erikoinen tapa pukeutua = annan esimerkkejä miten saatan välillä pukeutua

Anonyymi-ap

Panin kerran ylleni juhlapuvun ja päähän asetin suomi-finland lippalakin ja housuina violetit kollegehousut ja lenkkitossut sekä aurinkolasit.

Toinen esimerkki; laitoin ylleni koko pinkin asun , eli takki ja housut ja jalkoihin laitoin bootsit ja päähän hankkijan lippalakin. Ilmeisesti ihmiset tuijotti siksi kauan kun hankkijan lippalakki ei svengaa pinkin koko asun kanssa.

Kolmas esimerkki; farkkutakki ja verkkahousut ja lenkkitossut.

Neljäs esimerkki; leikkasin tukan jossa tukan pätkää sojotti silmien etehen ja muuten normikampaus mut keskellä otsalla tukkaa silmille.

Viijes esimerkki; leikkasin partaa siten että leikkasin siten että muodostin kuviot eli täpliä epäsymmetrisesti.

Kuudes esimerkki; naisten pipo päässä(olen siis mies), iso toppatakki(kokooni nähden liian iso) ja farkut ja lenkkitossut

Seittemäs esimerkki; menin resuisissa kamppeissa kauppaan (jotenkin koin sen omasta mielestä omaperäisenä juttuna)

kahdeksas esimerkki; revin oman huoneeni tapettia josta tein muodostelmia kuten dinosauruksia kaksi ja muitakin eläimiä sekä ihmisiä ja piirsin myös siihen kuvia esim jossa tyttö ja poika pitää ilmapalloa käjessä ja kukka jolla silmät ja naurava suu sekä tein taivaalle pilvilinnan eli linna-rakennus jonka ylle kirjoitin tekstin "pilvilinna" joka leijui pilvissä. Isäni ystävä sanoi "onpa mautonta että teit noin"

Yhdeksäs esimerkki; laitoin olohuoneeseen telkkarin lähellä jääkiekkojulisteen(pikkuveli sanoi "ota tuo pois ei sovi tuohon paikkaan" ja empä minä jääräpäisenä ihmisenä ottanut sitä pois

3

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sori huolimattomasti kirjoitin otsikon eli en ainoastaan tarkoittanut tapaa pukeutua vaan muutakin =)

• Anonyymi

menen usein myös kävely tai hölkkälenkillä talvikangastakissa ja toppahousuissa = tämä on mun käsitys pukeutumisesta&muodista.

Tuttava sanoi älä mee tosa asussa juokseen ulos. No enhän mä usko. Veljeni vaimo sanoi "olet taiteilijaluonne".

• Anonyymi

lisäys; ei siinä kait outoa jos kävelylenkillä talvikangastakissa mut asia saa eri merkityksen jos alkaa juoksemaan. Ainakin isäni mielestä ei ollut hyvä asia että talvikangastakissa lähdin juokseen.,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4963
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      128
      3718
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      48
      3154
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2247
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      449
      1932
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      77
      1598
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1347
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      63