Tänään telkkarissa klo 12 ja sen jälkeen YLE Areenassa.
Vaparit raivona. Taas. 🤡
Presidentti avaa kirkon yhteisvastuukeräyksen
15
139
Vastaukset
- Anonyymi
Voit erota rauhassa kirkosta ja laittaa säästyvät sataset vaikka hyväntekeväisyyteen. Tämä keräys on parempi kuin jäsenmaksu.
- Anonyymi
Tarkennan: parempi kuin vaparien jäsenmaksu. Eroa vapareista.
- Anonyymi
Parempi kuin kirkollisvero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kuin kirkollisvero.
Kannatat siis Yhteisvastuukeräystä!
- Anonyymi
Kyllä on vapareilla murheet. Ja jotkut vielä maksaa siitä, että saa noita murheita. On ne yksinkertaisia.
- Anonyymi
Ei ole vaparien murhe, vaan avaajan ikimurhe.
Minä erosin kirkosta, säästän satasia ja annan nyt jonkin verran myös yv-keräykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaparien murhe, vaan avaajan ikimurhe.
Minä erosin kirkosta, säästän satasia ja annan nyt jonkin verran myös yv-keräykseen.Eroa vapareista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eroa vapareista
Se kannattaa
- Anonyymi
Älä maksa vaparien jäsenmaksua. Lahjoita rajat yhteusvastuulle.
- Anonyymi
Rahat
- Anonyymi
Suututtaa. Terv. Vapari
- Anonyymi
Erotkaa vapareista. Auttakaa ihmisiä.
- Anonyymi
Vaparit ja muut kirkkoon kuulumattomat ovat ensimmäisenä jonossa aina kun seurakunnat jakavat ruoka-apupaketteja. Nähty on. Että kehtaavatkin.
- Anonyymi
Kirkko auttaa vapareita. Miksei vaparit auta kirkkoa?
- Anonyymi
Eroa vapareista ja anna säästynyt raha yhteisvastuukeräykseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821589- 401239
Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja195884En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu83883- 53835
- 61832
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37758
- 33749
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.53745