paras kuidun lähde tällä hetkellä ja auttaa. Myös vihannekset on melko hyviä kuidun lähteenä esim. parsa/kukkakaaali.
- Anonyymi
Laihdutus alkaa vasta sitten kun on laihtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihduta vain vielä lisää niin että vatsalihakset näkyy.
𝐏𝐚̈𝐚̈𝐭𝐢𝐭 𝐤𝐚̈𝐲𝐝𝐚̈ 𝐭𝐚̈𝐚̈𝐥𝐥𝐚̈ 𝐭𝐚𝐚𝐬 𝐩𝐢𝐬𝐬𝐚𝐥𝐥𝐚. 𝐏𝐞𝐥𝐤𝐤𝐚̈ 𝐧𝐮𝐮𝐡𝐤𝐢𝐦𝐢𝐧𝐞𝐧 𝐞𝐢 𝐬𝐢𝐧𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐫𝐢𝐢𝐭𝐭𝐚̈𝐧𝐲𝐭.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet syönyt,kananmunia,läskiä vai mitä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
𝐏𝐚̈𝐚̈𝐭𝐢𝐭 𝐤𝐚̈𝐲𝐝𝐚̈ 𝐭𝐚̈𝐚̈𝐥𝐥𝐚̈ 𝐭𝐚𝐚𝐬 𝐩𝐢𝐬𝐬𝐚𝐥𝐥𝐚. 𝐏𝐞𝐥𝐤𝐤𝐚̈ 𝐧𝐮𝐮𝐡𝐤𝐢𝐦𝐢𝐧𝐞𝐧 𝐞𝐢 𝐬𝐢𝐧𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐫𝐢𝐢𝐭𝐭𝐚̈𝐧𝐲𝐭.
Vatsalihakset Pitää olla veitsenterävät,eihän sitä muuten ole mikään laiha 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisvihaaja aka Massiivikalorihöpöttäjä havaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet syönyt,kananmunia,läskiä vai mitä 🤔
Ainaki kananmunia, raejuustoa, vuohenjuustoa, kananlihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisvihaaja aka Massiivikalorihöpöttäjä havaittu.
Et edusta kaikkia naisia. Yksi typerys ei tarkoita että kaikki naiset olisivat typeryksiä. Ihmettelen vähän mistä löydät itsellesi miehen joka pitää myrkyllisestä luonteestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edusta kaikkia naisia. Yksi typerys ei tarkoita että kaikki naiset olisivat typeryksiä. Ihmettelen vähän mistä löydät itsellesi miehen joka pitää myrkyllisestä luonteestasi.
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa Massiivikalorihöpöttäjä aka Naisvihaaja aka Nepsy-Esa jatkaa valitsemallaan linjalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa Massiivikalorihöpöttäjä aka Naisvihaaja aka Nepsy-Esa jatkaa valitsemallaan linjalla.
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aino-poika, nykyinen sumopainija, on havaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aino-poika, nykyinen sumopainija, on havaittu.
Tuo sama Ainohan puhuu aina naisten genitaaleista, ja kirjoittaa genitaalisanat kursivoiduin tyylein (kuvin), jotta robotti ei tunnista ja poista hänen tekstejään. Tuo sama genitaali-ihme on kehunut poistattaneensa muilta silti itse lähes 10 000 tekstiä.
Tuon nykyisen Nepsy-Esan oikeudentunto on pahasti vääristynyt. Hän vihaa naisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sama Ainohan puhuu aina naisten genitaaleista, ja kirjoittaa genitaalisanat kursivoiduin tyylein (kuvin), jotta robotti ei tunnista ja poista hänen tekstejään. Tuo sama genitaali-ihme on kehunut poistattaneensa muilta silti itse lähes 10 000 tekstiä.
Tuon nykyisen Nepsy-Esan oikeudentunto on pahasti vääristynyt. Hän vihaa naisia.Minä en tiedä näiden nepsyjen sukupuolta mutta itsepähän tiedätte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon nykyisen Nepsy-Esan oikeudentunto on pahasti vääristynyt. Hän vihaa naisia.Höpsis. Suomi24:n tekstilaatikot eivät edes tue kuvia, ja sen mitä olen lukenut tätä palstaa noin 23 vuoden ajan, niin kukaan ei ole puhunut sen enempää miesten kuin naistenkaan genitaaleista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis. Suomi24:n tekstilaatikot eivät edes tue kuvia, ja sen mitä olen lukenut tätä palstaa noin 23 vuoden ajan, niin kukaan ei ole puhunut sen enempää miesten kuin naistenkaan genitaaleista.
"Minä en tiedä näiden nepsyjen sukupuolta mutta itsepähän tiedätte."
Tuota asiaa pitää kysyä Esa-Ainolta, joka on nykyisin sumopainija. Massiivikalorihöpöttäjä sanoi, että se kun ottaa ja istuu naaman päälle, henki lakkaa kulkemasta.
"..mitä olen lukenut tätä palstaa noin 23 vuoden ajan, niin kukaan ei ole puhunut sen enempää miesten kuin naistenkaan genitaaleista."
Usein auttaa, kun käy kaihileikkauksessa. Sinä, Nepsy-Esa, puhut poikkeuksetta naisten genitaaleista, vaikkapa ohjeena saatat neuvoa että "sinun pitäisi laittaa omaan pílluusi etikkaa" (suora lainaus). Esa-Aino on hokenut tuota samaa asiaa saman verran aikaa kuin Massiivikalorihöpöttäjä on täällä tunnistettu. Kumma yhteensattuma.
𝘑𝘰𝘵𝘦𝘯 𝘴𝘪𝘯𝘶𝘭𝘭𝘦 𝘌𝘴𝘢-𝘈𝘪𝘯𝘰 𝘵𝘪𝘦𝘥𝘰𝘬𝘴𝘪: 𝘭𝘰𝘱𝘦𝘵𝘢 𝘵𝘶𝘰 𝘷𝘢𝘭𝘦𝘩𝘵𝘦𝘭𝘶 𝘫𝘢 𝘵𝘺𝘺𝘥𝘺 𝘱𝘰𝘪𝘴𝘵𝘢𝘵𝘵𝘢𝘮𝘢𝘢𝘯 𝘮𝘶𝘪𝘥𝘦𝘯 𝘵𝘦𝘬𝘦𝘮𝘪ä 𝘢𝘭𝘰𝘪𝘵𝘶𝘬𝘴𝘪𝘢, 𝘫𝘰𝘪𝘵𝘢 𝘴𝘢𝘢𝘵 𝘬𝘰𝘩𝘵𝘢 10 000 𝘵ä𝘺𝘵𝘦𝘦𝘯. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tiedä näiden nepsyjen sukupuolta mutta itsepähän tiedätte.
"Tuon nykyisen Nepsy-Esan oikeudentunto on pahasti vääristynyt. Hän vihaa naisia."
Se on kaikilla tiedossa. - Anonyymi
Lihot heti takaisin jos palaat entiseen 😂 sun pitää syödä koko ajan edelleen samaan tapaan kuin tähänkin asti ☹️
- Anonyymi
Syöpä on kohtuuttoman kova kokemus, mutta jos se saa aikaan sysäyksen, mikä johtaa pysyvään elämänmuutokseen, elinajan pitenemiseen ja tervehtymiseen... ei voi kuin nostaa hattua ja onnitella. Voiko sanoa, ettei kaikki koettelemus ole mennyt hukkaan? Toivottavasti!
Onnea laihdutukselle, loisto suoritus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954